Juli/Augustus 2013

Discussie in 'De mama's' gestart door BabyR, 13 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nance, ze is helaas ontroostbaar. Duurt ongeveer 20 min. en dan is het ineens over?

Wat fijn dat hij het vannacht zo goed heeft gedaan! Ik zou 'S nachts geen wekker zetten hoor. Juist goed van hem toch? Wat ik zou doen is hem om uiterlijk 7.30 wakker maken voor de fles. Dan begint de dag ook ongeveer weer in hetzelfde ritme.

Hier begint de dag ook tussen 7-8 en dan 4 uur tussen de voedingen. Fijn om toch een soort van ritme te hebben, al hou ik er altijd rekening mee dat het zomaar weer kan veranderen! ;)

2. Nancke

Nancke Actief lid

pfff hartverscheurend zeg een ontroostbaar meisje... :( Hoop voor je dat het niet te lang aanhoudt en ze snel hele dagen het zonnetje in huis is.

Wat je zegt idd, het kan elke dag veranderen met het ritme van onze kleintjes. We kijken het gewoon ff aan. Misschien was het maar eenmalig. Voor nu gaat het goed...

3. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik hoop het ook... Best pittig hoor om haar zo pijn te zien lijden.
    Ze ligt inmiddels 2,5 uur te slapen, heerlijk! Straks een heel ander kind!

4. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16
    Hoi allemaal, hier nog een augustus mama. Mijn dochter is 5 augustus geboren dmv een ks. Wij hadden een geplande ks op 6 augustus, maar volgens mij wilde ze niet meer wachten.. Ik heb nog een meisje van bijna 3! Lekker druk in huis. Af en toe is het een beetje hectisch en weet ik even niet meer hoe alles te regelen, maar uiteindelijk komt het goed haha. Ons kleine meisje slaapt sinds deze week een beetje door, heerlijk!!
    Zijn er meer onder jullie die een ks hebben gehad en misschien wat tips hebben om die buik wat platter te krijgen? Haha, ik kan niet wachten om mijn broeken weer aan te kunnen, duurt allemaal veel te lang haha

Deel Deze Pagina