Dank je, Loontje! Ik voel me wel ok! Groot deel van de dag niets bijzonders, soms wel flinke steken in mijn buik, en ietsiepietsie gevoelige borsten... En was vandaag in de bus misselijk geworden, maar ben sowieso gevoelig voor wagenziekte. Probeer echt te genieten, hoewel ik dat soms ook moeilijk vind. Ben toch ook wel onzeker... Hopelijk kan ik na de echo 3 september helemaal genieten! Weet niet hoe ik zo n klap als Fieke heeft gehad zou moeten opvangen Lieve meiden, ik ben hier iets minder, maar volg jullie allemaal wel, hoor! Hoop dat er snel een hele serie zwangeren bijkomen!
Ik heb het overgenomen van internet. Heb helaas geen antwoord voor je. Aan de fa vragen kan misschien geen kwaad. Ze zeggen dat vragen vrij staat.
Ben je wel gaan werken in die week? Ik werk in de winkel en loop veelvuldig te tillen. Als ik rustig aan wil doen dan mag ik bijna alleen maar kassa draaien.
Wat een oneerlijke dag vandaag hier Fieke de mk, en maartje niet op roze.. Maartje nogmaals een hele dikke plet knuffel, ik kan het gewoon niet begrijpen en als ik er aan denk schiet ik al vol.. Vind het zo erg.. Fieke ook bij jou dus niet goed gegaan? Wat is het allemaal oneerlijk .. Heb er geen woorden voor. Mega plet knuffel voor jou. Lijstje probeerde ik vanmiddag ook al te vinden maar kreeg hem maar niet te pakken. Zal hem eens zoeken.
Nu toch sneller gevonden dan vanmiddag: Zal hem zo goed mogelijk proberen te updaten.. Maar vind het toch vervelend om mensen bij niet zwanger te moeten zetten. *slik*.. JULI/AUGUSTUS MEIDEN WIE? Botervliegje (2e ICSI poging) - Geertgen/Genk Elvira (5e IVF) - Erasmus MC Fieke17 (1e IVF) Flowerme (1e IVF poging) - Geertgen/Genk Hypo (3e ICSI) Jackie75 (1e cryo tp van 1e IVF) LafemmeNikita Linda99 (2e IVF PGD poging) - UMCU i.s.m. AZM Loontje85 (2e ICSI) Maaikiexxx (3e ICSI poging) MaaikEmile (1e ICSI poging) - Erasmus MC Maartje84 (2e volledige poging tot IVF - in totaal 6e poging), wordt escape ICSI ivm geringe hoeveelheid follikels, fout zhs: toch IVF - Dusseldorf MariaC (1e ICSI poging) Poekie79 (1e ICSI poging) - Zhs Hengelo / kliniek Dusseldorf Shantii (2e ICSI poging) - Zhs Hengelo / kliniek Dusseldorf Timon (cryo 1e ICSI poging) - UMCU Vakr (2e cryo top van 1e IVF) Wennes (2e IVM poging) Zeehondje (1e IVF poging) - Voorburg WANNEER? 12/7: Hypo start deca 24-07 Maaikiexxx start pil 26-7: Shantii start Gonal-f 26-7: Maartje84 start Menopur 30-7: Zeehondje start Gonal-f (225IE) 30-7: Loontje85 start cetrotide + Gonal-F (150IE) 2-8 Jackie start progynova 3-8: MariaC Decapetyl 9-8: Wennes start primolut 14-8:MariaC Puregon ECHO'S (follikelmetingen)/ PUNCTIES 4-8 Maartje84 punctie 6-8: Hypo 1e fm 6-8: Shantii punctie 6-8: Timon 1e echo 7-8: Vakr 2e fm 7-8: Zeehondje punctie 8-8: Timon 2e echo 8-8: Loontje85 3e fm 9-8: Hypo punctie 9-8: Timon 3e echo 10-8: Hypo punctie 10-8: Loontje85 punctie 10-8: Timon 4e echo 13-8 Jackie BMS echo 16-8 Jackie 2e BMS meting 21-8 MariaC fm 24-8 MariaC Punctie TERUGPLAATSING/WACHTBANKJE: 2-8: Botervliegje tp (twee emmy's) 5-8: MaaikEmile (1 emmy) 6-8: Linda99 (1 gezonde emmy) 6-8: Maartje84 (drie emmy's) 9-8: Shantii tp(1 emmy) 9-8: Zeehondje tp (1 emmy) 11-8: Vakr tp 13-8: Hypo tp (2 emmy's) 13-8: Loontje tp (1 emmy) 17-8: Poekie79 (2 emmy's) 22-8 Jackie cryo TP 27-8: MariaC TP TESTEN: 23-8: Zeehondje 23-8: Shantii 23-8: Vakr 25-8: Loontje85 28-8: Hypo 31-8: Poekie79 ZWANGER: Elvira Botervliegje HELAAS NIET ZWANGER Linda MaaikEmile Maartje84 MK*: Fieke17
Hey Meiden, even vluG voordat ik weg moet... Ben echt geschrokken van Fieke...wow een MK. Dat heb ik even niet meegekregen, hoever was je?? Lieverd heel veel sterkte hoor, krijg tranen in mijn ogen, voor ons is het ook nog niet lang geleden, dus ik weet maar al te goed hoe rot je je voelt. Lieverd je kunt altjd PNen... En Maartje voor jouw natuurlijk ook ontzettend sneu... Heel veel sterkte voor je... Meiden wow dat ik jullie allemaal een knuffel kon geven, dus bij deze *KNUFFEL-KNUFFEL-KNUFFEL*
Dit topic is kwa drukte niet meer wat het geweest is .. Volgensmij is iedereen nogal van slag door al het kl*te nieuws.. Hoe is het met de meiden op het wachtbankje??? Ik heb telkens zo'n ongi gevoel, ben dus benieuwd of ik ongi ga worden door de bollen heen of toch niet.. We zullen het zien.. Nog 3 dagen en dan gaan we testen, brrr vind het nu toch wel erg spannend worden al vrees ik toch voor een negatieve test.
Jemig wat een rotnieuws hier. Heel veel suuces meiden, met het verwerken van dit rotnieuws en rotgevoel. Ik hoop van harte dat jij op roze mag Shantii! Bij mij voelde het ook alsof ik ongesteld ging worden en nog steeds heel af en toe. Ik hoop het zo voor jullie. Knuf Elvira