nou meiden wat een rot nieuws zo! Hier weer lekker terug van de vakantie en wel ff steeds ff gauw meegelezen... Heb zondag de pregnyl spuit gezet en krijg morgen te horen of er een cryo goed is ontdooit...... heb hier geen goed gevoel over want de vorige keer bij mn 1ste ivf had ik 4 cryo's die het alle 4 niet hadden overleeft en nu heb ik er 5 van de 2e ivf en ik ga er al vanuit dat deze het ook niet zullen overleven, dan is de teleurstelling niet zo erg. ik had trouwens deze cyclus 2 eitjes die goed waren maarja heb toch de pregnyl gezet voor de cryo..... weet niet of dat een goede keus was... volgens mij is niemand nog de maand augustus zwanger geworden of wel?
Hey Shantti, Ik doe absoluut mijn best om te genieten, loop echt wel met een glimlach rond. Heb nog steeds geen kwaaltjes behalve moe en donkere tepels. Ook al heb ik kruimel gezien op echo, het blijft zo onwerkelijk. Ben zo verschrikkelijk onzeker. Maandag mogen we weer gluren. Ben benieuwd hoor! Hoop het zo verschrikkelijk voor jullie. De maand augustus heeft nog niet zoveel geluk gebracht bij de mmm meisjes. Hoop dat jij daar iniedergeval verandering in gaat brengen.
Ik hoop natuurlijk ik, over 3 weken. Maar de hoop zakt je aardig in de schoenen... Hoop maakt steeds meer plaats voor verdriet of teleurstelling. En dan weer wachten en weer hoop en weer.... jeetje...
Spannend Sandra, ik hoop het zo voor je!! Spannend is dat telefoontje he! Ik had de tp op 2 augustus, dus toch een augustus-babe! Alhoewel, de punctie & bevruchting dus op 30 juli. Hoop dat er snel meer bijkomen, ben nog steeds geschrokken van de verdrietige berichten hier de laatste tijd...
Maria ik ken je gevoel..... daarom hoop ik op niks morgen. Ik hoop dat je over 3 weken een mooie test hebt!
Weet je wat Sandra, dan hoop ik voor jou, en jij voor mij. En dan hoeven we niet zo voor onszelf te hopen. Liefss
botervliegje GEFELICITEERD! wanneer krijg je je eerste echo? Ja dat telefoontje vind ik het ergst. De vorige keer belde ze tussen 10 en 11 en ze belde gelijk om 10uur met het slechte nieuws en morgen bellen ze tussen 11 en 12 uur dus hoop dat ze niet gelijk om 11 uur bellen.
Ja. Alles nieuw en spannend Ik hoop de laatste maar dat hebben we helaas niet voor het zeggen. Dat prikken gaat me steeds meer tegenstaan. M'n buik is onwijs gevoellig. Sinds vandaag jank ik om nix. Haha, Cola inschenken, dop erop schroeven, dop nog niet helemaal vast, cola spuit door kantoor, moet alles schoonmaken: piepen. Vinger tussen de deur--> Piepen. Oprechte knuffel van de directeur omdat ie het allemaal zo rot vind voor me--> piepen. Jaaaa ik ben erggg gezellig. Oh en nachtmerries. Maar daar piept Mariaman weer over. Ik niet.
Elvira, maandag dus weer lekker gluren en weer gerust gesteld worden. Kan me voorstellen dat je nog altijd onzeker bent hoor. Maar jij gaat dit wondertje op de wereld zetten .. Dat moet!!! Sandra hoop dat je cryo's goed ontdooien en jullie niet weer zon klap als de vorige keer mee maken.. Onze enigste cryo was ook niet goed ontdooit dus snap hoe je je voelt. Maria rot he hoe je je kan voelen door die klote hormonen.. Dikke knuffel voor jou meis!
Sandra, wat fijn dat je een fijne vakantie gehad hebt. Nu maar hopen dat de cryo's deze keer beter ontdooien. Elvira, genieten is het motto...en alvast succes voor maandag... MariaC, we geven de moed niet op hoor... Je bent er bijna met het prikken... Shantii, ik voelde ook helemaal niks en was ervan overtuigd dat het niks geworden was, en toch zag het er bij ons super goed uit in het begin...dus het betekend niks...geef de moed nog niet op... Dan even ego, Heb vandaag mijn behandelingsprogramma en recepten in de brievenbus gevonden. Ik krijg dus geen Utrogestan, maar CRINONE, heeft nog iemand van jullie dat wel eens gebruikt?? Mij viel het erg mee, en het was helemaal niet zo'n kliederzooi als jullie de Utrogestan beschrijven, een inlegkruisje was echt genoeg, en er kwam maar heel af en toe wat uit. Verder moet ik Progynova en Estrifan nemen...iemand ervaring?? Hopelijk komt mijn ongi op z'n vroegst volgende week, dan kunnen wij ook eindelijk met de cryo TP beginnen, dan ben ik de eerste op de Sep-Okt lijst...
Maria, een dikke knuffel! Hoe vervelend het kan zijn als je last heb van de hormonen. Wel lief van je directeur. Shantii, jij op roze deze maand. Dat moet gewoon. Sandra terug van vakantie. Heb je het fijn gehad? Spannend om te horen hoe het met jullie cryo zal zijn gegaan. Ik duim dat alles goed gaat en jij 's middags bent voorzien. Fijn dat de lijst er weer is. Helaas dat zoveel meiden negatief staan deze maand. Ik zet mezelf er maar niet bij.
Botervliegje; echt zekerheid nu dus, super! Ik heb eigenlijk nergens meer last van. Alleen dat ik soms ook zo'n steek voel. Gister wilde ik opstaan van de bank en draaide daarbij een beetje. Toen had ik echt een hele pijnlijke steek links in m'n buik. Zou dit gewoon een spier kunnen zijn of kan het ook wat moois betekenen? Maartje; ach nee, wat een schok lijkt me dat. Hoop dat je veel steun hebt en krijgt nu. Shanti; zo spannend hè?! Hé en als de test posi is, doen jullie dan alsnog mee met babyboom? Sandra; ik hoop toch op een goede ontdooiing voor julle! Nikita; geen ervaringen met al die hormonen van jou, haha. Succes alvast meid!
Die steken had ik ook, voor al met opstaan en met lachen. Volgens mijn gyn zijn dit spieren en zenuwen die allemaal een beetje een tik hebben gehad van de punctie.
@Botervliegje: die steekjes heb ik ook altijd en denk inderdaad dat het spieren en zenuwen zijn ... maar hopelijk betekend het bij jouw iets goed ! Sorry meiden ben echt onwijs moe door die utrogestan denk ik, dus lukt me ff niet om op iedereen te reageren. ff ego ... vandaag de brief gekregen over de cryo's en al onze 8 embryo's zijn ingevroren en verdeeld over 4 rietjes ... Als ze allemaal goed ontdooien zijn dat toch mooi weer 4 extra pogingen.
Hallo Dames, Bijna mosterd na de maaltijd, maar bedacht me toch nog wel even mee te willen kletsen met jullie. Niet dat ik alle over-en-weer-teksten begrijp, maar dat komt vast doordat ik sporadisch een kijkje neem. Voor het lijstje (of mag ik daar niet meer op?): 3e ICSI poging gestart op 1 aug, punctie op 12 aug, tp 2 emmy's 15 aug. Nu dus op de wachtbank en zoals jullie weten, is die killing. Eén van jullie last van harde onderbuiken (anders dan een ongi-gevoel)? En weet iemand van jullie vanaf wanneer je zwangerschapsverschijnselen ZOU KUNNEN gaan voelen? Groetjes, Jetje
Welkom Vrolijk Jetje en natuurlijk mag je nog op het lijstje ! Heel veel succes meid met wachten en hopelijk brengt het iets heeeeeel moois. Ik kan je niet helpen met de harde buiken, want ik heb daar geen last van. Heb wel last van een opgezette buik en last van me onderrug (maar dat heb ik tot nu toe bij elke tp gehad). Wanneer je zwangerschapsverschijnselen zou kunnen gaan voelen ?! Ik heb werkelijk geen flauw idee, denk ook dat het bij iedereen anders is.
JULI/AUGUSTUS MEIDEN WIE? Botervliegje (2e ICSI poging) - Geertgen/Genk Elvira (5e IVF) - Erasmus MC Fieke17 (1e IVF) Flowerme (1e IVF poging) - Geertgen/Genk Hypo (3e ICSI) Jackie75 (1e cryo tp van 1e IVF) LafemmeNikita Linda99 (2e IVF PGD poging) - UMCU i.s.m. AZM Loontje85 (2e ICSI) Maaikiexxx (3e ICSI poging) MaaikEmile (1e ICSI poging) - Erasmus MC Maartje84 (2e volledige poging tot IVF - in totaal 6e poging), wordt escape ICSI ivm geringe hoeveelheid follikels, fout zhs: toch IVF - Dusseldorf MariaC (1e ICSI poging) Poekie79 (1e ICSI poging) - Zhs Hengelo / kliniek Dusseldorf Shantii (2e ICSI poging) - Zhs Hengelo / kliniek Dusseldorf Timon (cryo 1e ICSI poging) - UMCU Vakr (2e cryo top van 1e IVF) Wennes (2e IVM poging) Zeehondje (1e IVF poging) - Voorburg Vrolijke Jetje (3e ICSI poging) WANNEER? 12/7: Hypo start deca 24-07 Maaikiexxx start pil 26-7: Shantii start Gonal-f 26-7: Maartje84 start Menopur 30-7: Zeehondje start Gonal-f (225IE) 30-7: Loontje85 start cetrotide + Gonal-F (150IE) 2-8 Jackie start progynova 3-8: MariaC Decapetyl 9-8: Wennes start primolut 14-8:MariaC Puregon ECHO'S (follikelmetingen)/ PUNCTIES 4-8 Maartje84 punctie 6-8: Hypo 1e fm 6-8: Shantii punctie 6-8: Timon 1e echo 7-8: Vakr 2e fm 7-8: Zeehondje punctie 8-8: Timon 2e echo 8-8: Loontje85 3e fm 9-8: Hypo punctie 9-8: Timon 3e echo 10-8: Hypo punctie 10-8: Loontje85 punctie 10-8: Timon 4e echo 12-8: Vrolijke Jetje punctie 13-8 Jackie BMS echo 16-8 Jackie 2e BMS meting 21-8 MariaC fm 24-8 MariaC Punctie TERUGPLAATSING/WACHTBANKJE: 2-8: Botervliegje tp (twee emmy's) 5-8: MaaikEmile (1 emmy) 6-8: Linda99 (1 gezonde emmy) 6-8: Maartje84 (drie emmy's) 9-8: Shantii tp(1 emmy) 9-8: Zeehondje tp (1 emmy) 11-8: Vakr tp 13-8: Hypo tp (2 emmy's) 13-8: Loontje tp (1 emmy) 15-8: Vrolijke Jetje (2 emmy's) 17-8: Poekie79 (2 emmy's) 22-8 Jackie cryo TP 27-8: MariaC TP TESTEN: 23-8: Zeehondje 23-8: Shantii 23-8: Vakr 25-8: Loontje85 28-8: Hypo 31-8: Poekie79 ZWANGER: Elvira Botervliegje HELAAS NIET ZWANGER Linda MaaikEmile Maartje84 MK*: Fieke17 Vrolijke Jetje alleen de testdatum weet ik niet !?
Hi hi Wie weet hoelang de punctie op zich laat wachten na de laatste meting? Volgens de dr kan ik de volgende meting de punctie plannen. Hoelang duurt het dan tot de punctie? En hoeveeltijd zit er tussen punctie en terugplaatsing?