Juli-Aug 2010 cryo tp of IVF- of ICSI-behandeling!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by botervliegje, Jul 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Hey Loontje!
    Goed nieuws meid; laat smiley maar veel lachen in je buik!

Hier vanmorgen de tp gehad van 2 emmies. Een A-kwaliteit en een B-kwaliteit. Helaas geen cryo's maar we hopen maar dat we die niet nodig hebben!

Botervliegje; wauw wat een knaltest (lijkt wel op die van mij in april), dit kan niet missen; gefeliciteerd meid!

Jackie: knutsel nog maar even een heel weekend aan een mooi bedje voor je cryo!

Elvira: fijn dat je een goede echo had. Kon je de "rijstkorrel" ook al echt zien? (kon ik toen niet bij de 1e echo) Nu op naar de volgende goede echo met een mooi kloppend hartje!

Dat was t weer; wij gaan vanavond gezellig uit eten om onze emmies te vieren!
    Xxx Hypo

2. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Linda: je kan inderdaad heel veel symptomen krijgen door die bolletjes. Ik gebruik ze ook en moet ze gebruiken tot aan de zwangerschapstest op 25 augustus.

3. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Purmerend
    Hey Hypo voor jouw ook goed nieuws !
    Jammer dat er geen cryo's zijn, maardie gaan jullie niet nodig hebben !
    Weet jij ook de aantal cellen ?

4. Linda99

Linda99 Bekend lid

Sep 18, 2009
    721
    0
    0
    Hypo wat fijn dat je een tp hebt gehad van twee emmy's hopelijk blijven ze lekker plakken, of in ieder geval 1 en dat het dan helemaal goed mag gaan. Sterkte ook voor jou voor het wachten.
    Weet jij waarom je de bolletjes tot het einde moet gebruiken?

5. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Purmerend
    Veel plezier vanavond Hypo en alvast eetsmakelijk !

6. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Nee, aantal cellen heb ik geen idee van! Maar wel A en B kwaliteit! Ik kan trouwens de 28e testen (idioot dat t zo verschilt he), maar ik ga wel eerder testen hoor! (gewoon 2 weken na punctie) Ik had namelijk vorige keer wel braaf gewacht en toen had ik meteen na 3 seconden zo'n duidelijke test dat ik dacht van....de volgende keer kan ik echt wel eerder testen. Dus vandaar.
    HIer ook bollen schieten, alleen meer dan ik tot nu toe las. Ik moet 3x daags 2 bollen schieten. (wij noemen dat altijd zo omdat ik er ook zo'n inbrengding bij heb, die overigens heel handig is want dan krijg ik ze veel dieper)
    Ik moet tot t testen met die bolletjes doorgaan. Als ik negatief test mag ik uiteraard stoppen en anders moet ik ze gewoon opmaken (dan heb ik ze nog voor een paar dagen)
    Xxx Hypo

7. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Purmerend
    Misschien is het verschil dat er bij ons standaard een bloedtest word gedaan. Alhoewel die bloedtest ook word gedaan als je eigenlijk al overtijd bent, 1 dag geloof ik.

Snap er ook niets van dat het zo verschilt.

8. Shantii

Shantii Bekend lid

Jan 30, 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Loontje wow wat goed! Nu hard broedden op je smiley hihihi. En wat een groot aantal bevruchte eitjes, klasse!

Elvira wat fijn dat jullie kruimeltje op de goede plek zat! Nu kan je lekker genieten meid, en het is jullie zo gegunt..

Hypo wat jammer van de cryo's maar super dat je nu 2 emmy's in je bahrmutti hebt! Ook jij flink broedden nu.

Linda hier moet ik pas stoppen met de bolletjes als ik negatief test. En ben ik zwanger dan moet ik er mee door gaan.. Is volgensmij voor het behouden van je dikke baarmoederslijmvlies. Vaag dat het bij jullie anders is.

Ik heb nu sinds anderhalf uur zon vaaaaag gevoel links onder naast me liezen zeg maar.. Heel vreemd zeur gevoel.. Ben benieuwd of het wat betekend. Hoop het maar:p..

9. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    Hey meiden...
    Ik ga ook eindelijk verder...maar heel langzaam...:D
    Eigenlijk moest ik volgende week met de FA bellen, maar hij hing vanmiddag zelf al aan de telefoon.
    (Had zijn assistente eigenlijk wel gezegd, hij zou proberen deze week zelf terug te bellen, anders moest ik volgende week bellen)
    Als mijn ongi de komende 2-3 of 4 weken komt, mag ik waarschijnlijk meteen gaan beginnen met de TP.;)
    Mocht hij deze of volgende week komen moet ik nog een cyclus wachten.;)
    Maar heel eerlijk vertelde hij dat hij denkt dat het nog wel een tijdje zal duren, omdat ik heel onregelmatig ben.
    Mocht de ongi nu nog langer dan 2 maanden weg blijven, dan moet ik bellen en komen.

Ik moet nu dan in de TP cyclus oestrogeen pilletjes gaan nemen.
    Welke weet ik nog niet, moet het recept nog halen.
    Is dit dan een gestimuleerde of een natuurlijk cyclus??
    Moet niet spuiten, maar wel die pilletjes voor het BMS nemen.

Verder lees ik ook weer behoorlijk wat goed nieuws hier...:D

@Yippie, succes de 18e

@Elvira, wat ontzettend goed nieuws.
    Idd. nu op naar de volgende prachtige foto.

@Sylvia, jij bent een voorbeeld voor me nu...;)
    Jouw verse emmie bleef niet zitten, maar daarna ben je 2x van een cryo zwanger geworden?? Heb ik het zo goed begrepen?
    Dat geeft me goede hoop.

@Jackie, zelfs een beetje later maakt niet, zolang hij-zij maar lekker blijft zitten...

@Loontje, wow, wat een super goede score...
    Dat moet gewoon lukken nu...

@Linda, gezellie al die visites, en goed dat je af en toe lekker eventjes gaat liggen.
    Zorg goed voor jezelf hoor.

@Hypo, wat goed 2 emmies, ga dat maar lekker vieren met kinderchampagne...;)

@Shantii...succes met het wachten...

10. Flowerme

Flowerme Lid

Apr 28, 2010
    46
    0
    0
    @Loontje, Topscore wow!
    @Hypo,Rust goed uit, laat je maar goed verwennen door je vent:) en wat heb jij bedacht om die 2 weken door te komen? volgens mij duurt het een eeuwigheid

Ik heb Gonal F, volgende week alweer de echo en planning punctie.
    Weet iemand van jullie hoelang na de echo de punctie gepland wordt? hoeveel dagen?

Succes iedereen!

11. Linda99

Linda99 Bekend lid

Sep 18, 2009
    721
    0
    0
    Als mijn folikels groot genoeg zijn dus rond de 18 a 20mm moet ik pregnyl spuiten en dan 36 uur daarna heb je de punctie.

12. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    ik heb van mn allereerste ivf 1 verse tp gehad en die bleef plakken maar helaas bij 7 weken een mk daarna elke keer geen innesteling gehad uiteindelijk in dusseldorf terecht gekomen icsi 2 verse emmy's tp maar helaas... daar na 2x 2 cryo's laten terugplaatsen met resultaat 3 kids 1 in 2008 en nu de tweeling afgelopen mei.
    volgens dr S zijn er mensen die nu eenmaal goed reageren met cryo's..waarom wist ie niet maar merkwaardig is het wel hihihihi

ik wens jou ook heel erg veel succes en veel mooie kindjes al dan niet uit de vriezer ;)

13. La femme Nikita

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    Goh, Sylvia, dat is idd. nieuw voor me.
    Hoop dat het bij ons ook het geval is...;)

14. Linda99

Linda99 Bekend lid

Sep 18, 2009
    721
    0
    0
    Oh meiden ik heb een verschrikkelijke nacht achter de rug. Ik droomde continue dat het verkeerd ging. Ik had van de spanning pijn in mijn buik. Oh ik werd er echt van.
    Morgen is de dag dat het de vorige keer mis ging. Ik merk wel dat de spanning toeneemt.
    Gelukkig heb ik dit weekend wel veel afleiding maar het blijft moeilijk

15. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Purmerend
    Nare droom Linda, hopelijk droom je vannacht weer wat leuks ! Pffff nog 6 dagen en dan mag je testen, spannend hoor.

Ik ben echt super rustig, jaja floaten werkt echt.

16. La femme Nikita

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    Ow Linda, wat vervelend.
    Fijn dat je je goed bezig kunt houden, en wens je nog extra veek sterkte voor de laatste dagen...

17. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    ik kom ook weer even neuzen hier!:D
    gisteravond heb ik de pregnyl gezet
    en woensdag gaan ze 2 cryo's ontdooien
    donderdag mag ik bellen of we dezelfde dag
    een tp hebben van 1 cryo!
    erg spannende week dus

18. La femme Nikita

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    N-Sky, daar ben je weer...
    Leuk van je te lezen, en wat spannend.
    Duim voor donderdag voor je...

19. intra4

intra4 Niet meer actief

Effe korte update: vanmorgen punctie gehad.
    Resultaat: 3 eitjes.
    Nu hopen op bevruchting. We kunnen maandag bellen.

20. Linda99

Linda99 Bekend lid

Sep 18, 2009
    721
    0
    0
    Poekie sterkte met wachten.

N-Sky sterkte aankomende week

Volgens mij zijn we allemaal op van de zenuwen en hebben we deze week allemaal een hele spannende tijd.
    Iedereen een dikke knuffel van mij en sterkte in de strijd gewenst

Share This Page