Ja toch een tp hihi, thnx voor het duimen Loontje! Ohjaa ik was in eerste instantie teleurgesteld over het aantal bevruchtingen, maar we kregen vandaag te horen dat er van de 17 follikels, 10 rijpe eicellen waren. Dus dan is alsnog de helft bevrucht!!! Dus nu ben ik echt super blij met het aantal 5!
Shantii, Wat een prachtig aantal. Ik weet het als er zoveel follikels zijn en er zijn er dan minder bevrucht dan je had gehoopt kan het een teleurstelling zijn. Zeker ook omdat je vaak bij anderen anders leest. Laat je hierin niet meeslepen hoor. Het gaat om jou! Heel veel succes de aankomende tijd. Ik duim voor een prachtig resultaat. Groetjes Elvira
Dankje Elvira! Lief van je!! Hoe gaat het verder met jou? Lekker aan het genieten of nog erg bang dat het mis gaat? Hoop het eerste natuurlijk! Liefs x
Dames, ik ga afsluiten en lekker naar bed. Morgen weer vroeg op. @Hypo: Heel veel succes meid ! Trusten allemaal
Hoi Shantii, Vorige keer hebben ze bij mij 32 follikels aangeprikt en er waren toen 8 eicellen gevonden, waarvan 4 bevrucht. Ik dacht hoe is het mogelijk en was lichtelijk teleurgesteld. Als je dan weer met beide beentjes op de grond staat, denk je tja best een mooi aantal. De afgelopen poging hadden we 15 follikels, waarvan er 5 grote eicellen waren en 3 prachtige bevruchtigen. Ik denk altijd maar zo, er zijn dames die nooit bevruchtingen hebben en zie het dan ook echt als een geschenk. Ik ben absoluut aan het genieten hoor, maar nog steeds erg bang. Veel krampjes en vanmiddag 2 miniscule sliertjes met oud bloed. Niet eens in onderbroek maar bij het afvegen. Tja dan schiet ik toch in de strees. A.s. vrijdag de echo, nu maar hopen dat alles goed is. Denk dat we dan echt kunnen genieten. Lief dat je er naar vraagt. Knuf Elvira
Wat een drukte in de juli augustus garde Wel heel leuk zoveel meiden met me! De 1ste spuit zit erin hoor! deze week ergens nog de uitgangsecho Veel succes meiden! we zorgen wel voor die babyboom
Hey Botervliegje..jij hebt +++ getest... Wat een goed nieuws, hoop echt dat het mooi blijft zitten bij je... Over een paar dagen knalt hij waarschijnlijk in fluorroze... Alvast proficiat hoor...en wat zei manlief ervan?? Zeehondje en Shantii, hier is weer zo'n situatie waarover je verschillende verhalen leest. Wij mochten ook niet vrijen na de TP, maar andere zeggen dat het geen probleem is. Misschien maakt het ook niet zo veel uit, en is alleen de ene dokter strenger dan de andere...heb geen idee... Shantii, wat goed van je TP... IDD, zeker nu oppassen. Mocht je zwanger raken kan door het HCG hormoon alsnog overstimulatie in alle hevigheid optreden. Dat was ook het moment waarop het bij mij kwam. Op de dag dat ik mocht testen, belande ik dus in het ziekenhuis omdat ik nog maar amper kon lopen van al het vocht in mijn buik. Elvira, ik duim voor je voor een prachtige echo op vrijdag. Best wel vroeg niet?? Nou ja, misschien is er al wel een vruchtzakje te zien, maar geen zorgen mocht het niet zo zijn... Alle andere dames...ik duim voor jullie dat alle puncties en TP's goed verlopen en het allemaal mooie plakkers mogen zijn... WELTRUSTEN
ff snel: HCG van de Pregnyl schijnt elke 23 uur in je lichaam te halveren, dus de positieve test moet wel echt positief zijn!! Van harte meid!! SHANTIIII! WHohoeee!!! een 7cellige kanjer!!! Van harte meid!! Ik hoop dat je overstimulatieklachten niet meer zullen toenemen en je wel onwijs zwanger straks zult zijn!!!! Enneh, toen ik de vorige keer op vrijdag de punctie had en pas op maandag ook de TP waren die van mij slechts 4 cellig, dus die van jou doen het hartstikke goed!! Goed broeden nu!!
Hoi La Femme Nikita, Ik krijg vrijdag de echo om in iedergeval te zien of de beeb op de juiste plek zit. Ik heb hiervoor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Ze zullen nog geen hartje zien, die staat voor een week later geplanned. Aan alle meiden, heel veel succes de aankomende weken.
Ow ja, idd. Nu herinner ik het me weer. Er staat ook zoveel geschreven hier. In ieder geval heel veel succes... En nu echt TRUSTEN...
Jeetje, 5 bladzijden te lezen! Jullie gaan lekker, zeg. Hypo en Loontje, morgen de punctie. Spannend! Ik wens jullie heel veel succes. Zeehondje, fijn dat je een goede tp heb gehad. Nu wachten tot over 2 weken. Shantii, jij heb ook de tp gehad. Gaaf dat jij een fotootje heb! JF Nikita, na de punctie kreeg ik in de uitrustkamer juist een warme kruik tegen de pijn. Over een warme kruik na de tp is niets gezegd. Yippie, ik heb mijn netje weer gebruikt. De bedoeling blijft nog steeds dat ik komend weekend de tp zal hebben. Alleen wanneer precies is afwachten. Botervliegje, een voorzichtige gefeliciteerd. Dit omdat ik ook (4 dagen) eerder had roze had getest en het alsnog mis ging. Jeetje Loontje, wat heb jij een best last gehad van de deca en gonal. Ik heb nergens last van gehad. Hoe bezorgd kan een man zijn. Werk/ICSI; Meestal kan ik voor het werk de echo doen. Deze poging mis ik soms een uurtje. Als ik weet wanneer ik de tp heb laat ik het weten zodat ik die middag vrijgepland word. Linda, wat fijn dat je man steeds mee kan. Jammer dat dit traject je zoveel heeft gedaan dat je erg op je energie moet letten. Wel het beste besluit, want jij bent het belangrijkste. Poekie, spannend woensdag de fm. Elvira, wat spannend om de 1e echo te krijgen. Succes! Het is duidelijk tijd dat de lijst een flinke update nodig heeft. Vanmorgen weer een echo gehad. Het was best gezellig in de wachtkamer, want daar kwam ik een stel tegen die er gisteren ook zat. De echo viel tegen, want de fa zat enorm tegen de bmm te drukken en dat leverde pijn en tranen op. Ze wilde persé mijn andere eierstok vinden en die bleek onder mijn baarmoeder te liggen. Bms 6 mm en mijn ei was nog steeds 13 mm. Weer een bloedtest gehad (mensen, wat was het druk!). 's Middags is mijn man gebeld dat ik morgen weer heel gezellig langs mag komen. Op naar echo nr 4!
JULI/AUGUSTUS MEIDEN WIE? Botervliegje (2e ICSI poging) - Geertgen/Genk Elvira (5e IVF) - Erasmus MC Fieke17 (1e IVF) Flowerme (1e IVF poging) - Geertgen/Genk Hypo (3e ICSI) Jackie75 (1e cryo tp van 1e IVF) LafemmeNikita Linda99 (IVF PGD) Loontje85 (2e ICSI) Maaikiexxx (3e ICSI poging) MaaikEmile (1e ICSI poging) - Erasmus MC Maartje84 (2e volledige poging tot IVF - in totaal 6e poging), wordt escape ICSI ivm geringe hoeveelheid follikels, fout zhs: toch IVF - Dusseldorf MariaC (1e ICSI poging) Poekie79 (1e ICSI poging) - Zhs Hengelo Shantii (2e ICSI poging) - Zhs Hengelo / kliniek Dusseldorf Timon (cryo 1e ICSI poging) - UMCU Vakr (2e cryo top van 1e IVF) Wennes (2e IVM poging) Zeehondje (1e IVF poging) - Voorburg WANNEER? 12/7: Hypo start deca 24-07 Maaikiexxx start pil 26-7: Shantii start Gonal-f 26-7: Maartje84 start Menopur 30-7: Zeehondje start Gonal-f (225IE) 30-7: Loontje85 start cetrotide + Gonal-F (150IE) 2-8 Jackie start progynova 3-8: MariaC Decapetyl 9-8: Wennes start primolut ECHO'S (follikelmetingen)/ PUNCTIES 4-8 Maartje84 punctie 6-8: Hypo 1e fm 6-8: Shantii punctie 6-8: Timon 1e echo 7-8: Vakr 2e fm 7-8: Zeehondje punctie 8-8: Timon 2e echo 8-8: Loontje85 3e fm 9-8: Hypo punctie 9-8: Timon 3e echo 10-8: Loontje85 punctie 10-8: Timon 4e echo 11-8: Poekie79 fm 13-8 Jackie BMS echo TERUGPLAATSING/WACHTBANKJE: 2-8: Botervliegje tp (twee emmy's) 5-8: MaaikEmile (1 emmy) 6-8: Linda99 (1 gezonde emmy) 6-8: Maartje84 (drie emmy's) 9-8: Shantii echo om te kijken of ik dan een tp krijg 9-8: Zeehondje tp (1 emmy) 12-8: Hypo hopelijk tp TESTEN: 17-8: MaaikEmile ZWANGER: Elvira Fieke17 HELAAS NIET ZWANGER
Elvira, jeetje 32 follikels aangeprikt! Wow dat is wel heel erg veel. Dan zal je best wel even geschrokken zijn toen je hoorde 4 bevrucht.. Maar net wat je zegt, sommige meiden hebben helaas helemaal geen bevruchtingen dus wat dat betreft mogen we hartstikke blij zijn en dat ben ik ook zeker! Kan me voorstellen dat je nog wel onzeker bent, maar hopelijk zit alles hartstikke goed met de kleine en hebben jullie vrijdag een hele mooie echo. Ik ga hard voor je duimen! Flowerme heel erg veel succes met deze poging! De start is er hihi. La femme Nikita ja denk dat het ook aan de arts ligt inderdaad wat betreft het vrijen. Nouja hier doen we het gewoon niet meer tijdens de wachtweken. Want hoe dan ook je baarmoeder trekt wel samen als je tot het hoogte punt komt .. Ga zeker oppassen wat betreft de overstimulatie. Veel drinken is echt een straf voor me want ik drink normaal maar 1 a 2 glazen per dag (heel slecht ik weet het!) maar drink nu netjes elke dag meer dan 2 liter.. MAAAAAAARTJEEEEE, hihi ja ons 7cellige kanjertje.. Dit moet hem worden!!! En dan samen met jou kwik kwek en kwak.. Ga zeker goed broedden nu, en jij moet even mijn voorbeeld zijn he, door als eerste op roze te knallen. Timon, ja je krijgt in Dusseldorf 2 fotootjes mee.. 1tje van het bevruchte eitje die dus terug word geplaatst, en 1tje van als het in de baarmoeder is geplaatst.. Word het op aangegeven met een kruisje hihi. Heel apart om te zien! Nou gezellig toch "bekende" mensen in de wachtkamer! Hadden wij vandaag ook hihi, mensen die ook vrijdag punctie hadden gehad, en we hadden vandaag dus tegelijk tp.. En het grappige was nog, dan ben je in Dusseldorf, en dan wonen hun gewoon kats een kmtje of 5 tot 10 verder dan ons.. Dus ook nog eens heel dichtbij.. Wat betreft de pijnlijke fm meting, dat ken ik!!! Mijn eierstokken liggen ook anders, en zak ook altijd door de grond van de pijn. Hoop dat ze je morgen minder pijn doen, en het eitje goed groeit. Op welke CD zit je nu?
@Timon: Vervelend dat de echo pijnlijk was. Maar goed, beter dit dan dat ze weer te laat zijn natuurlijk! Hoop dat het vandaag beter gaat! Ja, ik vind het ook nog best eng, hoor. Het kan inderdaad misgaan de komende dagen. Maar ja, dan nog vind ik het 'fijn' om te weten dat ik in elk geval zwanger kan raken. Na drie jaar is dat gegeven al een lichtpuntje. Maar mocht ik ongesteld worden dan komt de klap wel extra hard aan. Door de bolletjes wordt mijn menstruatie trouwens sowieso met een dag of 5 verzet, dus daar kan ik ook niet van op aan. Denk dat ik eind van de week nog maar een testje doe. @Elvira: Veel succes met de echo! Hoop dat je een prachtig kloppend hartje ziet! @Maartje: Thanks voor de felicitaties! Ik hoop zo dat ze blijvend mogen zijn. Ik heb wel m'n normale puistjestoestand die ik altijd een week van tevoren krijg voor menstruatie. Nu maar hopen dat dat niets betekent. Jij mag volgende week ook testen! Spannend hoor! @Lafemme Nikita: Thanks! Manlief was ook blij. Maar we houden allebei een slag om de arm... Denk dat ik met een knaltest over een paar dagen idd echt blij zal zijn. @Flowerme: Veel succes!! @MaaikEmile: Thanks!! @Shantii: Dankjewel lieve meid! 7-cellig is volgens mij prima inderdaad. Super dat er toch nog een tp heeft plaatsgevonden! Hoop dat kleintje mooi gaat groeien!! @Jackie: Ja, ik wist zelf ook niet wat ik zag. Dacht eigenlijk dat 7 dagen na tp nooit kon. Weet ook echt niet hoe ik het in m'n hoofd haalde om die test te doen. En eigenlijk is het dus niet zo slim, want de kans is best groot dat het nog mis gaat. Maar ja, maar even afwachten... @Loontje: Dankjewel meis! Hoop dat de punctie meeviel! Doe rustig aan! @Hypo: Jij ook veel succes met de punctie!! Hoop op een mooi aantal hele mooie bevruchtingen! @Zeehondje: Tuurlijk ga jij volgen! Het zou wel super zijn als we dit hele forum konden verplaatsen en verder gaan bij april/meimama's met dit clubje
JULI/AUGUSTUS MEIDEN WIE? Botervliegje (2e ICSI poging) - Geertgen/Genk Elvira (5e IVF) - Erasmus MC Fieke17 (1e IVF) Flowerme (1e IVF poging) - Geertgen/Genk Hypo (3e ICSI) Jackie75 (1e cryo tp van 1e IVF) LafemmeNikita Linda99 (IVF PGD) Loontje85 (2e ICSI) Maaikiexxx (3e ICSI poging) MaaikEmile (1e ICSI poging) - Erasmus MC Maartje84 (2e volledige poging tot IVF - in totaal 6e poging), wordt escape ICSI ivm geringe hoeveelheid follikels, fout zhs: toch IVF - Dusseldorf MariaC (1e ICSI poging) Poekie79 (1e ICSI poging) - Zhs Hengelo Shantii (2e ICSI poging) - Zhs Hengelo / kliniek Dusseldorf Timon (cryo 1e ICSI poging) - UMCU Vakr (2e cryo top van 1e IVF) Wennes (2e IVM poging) Zeehondje (1e IVF poging) - Voorburg WANNEER? 12/7: Hypo start deca 24-07 Maaikiexxx start pil 26-7: Shantii start Gonal-f 26-7: Maartje84 start Menopur 30-7: Zeehondje start Gonal-f (225IE) 30-7: Loontje85 start cetrotide + Gonal-F (150IE) 2-8 Jackie start progynova 3-8: MariaC Decapetyl 9-8: Wennes start primolut ECHO'S (follikelmetingen)/ PUNCTIES 4-8 Maartje84 punctie 6-8: Hypo 1e fm 6-8: Shantii punctie 6-8: Timon 1e echo 7-8: Vakr 2e fm 7-8: Zeehondje punctie 8-8: Timon 2e echo 8-8: Loontje85 3e fm 9-8: Hypo punctie 9-8: Timon 3e echo 10-8: Loontje85 punctie 10-8: Timon 4e echo 11-8: Poekie79 fm 13-8 Jackie BMS echo TERUGPLAATSING/WACHTBANKJE: 2-8: Botervliegje tp (twee emmy's) 5-8: MaaikEmile (1 emmy) 6-8: Linda99 (1 gezonde emmy) 6-8: Maartje84 (drie emmy's) 9-8: Shantii echo om te kijken of ik dan een tp krijg 9-8: Zeehondje tp (1 emmy) 12-8: Hypo hopelijk tp TESTEN: 17-8: MaaikEmile ZWANGER: Elvira Fieke17 Botervliegje HELAAS NIET ZWANGER
Zeehondje wat goed dat de embro er goed uitzag. Laten we hopen dat het ook voor jullie deze keer raak is. Wat fijn dat jullie werkgevers er goed mee omgaan. Dat scheelt denk ik een hele hoop stress. Poekie79 succes morgen bij de fm. Shantii jouw man is dus ook zo voorzichtig met je. Wel lief om te merken he. Het is immers het enige wat ze echt kunnen doen. Maar inderdaad stil zitten op de bank is geen optie. Ook niet voor mij. Maar ik doe wel rustig aan. Wat fijn dat je gisteren een tp heb gehad. En wat bijzonder dat je foto's hebt gehad van de embryo en van de tp. Dat doen ze in het UMCU niet. Geniet er lekker van meis en laten we hopen dat dit mini mensje een goed nestje maakt in jou buik. En verder rustig doen he. Elvira ik snap heel goed dat je een beetje bang bent. Ik denk dat dat ook logisch is in jou geval. Ik hoop dat eind deze week de echo goed is en dat de rest ook goed mag blijven gaan. Door jou berichtje over eicellen en bevruchting daarvan heb ik gisteren nagedacht. Je zette me letterlijk met mijn benen op de grond. Ik was elke keer teleurgesteld dat ik maar 13 folikels had. Maar daarvan hebben ze wel allemaal een eicel en worden ze bijna allemaal bevrucht. Daar moet ik dus heel erg blij mee zijn. En ik had er niet zo bij stil gestaat dat 25 of 30 folikels niks zegt over kansen. Dank je wel daarvoor. Flowerme succes met je poging Timon bij mij doen de echo's ook altijd verschrikkelijk pijn. Mijn linker eierstok licht achter mijn baarmoeder en heel hoog in mijn lichaam ik verga dan van de pijn. Daarom nu ook een punctie onder narcose gehad. Ik hoop dat jou ei mooi gaat groeien en dat je BMS ook nog wat dikker wordt. Succes morgen bij de echo. Botervliegje ik hoop echt van ganze harte dat je zwanger blijft en dat alles goed mag gaan. Ik zou als ik jou was gewoon op je echte testdatum een test doen en als die knal roze is dan weet je het zeker. Succes met het wachten.
JULI/AUGUSTUS MEIDEN WIE? Botervliegje (2e ICSI poging) - Geertgen/Genk Elvira (5e IVF) - Erasmus MC Fieke17 (1e IVF) Flowerme (1e IVF poging) - Geertgen/Genk Hypo (3e ICSI) Jackie75 (1e cryo tp van 1e IVF) LafemmeNikita Linda99 (2e IVF PGD poging) - UMCU i.s.m. AZM Loontje85 (2e ICSI) Maaikiexxx (3e ICSI poging) MaaikEmile (1e ICSI poging) - Erasmus MC Maartje84 (2e volledige poging tot IVF - in totaal 6e poging), wordt escape ICSI ivm geringe hoeveelheid follikels, fout zhs: toch IVF - Dusseldorf MariaC (1e ICSI poging) Poekie79 (1e ICSI poging) - Zhs Hengelo Shantii (2e ICSI poging) - Zhs Hengelo / kliniek Dusseldorf Timon (cryo 1e ICSI poging) - UMCU Vakr (2e cryo top van 1e IVF) Wennes (2e IVM poging) Zeehondje (1e IVF poging) - Voorburg WANNEER? 12/7: Hypo start deca 24-07 Maaikiexxx start pil 26-7: Shantii start Gonal-f 26-7: Maartje84 start Menopur 30-7: Zeehondje start Gonal-f (225IE) 30-7: Loontje85 start cetrotide + Gonal-F (150IE) 2-8 Jackie start progynova 3-8: MariaC Decapetyl 9-8: Wennes start primolut ECHO'S (follikelmetingen)/ PUNCTIES 4-8 Maartje84 punctie 6-8: Hypo 1e fm 6-8: Shantii punctie 6-8: Timon 1e echo 7-8: Vakr 2e fm 7-8: Zeehondje punctie 8-8: Timon 2e echo 8-8: Loontje85 3e fm 9-8: Hypo punctie 9-8: Timon 3e echo 10-8: Loontje85 punctie 10-8: Timon 4e echo 11-8: Poekie79 fm 13-8 Jackie BMS echo TERUGPLAATSING/WACHTBANKJE: 2-8: Botervliegje tp (twee emmy's) 5-8: MaaikEmile (1 emmy) 6-8: Linda99 (1 gezonde emmy) 6-8: Maartje84 (drie emmy's) 9-8: Shantii echo om te kijken of ik dan een tp krijg 9-8: Zeehondje tp (1 emmy) 12-8: Hypo hopelijk tp TESTEN: 17-8: MaaikEmile 20-8: Linda99 ZWANGER: Elvira Fieke17 Botervliegje HELAAS NIET ZWANGER
Alvast voorzichtig gefeliciteerd. Ik teste ook op dag 8 na tp licht positief en ben inmiddels bevallen van een Tweeling!!! spannend hoor....