Juli-Aug 2010 cryo tp of IVF- of ICSI-behandeling!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door botervliegje, 4 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    @zeehondje...I looooove Italy...veel plezier en goede reis...jammer genoeg zit het er niet in voor ons dit jaar, maar hopelijk volgend jaar...

@Timon, wow...dat is toch eigenlijk ook best wel goed nieuws...zo snel een goed EI...hopelijk zijn ze er de volgende keer wel op tijd bij.
    Het wachten lijkt me idd. een klein stukje minder erg zo, want je lichaam werkt dus wel goed...een hele geruststelling, toch...
    En idd. beter zo. als dat je een cryo verspild...

@Botervliegje, jij ook een goede vakantie...

Goh, het zal rustig zijn hier..;)

@Shantii...ja hè, duur zo'n behandeling...daarom zit er voor ons dit jaar geen Italie in...:(

Ik moest vanmiddag voor we konden vertrekken toch even naar de gyn.
    En dat was maar goed ook, er zit toch behoorlijk nog wat baarmoederslijmvlies en behoorlijk wat stolsels...
    Dus moet ik langer van die druppeltjes nemen die ervoor zorgen dat de baarmoeder samentrekt, zodat alle laatste restjes eruit kunnen,
    Slecht is het niet, maar het moet er wel uit, anders kan het gaan ontsteken.
    En moet dus ook mijn temp. in de gaten houden, zodra ik koorts krijg moeten we terug komen, maar dat is hoogst zelden.

Dus meiden, nu ga ik slapen, en morgen om 4 uur mijn bed uit.
    Hopelijk lees ik veel goede berichtjes bij terug komst...

Liefs aan iedereen...

2. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    iedereen zo'n beetje op vakantie hier, ondanks de IVF? Tis stil hier, fijn dat iedereen ook lekker weg gaat!
    Vandaag eerste echo gehad. Ik kan nog niet verder met de stimulatiehormonen, wat is wel wist omdat ik nog niet ongi ben geworden. Volgende week weer terug dus en nog ff verder met de deca. Na 1 "hormonster-aanval" gaat t nu wel goed met me.
    Ik mag deze poging Menopur spuiten. Iemand ervaring daarmee??

Hoest verder met iedereen, of is echt iedereen op vakantie?

Xxx Hypo

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hypo, nog een weekje deca ertegen aan? Meid toch...

Ik heb zaterdag vakantie!!!!!:D:D

4. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Ach, ik had niet anders verwacht....
    Jij dus ook bijna vakantie; heerlijk meid! Nog twee dagen; zet m nog ff op!
    Xxx Hypo

5. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    hey hypo: ik zag je berichtje en dacht ik reageer ff!!! ben nog niet eerder op dit topic geweest maar ik ben vorige wk woe begonnen met de deca en ben nog niet ongesteld!!!! heeeeel frustrerend want wil met de Glonal beginnen!!!! had mn ongi UITERLIJK gister verwacht...maar helaas!! als ik morgen niet ongi ben moet ik weer ff gyn bellen! (had ik gister ook al gedaan en die zij dat 9vd10 vrouwen later ongesteld worden met deca en dat ik me geen zorgen hoefde te maken!!! en dat ik mn kans nu niet mis loop, waar ik bang voor was)
    tis dus afwachten!!!!

6. Hallo, wij zijn dinsdag bij Geertgen geweest .... en we hebben besproken wat we nu gaan doen ... 2x IVF/ICSI gehad .... eerste keer niet verder gekomen dan de punctie .... 2e keer 2 emmy's teruggeplaatst gekregen zonder resultaat en geen cryo's als reserve .... we gaan nu voor de 3e en tevens laatste poging .... we zouden eigenlijk een maandje willen uitstellen omdat mijn man een hartkatheterisatie moet ondergaan ... het stelt niet zo veel voor hoor maar tja je kan je maar concentreren op 1 ding te gelijk daarom had ik graag de IVF/ICSI poging een maandje willen uitstellen ... helaas zei de gyn dat dit erg krap gaat worden gezien mijn leeftijd. Ze behandelen bij Geertgen tot 43 jaar en ik ben daar nu overheen dus hij adviseerde mij om het toch niet te lang uit te stellen ... dus we gaan in augustus toch maar beginnen met onze laatste poging en ik hoop dat er bij deze poging ook cryo's zullen zijn zodat we toch nog wat achter de hand hebben ( wat klinkt dat raar zeg als ik het zo neer zet ) ... Nu is 9 aug. mijn NOD en als ik op cd 1 zit moet ik weer starten met de decapeptyl en op dag 2 komt hier de Gonal bij ... en dan maar weer verder zien. Ik hoop dat het nu allemaal wat sneller groeid dan bij poging 2 ... we wachten het wel weer af ... Ik heb het er wel moeilijk mee dat voor ons het einde in zicht is .. terug vallen op IUI is ook geen optie want we worden gewoon niet verder geholpen bij Geertgen gezien mijn leeftijd ... dus ik moet zo langzamerhand een beetje afscheidt gaan nemen van het medisch traject en hopen dat de natuur ons nog tegemoed gaat komen met een spontane zwangerschap ... maar we wachten eerst aug./sept. wel af ... laten we maar niet op de feiten vooruit lopen ....

lfs. Nicole

7. lieve coni..

pff wat een heftige tijd die je ingaat zeg.. zijn er in andere ziekenhuizen geen andere leeftijds grenzen.. zodat je wel eerst je man de hartcatherisatie kan onder gaan..
    maar goed.. ik kan er verder niet over oordelen wil je gewoon heel veel sterkte wensen...

alle andere meiden hoe gaat het met jullie.. kwam effe gluren!!
    liefs yippie..

8. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hypo wat k*t dat je nog niet verder kunt! Hoop dat daar snel verandering in komt en je ook weer verder kan.

Coni wat lijkt me dat vreselijk moeilijk als het einde van de MMM in zicht komt terwijl je dat niet zelf te beslissen hebt, mag er niet aan denken! Hoef het gelukkig voorlopig ook nog niet want ben zelf 20 maar er alleen al aan denken word ik al gek van. Hoop echt dat de 3e keer jullie op roze gaat zetten! Dat moet gewoon!

Spannendetijden, hoop dat je ongi snel komt en jullie verder kunnen. Duim duim duim..

Yippieajee hoe is het met de zwangerschap? Lekker aan het genieten zeker:).. Oh lijkt me zo geweldig!!!

To all;
    verwacht vandaag (vrijdag) me ongi, ben benieuwd. En dan dit weekend starten met poging 2. Spuiten liggen alweer in de koelkast dus zijn er helemaal weer klaar voor. Vanavond minder nieuws, de hond van me ouders hebben we moeten laten in slapen. Ben er best kapot van, heb hem toch uitgekozen 12,5 jaar geleden en heb 8 jaar lang nog bij hem gewoond voor ik op mezelf ging. Tranen prikken alweer in me ogen dus ga er snel over ophouden:).. Maar tzit ons niet mee de laatste tijd bahbah..

Smakk!

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hoi meiden,

Ik mag me hier geloof ik ook aanmelden...
    Maandag gaat de eerste 300 eenheden Menopur er weer in. Dan heb ik vrijdag 30 juli de 1e FM.
    Als het weer net zo vlot gaat als bij de 1e IVF ga ik die maandag erop m'n punctie krijgen. Maar moet maar niet op de zaken vooruit lopen: er kan namelijk van alles misgaan. Eerst dus maar ff afwachten.

Iedereen heel veel succes!!

10. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Meiden ik mag me dan officieel ook aanmelden.
    3 augustus eerste decapeptyl.

XxM

11. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Maartje ik las het net ook al in de het dusseltopic maar wat SUPER hey groen licht! Nu hopen dat alles goed blijft gaan maar positief blijven denken meid. Eindelijk mag je weer verder!!!

MariaC, wat fijn dat jullie ook mogen beginnen. Heel veel succes!

12. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    bedankt shantii

13. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Thnx Shantii!!

We gaan zo ongeveer gelijk op!! Ben je vandaag al ongi geworden?

Ik verwacht morgen mn ongi, maar mag hoe dan ook maandag starten omdat mn bms erg dun was (heb veel tussentijdsbloedverlies gehad tijdens mn pilcyclys)

Vullen jullie het lijstje aan?

JULI/AUGUSTUS MEIDEN

WIE??
    Maartje84 (2e volledige poging tot IVF - in totaal 6e poging)

WANNEER??
    26-7: Maartje84 start Menopur
    30-7: Maartje 84 1e FM

WACHTBANKJE:

ZWANGER:

HELAAS NIET ZWANGER:

14. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee ben nog niet ongi geworden maar heb wel steeds zon ongi gevoel moet ik zeggen sinds anderhalf uur dus ben erg benieuwd. Gaan we inderdaad tegelijkertijd op dat is wel leuk!

Ga het lijstje ff aanvullen (heb alleen nog ff een apart stukje voor echo's erbij gezet, anders werd het nogal rommelig met al mijn dingen erbij:p)..

JULI/AUGUSTUS MEIDEN

WIE??
    Shantii (2e ICSI poging)

WANNEER??
    25-7/26-7: Shantii start Gonal-f

ECHO'S (fm metingen)
    26-7 of 27-7: Shantii uitgangsecho

WACHTBANKJE:

ZWANGER:

HELAAS NIET ZWANGER:

15. Vakr

Vakr Lid

23 jul 2010
    42
    0
    0
    Amsterdam
    Ik kom net kijken op deze site... weet nog niet prc hoe het allemaal werkt, maar heb een beetje behoefte om te kunnen praten met 'lotgenoten'.

Mijn 1e IVF poging is mislukt en heb afgelopen zondat een cryo tp gehad. Gelukkig natuurlijk dat dit allemaal kon, nu heb ik alleen al vanaf maandag meteen last van wat bloedingen en krampen. Denk eigenlijk dat dat geen goed teken is, ik had bij mijn vorige IVF ronde hetzelfde...

16. Jackie75

Jackie75 Actief lid

22 apr 2010
    201
    0
    0
    zuid-holland
    hallo,

Ik wil ook graag meekletsen,heb in augustus 1e cryo tp van 1e IVF.
    Volgende week woensdag uitgangecho en uitleg medicijnen.

17. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Voeg even mezelf toe:)

JULI/AUGUSTUS MEIDEN

WIE??
    Shantii (2e ICSI poging)
    MariaC (1e ICSI poging)

WANNEER??
    3-8: MariaC Decapetyl

ECHO'S (fm metingen)

WACHTBANKJE:

ZWANGER:

HELAAS NIET ZWANGER:

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Voeg even mezelf toe. ;)

JULI/AUGUSTUS MEIDEN

WIE??
    Shantii (2e ICSI poging)
    MariaC (1e ICSI poging)
    Timon (cryo 1e ICSI poging)

WANNEER??
    3-8: MariaC Decapetyl

ECHO'S (fm metingen)

WACHTBANKJE:

ZWANGER:

HELAAS NIET ZWANGER:

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje, wat veel nieuwe meiden! Nou, van harte welkom!!!

Coni, wat een lastige en heftige situatie. Toch prettig dat ze je alsnog willen behandelen, ondanks dat je al over de leeftijdsgrens bent.
    Wanneer moet je man het zh in?

Yippie, hoe is het met jou in de 7e week?

Shantii, gecondoleerd met jullie hond. Dit is echt heel erg, want het diertje was toch zoveel jaren een familielid.
    Ben je al ongi geworden?

Vakr, helemaal nieuw op dit forum. Als we rare taal uitslaan (zijn we goed in ;)) dan moet je ons maar even om uitleg vragen. :D
    Wat vervelend om nu al wat krampen en bloedingen te hebben. Heb je al naar het zh (ziekenhuis) gebeld, want dit is wel erg snel na de tp (terugplaatsing). Waar lopen jullie?

Wij hebben nog even rust. Ik verwacht mijn NOD op 2 augustus en dan mogen we nogmaals gaan voor ons cryo poging. Nu met de 1e echo eerder dan deze maand. Hopelijk zitten ze dan niet te dicht op mijn ei zullen zitten.

IK HEB VAKANTIE!!! :D:D Eindelijk! Dit was een zeer chaotische en drukke week. Ik ben echt toe aan rust. We gaan niet weg, misschien een paar dagjes uit.

20. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey!
    Ik dacht dat t topic helemaal stil lag en nu ineens allemaal nieuwe meiden; gezellig!!!! Welkom allemaal! En inderdaad voor de "forummaagden" (hihi), we zullen waarschijnlijk van alles uitkramen....mocht je t niet kunnen volgen, vraag t gerust.

Maartje: maandag de 1e spuit menopur; super meid! Fijn dat je verder kunt nu.
    Ik ga dit keer ook menopur spuiten (op eigen verzoek). Hopelijk krijg ik dan iets minder eitjes, maar wel van betere kwaliteit.

MariaC: irritant he, op je ongi wachten. Bij ons in het zh wordt alles dan meteen een week opgeschoven, omdat ze je op een vaste dag laten beginnen met t stimulatiehormoon.
    Ik ben nu ongi trouwens (en HOE!), dus kan ik volgende week gewoon lekker verder.

Shanti: extra knuffel voor jou ivm je hond. Juist beesten kunnen in moeilijke tijden een fijne steun zijn, want die vragen niet van alles en die hoef je niets te zeggen.

Zo dames, ik ga t lijstje maar s aanvullen.
    Weltrusten!
    XXX Hypo

Deel Deze Pagina