Juli-Aug 2010 cryo tp of IVF- of ICSI-behandeling!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by botervliegje, Jul 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vrolijke Jetje

Vrolijke Jetje Actief lid

Jul 23, 2008
    219
    0
    0
    Heb er maar 1 woord voor: Klote, Hypo!

2. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

Jul 11, 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he meis,

Ik kom zo nu en dan nog even kijken hier en zie nu allemaal slecht nieuws. Een hele dikke knuf!! Wat verschrikkelijk voor jullie!

x Maaike

3. Shantii

Shantii Bekend lid

Jan 30, 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hypo toch nee:(!!!!!!! Dikke knuffel meissie! Weet niet wat ik zeggen moet..

Ben echt perplex over deze maand.. Kan er met mijn hoofd niet bij, alleen maar slecht nieuws op botervliegje dr prachtige zwangerschap natuurlijk na. Maar verder is het ongelovelijk......

4. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Dikke knuffel Hypo !

5. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    1,732
    72
    48
    Hypo: Nee meissie toch...... Wat verschrikkelijk balen! Dikke knuffel!!

Nou, bij het mei/juni-topic was het ook niet allemaal heerlijk (zelf een nega test in elk geval), maar dit is wel extreem, hoor.
    Om dit topic nog een beetje binnen de norm te laten vallen statistisch gezien moet iedereen die nog bezig is wel zwanger worden!
    Ik hoop het maar, want dit is echt niks, wat een verdriet... :(

Hier gaat het nog goed. Ben vooral heel moe, 's nachts gevoelige borsten, minder puistjes, witvloed (sorry voor detail), af en toe buikpijn en kan alles ruiken. Volgens mij zijn dit wel alle symptomen, ben maar een paar keer een beetje misselijk geweest.
    Volgende week vrijdag de echo alweer. Hoop dat we een hartje kunnen zien!

Maria, ga lekker op de bank liggen en laat Maria-man je goed verzorgen! Ik hoop heel erg dat de gezollen buik mindert. xxx

6. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Verdomme Hypo. Woorden schieten toch altijd weer tekort.
    Het is echt een rotmaand.

7. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Hypo, ik zag het net in je eigen topic. Ik heb nog kippenvel en wil je heel graag mijn schouder aanbieden. Dit is zoooo oneerlijk!!!

8. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

Nov 28, 2008
    588
    0
    16
    nou meiden wat een slecht nieuws hier! sterkte meiden.
    Ik had gehoopt dat ik dan nog goed nieuws zal hebben maar helaas is het deze maand ook niet raak... had vanaf maandag al bruinverlies en vanochtend werd ik wakker met bloed in mn onderbroek.... had de tp afgelopen vrijdag gehad en nu al ongi als het doorzet, had vandaag ook een afspraak in het umcu over dat ik bijna 3 weken bloedverlies en 1 week zeg maar droog ben... nu moet ik een kolposcopie doen om te kijken of het aan mn baarmoedermond ligt ( hoop het wel, want dan weten wat de oorzaak is dat het niet lukt ) of een hormonale kwestie is dus ik laat deze cyclus als mn ongi goed doorbreekt geen tp doen in afwachting van die onderzoeken.

9. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Sandra, wat is dit vreselijk naar. Zo snel na de tp al! Groot gelijk om de volgende tp uit te stellen tot je meer duidelijkheid heb.

Meiden, dit is echt een deprimerende maand voor velen. Het weer doet vandaag met ons mee en laat al het water stromen.

10. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Tja het weer is ook verschrikkelijk. Is niet goed voor de stemming bij iedereen denk ik. Zelfs de hond en kat hier zijn van slag.

Zometeen komt mijn lieve dinnetje even koffie drinken.
    Mijn vriendinnen die het wisten zijn allemaal al geweest, met bloemen, chocola, flessen wijn etc. Echt iedereen is hier van slag.

Ben blij dat we het verder ook nog niet aan de grote klok hebben gehangen. Anders had ik zoveel mensen moeten mailen, sms'en en bellen.

11. Vrolijke Jetje

Jul 23, 2008
    219
    0
    0
    Vrolijke Jetje vraagt ondanks de negatieve flow waar we in zitten, tóch nog even al jullie positieve stralingen onze kant op te sturen. Morgen onze testdag en ik heb steeds gedacht dat het raak was dit keer; sinds vandaag zakt de moed me ineens in de schoenen......

12. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Vrolijk Jetje,

Hierbij alvast heel veel succes gewenst.
    Het zou fantastisch voor jullie zijn.
    Het is nu dan wel niet allemaal rozegeur en manenschijn, maar ik hoop dat roze voor jou de kleur is morgen.

Ik kom morgenochtend gelijk spieken natuurlijk.

13. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    1,732
    72
    48
    ***Positive thinking richting Jetje en de anderen voor wie het hier nog spannend is***

***Positive thinking***

***Positive thinking***

Jij bent gewoon zwanger Vrolijk Jetje, gaat morgen blijken! :D

Hét keerpunt van het forum begint nu.

Zó!

Wel een verantwoordelijkheid hé :p

14. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Jetje, ik ga duimen voor een mooie roze uitslag! Laat je gevoel nu niet door dit hier beïnvloeden. Heeft zo geen zin!

Elvira, wilden jullie het pas met 12 weken vertellen? Wij waren dat wel van plan, maar helaas... Och, de volgende keer doen we het alsnog.;)
    Wat zijn jullie omringt met zulke lieve mensen. Zo dierbaar.

15. Vrolijke Jetje

Jul 23, 2008
    219
    0
    0
    Ha ha ha! Ik heb in ieder geval alweer een glimlach op mijn gezicht.
    Bedankt! B)

En even voor de volledigheid: wij worden pas om 17.00 uur gebeld....

16. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Vrolijk jetje loop jij toevallig ook in jette ;)
    Daar was het ook altijd zo;n geweldige tijd pfffff

17. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    GRGR...ik denk dat ik PMS heb, en had ik juist een bericht getypt, is het opeens weg...dit is niet goed voor mijn humeur...:x

Botervliegje, jij bent echt de mazzelkont deze maand, pas goed op jouw en je kleintje, en hopelijk zie je volgende week een mooi knipperlichtje...

Maria, jij krijgt wel je punctie?? Met narcose??
    En krijg je ook een TP??
    Zal morgen aan je denken...

Timon, je hebt gelijk, had een klein (PMS??)dipje gister

Ow nee HYPO, stuur je een dikke digi knuffel...wat klote voor je...

Chantal, hopelijk blijft hij plakken dan, op de MMM wachtbank is echt vreselijk

Ow Sandra, bij jouw ook al niet goed gegaan...
    Goed dat je eerst andere dingen gaat uitzoeken, zou zonde zijn van je cryo...

Wat een depri maand deze keer...

Sterkte Elvira, ja ik was ook blij dat ik nog nog zo veel mensen het heugelijk nieuws had verteld...

Vrolijke Jetje, mijn positieve flow komt naar je toe hoor...;)

Hoop dat ik niemand ben vergeten, ben nog altijd behoorlijke sjago van het voor de tweede schrijven van mijn bericht...:x
    Maar we hopen dat ik idd. PMS heb, dan mogen we door....:)

18. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    Hee meiden. Wat een ellende in dit topic...
    Ik deel even een ego berichtje. Zal vanavond even met 2 schermpjes iedereen beantwoorden.

Ik heb er echt een stressdag opzitten.
    Na gisteren had ik me helemaal berust in de punctie morgen. Oke het gaat nu eenmaal gebeuren en het zat niet makkelijk zijn, 50 stuks, maar het is niet anders.
    Maar ik had gisteren, toen ik op uitslag wachtte van mijn bloedonderzoek onze situatie beschreven en gemaild naar Düsseldorf. Met het verzoek tot een second opinion en of zij het niet konden doen, de punctie, omdat ik 50 follikels wel heel veel vind.
    Toen kreeg ik deze mail terug:

Beste mevrouw,

Helaas kan ik pas nu uw vraag beantwoorden.
    Mijn indruk is dat u in een riskante situatie beland bent, waarbij grotere risiko´s op een overstimulatiesyndroom bestaan.

Als er nog geen punktie gepland is zou ik NOOIT met pregnyl of ovitrelle willen werken. Het decapeptyl schema is bij u waarschijnlijk niet goed bruikbaar. Als ze toch de punktie zouden doen, dan moet primair ingevroren worden en na de punktie Cetrotide depot een aantal malen gespoten moeten worden om de risico´s te reduceren. Dan moet eveneens alles ingevroren worden.

Hoewel ik het niet zelf beoordeeld heb op de echo en geen hormoonwaardes heb, is mijn eerste indruk eerder alles te cancellen. Het is al op die maandag problematisch geworden.

Vriendelijke groeten,

Dr Michael C.W. Scholtes, Ph.D.

Zentrum für Reproduktionsmedizin Düsseldorf
    Völklingerstr 4
    40219 Düsseldorf
    tel: +49211901970
    Parkplätze: Ahnenweg
    www.ivf-duesseldorf.de
    email: scholtes@ivf-duesseldorf.de

***SCHRIK***

Nou, probeer je dan maar rustig te houden, wat nu toch echt moet... Na links en rechts aan iedereen die het maar geven wilde, advies gevraagd te hebben heb ik Düsseldorf gebeld met de vraag of ik niet meteen mocht komen, dat zij morgen de punctie zouden doen. De dame die ik te spreken kreeg was vol begrip en vond het een onmenselijk iets om een zonder narcose een punctie te doen van 50 rijpe en niet rijpe follikels. Ze zou met een arts overleggen en ik zou teruggebeld worden.

Ik werd teruggebeld door een vrouwelijke arts. Ze legde uit dat ik hoe dan ook de punctie in het VU moet ondergaan. Dus ik zei dat het te kort dag was envast tijdtechnisch niet mogelijk om te switchen. Ze zei: "Met tijd heeft het niets te maken, met verantwoordelijkheid des te meer. Het VU heeft van u een risco patient gemaakt. Als u bij ons onder behandeling was geweest hadden wij u maandag al op laten nemen en de behandeling gestaakt. Als u morgen de punctie uit laat voeren moet u niet vrágen maar AFDWINGEN dat u opgenomen wordt."

Ik schijn nu een risicopatiente te zijn en dat gevaar willen zij niet overnemen.

Nou, daar ben ik klaar mee dus.

Na heel veel gestressed te hebben van jeetje wat moet ik er nou mee, kwam een vriendin van me langs die haar ayurvedische massage diploma heeft en zij kreeg het voor elkaar me te laten ontspannen.

Wel ben ik nog echt beroerd. Alsof ik een zware griep heb, maar dan zonder koorts. Mijn lijf voelt alfsof ik koorts heb. Zwaar hoofd, pijn in mn hele lijf. Gewoon niet-lekker...

Maar ik heb berusting gevonden.

Ik ga er vanuit dat het morgen een half uur lijden wordt. Ik heb besloten dat het geen zin heeft mijn atrs te confronteren met mijn bevindingen over Düsseldorf. Dat wekt denk ik alleen maar boosheid op. En als ik ze wel confronteer komen ze toch met een preek voor eigen parochie.

Morgen is punctie dag.
    Als alles achter de rug is gaan we wel preken....

19. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @ vrolijke Jetje: succes morgen, ik duim voor je !

@ Maria: jij ook succes morgen, hopelijk valt het mee.

20. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    Lieve Loontje!!!

Jetje, jij ook succes ja!

Share This Page