**Juli/augustus 2014 mama's - deel 2**

Discussie in 'De mama's' gestart door Kinderwens87, 23 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd phyllis met de verkoop van jullie huis!

Jeetje sandra, wat slaapt casper goed!

Alyssa, kan maar zo dat ze toe is aan 1 slaapje. Gewoon een keer proberen?

Ach levi toch, helemaal veregend.. Wel warme chocolademelk met slagroom gehad om weer op te warmen?:p

2. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hihi hier nog iemand met een heel licht streepje :p staat in het onderdeel zwangerschapstesten whahhahaha... Vanmiddag getest na veel drinken etc. Morgen ochtend maar even met ochtend urine testen !! Ik vind het zo spannend....

Hier gaat het nog niet helemaal top met B. Hij heeft nog wel last al wordt het wel minder en heeft geen koorts meer gelukkig. Maar nog wel uit zijn hummetje.

Mijn hoofd is op het moment een beetje een vergiet haha....

Ik duim ook voor jou blauwoogje :) jou test is wel donkerder als die van mij. Die van mij is in het echt zoals bij jou maar op de foto wel lichter !!

En als ik zwanger zou zijn , zou ik het wel heel erg lekker vinden ;) dan ben ik op vakantie zwanger en gaan de weken sneller ;) na mijn twee misrkamen zit de schik er echt nog in namelijk!

Nou meiden spannend allemaal hoor!!

3. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    En ik vind het geen tuurtest hoor van jou!! Die van mij is echt een tuurtest hoor haha...

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Waaaa komen er nog 2 bij mijn clubje?? Word al gezellig ;)

5. Phillys

Phillys Actief lid

15 dec 2012
    379
    0
    0
    Werken in een bijzonder leuk kinderdagverblijf!
    Limburg
    Aaahhh.. voorzichtig proficiat dan dames! Wat leuk zeg.. hopelijk worden de testjes nog wat duidelijker!

Bedankt voor de felicitaties, wij zijn op zoek naar een huis maar het is nogal moeilijk. De huizen worden hier ineens super goed verkocht. Dat is dan weer een nadeel als je een huis wil kopen :( ach we zien wel.. we blijven in het appartement gehuurd zitten tot we een huis hebben gekocht!

Bah Mi, dat is inderdaad heel erg schrikken zeg!

Fijn weekend dames! :)

6. Joy1

Joy1 Bekend lid

11 mrt 2013
    512
    2
    18
    NULL
    NULL
    Spannend dames met de testen .. Ik mag volgende week zondag testen 😊

Sorry dat ik af en toe is zo sporadisch reageer .. Ben echt geen schrijver maar volg jullie wel 🙈

7. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Jeetje mi, had jouw bericht gister helemaal niet gezien. Maar schrikken zeg met Levi! Gelukkig is het goed afgelopen en zijn jouw reflexen nog zo goed!

8. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Spannend ook voor jou dus joy!

Hier net kv test gedaan, maar dat streepje zie je bijna helemaal niet. Had ik die test gister niet gehad, had ik hem überhaupt niet gezien denk ik.. Over 2 dagen maar weer proberen.

9. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Kinderwens, hcg stijgt elke twee dagen ongeveer dus zou inderdaad even wachten een dag. De kv testen zijn de laatste tijd niet meer wat ze waren. Ik had met 6+ weken zwanger daar nog eens mee getest en die was echt super licht.

10. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Ha meiden,

Ben ik ook eindelijk weer es, en ik zie meteen 2 dames die het hier heel spannend maken!!

Kinderwens, ik zie heel duidelijk een streepje! Wauw, zou het?? Moeilijk hé dat wachten met testen, zeker nu dit zoveel hoop geeft. Hoeveel dpo zit je???

En Pluisje, voor jou ook erg spannend zeg!! Ik duim voor jullie allebei!

Allereerst gefeliciteerd met de verkoop van jullie apartement Phillys!! Wat een supernieuws! Is het nog voor een redelijke prijs verkocht? Spannend allemaal, op zoek naar een nieuwe woning... wel fijn dat jullie kunnen blijven zitten tot jullie iets hebben gevonden! Is dit zo afgesproken met de nieuwe aankomende eigenaren? Wij gaan over 2 jaar proberen ons appartement te verkopen (wij hebben het 4 jaar geleden gekocht met korting onder voorwaarden dat we er 6 jaar moesten blijven wonen). Dus ben wel benieuwd hoe zoiets kan:)
    Fijn zeg dat het goed met jullie gaat verder! En dat Mia beter eet, hier ook periodes hoor dat hij de ene keer meer eet als de andere keer. Wat een schatje zeg, ze heeft echt prachtige ogen en mooie donkere wimpers! Plaatje:)

Met ons gaat het ook goed gelukkig. Ik ben alleen op het moment ontzettend moe. En met vlagen misselijk, soms kokhalsneigingen. Maar het is gelukkig redelijk te doen. De moeheid heeft vooral de overhand nu, heb 3 dagen gewerkt en moet dit weekend ook werken. Dat vind ik momenteel wel erg zwaar, heb het gevoel dat ik niet kan bijkomen/uitrusten maar we zetten door! Heb me bij J. nooit ziekgemeld, terwijl ik daar ook heel moe was en vooral misselijk en soms overgeven. Over 2 weken heb ik vakantie, daar kijk ik enorm naar uit!

11. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    #231 roosjuh007, 11 jul 2015
    Laatst bewerkt: 11 jul 2015
    Ai wat schrikken Mi! jekkes, gelukkig allemaal goed afgelopen he. die donderstenen draaien zo snel om pff

Ik schrik de laatste tijd snachts steeds wakker en dan denk ik dat T. van ons bed af is gevallen, of dat hij ergens op de grond rondkruipt ipv in zn bedje ligt. Zo eng. Ik ben mn bed gewoon uit gegaan om te kijken of hij niet achter het bed zat, en met zn vingers in het stopcontact zat te peuteren oid. Ik denk dat ik wel weet waar het door komt, de eerste maanden waarin ik 5-7 voedingen op een nacht gaf waren zo vermoeiend dat ik doodop was en 2 x in slaap ben gevallen met hem nog naast me in bed. Normaal gesproken geen probleem van wat ik van andere vrouwen lees maar ik werd 1 x wakker gemaakt door mn vriend die zei dat mn hand over zn gezicht heen hing, en één keer werd ik zelf wakker dat ie het deken naar beneden werkte omdat het te hoog over hem heen lag. Het dringt nu pas tot me door hoe erg ik me daar nog steeds heel schuldig over voel. het voelt alsof ik te weinig 'moedergevoel' heb ofzo dat dat bij ons blijkbaar niet veilig kan, samen slapen. Bah, ben er helemaal van slag van.

12. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Ach roosje wat naar:(. Natuurlijk is dat moedergevoel er wel, anders had je er nu niet zo'n last van! Het is ook extreem vermoeid die eerste periode, het was uitputting..

Geen idee hoeveel dpo ik zit. Voel m'n ei eigenlijk altijd, maar deze maand niet. Uitgaande van vorige maand is m'n Nod morgen maar gezien de test denk ik een paar dagen later..

13. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Mijn test van net hihi

Stuk duidelijker al hihi ik ben gewoon zwanger !! Nu duimen dat het goed blijft gaan!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,2 KB
      Weergaven:
      1
  14. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Wauw Pluisje!! Supergefeliciteerd!!! :D Ik zie hem echt hoor. Ik ben heel blij voor je! Hoe reageerde je vriend? Wat heerlijk dat je nu de mmm niet in hoeft.

Ach Roosjuh, wat naar. Natuurlijk is dat superschrikken, maar het is gelukkig goed gegaan. En je bent echt een supergoede moeder hoor!! Hoef je niet aan te twijfelen. Maar het is wel naar dat je er nog zo wakker van schrikt:(

15. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Jaaaaa pluisje:D. Gefeliciteerd!! Mooie test hoor!

16. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Gefeliciteerd Pluisje! Wow! Net als ik de eerste keer met veel moeite en de tweede keer woppa!! Zwanger!! Gaaf he!
    Nu inderdaad duimen dat alles goed blijft gaan, en een mooie banner uitzoeken :D

17. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Wauw pluisje van harte gefeliciteerd! Wat een super nieuws!!

18. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Dank jullie wel meiden :D:D

Ben zo erg blij !! Maar de angst slaat ook een beetje toe :

Hoe ga ik dat in godsnaam doen twee kleine kindjes (en mijn grote bonus dochter :p) ? Ik heb echt een lief , makkelijk mannetje. Waar ik ook echt mijn handen mee dicht knijp. Overal doet hij het goed , oke als hij ergens last van heeft is die heus ook aan het spoken snachts zoals nu en hij heeft ook zijn kuren maar toch ik kan hem overal mee naar toe nemen overal kan ik hem achter laten. Maar goed dat komt heus wel goed allemaal ;)

En dan die bevalling pff.. Ik kan pas sinds een maand of twee tampons in, heb zolang last van die knip gehad. Maar dan nog ik heb gewoon een hel van een bevalling gehad. Ruim 20 uur weeen. Bleef op 3/4 cm zitten en gewoon niet veder komen wel de weeen hebben. Uiteindelijk weeen opwekkers & ruggenprik en nog op 3/4 cm blijven. 2x bijna een keizersnede omdat B. niet tegen de weeënopwekkers kon en de derde keer dat er paniek was kwamen ze al aanrennen met een operatie schort. Ik zat te persen ( maar niemand geloofde mij ik had namelijk 50 min daarvoor nog 3/4 cm) en de gyn zei nou wij gaan toch even kijken op hoeveel je zit en ja hoor 10 cm gelijk vacium pomp en 2x knippen en hij was er. maar toen kwam er een (bijna) levenloos kindje uit. Pas uren later hem kunnen/mogen zien. Hij heeft 5 dagen in het ziekenhuis moeten blijven en ik mocht ook in het ziekenhuis blijven maar ik op de kraam hij bij de coufuse kindjes (heeft zelf een dag in de coufuse gelegen). Uiteindelijk helemaal goed gekomen hoor maar die schik zit er zo in... En ik weet niet of ik het wel eens heb verteld maar mijn vriend heeft dus een dochter maar eigenlijk ook nog een zoontje. Alleen die is bij 40.3 weken geboren , levenloos. Kwamen in het ziekenhuis met weeen kindje leefde en in een tijdsbestek van 5 uur was het kindje dood geboren. Toen B. Geboren werd en er zo kleurloos en slap uitkwam , stond mijn vriend al op de gang te huilen ik ben weer een kind verloren. De artsen hebben hem van de gang afgehaald toen mijn zoontje het weer "ging doen". Het had achteraf ook geen 5 minuten langer moeten duren , en de gyn heeft in de nacontrole ook echt haar excuus aan geboden ze hadden verkeerd gehandeld en hadden eigenlijk na de eerste keer al moeten ingrijpen want ik zat a al met ruim 16/17 uren weeen en B hij is nooit meer lekker bij getrokken na zijn dipje.

Maar goed ik weet ook heel goed , zodra je de bevalling begint ben je er ook niet meer mee bezig. Ik was echt super bang voor de bevalling maar toen hij eenmaal begon was ik geen seconde bang. Alles doe je gewoon. Oerkracht . Maar daar weten jullie alles van ;)

Daarbij heb k twee miskramen gehad ( een MA en MK) dus dat vind ik ook nog erg spannend. Toch vind ik het wel fijn. Wij gaan 23 juli op vakantie dus hoe lekker is dat. De week dat ik terug kom zit ik tegen de 8 weken aan en kan ik dus gelijk echo bij de vk. Zo gaat de tijd ook lekker snel.

Pfff... Waar ben je mee bezig he , net een positieve test en nu al zo druk met alles hahahaha.

Zo einde ego bericht ik land weer op aarde ;)

19. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Jeetje pluisje, wat een verhaal:(. Natuurlijk is het dan even extra spannend en deel hier ook gewoon hoor, dat geeft niets:).

20. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Thanks meiden, hoop dat vannacht een betere wordt.

Gefeliciteerd pluis!! dat testen is heerlijk om te doen als die streep steeds duidelijker wordt he!! Gaaf hoor, geniet er lekker van, he lichaam heeft je níet in de steek gelaten, maar net als bij Mi lijkt er iets goed wakker geschud te zijn!! hopelijk blijft alles goed gaan, maar laat zorgen niet je goede bui verstoren! zonde als alles goed blijft gaan :)

Deel Deze Pagina