Wat een verdrietige berichten lees ik hier, sterkte dames en jullie krijgen een dikke knuffel van me. @vakr: ik duim zoooo dat je op roze gaat !! @Maria: dat klinkt niet fijn, ben benieuwd wat ze beslissen morgen. @hypo: volgens mij kan je vanaf dinsdag echt wel testen hoor, ik moet woensdag bloedprikken en dan ben je eigenlijk al overtijd, tenminste dat zei ze vorige keer. @yippie: lief van je ! Wauw alweer 10 weken, super hoor ! Ik heb nog steeds geen behoefte om te testen, wel het gevoel dat het niet gelukt is, helaas is me gevoel tot nu toe altijd juist geweest. Hopelijk heb ik het dit keer helemaal mis !
Dames, wat gaat het snel hier. Maria, heb je gePB't ken je ervaringen. Heb na de eerste IVF overstimulatie gehad. Hoop dat het bij jou mee gaat vallen, maar mijn advies, weinig tot niets doen!! en veel drinken. Ik dronk zo'n 3-3,5 liter per dag. Chantal
he meiden ik zit steeds van zal ik ze wel vertellen hoe het hier gaat vind dat moeilijk.. maar buiten de klachtjes die er bij horen om gaat het hier goed.. in mijn album zit een foto.. van afgelopen donderdag.. als jullie willen kan je hem bekijken.. moet je wel een vriendje van me zijn.. meiden.. ik lees en leef met jullie mee..
Pfoe, moet even slikken van al het slechte nieuws hier....Niet goed voor je als je zelf nog mag testen in de nabije tijd, merk ik. Maar dat is eigenlijk helemaal even niet belangrijk nu; @alle meiden met het wederom verdrietige nieuws heel veel sterkte, ik voel met jullie mee!
Jemig VAKR, wat onzettend vervelend dat jij ook niet op roze mag. Wat een rotberichten de laatste dagen zeg.
Yippie, wat goed voor je dat het zo lekker gaat... Je bent idd. al bijna door de eerste 3 maanden heen, dat zal wel een opluchting zijn als die voorbij zijn denk ik. Vakr, wat shit voor jullie. Deze lijst begon zo goed, en nu alleen maar slecht nieuws. Wat ontzettend sneu voor jullie allemaal, meiden ik leef met jullie mee, en stuur jullie heel veel digitale knuffels... MariaC, ik denk ook aan jouw vandaag. Raar dat je niet zo vaak naar de WC moet als je zoveel drinkt. Zeker even vermelden, misschien is het namelijk geen goed teken. (sorry, wil je niet bang maken) In het ziekenhuis moest ik precies bijhouden hoeveel ik dronk, en plassen in een maatbeker, zodat ze precies konden zien wat er weer uit kwam. Toen er meer uitkwam dan erin ging was het goed...
H! Elvira, ging jij niet vandaag weer spieken??? Succes... Trouwens, voor de meiden met slecht nieuws, zodra je er weer een beetje zin in hebt, bij deze is de Sep-Okt lijst geopened...
MariaC ik lees over jouw veel drinken, wees heel voorzichtig ermee!!! Want het altijd dorst hebben en niet naar de wc is echt het teken van overstimulatie. Haal je anders protifar in de apotheker en volgens ons ziekenhuis jette absoluut niet te veel drinken, want het vocht gaat toch niet naar je bloed maar direct naar je buikholte Net zoals La femme zegt , werd bij ons ook bijgehouden wat erin en eruit ging! Max 1 liter per dag niet meer Loontje hoop dat je deze keer geen gelijk hebt.
Hi La Femme Nikita, Ja we mogen vanmiddag weer spieken. Ben al de hele ochtend nerveus. De mevrouw van Moeders voor Moeders is vanmorgen geweest en de test was mooi weer. Heb een mooi boek uitgezocht en vrijdag worden de flessen gebracht. Kan ik ook eindelijk mijn steentje bijdragen.
Vakr neee meen je niet .. Ook jij dus niet .. Wat vreselijk meissie.. Hele dikke knuffel! Maria hoe is de fm meting vandaag gegaan? Ben zo benieuwd en maak me best zorgen over je! Elvira vandaag lekker spieken na jullie kleine kruimeltje .. Veel plezier meis en dat je maar een goede echo mag hebben..
Jeetje,wat een verdrietig nieuws hier! Ik wil alle meiden die niet positief getest hebben heel veel sterkte wensen en ze alle kracht geven om weer door te gaan. Maria,ik hoop dat het meevalt voor je en er een top emmy bij je wordt teruggeplaatst. Elvira,veel plezier met de echo. Elif,ga zo door. Al 17 weken. Hier,gisteren een cryo teruggeplaats gekregen. Nu maar afwachten!
Nou meiden, mijn FM van vandaag: Ten eerste waren we te laat. Dikke vette file door dat stinkweer van vanmorgen.... Normaal is het 45 minuten rijden, nu hebben we er twee uur over gedaan. Enfin... Ik gaf aan dat ik nogal beroerd was van al die eieren. Daar ging ze niet echt op in. Ze had natuurlijk haast omdat wij zo laat waren. Toen de echoscopie: Rechts heb ik natuurlijk die gek gevormde eierstok, maar zij dacht eerst dat ze gewoon heel dicht bij elkaar lagen. "Jaa... dat kan nu ze zo zwaar worden" En later dus: "Oh nee, je hebt een 2-lobbige" wat een woord zeg... dat klinkt héél vies. Maar eigenlijk heb ik dus zo'n beetje 3 eierstokken. Ofzo... Enfin, op mijn 2-lobbige eierstok zitten zo'n 20 follikels. Links zitten er 16. Het goede nieuws is dat ze niet allemaal doorgroeien. Er zitten er nogal wat van 10 mm, maar ook genoeg van 15/16 mm. Bloed is dit keer wél geprikt. Ik word zodadelijk terug gebeld. Mogelijk wordt dan de puregon dosering aangepast. Ik vind het een beetje gek dat de enige waarschuwing van jullie komen, en van wat ik op Internet tegenkom. Zij maakte er niets van. Ik zei: "Ja als ik nu ren, dan voel ik allebei m'n eirerstokken en dat doet behoorlijk zeer" Zij: "Ja dat kan, ze zijn wel zwaar" Ik weer: "En om 2 uur moet mn broek los, en 2 uur laten moet ie uit, zo dik is mn buik, en alles doet zeer. Is dat wel normaal, ik voel me een aansteller" Zij: "Deze fase van de behandeling wordt door de meeste vrouwen goed verdragen. De week na de punctie moet u wel écht rustig aan doen en kunt u veel pijn hebben" ja.. dus... Nouja... in ieder geval... ze zei nog: Het gaat wel hard nu. Vrijdag denk ik de punctie. Evengoed. Van 36 follikels. Alstublieft!
@Maria: Je treft het niet zo met het VU hé, ik heb echt nog nooit problemen gehad en ze zijn ook altijd heel erg aardig tegen me. Misschien dat je nog wat advies krijgt na aanleiding van het bloedprikken. blijf voorlopig gewoon lekker rustig aan doen en probeer toch een beetje vertrouwen te hebben in de mensen van het VU. @Yippie: Mooie echo's hoor, echt geweldig om te zien.
Elif, dank je wel voor je lieve woorden in het ander topic.XXX Jackie, succes en goed op jouw en je emmies passen hoor... Elvira, wat goed dat je aan moeders voor moeders meedoet. Heb daar tijdens mijn korte zwangerschap helemaal niet aangedacht, zou eens uit moeten vogelen hoe zoiets heet hier in Duitsland. Doen eigenlijk veel vrouwen daaraan in NL?? Succes vanmiddag, ik denk aan je... MariaC, zou net als Loontje zegt, een beetje proberen te vertrouwen op de meningen van het ziekenhuis. Ze weten meestal echt wel goed waarmee ze bezig zijn, en ik en alle andere dames die met overstimulatie problemen gehad hebben, willen je ook alleen maar waarschuwen en tips geven, maar wij kunnen niet in je buik kijken hoe het eruit ziet. Wat interessant dat je zo'n 2lobbige eierstok hebt, ga dadelijk meteen googlen wat dat precies is. Voor de rest doe je het gewoon rustig aan, en gaan we voor een super mega enorme punctie op vrijdag... XXX
Hey meiden, Ik probeer wat te slapen maar wacht nog steeds op telefoon van het ziekenhuis en moet mn telefoon dus aan laten staan. grrrr, nét zo'n 100 telefoontjes en smsjes dag. Ik vertrouw wel op het ziekenhuis hoor, maar ik had een iets empatischer houding wel op prijs kunnen stellen. Of op zijn minst een geruststelling of iets dergelijks. Ervaren, door de wol geverfde medici doen dat vaker iets minder dan men zou willen. UIt mijn vragen spreekt zorg, had ze die opgepikt had ze die weg kunnen nemen. Maar goed, bloed afwachten dus en evengoed een punctie vrijdag. Dus het zal wel goed zitten Liefss