shantii en zeehondje een hele dikke knuffel en heel veel sterkte! had zo gehoopt dat het anders was. weet helaas hoe jullie je voelen heb elke keer de goede voornemens om het lekker te blijven volgen hierzo maar mijn pc werkte niet echt mee :x vakr ik duim voor een posi-test voor je! en voor alle andere die nog moeten testen (als die er nog zijn, misschien loop ik achter ) liefs maaike
Ow NEE, Shantii en Zeehondje...wat een shit nieuws... Kan me voorstellen dat jullie er even helemaal doorheen zitten, en geen zin hebben in Babyboom of andere 'leuke' dingen... Meiden, heel veel sterkte voor jullie, en natuurlijk ook voor jullie mannetjes...en ik hoop dat de Sep-Okt. lijst voor ons allemaal meer geluk zal brengen. Goed Shantii, dat je hem al aangemaakt hebt, zat er ook al aan te denken, maar wilde nog even wachten. Ga me er meteen op aanmelden. Ow bedankt Timon, ja idd. dat ik zelf niet even aan google gedacht heb, ik google toch eigenlijk altijd alles wat ik niet weer...
Meiden ik sluit het mee lezen hier af. Het gaat helemaal niet oke met me en ik ga morgen ook de ha bellen. Want de medicijnen werken niet echt. Vandaag een extreme huildag. Lijkt wel of echt alles eruit moet. Ik vind het heel erg Zeehondje en Shantii dat het bij jullie ook niet is gelukt. Waarom is het geluk ons niet gegund he. Trouwen over hulp dat heb ik maar zij is nu met vakantie en ik ga niet "even" naar een ander. Dus ik wens jullie het aller aller beste en ik hoop dat ieders droom ooit uitkomt. Dikke kus en het beste!
Lieve Linda, ik wens je het allerbeste. Dat je snel weer jezelf mag zijn en jullie uiteindelijk het geluk in jullie armen mogen houden.
lieve Linda, ik wens je heel veel sterkte toe, en ik vind het ontzettend moedig van je dat je aan je gevoelens toegeeft, en dat je ook hulp zoekt. Je zult er sterker uitkomen, en ik wens van harte dat je grote droom ook uit mag komen. Als het weer beter me je gaat, hoop ik je terug te vinden hier, natuurlijk in de 'zwanger zijn' afdeling... Heeeel veeeel Liefs...♥♥
Shantii en Zeehondje wat verschrikkelijk... Ik ben heel ziek vandaag. Voelde me vanmorgen goed, heb mn paardje met een bezoekje vereerd. Uurtje rijden en ik ben stuk, gesloopt, opgezwollen, hoofdpijn. Kan dus kennelijk even niets... Ik heb overigens een BMI van 22. Zou dat een reden kunnen zijn voor deze heftige reactie?
Je kan wel ergens een reactie op hebben, wat overgevoelig. Doe je nu rustig aan??????? Dit klinkt niet goed!
Misschien Maria, ik zou het morgen even navragen. Bij mij hadden ze deze 3 redenen gegeven, en ze golden alle drie voor mij. Hoop zo dat je niet naar het ziekenhuist hoeft ofzo, net als Ladyzorra en ik... Heel veel Beterschap hoor, ik weet hoe rot je je voelt nu...
Jaa ik doe niets meer. Bankhangen. Morgen idd FM. Ik ben echt bang dat ze t gaan afblazen. En moet me misschien ook zelf wel afvragen of ik wel doorwil met een hele eredivisie in mn stokken. Ik voel me echt beroerd. Ik hou in de gaten of mijn temp hetzelfde blijft: nu 37.7 en dat vind ik al hoger dan zou mogen. En ik drink me suf natuurlijk. Hou jullie op de hoogte als ik morgen meer weet Xxxx
Zeehondje ook voor jou een onwijs dikke knuffel! Had dit eerlijk gezegt totaal niet verwacht.. Had zon vaag vreemd goed gevoel over jou poging en vraag me niet waarom! Doe maar lekker rustig aan meissie. Linda weet niet zo goed wat ik moet zeggen, wil zoveel zeggen maar niks zal je verdriet kunnen minderen denk ik. Vind het knap dat je afstand kan nemen, en er goed over praat met begeleiding. Meid je bent een topper! En hoop je hier ooit terug te mogen zien in het zwanger zijn gedeelte. Dikke knuff! Vakr duim duim duim voor jou! Hopelijk ga jij de lijst aan vullen hier! Maria doe je rustig aan pff, klinkt niet zo best.. Ben heel benieuwd wat ze morgen zeggen! Rest van de meiden allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve woorden. Dankzij jullie heb ik de wachtweken uitgehouden en vlogen ze eerlijk gezegt best voor bij .. Helaas heeft het niet zo mogen zijn maar hoop dat het ons wel ooit gegund is.. Sommige meiden zag ik al terug bij het september-oktober topic en hoop dat we daar op roze mogen knallen met zn allen. En ik blijf iedereen hier volgen !!!
Jeetje meiden, wat een verdrietig nieuws toch allemaal! En opeens zo snel tegelijk.. dikke knuffel voor iedereen die er een kan gebruiken!!
Linda; dikkke knuffel meid. Ik heb ook hulp gehad bij het verwerken van alle emoties. Ik was bij een haptotherapeut, daar heb ik veel aan gehad. Wel vervelend dat jouw eigen persoon er niet is. Heel veel sterkte en kracht voor de toekomst gewenst! Shanti en Zeehondje: dikke knuffel meiden. Wat een leeg gevoel toch weer........ Vakr: jij houdt t dus nog even spannend? Ik weet niet hoe lang ik t niet testen ga volhouden. Ik heb regelmatig buikpijn en sla enorm aan het piekeren. En ik ben enorm moe, maar dat kan ook van mijn schildklier komen. We wachten t nog meer even af..... Xxx Hypo
he meiden.. wil jullie even zeggen dat ik het spijtig vind hoe verdrietig het allemaal is hier.. pff.. meiden.. Vakr en hypo jullie heel veel suc6 nog met wachten.. toch las ik een paar dingen waar ik ook nog even op wil reageren.. de bollen kunnen er voor zorgen dat de menstruatie uitblijft bij mij 1e icsi werd ik gewoon 4 dagen voor de test datum ongi dus het hoeft niet.. weet niet meer wie het was maar veel drinken en weinig plassen meis pas op voor overstimulatie.. denk aan je.. Verder wil ik jullie zeggen... hou hoop.. ook voor ons ging de wens naar bijna 4 jaar wachten in vervulling.. ik weet het is ongelovelijk k als het weer misgaat.. maar probeer weer vooruit te kijken.. ik wil jullie daar heel veel sterkte mee wensen.. ik wil niet zeuren.. maar bemoedigen want weet ik lees hier veel en leef echt met jullie meee... allemaal dikke knuffel van yippie.. LIEFS VOOR JULLIE!!!
Yippie: ontzettend lief van je meid! Gaat het goed met je? Ik zie dat je al aardig ver bent! Nog even en je bent de cruciale weken voorbij...
Lieve Yippie, dat van de (wellicht) overstimulatie ben ik. Ik doe braaf wat je zegt. Zal t morgen wel horen... Jij al ruim 10 weken, wiehoeee!!!!!