Even een ego berichtje van mij; vandaag had ik een dip-dag om het zo maar te noemen. Werd wakker en had een paar puistjes wat er bij mij altijd op wijst dat ik ongi ga worden. Ook heb ik al 2 dagen buikpijn in vlagen. Nu weet ik wel dat het door de bolletjes kan komen (vandaag was de laatste dag) maar na de IUI's voelde ik me ook zo en werd ik altijd ongi. Zag het even niet meer zitten. Had vandaag ook de behoefte om te testen, had echt zoiets dan weet ik gelijk dat het niet zo is en dan is die spanning voorbij. Maar heb het toch maar niet gedaan, dan kan ik nog een beetje dromen! iedereen een dikke knuffel, liefs Maaike
Zie hier al weer een aantal bekenden. Wacht nog op mijn ongi om weer te beginnen na een zelf gekozen zomerstop. De zomerstop is een lange cyclus geworden, nu al ruim 6 weken en wie weet waar het eindigt. Ik wordt er wel onrustig van, was liever op mijn vakantie gewoon ongi geworden, nu blijf je toch een beetje hopen. Maar ondertussen al 2 testen verder. Ik test niet meer en wacht gewoon af. Ongi kan nooit ver zijn lijkt me. En dan verder met onze laatste 2 cryo's van IVF 1. Nog even spannend of ik me hier ga melden of in een volgend te vormen topic ik hou jullie alvast in de gaten. Meiden die nog wachten succes, ik leef met jullie mee en hoop op veel positieve testen!!' Chantal
Botervliegje, ik ben nu gewoon super jaloers op jouw knaltest! GEFELICITEERD!!! Poekie, je heb 3 eitjes. Nu de bevruchting. Spannend! Yippie, fijn dat je er nog steeds bent. Jij heb erg mazzel met alleen je moeheid. WOW, woensdag de echo.... foto! Jackie, ik heb geen schema. Als mijn bms goed was geweest dan had ik morgen de tp gehad. Jammer dat je nog even door moet met genoeg bms kweken, maar beter zo dan te snel je cryo terug. Nikita, 650 km is erg ver weg. Klinkt als Duitsland? Elvira, wat mooi. *Timon wil dit ook* Loontje, wat hebben jullie een mooie score!!! Je heb een emmy aan boord,. Hou 'm goed warm! Spannend om per brief te 'horen' hoeveel eskimo's jullie zullen hebben. Hypo, gezellige avond? Gaaf om 2 emmy's te dragen. Hou ze lekker warm, meid! Bolletjes: bij deze 2 cryo pogingen hoefde ik geen bolletjes te gebruiken. Hoe dat bij de volgende poging zit is me nog niet bekend. N-S, wat heb jij een spannende week! Mijn duimen draaien voor jullie. Chantal, jouw lichaam heeft ook een zomerstop? Dit is niet fijn. Kan je gelijk aansluiten voor de cryo tp? Ik zou nu zo'n 14 weken zijn geweest. Helaas mocht het niet zo zijn.*zucht*
Hoi allemaal, Beetje bijgelezen en met een 2de schermpje open, ga ik zo goed mogelijk op jullie proberen te reageren. Als ik iemand ben vergeten alvast sorry! @Hypo, Jij hebt nu de terugplaatsing gehad en bent waarschijnlijk druk bezig met de mutsenballen (utrogestan) mutsenballen klinkt luchtiger. Heel veel succes en ik duim zo voor een mooie positieve test. Van de Utrogestan werd ik niet zo'n heel erg leuk persoon zeg maar, heel bot en nors, en dat ben ik normaal helemaal niet. We zagen inderdaad echt een rijstkorreltje op de echo. Op de foto komt het niet helemaal naar voren, maar op beeld zagen we het wel. Ik ben zo opgelucht dat kruimel op de goede plek zit. Ik heb echt liggen brullen op de stoel van opluchting. Wat ook leuk was, is dat je mijn hart in het zakje zag kloppen. Nog even en dan hopen we ook een mooi kloppend hartje te zien en hopelijk horen van kruimel. We hopen dan ook echt dat dit goed mag blijven gaan. @Loontje Wow jij ook de terugplaatsing gehad op vrijdag de dertiende. Voor ons was het een geluksdag gister met de echo, hoop dat het voor jullie ook zo is. @Botervliegje Fijn gevoel he zo'n knaltest. Geniet ervan, ookal is het een beetje moeilijk aan het begin. @Shantii Spannend he, die wachtdagen. Ik heb ze vervloekt vind het zo rot dat wachten en al die symptomen door de mutsenballen, echt geen pijl op te trekken. @Flowerme Wij moesten in de loop naar de punctie om de dag komen en op het laatste moment werd bij ons de punctie vastgelegd. Weet niet in welk ziekenhuis je onder behandeling bent. @Linda99, Julie doen IVF icm PGD, zover ik weet is dat proces best ingewikkeld toch? Voor jullie nog 6 dagen wachten zie ik. Superspannend ook gezien jullie geschiedenis. Ook voor jou ga ik keihard duimen. @La Femme Nikita Op de een of andere manier vind ik jou heel positief klinken. Ik hoop echt dat september/oktober jullie veel goeds gaat doen. @Norwegian Sky Wow woensdag ontdooien van de cryo's. Ik duim voor een goede ontdooing en mooi terugplaatsing. @Poekie Fijn dat je de punctie hebt gehad, is het meegevallen? Ik hoop dat er mooie bevruchtingen uit zullen komen. @MaaikEmile Heel veel succes met de laatste dagen. Ik was er echt van overtuigd dat ik ongesteld ging worden. We waren ook echt verbaasd toen dat niet gebeurde. Het gevoel was echt hetzelfde. De Utrogestan gooit ook alles in de war, dus laten we hopen dat het geluk nu ook aan jullie kant is. @Timon Wat reageer je ook lief he! Ik hoop zo het voor jullie binnenkort ook gaat lukken. Echt blijf positief. Het blijft ook vervelend dat er maar 3 pogingen worden vergoed. Kan me daar zo pissig om maken, het is gewoon niet eerlijk. Jullie hebben nog 2 verse pogingen tegoed toch? Voor allemaal een heel fijn weekend. Nogmaals sorry als ik iemand ben vergeten. Ik ga zo lekker mijn bedje in, kan mijn ogen niet openhouden. Hier nog steeds weinig symptomen, behalve moe! Zou de hele dag als een hamstertje kunnen slapen, ach ja normaal heb ik slaap tekort. Nu kan ik het een beetje inhalen. Dikke knuf voor jullie allemaal. Elvira
Meiden ook deze poging is mislukt. Ik heb bloedverlies, en buikkrampen Waarom mag het toch niet zo zijn???
Hee meiden, Ik ben niet heel forum trouw hé... Sorry meiden... ik lees wel maar ik heb steeds niet te puf om te schrijven of om te reageren. Ben zo moe van alles. Lijk wel een beer in winterslaap! Ik ben bij botervliegje op visite geweest met haar dikke knaltesten! *jeeejj!!!!* en zij heeft bij mij de Deca gezet. Het deed nauwelijks pijn! Dus gewapend met haar tips mag Mariaman mij voortaan ook zo prikken. Gaat een stuk fijner moet ik zeggen. Was nog erggg grappig, ik dacht dat ik haar telefoon nummer goed had opgeschreven dus ik stuurde 'smiddags een sms: Hee, bedankt voor het prikken, ik heb er nog nooit zo weinig last van gehad. Kreeg ik terug: Ik weet niet waar dit over gaat en ik ken geen *****botervliegje. Hahaha ohjeeee!!!! Gisteren was cyclusdag 3 en ik mocht op zaterdag om half 9 naar het VU met Mariaman. Ze hebben ons langer in de wachtruimte laten zitten dan dat we daar binnen geweest zijn! Ik had altijd begrepen van jullie dat het heel belangrijk is dat ze op cyclusdag 3, ná de decapaptyl, kijken of je eierstokken helemaal tot rust zijn. Ik zag je nauwelijks in beeld. Ik zeg tegen haar: "Ja het is belangrijk dat ze nu helemaal tot rust zijn en dat er helemaal geen ei-blaasjes meer zijn toch?" Nou toen mompelde ze wat, iets van 'nou, niet helemáál...'en toen hoorde ik 'r binnensmonds tot 3 tellen dus ik denk dat ik iig nog 3 heb zitten aan de linker eierstok die trouwens ook gevoellig was. En het gekke vind ik, als dokter Schatz het doet, doet het wel wat zeerder, maar dan krijg ik ze echt duidelijk in beeld en zie ik precies waar ze het over hebben, maar met dit halfslachtige gedoe zie ik helemaal niets Maar er is dus niets uitgelegd. Ik hoefde geen bloedprik (dat doen ze alleen op indicatie zei ze, terwijl ik zelfs in hun folder lees dat ze regelmatig bloed controleren met IVF) Maar ze legde dus niets uit, volgens mij heeft ze niets écht gezien en heb ik dat ding alleen even voor de vorm in me gehad. grrrr.. Toen zei ze dat ik dus vanaf vanavond Puregon mocht spuiten. Tussen 10 en 11. Wij vertelden haar dat we de Decapaptyl op advies van haar collega tussen 4 en 7 spuiten. "Ohnee!", zei ze, "die marge is veel te groot. Doe ze allebei maar tussen 10 en 11. Hetzelfde tijdstip is met Puregon heel belangrijk dus doe het vanaf nu écht op hetzelfde tijdstip". Toen kregen we nog even prikinstructie van een andere verpleegster aangaande de Puregon. (dezelfde die ons 'tussen 4 en 7 had gezegd te prikken) "Heb je 'm bij je? Zullen we 'm gewoon nu zetten" "Eh, nee, dat moet vanavond..." "oke" Lekker als iedereen iets anders zegt joh! Wordt je lekker zeker van... Nou en toen het leukste. Volgende afspraak. De 21e. "Kan het niet op vrijdag? Ik werk hier om de hoek, 5 dagen per week het is wel leuk als ik eens een dagje niet naar amsterdam hoef en een keer uit kan slapen" Dat beantwoordde ze niet, ze zei alleen: "half tien". :x(&^%&$%)()%:x aarghhh!!! VRESELIJK! Dus ik zeg tegen mijn lief: "Nou liefje, fijn, we kiezen het VU omdat het om de hoek van mn werk is en nu moeten we nog in het weekend" Reageerde ze natuurlijk ook niet op, ging gewoon lekker stoïcijns verder met wat ze deed. Nou toen kreeg ik m'n afspraken kaartje terug en kon ik gaan. Damn... We zeiden net tegen elkaar op de heenweg hoeveel fijner het was in het IVF centrum in vergelijking met hoe er met je om gegaan wordt in het hoofdgebouw...
***INBRAAK*** Lieve Linda, ik heb geen woorden voor dit verdrietige nieuws en in mijn hoofd spookt alleen maar "waarom" en "wat gaat er mis"?! Heel veel sterkte de komende tijd om dit alles (weer!) te verwerken en weer opnieuw moed en kracht te zoeken. Weet dat ik er altijd voor je ben meis! Denk aan je en een hele dikke knuffel!!! ***UITBRAAK*** En voor alle andere meiden die ook in een traject zitten: heel veel sterkte en geef de hoop nooit op!!! Dikke knuffel.
@Maria: wat vervelend hoe ze deden. Wij hebben eigenlijk nog nooit problemen gehad in het VU. Bij mij zit het ook om de hoek van me werk hihi. Dat je op bepaalde dagen moet komen snap ik eigenlijk wel. Wij moeten ook wel eens in het weekend. Ik moest de deca ook altijd om hetzelde tijdstip spuiten.
Maria, ik heb altijd begrepen dat ze kijken met de echo of er geen cyste zitten, dit is erg belangrijk. Ik hoop dat je gauw weer wat energie krijgt.
Poekie, daarvoor is Linda te ver in haar wachtweken. Deze combi betekent een mislukte poging en dit is zwaar, heel zwaar balen en verdrietig. Maria, wat een fijne dames hadden jullie daar. Misschien beiden met een verkeerd been uit bed gestapt?
@Maaikemile, spannend nog 2 daagjes, en hoop niet dat je ongi doorbreekt hoor. @Chantal, wat vervelend hè dat wachten op je ongi. Hoop dat de TP een succes wordt. Ik ben nu ook op mijn ongi aan het wachten. Kan nog wel een tijdje duren denk ik. @Elvira, doe het maar lekker rustig aan hoor, en luister naar je lichaam. Er zit nu een klein ukkietje van binnen... En idd. we proberen +++ te blijven, krijg weer een beetje goede moed en zin voor de volgende poging. @Linda, OMG, hier heb ik even geen woorden voor. Het maakt ook niet uit wat ik zeg, je zult je er niet beter door voelen. Had het je zo gegund, en wens je heel veel sterkte de komende tijd. Waarom is het vorig sommige van ons zo moeilijk. Lieve meid, ik heb je nog nooit gezien maar je bent een super sterkte vrouw, dat weet ik zeker, en jullie moment komt ook...XXX @MariaC, nou moe, wat een doos daar in het ziekenhuis. We moeten al zoveel doorstaan, en kunnen ze dat niet even vriendelijk en duidelijk zijn tegen ons. Succes hoor, ook met de verdere spuiten... @Timon, klopt, ik woon in Duitsland op de grens met Denemarken. ( eigenlijk al Scandinavie zo ongeveer... ) Was een paar dagen geleden ook aan het denken hoever ik nu zou zijn geweest, aanstaande woensdag zou ik 14 weken zijn. 16 Februari wordt een rare dag, daarop zou ik uitgerekend zijn geweest. ( hmm, is dat correct nederlands. Sorry, van de hele dag Duits te spreken klinkt het Nederlands soms echt raar )
ow meiden, mijn ego vraagje is ergens onder gegaan. Moet de komende cyclus dus met oestrogeen pilletjes het BMS stimuleren, en dat is volgens mij alles. Is dit dat een natuurlijk of een gestimuleerde cyclus??? Dacht dat je bij een gestimuleerde cyclus ook moest spuiten, maar dit is natuurlijk ook niet helemaal natuurlijk.