Hey lieve meiden, Ik merk dat het in het Dusseldorftopic steeds rustiger wordt en ik mis ons oude clubje toch eigenlijk wel! Graag hier melden wanneer je Dusselpusselbabe bent/was! Dus ook de zwangere en bevallen Dusselpusselbabes verzameluuuuuuuuuuuuuuuuuuuh!!!! Liefs Loutje
Hai lieve Loutje... Ben ik er ook eentje van?!?! Zoja, dan klets ik ook graag mee...ik begrijp namelijk heel goed wat je bedoelt. Ik lees nu over Sikki, Klingel, Sil, Zara en Maartje in het babyrinth en dat kan natuurlijk ook, maar het dusseltopic was wel echt een mooie plek om op de hoogte te blijven he?! En niks ten nadele van die andere meiden hoor! Hoest met jou meissie?! Zie dat je volgende week weer op mag voor de 2e ronde IUI-d!?! Spannend joh, ik hoop dat dit echt het langverwachte wondertje brengt! Liefs Loesie
Jaaaaaaaaaaaah Loesie, uiteraaaaaaard hoor jij daar bij! Ik kan 't babyrinth niet echt goed bijhouden helaas, dus daarom maar een nieuw topicje voor wie 't leuk vindt... Volgende week inderdaad ronde 2 IUI, spannend weer! Zie er wel weer naar uit! Hoe gaat het met je zwangerschap? Wat gaat het hard he?!
Ik zie dit topic nu pas Ik klets nu idd vaker mee in het babyrinth topic... Maar zal hier ook komen kletsen hoor!! Mis ook de oudjes van weleer. Idd niets ten nadele van de nieuwe meiden... Maar jah... Ti's toch anders als je elkaar al wat langer kent. X
Inderdaad niks ten nadele van de nieuwe meiden hoor, ik wilde ook graag alles weten toen we net naar DD gingen. Maar op elke pagina staat tegenwoordig de vraag:"ik wil misschien ook naar DD, wat zijn voor jullie de redenen om voor DD te kiezen?" Bovendien is er bijna niemand meer in 't DD-topic van 't oude clubje... dus vandaar! Ik mis jullie!!! *snik*
Ik zal er vast niet bij horen vrees ik, maar praatte toch al voor al die nieuwe meiden kwamen mee.. Maar dat is aan jullie te bepalen! Ik vind het ook jammer dat ik niks meer lees van Klingel, Sikki, Loesie en natuurlijk de rest van de lieve meiden. Maar ik hoor het wel meiden.
Goedemorgennnnnnnnnnnnnnnnnnn.... Ik merk wel dat ik in zo'n topic wat gereserveerde ben over de zwangerschap, net zoals de anderen...maar mag ik ervan uitgaan dat jullie het ook leuk vinden om te lezen hoe het daarmee gaat?! Ik vond dat tenminste wel altijd, ik putte daar ook hoop uit en kon lekker wegzwijmelen bij die verhalen... Loutje, kan me voorstellen dat je er weer naar uitkijkt! Je hebt zolang moeten wachten en dan wil je ook graag meteen door! Dan duurt een cyclus wel verdomde lang he?! Eerst die stomme 2 weken ervoor waar je niks mee kunt en daarna 2 stomme weken wachten waarin je je allerlei dingen in je hoofd haalt! Hopelijk wordt dit jouw ronde! Maartje, hoe gaat het met jou!? Ben je er nog uitgekomen met de verzekeringspapieren?! Wat een gedoe zeg, over moeilijk doen gesproken! En wat zijn ze daar snel mee he, als je maar mag betalen! Toch maar aan de pil gegaan zie ik...ik gun je zo graag een echte poging met alles erop en eraan en dan nog een geweldig eindresultaat! Het is echt zo oneerlijk dat er elke keer een kink in de kabel komt! Shantii, 23 juli ICSI 2!?! Spannend joh! Heb je ook vakantie rond die tijd?! Dat is wel lekker, dan is het toch wat rustiger en is het makkelijker vrij krijgen! Doen ze daar moeilijk over bij jou!? Hier... Het gaat eigenlijk heel goed met me op het moment. Ik zit in de ziektewet met vermoedelijke Bekken instabiliteit, dus moest het rustig aan gaan doen. En sinds ik dat doe, gaat het eigenlijk goed! Ga vaak kleine stukjes wandelen met de hond en heb 2x in de week fysio! Mijn buik groeit hard nu en ik voel de kleine ook al een paar weken. De laatste week steeds duidelijker! Ze hebben het over 10x per dag, dat je de baby 'moet' voelen, maar dan krijgen we een druk kind, want ik voel die van ons veel vaker. Gisteren zijn we begonnen met de toekomstige babykamer. Kamertje is leeggepakt en mannetje heeft gisteravond de muren geschuurd. Zit structuurverf op en willen graag gewoon schilderwerk en behang. Dus even de grofste puntjes eraf geschuurd en zaterdag komt mijn zwager gipsen. 14 juli heb ik een afspraak met de interieurstyliste van een behang/schilderzaak hier in het dorp. Zij heeft bij ons de woonkamer ook geadviseerd en ben daar nog steeds zo trots op! Echt leuke ideeën heeft ze! Over 2 weken kwam er een nieuw boek met allemaal leuke behangetjes en ze vroeg of ik daar nog even op kon wachten...En we hebben natuurlijk nog alle tijd! haha! Vanmiddag komen ze de kinderwagen bezorgen...is die ook weer binnen! Ben benieuwd! Genoeg over mij en als jullie het vervelend vinden, gewoon aangeven he?! Tot snel! Liefs Loesie
Lieve Linke Loutje! Ik zie dit topic nu pas! Hoor ik er ook bij ja? Ik was toch een beetje lost in het DD-topic. Vandaar daar ik me voornamelijk verschuil in het babyrinth. Heb er zelfs een eigen hol! Maar ik mis jullie ook! En aangezien jij, Zaartje, Maartje, Shantiti en ik nog steeds niet zwanger zijn kunnen we nog best wat steun van elkaar gebruiken! De nieuwe meiden in het DD-topic hebben gelukkig veel steun aan elkaar. Maar ik loop al zo'n beetje 5 ICSI's voor op de nieuwe lichting en kan me niet meer zo vinden in de vragen en angsten die zij hebben. Daardoor merk ik dat de hele ervaring je toch wel een bepaalde last meegeeft. Als iemands eerste ICSI mislukt denk ik alleen maar, tja meid, jammer maar kansen genoeg! Terwijl dat natuurlijk niet eerlijk is. Zelf heb ik ook op dat punt gezeten. Maar ik ben op dit moment niet de juiste persoon om ze op te beuren. Maar Lieve Loutje, hoe is bij jullie? Binnenkort alweer een nieuwe IUI. Hoe spannend! En Zaartje, ben jij nog steeds op vakantie of schuil je ergens? Maartje, babyrinthgenoot! Is er al een oplossing gevonden voor de babyshow en jou? En dan natuurlijk Loesie en Klingel, onze Dusselpusselbabes met Dusselpusselbeebs im bauch! En Pat die onlangs bevallen is. Ik wist niet eens wat een goede plek was om haar te feliciteren. Dus doe het gelijk hier maar even. Pat en Patman, van harte gefeliciteerd!!! En onze Uberpusselmuttie Sil niet te vergeten!
Leuk dat ik ook mag mee kletsen hier .. Vond het de laatste tijd al veeeelste rustig in dat andere topic en miste die gezelligheid van toen ik er net bij kwam. Loutjelou volgende week dus de 2e IUI? Wat spannend weer! Duimen gaan dus weer draaien voor jou vanaf volgende week. En hopelijk kan je dan over 3 weekjes melden dat je op roze mag!!! Loesie praaaaaaaaaaaaaaaaaat over je zwangerschap! Heb je alle recht op. Ik vind het teminste niet vervelend hoor! Nu mag je eindelijk genieten, dus doe het dan ook en deel het met ons hihi. Ik put er inderdaad kracht uit als ik kijk naar alle meiden die door DD zwanger worden. Dan krijg ik weer hoop, die soms erg ver te zoeken is hier. Ja eind Juli weer aan de gang met de volgende poging. Heb vanaf 31 juli heerlijk vakantie, dus punctie en hopelijk tp en wachtweken vallen allemaal in de vakantie. Dat word dus hopelijk mooi broedden en daarna op roze! Laten we het hopen! Ik ben gastouder, dus opzich is het best makkelijk want als ik een fm meting heb gaat me oppaskindje mee, en bijv me zusje ook en dan past me zusje ff op dat kindje die 5 minuutjes. Dus zo hoef ik geen vrij te nemen. Maar over een dag punctie en tp werd toen wel enorm gezeken waar ik best verdrietig door was. Hun kindje is er zelf immers door ICSI gekomen. Maar goed, gewoon laten gaan hihi. Pat al bevallen lees ik? GEFELICITEERD meid! Geniet van je kleine wonder! Sikki hoe is het nu verder met jou? Miste je verhalen al in het andere topic. Was erg benieuwd wat er uit de test was gekomen. Smackk voor alle lieve dusselpuzzelbabesss..
Ohja nog even @Loesie, volgensmij gaat jullie kindje een heel mooi kamertje krijgen! En de kinderwagen ook al bijna binnen lees ik hihi het schiet op. Wij hebben hier ook zulke structuur muren in de kamer wat straks hopelijk de babykamer word. En ik wil dus ook graag behang daar als we eenmaal het kamertje gaan maken. Maar hoe kom ik in godsnaam van die muur af.. Tzijn hier meteen alle 4 de muren......
Oh shame on meeeeee! Ben ik mijn lieve Klingeling vergeten te noemen! KLINGGGGGG, kom je oooook?? En Sassebas, kom je ook meekletsen? Loesie, ik lees juist graag over je zwangerschap! Wat een gedoe is dat schuren van de muren he?! Ook niet zo stoffig gelukkig! Goed dat je in de ZW zit! Even goed op jezelf letten! Pat bevallen? Wie wat waar? Sikki, ik snap jouw gevoel helemaal. Wat voor een ander in het begin helemaal spannend is, is voor jou peanuts, je hebt al zo ontzettend veel meegemaakt in die klote MMM! Nu die succesvolle zwangerschap en bevalling nog! Het cirkeltje moet toch een keer rond komen! Shanti, waar gaan jullie naartoe op vakantie? En juli is alweer begonnen dus voor je het weet kun je weer voor de volgende poging. @ hier: ik denk dat we precies over een week de volgende IUI hebben, ik kijk er echt ontzettend naar uit!
Loutjelou, kan me heeeel goed voorstellen dat je onwijs na de iui uit kijkt! Nog eventjes een weekje door bijten en dan mag je weer! Heb die weken wel vakantie, maar we gaan helaas niet op vakantie. Nu met de icsi is het geld er echt niet voor.. En vriendlief zit ook nog met afbetalingen. Dus een vakantie zit er helaas niet in, ben er wel echt aan toe maar goed wat niet kan dat kan niet he!
Nou, volgens mij blijft de zomer heerlijk in 't land dus je kunt hier ook genieten! Gewoon lekker vrij zijn kan al fijn zijn!!
Ja dat scheelt natuurlijk ook weer, dat het hier al heerlijk weer is! Alleen jammer dat vriendlief al zijn vrije dagen moet behouden voor de Icsi, dit jaar heeft die net als vorig jaar geen vakantie! Maar ik kom de dagen vast wel door hihi.
gevonden! goed idee wel loutjelief, de oude garde proberen te herenigen! moet zeggen dat ik ook weinig meer in ons oude dusseltopic kom, los van dat ik jullie niet wil kwetsen met banner ook omdat ik de nieuwelingen niet ken en ook niet meer kan bijhouden. anyway, sik zaar enzo al gespot? loesie zie ik al ga nu wel slapen, voor zover kan in de hitte, lees en reageer later deze week bij! knuffel en vast IUIsmak voor lou!!!
Lieve Kling, wat gezellig dat je ons gevonden hebt! Mij kwets je niet met je mooie banner hoor... 24 weken alweer, WAUW! Wat gaat het toch ontzettend hard. Is je buik al lekker aan 't groeien? Oh ja, ik sta nog steeds in de wacht om je twitter mee te kunnen lezen, maar je accepteert me maar niet Sik is ook al gespot maar Zaar nog niet. ZAAAAAAAAAAAARRRRR!! Zo, vandaag nog even een paar uurtjes werken (in de airco gelukkig) en dan vanmiddag kan 't oranjeshirt weer aan! HUP HOLLAND HUP! Weet iemand trouwens of Irma ook op vakantie is? Of is alleen dr. S. weg?