Lente dat zou van een innesteling kunnen zijn aangezien de embryo in een verder stadium was. Maar van de ongi is wel heel erg vroeg hoor Succes! xxx
JULI/AUGUSTUS MEIDEN WIE? Botervliegje (2e ICSI poging) - Geertgen/Genk Chantal: 3e cryo tp van eerste IVF Elvira (5e IVF) - Erasmus MC Fieke17 (1e IVF) Flowerme (1e IVF poging) - Geertgen/Genk Hypo (3e ICSI) Jackie75 (1e cryo tp van 1e IVF) LafemmeNikita Linda99 (2e IVF PGD poging) - UMCU i.s.m. AZM Loontje85 (2e ICSI) Maaikiexxx (3e ICSI poging) MaaikEmile (1e ICSI poging) - Erasmus MC Maartje84 (2e volledige poging tot IVF - in totaal 6e poging), wordt escape ICSI ivm geringe hoeveelheid follikels, fout zhs: toch IVF - Dusseldorf MariaC (1e ICSI poging) Poekie79 (1e ICSI poging) - Zhs Hengelo / kliniek Dusseldorf Shantii (2e ICSI poging) - Zhs Hengelo / kliniek Dusseldorf Timon (cryo 1e ICSI poging) - UMCU Vakr (2e cryo top van 1e IVF) Wennes (2e IVM poging) Zeehondje (1e IVF poging) - Voorburg Vrolijke Jetje (3e ICSI poging) Lente (1e ivf, tp 1 cryo) WANNEER? 2-8 Jackie start progynova 3-8: MariaC Decapetyl 9-8: Wennes start primolut 14-8:MariaC Puregon 21-8 Chantal start Puregon (gestimuleerde TP) ECHO'S (follikelmetingen)/ PUNCTIES 27-8: Chantal eerste echo TERUGPLAATSING/WACHTBANKJE: 22-8 Jackie cryo TP 28-8: Lente cryo tp 30-8: Maria tp (1 emmy) TESTEN: ?-09: Jackie 10-09: Lente 13-09 (?): Maria ZWANGER: Botervliegje Poekie HELAAS NIET ZWANGER Linda MaaikEmile Maartje84 Zeehondje Shantii Vakr Hypo Loontje85 Vrolijke Jetje MK*: Fieke17 Elvira
Lieve dames, Volgens mij is het lijstje zo weer up-to-date? Ben wel superblij dat ik zwanger ben geworden in juli-augustus en Poekie natuurlijk ook, maar wel erg verdrietig dat het lijstje niet zo mooi is geworden als gehoopt... Maar de zwangerenlijst is nog niet klaar... Maria & co.: ZET 'M OP!! Broedse !! Dikke knuffel aan de overige meiden!!!
Ik ben erg benieuwd hoe het Maria is gegaan vandaag en hoeveel eskimo's ze heeft. Lente, klinkt als innesteling. Het zou geweldig zijn als jij straks enorm zwanger bent.
@la fem... Lang geleden idd!! Hier is alles goed werk halve dagen. Tillen kan ik niks heb anders bandenpijn omdat ik die 7 weken niks gedaan heb. Maar dat hebben we ervoor over hoor!!! Hoop dat het bij jou en de rest natuurlijk snel goed raak mag zijn!!! Niet opgeven hoor!!!!
Chantal, jij gebruikt puregon voor je gestimuleerde cryo tp. Waarom is dat? Ik ga namelijk ook een gestimuleerde cryo tp krijgen.
S1986, nee nee, we geven niet op. Onze eerste cryo TP komt eindelijk ook dicherbij. Vanochtend met goede zin de eerste progynova genomen... Doe jij het ook nog maar lekker rustig aan, en geniet er maar van. Lente, leuk dat je even binnen komt vallen. Vind het knap dat je niet zo actief was op het forum... Zoals je zelf zegt, je wordt iedere dag weer met je neus op de feiten gedrukt, en dan merk ik echt dat ik weer behoefte heb hier te lezen en te schrijven. Hoop zo voor je dat het innesteling is, lijkt me idd. logischer als ongie... Maria, denk aan je, en ben benieuwd... Aan alle andere GIRLZ, een hele dikke KNUFFEL.
Vandaag was zo spannend. We moesten vanmorgen mijn bloed laten prikken. De uitslag zou bepalen of we tot overplaatsing over mochten gaan. Als ik nog (te veel) last zou hebben van overstimulatie mocht het niet, en moest onze dibbes op pool expiditie. Ik voel me nog niet helemaal top, wel ietsje beter maar overall nog steeds behoorlijk beurs en opgezwollen. Mijn bloedwaardes zouden dus doorslaggevend zijn <--mijn buik voor de punctie Maar is dat even vervelend: als je om 9 uur je bloed laat prikken en je eventuele terugplaatsing is om kwart voor 2 moet je heel wat uren overbruggen. En ik kan nog niet zo veel... Ik loop al iets rechter op, maar dat hou ik niet te lang vol dus wat doe je dan? Mariaman heeft mij de binnenstad ingereden. We hebben gelunched en hij heeft mij afgezet bij.... een MASSAGE SALON!!!!!! Héérlijk!!! Ik ben ruim een uur onder handen genomen. Ik kan niet zo heel goed op m'n buik liggen, maar daar wisten ze raad mee. Ondertussen was Mariaman de stad ingegaan met mijn telefoon, want ja, het ziekenhuis zou ieder moment kunnen bellen met een grote ja of nee. Toen hij me op kwam halen hadden ze nog niet gebeld. Toen we naar de auto waren gelopen (nouja lopen... het mag geen naam hebben wat ik doe) nog steeds niet... Toen zijn we maar naar het ziekenhuis gegaan. Toen we de wachtruimte van vanmorgen inliepen kwam Carolien al naar ons toe: "Ik wilde je nét bellen. Het is goed. We mogen terugplaatsen op voorwaarde dat je absolute rust neemt de komende week en heel, maar dan ook heel veel drinkt" Jajajajajajajaja! Ik beloof álles, haha. "Nou neem dan maar plaats in de paarse wachtruimte" Vol ongeloof keken Mariaman en ik elkaar aan. JAA het mág, het mág het MAG! Ik moest al zo'n beetje naar de wc toen de massage klaar was dus aan de eis 'volle blaas voor de terugplaatsing' voldeed ik ruimschoots, haha. Nou, de procedure was eigenlijk heel simpel: Rijbewijs laten zien -is it really you?-, onderkleding uit, en.... *pats* Daar zagen we de eerste babyfoto van onze dibbes. En nog één en nog één... jeetje wat veel. "Ja het is lastig kiezen, want er zijn er véél om uit te kiezen" "veel?" JA! "Van de 27 eicellen, zijn er 26 ICSI geinjecteerd. Daaruit zijn 19 mooie embryo's onstaan. Uit die 19 is het zaak nu de mooiste te kiezen." En dit is 'm geworden! "Mooier dan dit krijg je ze niet op de 3e dag" zei Caroline. Een keurige 8-cellige. Nou... Benen in de spreiders, speculum inbrengen, hand van Mariaman stevig vast pakken, slangetje de baarmoeder in. Toen kwam er een mevrouw binnen met onze dibbes in een soort lange, holle naald. Ze zei mijn naam ter controle en ik wilde nog even heel grappig doen door te zeggen "Ik ben mevrouw de Vries", maar besloot dat dit niet het moment was en hoppaaaa!!! Daar schoot dibbes vergezeld door vele luchtbelletjes pats, boem mijn baarmoeder in. Het deed me denken aan een mooie tiki-bad attractie en het ging met een flinke vaart. Kon dibbes mooi volgen op reis in mijn baarmoeder: "zo die heeft haast", zei ik. Haha. En toen werd het holle-naald ding, waar dibbes in had gezeten even meegenomen om te kijken of 'ie echt in mijn buik zat en dat was het. Jeetje wat bijzonder. Dibbes in mijn buik! Blijf alsjeblieft 9 maanden zitten!!! *** ** * 10 september mogen we testen. ps. als de foto;s het niet doen kan je op mijn link onderaan klikken of: 8-cellige perfectie! | punt.nl: Je eigen gratis weblog, gratis fotoalbum, webmail, startpagina enz daarop
JULI/AUGUSTUS MEIDEN WIE? Botervliegje (2e ICSI poging) - Geertgen/Genk Chantal: 3e cryo tp van eerste IVF Elvira (5e IVF) - Erasmus MC Fieke17 (1e IVF) Flowerme (1e IVF poging) - Geertgen/Genk Hypo (3e ICSI) Jackie75 (1e cryo tp van 1e IVF) LafemmeNikita Linda99 (2e IVF PGD poging) - UMCU i.s.m. AZM Loontje85 (2e ICSI) Maaikiexxx (3e ICSI poging) MaaikEmile (1e ICSI poging) - Erasmus MC Maartje84 (2e volledige poging tot IVF - in totaal 6e poging), wordt escape ICSI ivm geringe hoeveelheid follikels, fout zhs: toch IVF - Dusseldorf MariaC (1e ICSI poging) Poekie79 (1e ICSI poging) - Zhs Hengelo / kliniek Dusseldorf Shantii (2e ICSI poging) - Zhs Hengelo / kliniek Dusseldorf Timon (cryo 1e ICSI poging) - UMCU Vakr (2e cryo top van 1e IVF) Wennes (2e IVM poging) Zeehondje (1e IVF poging) - Voorburg Vrolijke Jetje (3e ICSI poging) Lente (1e ivf, tp 1 cryo) WANNEER? 2-8 Jackie start progynova 3-8: MariaC Decapetyl 9-8: Wennes start primolut 14-8:MariaC Puregon 21-8 Chantal start Puregon (gestimuleerde TP) ECHO'S (follikelmetingen)/ PUNCTIES 27-8: Chantal eerste echo 27-8: Maria Punctie TERUGPLAATSING/WACHTBANKJE: 22-8 Jackie cryo TP 28-8: Lente cryo tp 30-8: Maria tp (1 emmy) TESTEN: ?-09: Jackie 10-09: Lente 10-09: Maria (bloedtest) ZWANGER: Botervliegje Poekie HELAAS NIET ZWANGER Linda MaaikEmile Maartje84 Zeehondje Shantii Vakr Hypo Loontje85 Vrolijke Jetje MK*: Fieke17 Elvira[/QUOTE] ps, ik had Carolien ook even excuus gemaakt voor mijn merkwaardige uitspraken...
Maria, Wauw 19 wat een topaantal, daar kun je een heel elftal met reservebank mee creeren. Timon, ik heb een gestimuleerde TP omdat ik een erg onregelmatige cyclus heb tot in uiterste geval 6 maanden, de laatste 2,5 jaar lopen we in zkh en heb ik veel gestimuleerde pogingen gehad, maar als ik dan in de rust weken zit duurt het nog tot 8-9 weken soms, dus vandaar. Puregon 75 eh (3 dgn) daarna 50 eh. Moet nu tot en met dag 14 doorspuiten. Dus met hulp een redelijk normale cyclus, op dag 17 als alles goed gaat de geforceerde eisprong en dan een paar dagen later.... Woensdag 8 september hebben we de TP!! Chantal Chantal
Maria super van je tp en wat ziet jullie dibbes er mooi uit !! Nu lekker rustig aan doen en hopelijk is het heel gauw 10 september.
(ps, als koningin van de rare uitspraken moest ik natuurlijk zeggen: Wat zijn al die frutsels eromheen, is dat wel goed? Carolien: Ja, is niet erg, dat zijn stukjes 'ei-schil' hahaha)
Maria, I♥U, jouw berichtjes zijn echt super... Wow, 19 is echt wel een super score hoor...daar moet je idd. gewoon zwanger van worden. Hmm, nee, je bent gewoon nu al hartstikke zwanger hoor..dibbes blijft mooi zitten 9 maanden... Ben zo benieuwd hoe het met je afloopt, en ik vergeet je testdatum zeker niet, dan heb ik namelijk eerste FM. Denk aan je..
Hey ladies! Wat een hoop geklets hier. Heb even niet de energie om te reageren. Ik ben zo moe van alle emoties en drukte op mn werk. Dikke knuffel voor iedereen! xxx Hypo
Maria, met zoveel eskimo's ben jij voorlopig wel onder de pannen! Geweldig dat je Dibbes nu in je heb. Nu goed broeden! Als jij mag testen hebben wij het gesprek over onze gesimuleerde cryo tp. Aha Chantal, daarom heb jij puregon. Ik denk dat ik net als Nikita de progynova pillen zal krijgen ivm mijn bms.
JULI/AUGUSTUS MEIDEN WIE? Botervliegje (2e ICSI poging) - Geertgen/Genk Chantal: 3e cryo tp van eerste IVF Elvira (5e IVF) - Erasmus MC Fieke17 (1e IVF) Flowerme (1e IVF poging) - Geertgen/Genk Hypo (3e ICSI) Jackie75 (1e cryo tp van 1e IVF) LafemmeNikita Linda99 (2e IVF PGD poging) - UMCU i.s.m. AZM Loontje85 (2e ICSI) Maaikiexxx (3e ICSI poging) MaaikEmile (1e ICSI poging) - Erasmus MC Maartje84 (2e volledige poging tot IVF - in totaal 6e poging), wordt escape ICSI ivm geringe hoeveelheid follikels, fout zhs: toch IVF - Dusseldorf MariaC (1e ICSI poging) Poekie79 (1e ICSI poging) - Zhs Hengelo / kliniek Dusseldorf Shantii (2e ICSI poging) - Zhs Hengelo / kliniek Dusseldorf Timon (cryo 1e ICSI poging) - UMCU Vakr (2e cryo top van 1e IVF) Wennes (2e IVM poging) Zeehondje (1e IVF poging) - Voorburg Vrolijke Jetje (3e ICSI poging) Lente (1e ivf, tp 1 cryo) WANNEER? 2-8 Jackie start progynova 3-8: MariaC Decapetyl 9-8: Wennes start primolut 14-8:MariaC Puregon 21-8 Chantal start Puregon (gestimuleerde TP) ECHO'S (follikelmetingen)/ PUNCTIES 27-8: Chantal eerste echo 27-8: Maria Punctie TERUGPLAATSING/WACHTBANKJE: 22-8 Jackie cryo TP 28-8: Lente cryo tp 30-8: Maria tp (1 emmy) TESTEN: 3-09: Jackie 10-09: Lente 10-09: Maria (bloedtest) ZWANGER: Botervliegje Poekie HELAAS NIET ZWANGER Linda MaaikEmile Maartje84 Zeehondje Shantii Vakr Hypo Loontje85 Vrolijke Jetje MK*: Fieke17 Elvira[/QUOTE] Sorry meiden dat ik hier niet zo vaak meer ben,lees wel mee hoor maar merk dat ik erg zenuwachtig ben om testdatum. Ergste is nu geweest,nog een paar dagen. Morgen zal ik van laatste paar dagen lezen en jullie van deze kant updaten.
Heee maria: Wat fijn! Van de tp in eerste instantie natuurlijk maar ook van de hoeveelheid vruchtjes. Daar maaktje je je toch ook een beetje zorgen over... Ja heerlijk je bericthjes. Ik weet niet wat voor werk je doet, maar als dat niks wordt kan je altijd nog gaan schrijven . hypo: oohh ja kan me goed voorstellen dat je ff geen puf hebt. Sterkte!