Hele blije mama hier, zojuist een bakfiets compleet met peuterzitje en regenruif) gekocht via mp voor weinig geld, wel een opknappertje maar gelukkig een hele handige schoonvader.
Hier ook een draakje met slapen! Van 2.30 tot 4.30 paniek in de tent! Echt verlatingsangst. Nagels in mijn schouders en zelfs een nachtvoeding. Vanmorgen stond ze opeens langs de tafel dus de kids moeten nu alles echt goed opruimen! Maar de kast is inmiddels ook niet meer veilig....
Oo wat een boef mvj! Nou, hier ook alweer twee uur bezig en meneer stuitert nog steeds door zijn bed. Pfffffl en het vervelende...ik ben de enige waar hij rustig blijft (gaat spelen) neemt mijn man het over gaat ie helemaal over de zeik. Pffff dus geen pauze voor mij. Nu sinds vijf minuten zover dat ik de kamer uit ben zonder dat hij huilt. Ik hoor hem nog wel maar hopelijk slaapt hij zo. Mama is moe
Whaaaaaa wij hebben de eerste stapjes gezien!! hij stond bij de tafel, ik ging voor hem zitten, strekte mijn armen naar hem uit en hij wankelt even als hij los staat, en doet vervolgens 2 wankele stappen naar mij toe!! pff zijn met gastenlijst bezig voor de bruiloft volgend jaar, nog best lastig zeg! veel nichtjes/neefjes die ik bijna nooit zie maar je wil geen onderscheid maken. alle + 1 memsen erbij te rekenen, collega's die ik nauwelijks ken... nouja... we zitten nu op 27000 dat kan echt niet haha, gaat m natuurlijk niet worden hé dat snap je.. ff flink schrappen her en der!! wat schattig blauwoogje, kleine uitgekookte boef heb je! wel slim rakkertje hoor, met zn speeltje in t potje haha bedenk t maar es als je zo jong bent. we onderschatten ze vaak geloof ik zit je nog steeds een uur naast een spelende levi Mi? hij heeft het goed voor mekaar bij je!! leuke fiets Corina? past dat allemaal in je schuur?? je kan m ook als kruiwagen gebruiken oh ik ga morgen luiers cheapy inslaan, actie bij de etozz
Ooooo Roosjuh, goed zeg! Dat word straks continu achter hem aan rennen Hier waren wij totaal 10000 kwijt geloof ik aan de bruiloft en door alle envelopjes 5000 van terugverdiend om het zo maar te noemen De band was voor ons gratis aangezien mijn vader in een band speelt (gitarist) en de trouwauto kregen we cadeau van mijn schoonouders, en de trouwjurk cadeau gehad van mijn ouders... Dus misschien heeeeeel lief je familie aankijken whahaha Nee, we hadden nergens om gevraagd maar wel super lief natuurlijk. Nou hij is toen gaan slapen hoor. Maar vandaag niet zo in zijn hum. Wilde steeds al het brood wegsmijten, weigeren te eten en continu miepen om niets....het word weer zo'n dag vrees ik. Ook is hij erg kleinzerig. Oef.... een klein stootje ergens tegenaan en dan is het hek van de dam. En dan mag alleen mama troosten nouja het is een faaaaaassssseeeeeeee En ik ben zo moe. Had paar dagen terug wat stroomstootjes achtig daar beneden en heb het idee dat de baby al wat zakt. Nog niet ingedaald maar wel lager want sindsdien moet ik ook voortdurend plassen. In de nacht moet ik er dus standaard al vier keer uit om te plassen. Echt meiden, het begin kan zwaar zijn van de zwangerschap met kleine druif erbij maar het einde is zeker weten bikkelen.
Hahaha nee dat past niet in mijn schuur Schoonvader maakt een mooi afdakje, en er komt een doek overheen als bescherming. Kruiwagen is een idee hahaha Zo das een enorm fortuin Roosjuh ! Wij zijn in 2013 getrouwd compleet met feest 100 gasten, 3000 euro kwijt. En we kregen aan envelopjes 1800 euro. Dus best goedkoop getrouwd, en wat was het leuk. Familie en vrienden hebben er nu nog over. Goede tip etos, alleen 1 pak per klant 10 x op een dag erin valt dat op nee geintje haha Nog meer mama's met slaapgebrek, boh ik kom vermoeid uit mijn vakantie straks. Yuri weer lopen spoken, nacht 3 Het is een fase! Neem je rust Mi, van de 2e is het zoveel keer zwaarder. Echt doen he, ook dingen uit handen geven, weet dat het moeilijk is.
Oei ja, lastig zo snachts!! was dat ook niet iets wat weer zou veranderen? eerst dat babietje laag zit en daarna weer wat omhoog komt (richting maag hehe)? ik had maagzuur tegen t einde aan.. misschien ff je bekkenbodem licht trainen om de boel een beetje te versterken. ben bezig enveloppen schrijven, blegh, rotklus. wilde naar de stad maar meneertje slaapt nog en het regent, jekkes... ik smelt in de regen dus ik ga nu niet fietsen met hem nog voorop.. dan mis ik wel verdorie mn aanbieding! aah! 10.000 klinkt wel schappelijk ja Mi, maar ik zou niet weten hoe ik zoveel moet wegbezuinigen op dit moment, ringen kosten wat natuurlijk, jurk, pak, taart, muziek, trouwkaarten, afscheidsprulletje, fotograaf, lokatie, ambtenaar en notariskosten pff... en niet te vergeten diner en feest a minimaal 50 eu pp en dan nog alle drankjes! niet te doen joh.. ik denk ook niet dat wij 5 ruggen terug gaan harken straks maar zou wel leuk zijn nou hier is ons bday kaartje!
Ow wat leuk Roosjuh!!!! En dat van die dutjes eens goed idee. Mag dat ook op gewoon kaarten voor volwassenen? ik doe nog twee dutjes hahaha
Komende dinsdag wordt Ise 1, maar ik heb er niet eens aan gedacht om uitnodigingen te maken .. Er komen ook niet zo veel mensen, mijn ouders, schoonpa, zus en haar kinderen. Andere familie is op vakantie en onze vrienden vond ik niet echt nodig. Ben nu op zoek naar een leuke traktatie op het kdv, maar ook daar wordt er verder niet echt veel aandacht aan besteed.. Qua slapen gaat het eigenlijk nog steeds best goed, zeker als ik jullie verhalen lees. Vandaag ben ik vrij en om 9.45u werd ik wakker en Ise was nog heel kalm in haar bed. Ze sliep waarschijnlijk al lang niet meer, maar was wel rustig dus. Dat wordt dus 1 slaapje vandaag. Jammer van het weer he? Gave bakfiets, Corina! De zwangerschap zal inderdaad wel een stuk zwaarder zijn als er al één of meer kleine smurfjes rondwandelen.. Succes allemaal! En gewoon een leuk fotootje, om mijn bericht wat op te leuken!
He dames, ben een dagboekje aan het bijhouden van de ivf, zwangerschap en na de bevalling van Levi en straks als dat klaar is doorgaan met deze zwangerschap. Had ik behoefte aan omdat er zoveel veranderd zo snel en een hoop dingen je snel weer vergeet. Dagboekje houd ik bij aan de hand van alle topics waar ik toen geschreven heb. Hoera dat ik dat gedaan heb hahaha Maar nu kan ik nergens meer ons topic vinden van toen we zwanger waren. Was het onder bevallingslijst of onder zwanger clubs? Of toch een aftel topic juli/augustus. Heb overal gezocht maar man hem niet meer vinden.... Weet iemand nog waar die staat? Of heb je beter nog een link voor mij???? Ik ben u eeuwig dankbaar!
deze? http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/480135-3-1-t-m-15-augustus-2014-mamas-3-a-433.html
In ieder geval deze http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/516779-laatste-10-weken-aftellen-eind-juli-begin-augustus-255.html
Wauw mooie uitnodiging, ook bij Yuri niet aangedacht maar maak er nog wel even gauw een voor in zijn plakboek. Oepsie! Kdv, gezonde traktatie? Dit een idee? zit een slurpfruitzakje in.
Ach nou ik ga er verder ook geen gewoonte van maken hoor meiden maar nu zo zn eerste verjaardag zou ik het wel leuk vinden als wat meer mensen komen dan alleen opa's oma's en zussen etc. traktatie hmmm... nou al die nijntjes zijn me teveel werk, ziet er wel heel snoezig uit ik ben echt te lui voor al dat geknip en geplak misschien bak ik wel cupcakejes... maar ik wordt een beetje opstandig als ik er teveel voor moet doen haha, ik ken zoveel gevallen hier op de scholen bijv. waarbij het bijna een sport is elkaar te overtreffen, pfff geen zin in hoor.. battle of the moms...