Juli-Aug 2010 cryo tp of IVF- of ICSI-behandeling!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door botervliegje, 4 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Shantii wat leuk zeg dat jullie mee gaan doen met het programma babyboom. Wanneer is mensale testdag als ik vragen mag? Ik hoop voor jullie dat wij jullie lang mogen volgen.
    Weet je trouwen ook al wanneer de eerste uitzending is?

2. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Loontje fijn dat de punctie achter de rug is. Ik hoop dat er een goede score uitkomt. Nu lekker rustig aan doen en je lekker laten vertroetelen door manlief

Hypo ook voor jou fijn dat de punctie achter de rug is. En wat een verhaal zeg. Het lijkt wel een beetje om mijn eerste punctie. En dan vind ik je echt een bikkel als je alleen een traantje hebt weggepinkt.
    Nu lekker rustig aan doen en hopen dat je vrijdag een tp hebt

Hier trouwens 18 dagen na punctie of 14 dagen na tp testen

3. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Linda: thanks ... ik zal me blaas wat tijd gunnen.

4. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Loontje heb geen ervaring met een catheter maar het lijkt me niks! Rustig aan doen meid, en gewoon de tijd nemen.

Linda, 22 aug zijn de eerste opnames, en die dag is dus ook de massale test.. Dus 1 dag voor mijn test datum ;) . Ga denk ik van te voren maar thuis een test er tegen aan gooien want dan weet ik waar ik aan toe ben dan dat ik daar over rompelt word. En in April 2011 zou het uitgezonden gaan worden.

Hier trouwens geen bloedtest hoor, maar mag gewoon thuis een test doen.. Vind ik helemaal niet erg want ik haat bloedprikken!

5. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Oh oke, dus dat duurt nog wel even voordat het op tv komt. Jammer.
    Ik zou zelf ook eerst thuis een test doen. Dan kan je altijd facken als je daar bent. Ik denk dat dat de meeste doen. Spannend hoor.

6. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Meiden beetje vies verhaal, maar ik loop te soppen in mijn onderbroek. Ik heb veel afscheiding ik voel het gewoon lopen. En natuurlijk ook de resten van de bolletjes. Echt vies. En elke keer als ik een druppel voel ben ik bang dat ik ga bloeden. Aan de andere kant vind ik het een goed teken wat dat vele afscheiding had ik bij mijn beide zwangerschappen ook. Dan dacht ik altijd dat mijn vruchtwater brak

7. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Hypo, jeetje wat een verhaal zeg.
    En vind de politie ook maar stug dat ze hem niet snel even doorgelaten hebben.
    Doe het maar rustig aan, laat je lekker verwennen, en hopelijk krijgen Hypoman en Hypo een super mooi kadootje voor deze stress terug.
    13 eicellen is toch alvast een goed begin.

Loontje, bij jouw was het dus ook niet zo fijn.
    Heb nog nooit een catheter gehad, dus kan je niet helpen.
    Hoop op goed nieuws voor je op donderdag...

Shantii, wat spannend.
    Wat is dat voor een programme Bayboom, woon zelf in Duitsland dus heb er nog nooit van gehoord.

Linda, hoop zoooo dat het een goed teken is voor je...

@wanneer testen: Ik kreeg een bloedtest 14 dagen na de TP, en 16 dagen na de punctie.

8. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Hypo: Wat naar om te horen dat het zo'n pijn deed! Gaat het beter nu?
    13 eicellen joehoe!! Hoop op lekker veel goede bevruchtingen!

En bij jou ook zo'n mooi resultaat Loontje, wow! Pff, catheter, irritant zeg! Nou ja, het is voor een goed doel!

@Sexen na tp: Wij mochten 4 dagen na tp niks.

Shantii: Wat gaaf, meedoen aan Babyboom! Word je straks een beroemde moeder :D

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Lieverds, ik lees jullie verhalen, maar heb weinig zin in reageren. Sorry.

Vanmorgen de 4e echo gehad. De bms was van 6 naar 7 mm gegroeid en mijn follikel van 13 mm naar 15 mm gegaan. Al met al een goed vooruitzicht. De fa had de verwachting dat ik morgen nogmaals langs kon komen en waarschijnlijk 's avonds de pregnyl spuiten. Maar eerst weer eens bloed prikken.
    's Middags kreeg mijn man telefoon: De LH waarde blijft te laag, bms te dun en het follikel groeit te langzaam. Na FA-overleg is besloten dat deze poging ook wordt afgebroken. We mogen een afspraak maken om voorgelicht te worden over een cryo tp in een gestimuleerde cyclus. Die afspraak staat al... op 10 september!:$ Hoelang hierna zijn wij dan eens aan de beurt????:(
    Vast voor te stellen dat we teleurgesteld zijn. Zeker na wat vanmorgen was gezegd. Ik ga toch proberen een fa telefonisch te spreken om mij deze uitslag eens uit te leggen. Ik ben even de kluts kwijt. *snif*

10. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Jeminee lieve Timon. Wat een rotnieuws! Wéér afbreken. Ik wou dat ik je een échte knuff kon geven. Je bent altijd voor iedereen zo lief en na al die pech had ik zo graag goed nieuws voor je gewild. huggg!!!! *weet niet zo goed wat ik moet zeggen*

11. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Wat een rotsituatie zeg! Het kan toch gewoon zijn dat jij er wat langer over doet om een rijp eitje te krijgen. Sommige vrouwen hebben mooi op dag 14 een eisprong, jij misschien wel veel later.
    Toen ik tempte steeg mijn temp ook pas rond de 18-20 dagen.
    Hoop dat ze jullie toch nog verder willen helpen, want half september is wel heel lang wachten weer. Balen meissie, knuffel je nu even goed!

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jullie zijn schatten! :)

13. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    *knuffffknufffknufff*

Timon waar in het land woon je ergens? Of dichtbij welke grote stad?

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Redelijk in het midden.

15. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Timon; wat ontzettend balen voor je meis! En gek eigenlijk dat ze niet meteen doorgaan met cryo in gestimuleerde cyclus, want dat is toch helemaal niet ingewikkeld. Ik bedoel, daar hoef je toch geen uitgebreide info over te krijgen.
    Dikke knuffel!
    xxx Hypo (die nu echt naar bed gaat; zere buik!)

16. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Timon, wat een rotnieuws ... echt balen meid :(
    zoals zeehonje al zegt kan het toch heel goed dat het bij jou wat langer duurt.
    Dikke knuff van mij

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Lieverds!:)

Ik zit op cd13. Daarom snap ik hun besluit ook niet en baal ergens dat mijn man het telefoontje kreeg. Gelukkig wist hij wat de fa vanmorgen had gezegd. Alleen heeft hij niet doorgevraagd. Nu wil ik er dus achteraan.

18. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Ik zit donderdag afwisselend in Amerongen en Leusden. Kan ik je ergens op koffie trakteren?

19. Vakr

Vakr Lid

23 jul 2010
    42
    0
    0
    Amsterdam
    Sjemig lig je er even uit en is er een heel boek geschreven!

Timon: NEEEEE dat meen je niet, hoe K@#. Irritant ook die bureaucratie waar je dan weer in terecht komt die de boel onnodig vertragen. Grrrrrr.... heel veel sterkte om deze teleurstelling te verwerken en energie op te doen voor de volgende poging!

Botervliegje: YYEEEAAAHHHH wat een nieuws. Wat fijn voor je. We gaan er gewoon vanuit dat die mooi roze blijft!!

Shantii: hee wat goed toch een tp! En terecht haha, we gaan duimen!!

hypo: wat een mooie score!

Hier mijn update.
    Zaterdagochtend waren we in het ziekenhuis voor de 2e fm ivm de 2e cryo tp. Donderdag hadden we de 1e fm gehad met een follikel van 15mm. Op zich overigens super dat we zaterdag terecht konden, de hele afdeling is nl. eigenlijk gesloten wegens vakantie. Dus die mazzel hadden we. Maar goed, bij het zoeken naar de follikel bleek die al gesprongen te zijn.... en de gyn die mij onderzocht kon op dat moment niet zoveel omdat er dus verder niemand was. Wel bloedgeprikt om te kunnen checken wanneer die prc was gesprongen en maandag terug komen voor weer bloed. Wij helemaal in de stress want normaal wordt de tp 6 dagen van te voren ingepland. En in het zh is het altijd onzeker of er wel of geen plek is. Nu zou die dus pas maandag worden ingepland voor waarschijnlijk dinsdag of woensdag... je snapt dat wij dachten kansloos als je zo laat bent, maar...... het geluk is met ons want maandag einde dag werden we gebeld dat er plek was!!!! Ik moet nu mogen om 09.30 uur bellen hoe laat ik morgen moet komen voor de tp.

Dat op zich is wel weer lastig ivm werk, heb een belangrijke meeting van 10 - 12 met het hele bedrijf die ik moet voorzitten, ik weet nog niet zo goed wat ik ga zeggen als het prc in die tijd valt. Mijn bazin weet het wel, die neemt het over als ik er niet ben. Maar ga dan wel een hoop vragen krijgen ben ik bang.... maar goed eigenlijk totaal onbelangrijk want ik ben natguurlijk allang blij dat het toch allemaal nog kan doorgaan, dus ik verzin wel wat :(.

Heel veel liefs verder aan iedereen!

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jij bent echt een lieverd! Helaas kan ik niet.

Deel Deze Pagina