Wat een slecht nieuws allemaal. Krijg er ook rillingen van Elvira zolang aan het wachten dan is het zover.... en dan Pfffffff Heel veel sterkte dames
Lief botervliegje, Een schuldgevoel is iets wat bij de mmm hoort. Voel je niet bezwaart, dat is echt niet nodig hoor. Ik herken het gevoel hoor, daar niet van. Geniet van je zwangerschap, als je straks ook nog het hartje ziet kloppen, geeft dit je het meest mooie gevoel. Een hele mooie en goede zwangerschap toegewenst. Ooit komt mijn dag weer! Liefs, Elvira
Elvira tranen stromen hier over me wangen, wat vreselijk voor jullie! Weet niet wat ik zeggen moet, vind het afschuwelijk voor jullie.. Hele dikke knuffel!!!!!!!
OMG, Maria, hier heb ik even ook geen woorden voor. Kan me voorstellen dat je echt even kwaad bent, zeker omdat ze je zolang door hebben laten lopen, en je toch echt al lang duidelijk aangaf dat je je niet lekker voelde. Zeker een klachtenbrief schrijven hoor, mocht je uiteindelijk deze poging verliezen. Kunnen ze geen uitzondering maken, en deze keer een punctie onder narcose doen, dat doen ze toch bij uitzondering?? Ik hoop zo dat je ondertussen goed nieuws gehad hebt, en dat je toch een TP gaat krijgen, of dat er in ieder geval een acceptabele oplossing komt... Ow nee Elvira, krijg er echt kippevel van, waarom mocht het nu eindelijk niet zo zijn. Ik hoop zo dat je je snel weer beter zult voelen, en dat jullie grote wens ooit eens in vervulling mag gaan. Lieverd, ik wens jouw en je manlief heel veel sterkte toe... Meiden, na dit topic raak ik echt even het vertrouwen in IVF kwijt hoor, waarom is het toch zo moeilijk, en waarom gaat het zo vaak mis. Dan word ik echt weer bang dat het bij ons ook nooit zal lukken, alhoewel de artsen nog erg positief zijn over onze situatie... Maar dat moeten ze natuurlijk ook zijn, en dat waren ze bij iedereen in het begin...:x waarom, waarom, waarom...:x
Hoi La Femme Nikita, Ook bij ons zijn de artsen nog steeds heel erg positief. Laat je door de rotverhalen niet van de wijs brengen. Het gaat ons allemaal lukken. Bij ons is het nu gewoon dikke pech. Zoveel vrouwen met of zonder ivf/icsi gebeurd dit. Het is naar en verdrietig zijn we, maar we hebben alles volgens het boekje gedaan. Echt, aan ons heeft het niet gelegen. Dikke knuf, Elvira
Jemig Maria, zoveel follikels? Ze hebben je ook totaal niet serieus genomen toen je het aangaf. Ik vind dit echt niet kunnen hoor. Bij ons blazen ze de puntie af ivm een te hoog riscio bij 35 eicellen volgens mij, en dan is het ook afhankelijk van je gezondheid en gewicht. Zoals La Femme Nikita als zegt, kan je niet vragen om een punctie onder narcose? Voor jou een hele dikke knuffel. Elvira
Voor iedereen die niet het nieuws heeft gekregen wat zij wilde horen: heel veel sterkte en een dikke knuffel! Ik ben er erg emo door al dit slecht nieuws. Ik leef met jullie mee!
lieve meidne met tranen in mijn ogen.. kippevel op mijn armen lees ik jullie verdriet.. vechten.. en twijfels... heb geen woorden voor wil jullie sterkte wensen.. liefs van yippie
Na een lange werkdag hoopte ik hier goed nieuws te lezen, maar helaas...... Lieve meiden, wat is er weer veel gebeurd en wat een teleurstellingen toch allemaal! Elvira: Het klinkt cliche, maar ik weet hoe je je voelt. Ik kreeg een mk na 6;5 weken zwangerschap. Wat een enorm verdriet moeten jullie doormaken. Dikke knuffel! Loontje: meid, wat een teleurstelling! Je vreesde het al een beetje, maar toch komt de klap van de hoop die ophoudt hard aan. Ook voor jou een knuffel! Poekie: wat voor'n krampen? t kan juist ook wat goeds betekenen he! Verder weet ik niets te zeggen.....ik word ook een beetje stil van dit alles. T juli-augustustopic heeft nog niet veel goeds gebracht. Botervliegje, ik hoop toch heel erg dat ik jou mag volgen..... Xxx Hypo
Hypo: onderin m'n buik stekende krampen. 3 x in 5 minuten. Nu is het over... (hoop ik). Lig nu plat op de bank.
Wat heftig allemaal, wat ik lees sinds gisterenavond. Loontje, welke datum had je de terugplaatsing? Sterkte met de uitslag. Maria, wat een follikels zeg. Ik vond 21 al veel, ze hadden echt naar je moeten luisteren. Succes en sterkte! Elvira, heel veel sterkte. Echt sneu voor jullie, omdat je het hartje al hebt gehoord. Ik vind het vreselijk allemaal wat we hier lezen. Botervliegje, blijf aub schrijven, en hopen dat er snel wat bij komen met goed nieuws. Poeki, zijn dat krampen dat je ongi moet worden? Heel veel sterkte, ik hoop op het allerbeste. Iedereen die ik vergeten ben en die alleen meelezen, sterkte en succes.
@Poekie, ik wil je geen valse hoop geven, maar het kan ook de innesteling zijn. Wat voel je , voelt het als ongie? innesteling voelt als steken met een naald. in ieder geval doe rustig aan. De rest ook succes bij een volgende poging...helaas weinig goed nieuws... Botervliegje hoe is het met jou? @coni...sterkte met de wachtweken... He hoopte zo op een babyboom
@Fieke: wij hadden de tp op vrijdag de 13e (augustus) @hypo: ik duim voor een posi test morgenochtend !
Nee niet echt ongi-steken. Maar ze doen wel pijn. Laten we hopen...please...dat het innestellingssteken zijn van mn2 toppertjes.