Tja Roos, als er hier een hoop mama's zijn die een wens hebben voor de 2de is het niet raar als je daar meteen aan denkt whihi! Maar superleuk, jurken passen,locaties bezoeken, ringen uitzoeken etc, speciale periode! Sterkte Mi, met de prikjes en je hormonen! Hopelijk valt het allemaal mee, hoe is het gegaan? Goed zeg Alyssa dat Yinthe zo lekker lang geslapen heeft bij het uit logeren, zo te horen ging het best goed op het huilen 's avonds na. Hier ook allemaal rode plekken in zijn nek en op de schouders Sandra, maar die zijn inmiddels erg droog. Ik smeer nu maar met vette creme. Leuk idee Phyllis. Misschien even allemaal quoten en dan de naam en verjaardag erbij zetten. Ik zal zo beginnen. Hoeist verder met jou en Mia?
Misschien ook wel leuk: blauwe letters voor de jongentjes en roze voor de meisjes. Ik wil het lijstje ook wel bijhouden, al ben ik er niet elke dag.
Ja, Levi was een bikkel! Heel even miepen toen de prikjes erin gingen en klaar! Verder was hij super vrolijk! Dat hielp mij ook om sterk te blijven wel zeiknat geregend. Wat een pokkenweer. Levi is van 4 augustus!
Fijn zeg dat het zo goed ging met de prikjes! Ahhh helemaal nat geregend, Levi kijkt ook wel heel zielig Zo wat is Levi lang!! En lekker gegroeid ook, mooi gewichtje hoor
Met ons is alles goed! Even pauze nu.. Ik typ vanavond even een verhaaltje! Mia's eerste tand is eergisteren doorgekomen, linksboven!
Ik heb vanmorgen bij finn zijn eerste twee kiezen ontdekt..dan staat de teller al op 10! Jeetje hoe vlug gaat het he!
B. Is van 21 augustus Even snel want ik lees tussendoor op mijn telefoon tijdens de wc ofzo haha. Mijn mannetje heeft een dubbele ooronsteking. Teminsten , 1 oor echt onteking de ander zit er tegen aan.Net bij de dokter geweest aangezien hij nog koorts heeft. Ik was aan de ene kant wel "blij" dat ze weten wat hij heeft. Daarbij als ik normaal bij de dokter kom hoe ziekjes die ook is , gaat die lachen en sjansen nu dus echt niet. Beter want normaal nemen ze het nooit zo heel serieus omdat die echt altid vrolijk is , zelfs nu nog tussendoor. En wat een boefje die Levi hihi hier weet B. Ook goed wat nee is maar blijft proberen. Eerst met zijn mond dan zeg ik nee B. Is bah. Dan kijkt die heel ontdeugend aan en doet die het met zijn hand , ik weer nee B. Dan kruipt die weg maar moet die toch nog even er aan zitten zowel met hand als voetje haha. En janken kan die dan goed Dag meiden... Groetjes !!
Casper is van 8 augustus Casper schudt sinds een paar dagen zijn hoofd als ik nee tegen hem zeg haha, om het vervolgens toch te doen. Maar na zo'n 3 keer nee, kiest hij eieren voor zijn geld. Zo, Levi ziet er lekker natgeregend uit hihi. Hij kijkt wel een beetje beteuterd . En mooie lengte hoor! Lekker slank mannetje zo te zien! Wat sneu van die oorontsteking. Hopelijk is het gauw over!
Even op volgorde van datum gezet Eerste verjaardag Blauwoogje: J. - 23 juli Roos: T. - 28 juli Mi: Levi - 4 augustus Sandra: Casper - 8 augustus Phillys: Mia - 13 augustus Pluisje: B. 21 - augustus Haha, blauw lijstje nog! Achja blauwoog ik zag eerlijk gezegd het aanzoek zelf ook niet aankomen dus was ook érg (blij) verrast En nee Mi, zal me netjes gedragen. Ik ken die serie van TLC ja, ik vraag me wel eens af of dat nou echt is of geacteerd, als man zijnde had ik er nooit ja op gezegd Levi ziet er zo koddig uit in zn regenpak! helemaal verlept van het weer agossie! Ik weet nog niet wat voor rol T. precies op de bruiloft gaat spelen, maar hij hoort er gelemaal bij dus moet er nog even wat moois voor bedenken. Als hij mijn eksterogen heeft voor alles was glimt dan ben ik de ringen kwijt en krijg ik alleen het kussen straks.. hij vind mijn kettinkjes ook maar bar interessant T. kletst ook al wat, aaien kan ie zeggen, bij de poezen soms klinkt het net als een karatekreet 'AAAAYYYYAAH!' en zo duikt ie soms ook boven op de poes als ik te laat ben.. arme besst zakte half dior zn hoeven vanmorgen Jakkes Pluis hopelijk maar een éénmalig ding! 10 al laura! jemig, voor je het weet kluift ie zo een hele hamburger voor je neus weg, al een mooi gebitje!
Eerste verjaardag Blauwoogje: J. - 23 juli Alyssa: Yinthe - 26 Juli Roos: T. - 28 juli Mi: Levi - 4 augustus Sandra: Casper - 8 augustus Phillys: Mia - 13 augustus Pluisje: B. 21 - augustus Wat bijzonder roosjuh, zo romantisch Pfff drukke werk weken. Deze week 34 uur en volgende week 43 uur.. pfff rot vakantie. Aah mi wat een scheet zo op de fiets hihi Nog even een fototje van vandaag.. wat een boeve oogjes hè
Eerste verjaardag Linnel: Ise - 21 Juli Blauwoogje: J. - 23 juli Alyssa: Yinthe - 26 Juli Roos: T. - 28 juli Mi: Levi - 4 augustus Sandra: Casper - 8 augustus Phillys: Mia - 13 augustus Tassie: L. - 18 augustus Pluisje: B. 21 - augustus Lalaura: Finn 27 augustus Mooie foto, Alyssa! Jammer van de regen, maar ben wel blij dat we weer even kunnen bijkomen van de hitte.. Gisteren het cadeau voor Ise besteld, een leuke duwkar met blokken. Denk dat ze dat wel leuk vindt!
Zo, vanmorgen even een pasfoto laten maken van de kleine boef....na ongeveer 10 mislukte foto's eindelijk eentje zonder hand in zijn mond of achterstevoren haha.
Eerste verjaardag Linnel: Ise - 21 Juli Corina: Yuri - 22 juli Blauwoogje: J. - 23 juli Alyssa: Yinthe - 26 Juli Roos: T. - 28 juli Mi: Levi - 4 augustus Sandra: Casper - 8 augustus Phillys: Mia - 13 augustus Tassie: L. - 18 augustus Pluisje: B. 21 - augustus Lalaura: Finn 27 augustus
Mooie foto's, ahh en leuke pasfoto Sandra, mooie knul! Oeh Jinthe, boevenkop hahahaha Hoe gaat het slapen nu met dr, Alyssa? Nou dat was de eerste week vakantie alweer, nog een week te gaan en dan weer aan de bak. en dan eind augustus/ begin september nog anderhalve week vakantie, dan gaan we een midweek Schiermonnikoog. Morgen dagje dierentuin, Opa en Oma en Ome alex (zwager) gaan ook mee, gezellig!
Yinthe heeft echt donderoogjes hihi Aaaa Caspertje. Guitige foto. Wij hebben maandag eindelijk eens zijn paspoort aangevraagd. Volgende week is ie klaar. Staat toch gek zo'n baby op het paspoort. Onze pasfoto van Levi was alweer wat ouder maar werd gewoon gebruikt. Maarja kids veranderen met de minuut.
Ik heb geen paspoort voor haar, moet dat eigenlijk? Aaah Casper! Hoe cute! Ik ben net vrij en Yinthe had niet geslapen op het kdv. Tot half 2 dus wakker geweest vanaf 7 uur. We krijgen haar weer steeds moeilijker in slaap, veel wiegen weer. Misschien dat we toch maar over moeten naar 1 slaapje. Overdag slaapt ze smorgens een half uur en smiddags maken we haar wakker na anderhalf uur anders slaapt ze savonds al helemaal niet. Nu slaapt ze rond half 9 Dus nu maar 1 slaapje maar vaak word ze dan savonds na een uur wakker en dat beschouwd ze als haar 2 de slaapje en dan slaapt ze pas weer rond 11 uur... Dus hopelijk niet!!!! Heerlijk vakantie corina! Ik nog 1 week en dan een week vrij.