Juli-Aug 2010 cryo tp of IVF- of ICSI-behandeling!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door botervliegje, 4 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. intra4

intra4 Niet meer actief

Zo we zijn terug met 2 embryo's in m'n buikkie!

2. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Jaaaaa en hou ze daar!

3. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Poekie jeeeej goedzo! En nu broedden!!!

Hopend, in Dusseldorf schrijven ze idd wel eens kinderasprines voor. Ik heb het zelf niet gehad dus heb er geen idee van of het werkt.

4. Jackie75

Jackie75 Actief lid

22 apr 2010
    201
    0
    0
    zuid-holland
    MaaikEmile,ooooooo nee! Wat spijt me dit te moeten horen. Sterkte meid!

Poekie,benen bij elkaar en niet meer laten gaan.

Hier,ben net naar de huisarts geweest,loop al een paar dagen met gevoel dat het niet goed is van onder. Check gedaan op mn werk en idd niet goed,blaasontsteking. Het ergste is nog dat ik ook steeds een beetje urine verloor,ik dacht nu moet ik echt gaan checken.
    Mn collega was not amused dat ik eerder wegging om naar de huisarts te gaan. Terwijl ik echt pijn had in mn blaas en rug en dus met incontinentie-verbandje in mn broekje loop. En elke 20 min naar het toilet moet. Ik heb haar duidelijk laten weten dat ik haar erg egoistisch vond.
    Gelijk thuis het IVF-centrum gebeld ivm cryo tp van zondag,kan geen kwaad de antibiotica. Hopen dat de kuur snel aanslaat.

5. Vakr

Vakr Lid

23 jul 2010
    42
    0
    0
    Amsterdam
    MaaikEmile: Neee wat irritant! Ja stel het nog maar even een beetje uit, doe'k ik ook altijd.. dan hoop ik dat ik langzaam aan het idee kan wennen.... en is dat uiteindelijk niet zo. Ik hoop natuurlijk heeeeeeeel hard voor je dat je toch nog positief test overmorgen!! En anders volhouden hoor, geef de moed niet op, want het kan echt nog!!

Bij mij verder geen nieuws... voel van alles en tegelijk niks. Mijn geduld wordt dus net als bij alle wachters op de proef gesteld... nog 6 dagen en dan testen:(.

6. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Nou Timon, dan woon jij idd. in het goede gedeelte, vandaag weer nat geworden...:(

Beterschap Shantii, hoop dat de verkoudheid snel weg is.

Ow Maaikemile, wat een kl**te zooi.
    Kan het helemaal begrijpen dat je tegen beter weten in, toch nog een beetje hoop houd, tot het allerlaatste moment.
    Maar mocht het niet zo zijn,wens ik je alvast heel veel sterkte, en hopelijk is het de volgende keer raark.

@Hopend, heb er zelf ook geen ervaring mee, maar af en toe heb ik ook wel eens een berichtje erover langs zien komen.
    Jeetje, 7 jaar al, wat ontzettend lang, goed hoor dat je de moet nog niet hebt opgegeven...
    De aanhouder wint, en dat geld voor ons allemaal...;)

@Loontje...stay positive is helemaal goed...ben benieuwd of het helpt...;)

Yeah Poekie...en nu broeden maar...;)

@Jackie, jij ook beterschap, blaasontsteking is helemaal niet fijn, dus hartstikke goed dat je toch even naar de harts bent geweest.
    Gelukkig komt de TP ook niet in gevaar...

Aan alle die (on)geduldig op het wachtbankje zitten...Liefs en sterkte...;)

7. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @poekie: super meis en nu lekker gaan broeden.

8. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jackie wat balen van je blaasontsteking.. En ook erg lelijk van je collega.. Goed dat je het haar hebt laten merken. Sterkte en hoop dat het snel over gaat.

Vakr, vreselijk he die wachtweken! Hier heb ik nu echt een ongi zeurpijn in me buik.. Ongi zal ik vast niet worden, maar het zal ook wel niet veel goeds beloven.

La femme Nikita, dankje meid! Lief van je!

9. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    MariaC; op dag 3 begonnen en op dag 7 voor eerste echo (dus op 5de stimulatiedag zeg maar). Daarna dag 8 en dag 9 weer terug en dag 11 de punctie.

Poekie; wat goed! Twee emmy's warmhouden daarbinnen! Wordt die andere ingevroren?
    Bij mij in het z'huis zeggen ze 14 dagen na de tp testen.
    En die volle blaas was bij mij om je baarmoeder beter te kunnen zien met een uitwendige echo, dan drukt je volle blaas je darmen opzij volgens mij.

ME; ach meissie toch, wat k*t. Zeker omdat je nog niet ongi bent hoop je toch op een posi test. En tja, dromen mag natuurlijk altijd ik weet er alles van als ik weer een keertje overtijd was.

Shantii; ik voel ook niks :(

Hopend; sorry, geen ervaring mee.

Jackie; hoop dat de onsteking snel over is. Heb het vroeger vaak gehad en met de ab was het vaak snel over, sterkte.

All; alles goed hier. Al twee werkdagen erop zitten, dus de tijd gaat weer een stukje sneller dan in de vakantie. Wij hopen zondag te gaan testen, duurt nog zooooooooooooooooooooo lang.
    Voel eigenlijk niet veel anders, dus afwachten.

10. Flowerme

Flowerme Lid

28 apr 2010
    46
    0
    0
    Poekkieeeeee zoals je leest duimen en bidden we allemaal voor je! ze moeten blijven zitten,mijn bevel :) idd succes!

Ik kan het niet bijhouden hier, maar ik heb donderdag de 1ste fm, als het meezit, volgende week de terugplaatsing maar dat horen jullie nog wel!

De rest die ik vergeten ben, geef niet op!

Ik heb last van mn hormonen, heb het idee dat ik daar meer last van heb dan normaal, ben echt een heks en gemeen en jaloers ineen heeeel erg, kan je overgevoelig zijn voor Gonal F???

Hoop dat iemand hier antwoord op heeft

11. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Ik had ook veel last van Gonal-F. Ik kon mij zelf achter het behang plakken. Volgens de gyn was dit wel normaal. Lastig maar normaal.

12. intra4

intra4 Niet meer actief

Wat een lieve reacties allemaal!!!
    Ik lig nu heerlijk in bad te ontspannen en af en toe over m'n buikje te wrijven. Hahaha

bijwerkingen van gonal-f had ik niet echt. Of ik moet m'n man even vragen, hihi

dikke knuffel voor iedereen!

13. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey meiden!
    Poekie: wat fijn meid; toch 3 embryo's uit 3 eicellen! Weet je de kwaliteit ook?

Maaike: wat een teleurstelling; dikke knuffel! Was dit ook DE testdatum of had je wat eerder getest?

@bijwerkingen: dit keer bij vlagen best last gehad van de deca. Volgens de vpk kwam dat vooral door het warme weer, dan schijn je meer last te hebben. Nu voel ik eigenlijk weinig, terwijl ik normaal ook wel last heb van de Uruzganbollen!

Goed nieuws!!!! We hebben ons huis verkocht; binnen een week een ook nog eens een goede prijs!!!! Eindelijk zit het eens mee!!!!!!!!!!! Nu de rest nog....zouden we in een positieve flow beland zijn???
    Verder weinig nieuws, morgen nog even naar de gyn voor een nacontrole. Ik voel mijn eierstokken nog wel een beetje branden af en toe, dus fijn als ze die morgen nog even bekijkt met de echo.
    Ik heb vanmorgen nog een test gedaan om te kijken of de pregnyl al uit mijn lijf is. De test was nog heeeel licht positief (maar dan moest je wel heel goed kijken), dus t is er bijna uit! Nu bedenken hoe lang ik me kan beheersen om "echt" te testen.

Nog een dilemma; wil ik jullie mening wel even over; We gaan zondag met de familie wat leuks doen. We gaan naar een Klimbos hier in de buurt. Dat betekent klauteren en klimmen en zwieren met een tuigje aan. Normaal gesproken superleuk, want wij klimmen altijd ook op vakantie enzo, maar nu...... kan ik t wel of niet doen? Ik vind t een beetje eng eerlijk gezegd. Maar ja, wat voor'n smoes kan ik in vredesnaam bedenken? Niemand weet immers van onze poging af.....

Hoe is t met de meiden die al op ROZE staan? Geen "bruin" meer gehad Botervliegje? Jullie ook nog steeds succes hoor, want t blijft spannend.

Verder ben ik t even kwijt.....

Oh ja, Loontje; met jou alles goed? Kom je de tijd een beetje door?

Xxx Hypo

14. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Hypo wat toevallig wij willen zondag ook naar een klimbos met ons neefje, maar ik ga dan zelf niet meedoen. Wil zelf het risico niet nemen, alhoewel het misschien niet kwaad kan.

15. intra4

intra4 Niet meer actief

Hypo : zeg dat je ongesteld bent en dat je daarom niet kan klauteren. Of dat je door je rug bent gegaan of je zeg dat je ziek bent en dan gedraag je je de rest vd dag ziek.

Oh ja iemand vroeg wat we gedaan hebben met 3e eitje.
    Die ligt in de vriezer!

De kwaliteit weet ik eigenlijk niet. Is verder niet over gesproken.

16. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Hypo: ik kom de tijd best makkelijk door, heb wat andere dingen aan me hoofd. Wel sinds vandaag last van me onderrug en ben toch bang dat het geen goed voorteken is.

Vervelend dat je nog wat last hebt. Misschien kunnen ze al meer op de echo zien :)

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wat is dit zwaar K..!:x Een dikke knuffel!

18. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Ja, mijn gevoel zegt ook "niet doen" over dat klimmen hoor. Alleen al dat je evt achteraf kan denken "had ik toch maar niet..". Ik zit zelf ook over de smoes "rugpijn" te denken, maar ik vind t zo moeilijk om te liegen!!! Maar goed, misschien is het wel beter.
    Meer creatieve smoezen zijn welkom; haha!

19. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Hypo: zeg dat je door je enkel bent gegaan, beetje mank lopen hihi

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Welkom!

Ik heb even gezocht en gevonden:
    Bloedverdunners zorgen ervoor dat de bloedcirculatie in je baarmoeder wordt bevorderd zodat de innesteling beter kan plaatsvinden. Veel mensen hebben hier baat bij gehad al is het altijd lastig om met harde cijfers te komen. De aspirine/Ascal is voor zowel jou als het vruchtje onschadelijk.

Heb jij miskramen gehad waardoor je ev. bloedverdunners ga gebruiken?

Deel Deze Pagina