Juli-Aug 2010 cryo tp of IVF- of ICSI-behandeling!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door botervliegje, 4 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    jippieajee ik kan wel graag wat HCG gebruiken :D

2. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Linda99: Ik strooi wat HCG jouw kant op! :D En natuurlijk ook naar de andere meiden.

Thanks Loontje. Van de Pregnyl kan het echt niet zijn volgens de kliniek (heb maar even gebeld), dat was nl. al 12 dagen geleden. De test knalt niet bepaald, maar het is met gewoon daglicht goed te zien.

Yippie: Volg ik dus hopelijk iets later dan jij!!
    Ik voel me trouwens net weer een beetje als in de eerste dagen na de punctie. Wat steekjes hier en daar en weer iets lastiger plassen. Hoop dat dat niet erg is...

Zeehondje: Wat een goede score, 7 emmys! Heel veel succes!

Hypo: Jij ook veel succes morgenochtend! Spannend, hoor!!

@All: Ik hoop dat jullie snel mogen volgen!
    Ik vind het wel spannend, hoor! Ben superblij met de positieve test, maar besef wel goed dat het erg pril is en nog van alles kan gebeuren... Ben eigenlijk al erg dankbaar dat het überhaupt is gelukt, al hoop ik wel dat de kleintjes blijven natuurlijk of eentje ervan...

3. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @botervliegje: 12 dagen terug al, ja dan is het al uit je bloed ...super hoor, ik ga voor je duimen meis !!
    Hopelijk word het streepje met de dag sterker.

4. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Oh meid, gefeliciteerd! Wel vroeg getest ja, maar als je het gechekt hebt bij de kliniek dan komt het helemaal goed.
    Ik moet van en woensdag nog pregnyl 1500IE spuiten. Mijn gyn zei dat ik 14 dagen ná vandaag 'veilig' kan testen, dus zonder overblijfselen van de pregnyl. Dus ik neem eigenlijk aan dat jou pregnyl ook al wel uit je lichaam is.
    Gaaf!!! Wij volgen over twee weken.

5. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Botervliegje; wat fijn meid!!!!!!!!!!!!!!! superrrrrrrrrrrr!!! Maar...idd wel vroeg getest, dus miss nog een beetje gereserveerd blij..? Weet manlief t al?

Zeehondje: gefeli met je emmy!

Hier begin ik die eieren een beetje zat te worden; pfff wat is mijn buik vol! tijd dat ze eruit gaan!

Xxx Hypo

6. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @hypo: ik begin het ook wel zat te worden, me buik word steeds gevoeliger ... nog zo een 14 uurtjes volhouden meid !

Wij moeten er morgen om 8:15 zijn en om 9:30 heb ik de punctie.

Offtopic ... valt niet mee om iets te typen als een kat ook nog eens aandacht wilt !

7. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Ja Loontje, nog ff volhouden he! Voelt t bij jou ook alsof ze tot onder je borsten zitten???? haha!

8. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Hihi ja ik snap wat je bedoelt Hypo.

Heeft iemand hier trouwens wel eens cetrotide gebruikt ? Ik heb namelijk best veel last van me borsten, kan me niet herinneren dat ik dat bij de decapeptyl ook had.

9. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Zeehondje: Misschien heb je het al gezegd, maar dan heb ik er overheen gelezen, sorry dan .... maar hoeveel cellig is er bij je teruggeplaatst ?

10. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Ik had decapeptyl in samenwerking met Gonal-f en ook hele gevoelige borsten. 's avonds als ik mijn bh uittrek moet ik ook echt mijn borsten vasthouden anders verga ik bijna van de pijn.

Hypo en Loontje succes morgen. Loontje waarom moeten jullie er zo vroeg zijn?
    En dat van die gevoelige buik herken ik wel. Mijn eierstokken en baarmoeder waren heel erg gevoelig. Gelukkig is dat gevoel over.

En ik weet niet of ik het al getypt had maar ik had vanochtend een felle pijnlijke steek aan de linkerkant bij mijn lies. Als je daar op zoekt in dit forum zou het passen bij een innesteling. Laten we het hopen.
    Manlief is zo bang voor alles dat ik doe, dat hij liever heeft dat ik ook niet van huis ga naar vriendinnen of zo. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat het niks helpt en dat ik zijn angsten snap. Maar ik ga toch echt af en toe de deur uit anders wordt ik gek.

11. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Werken jullie eigenlijk allemaal? En hoe doen jullie dat met je werk in combinatie met je ivf/icsi traject?

12. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Linda: Ok thanks, dan zal ik er ook wel last van hebben gehad met de decapeptyl.
    Me mannetje moet om 8:15 het "kamertje" in en tussen 8:45 - 09:00 krijg ik een pilletje en een spuit en dan om 9:30 de punctie.

Ik werk fulltime en gelukkig heb ik een hele makkelijke werkgever en mag ik dus op ieder moment naar het ziekenhuis. Het voordeel is dat de fm's eigenlijk altijd 's ochtends zijn. Bij tp's blijf ik de hele dag thuis (anders blijf ik heen en weer reizen). En nu blijf ik vanaf morgen thuis tot na de tp, ik heb vorige keer best veel last gehad daarna en aangezien ik nu nog meer follikels heb, ga ik er een beetje vanuit dat ik wel weer veel last zal hebben, ik ben dus vanaf morgen gewoon ziekgemeld en zal als alles goed gaat volgende week maandag weer gaan werken.

En jij Linda ?

13. Jackie75

Jackie75 Actief lid

22 apr 2010
    201
    0
    0
    zuid-holland
    Ik moest zoveel terug lezen dat ik maar opgehouden ben en dus vanaf nu reageer. Sla ik daarom mensen over alvast mijn excuus daarvoor,is niet met opzet.

Zeehonje,jij was dat toch met de tip over 2 tabbladen openen,bedankt. Het is me helemaal duidelijk.
    Ik duim voor een ongeloofelijke plakker bij jullie!

Botervliegje,Yeahhhh. Ik wist niet wat ik las. Jij weet iemand goed te overvallen! Onwijs gaaf. Gefeliciteerd!!

Loontje/Hypo,succes met de punctie!

Linda/Maaikemile/Maartje,succes met wachten. Hoop voor jullie op een goede uitslag. Ik duim voor jullie!

Timon,hoe was je echo?

Poekie,succem met de FM

Shantii,en....krijg je toch een TP??

Hier,nog niks bijzonders te melden. As. vrijdag mn BMS meting en dan krijg ik te horen of het dik genoeg is voor de TP of nog even door moet met de progynova.

Iedereen een fijne avond! Liefs.

14. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Linda: Laten we duimen dat die steek van een innesteling is geweest, dat zou toch helemaal geweldig zijn.

15. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Loontje ik werk helaas niet meer. Door alles wat er is gebeurd is er "iets" geknapt in mijn hoofd. En kan ik me niet meer lang concentreren. Tuurlijk hoop ik ooit weer aan het werk te gaan. Maar nu met alles van het PGD traject is het gewoon te veel. Ik moet rustig aan doen met mijn energie.
    Voor het ziekenhuis traject is het ideaal. Ik kan rust nemen als ik dat wil en ik kan op elk moment naar het ziekenhuis.
    Mijn mannetje gaat naar elke afspraak mee en zijn baas weet van alles af en doet daar niet moeilijk over. Het kost hem zelfs geen uren. Dat maakt het voor mij ook makkelijker.

16. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Sorry heb er verder niet over nagedacht toen ik het aan je vroeg. Het is natuurlijk ook wel super heftig wat jullie hebben meegemaakt. Het is inderdaad voor het ziekenhuis traject wel ideaal, je kan op ieder moment rusten.

Hoop zo ontzettend voor jullie dat deze poging DE poging word !

17. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ons embryo is 4-cellig. Precies zoals het moet zijn 2 dagen na de punctie. Ik heb eigenlijk niet meer gevraagd waarom elk ziekenhuis het anders doet qua terugplaatsen (dag 2 of 3).

Bij mij en m'n man weten aardig wat mensen van onze situatie, ook de werkgevers. En we krijgen er ook allebei vrij voor. Ik heb nu nog zomervakantie (onderwijs), dus echt super relax. Volgende week weer werken, maar dan gaat de tijd ook wel sneller vind ik.

De gyn vertelde ons wat we wel en niet mochten doen na de tp. Gewoon werken, sporten, vrijen enz. Alleen als je je achteraf niet echt goed voelt, niet fit ofzo dan moet je het niet meer doen. Goed naar je eigen lichaam luisteren dus.
    Ik mocht niet roken, geen alcohol drinken en niet naar de sauna. Nou, dat komt mooi uit want dat doe ik toch al niet, haha!

Succes voor de twee meiden die morgen de punctie hebben, ik denk aan jullie en hopelijk valt het toch een beetje mee.

18. intra4

intra4 Niet meer actief

Hoi! Even niet zo lang van me laten horen... sorry!
    Ik heb woensdag fm. Spannend!

Hier weten ze NIETS op het werk. Niemand in onze omgeving weet ook van iets. One big secret!!!
    Heb op het werk paar keer gewoon vrij genomen. 1x ziek gemeld.

zeehondje heeft een goede tp gehad! Top!
    Linda99 : Heftig hoor wat jij heb meegemaakt.

Rest..sorry moest zo ver terug lezen ben het beetje kwijt.
    Ga proberen vanaf nu beetje bij te blijven.

19. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    hypo heel erg veel succes morgen bij de punctie! Hoop op een heel mooi aantal eitjes en goede zaadjes..

La femme Nikita, ja doe ook zeker rustig aan en drink veel water dus volgensmij moet dat goed komen! Wat fijn dat jullie eerste huwelijksdag zo leuk was! Geef je groot gelijk dat je even flink genoten hebt van de champagne.

MariaC, lekker rustig aan doen he meissie!

zeehondje jij ook vandaag tp gehad? Super! Kan dus op dezelfde dag als jou testen dan hihi. Alleen er word wel gezegt dat vrijen na een tp niet echt bepaald goed is dus wel apart dat jou gyn zegt van wel. Wij hebben bij de eerste poging wel seks gehad maar doen het nu echt niet weer!

BOTERVLIEGJE WAT GOEHOEEDDDD! GEFELICITEEEEEEERD!!! Je hebt het zo verdient!

Loontje ook heel erg veel succes morgen bij de punctie! Hoop voor jou ook een mooi aantal eitjes en goede zaadjes. Enneuh hier ook onwijs veel last van me borsten maar dan echt sinds de decapeptyl. Heb ook wel cetrotide gespoten maar toen had ik er geloof ik geen last van.

Linda wat schattig dat je man zo voorzichtig met je is hihi. Herken het zoooo! Een vriend van ons had ons gisteren gevraagt om vanavond bij hem te komen op visite. Zegt me vriend later in de auto, ik heb maar gezegt dat als we een tp hebben gehad we niet komen hoor, dan wil ik dat je rust haha nou daar werd ik dus saggie van want ga echt niet thuis op de bank 2 weken lang zitten wachten.

Update:
    Meiden ik heb een terugplaatsing gehad vanmiddag :D :D :D :D :D !
    Volgensmij was het al besloten, want toen we het kamertje in kwamen werd er al gezegt jullie komen voor een tp he.. Dus wij natuurlijk allebei in koor jaaaaaa dat klopt hahaha. En toen werd het lab al ingeschakeld en even daarna kwam de gyn binnen, en kregen we dus toch een tp! Ons kleintje was vandaag 7 cellig en dat zou prima op schema zijn. Hebben ook weer een prachtige foto mee gekregen van het kleintje en ook van de baarmoeder toen het terug geplaatst is dus kan weer uren weg dromen hihi. Maar BEN ZO BLIJ want dus toch een terugplaatsing! Moet alleen wel heel goed op me buik letten. Of die niet toe neemt in omvang, en buikpijn enz. Maar dat komt wel goed. Mag op 23 Augustus testen!

20. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    hypo en loontje heel veel succes morgen!

botervliegje gefeliciteerd!! :D

Deel Deze Pagina