Die traktatie heb ik ook gezien op internet, was wel een kanshebber! Maar inmiddels besloten dat het een mini-eierkoek wordt met een marsepeinen 1. Touwtje er aan en dan is het een soort van medaille. Kan je ook terugvinden op internet trouwens.
ha met dank aan de creabea mommies; lollige pinguins ik denk dat ik die ga doen, hoef er toch maar stuk of 8 te hebben ff kijken of ze marsepein hebben gebruikt, ik denk t wel...hmzz
Hallo lieve meiden... Met B. Gaat alles goed... hij heeft geen last gehad van de prikjes! Misschien door de antibiotica die die heb gehad tot dinsdag ? Ben ik wel heel blij mee want hij was vorige week al zo ziek dus lekker opknappen nu. En Mi.. B is ook een piepert op het moment hoor. Als hij valt (en dat doet hij heel vaak haha hij wilt liggen , zitten en staan te gelijk doen ) is het brullen. En wie moet dan heel snel komen opdraven ?? Ik natuurlijk haha. Net heb ik zo gelachen : ik leg hem op bed , ik loop maar beneden hoor hem rommelen in bed via de luidspeaker (haha geintje zo noemt mijn vriend het 😂. Ik hoor zijn speen vallen en weet dat hij dan niet gaat slapen. Ik weer naar boven speen en doekje gegeven en hem weer recht gelegd in bed. Dit tot 3 x toe. Ik de vierde keer naar boven ik zeg B. Het is nu klaar je gaat gewoon slapen. Zit die toch hevig nee te knikken. Ik ; nou echt wel B. Jij gaat gewoon slapen. Hij weer knikken ik lag helemaal in een deuk. Gevolg ; hij wilden helemaal niet meer slapen. Ik heb een extra speen in bed gelegd en ben naar beneden gegaan want hoe meer ik naar boven loop hoe erger die wordt haha. Uiteindelijk hoor ik de speen vallen en hij begint weer te jengelen. Maar ineens was het stil. Ik net weze kijken ligt die met de andere speen te slapen. Ook is hij oost Indisch doof haha. Als ik nee zeg doet die echt net of die mij niet hoort. En als ik dan naar hem toe ga dan doet die net of hij mij niet ziet. Veder zit ik een beetje in een dipje. Ik denk dat alles nu binnen komt en ik weer op aarde ben geland wat de zwangerschap betreft. Ik ben gewoon zo bang dat het fout gaat of dat ik weer een echo krijg en het een MA blijkt Pfff.. Ik heb gister een cb digital gedaan staat er 1-2 en heus mijn verstand zegt heel goed dat kan prima want mijn NOD is niet helemaal duidelijk en 3-4 weken kan dus prima aangezien ik ook maar net 4 weken ben. Maar k had echt 2-3 verwacht. Naja zal heus wel los lopen ik ga ook niet meer testen (ze zijn ook allemaal op). Ik weet van mijn vorige miskramen testen heeft geen zin : bij mijn eerste miskraam , dit was een ma, liep achteraf se test ook niet meer op. Cb bleef op 2-3 staan. Maar bij de tweede miskraam , dit was een spontane miskraam zeg maar , liepen ze op , bleven ze heel lang positief en ging het ook mis. Het zegt dus helemaal niks en ik loop mij gek te maken. Daarom is het ook goed dat ik lekker volgende week weg ga , tuurlijk denk je er aan maar je bent er minder mee bezig. Daarbij heb ik er ook een beetje de balen in over B. Zijn verjaardag. Ik wilden het 22 augustus vieren alleen 23 augustus gaat mijn schoonvader voor het laatst in de koers rijden en dan moeten we allemaal heel vroeg weg dus dat zag ik niet zo zitten aangezien ze hier altijd heel heel lang blijven zitten. Mijn schoonfamilie zag het xelf ook niet zitten. Opzich vind ik dit jammer want het is een kinder verjaardag dus het hoeft niet altijd midden in de nacht te worden toch , maar goed. Daarbij was mijn schoonzus dan op vakantie want kwam de 22ste terug. Ik wilden het toen een week later doen , de 29ste dus alleen toen was mijn schoonzus in paniek want mijn zwager wordt 50 en ze wilt dan een surprise party geven. Maar ze deed heel vaag en wist het nog niet zeker. Ik dus gezegd nou ik doe het wel een week eerder de 15e. Bel haar nog op voor ik een app verstuurde naar iedereen zegt ze ja ik weet het nog niet blablablabla. Uiteindelijk nu dus toch voor de 15de gekozen ; kan gewoon bijna niemand. Mijn ene schoonzus is dus dan op vakantie maar als ik met haar rekening moet houden kan ik het beter in januari een keer vieren , maar mijn beste vriendin kan ook niet met haar gezin want haar ouders zijn 25 jaar getrouwd , mijn oom en tante kunnen niet , ik hoor vandaag dat dat komt omdat mijn nichtje haar verjaardag viert (waar wij geen contact mee hebben) en zij was eerder en mijn opa en oma kunnen dus ook niet hierdoor Pfff... Altijd dat moeilijke gedoe dan komen hun toch een uurtje eerder en blijven gewoon even. Mijn nichtje wordt 19-20 ofzo. Is heus niet om 13 uur smiddags. Maar goed ik vind het dus jammer maar we gaan er toch een geweldig feestje van maken @ traktaties ik heb ook nog geen idee hoop hier een goed idee te vinden haha ik ben als een van de laatste uit ons groepje dus ben benieuwd wat jullie gaan doen.
Hier niks kind gaat niet naar het kdv hahaha En die test... ieder zijn hcg waarde is verschillend en ook per zwangerschap. Maar stel nu dat je net met 1 puntje hcg onder de waarde zit die ervoor zorgt dat hij naar 2-3 springt? Dat weet je niet. Ik zou gewoon af gaan op je lijf. Geen bloed en geen ernstige krampen, dan gaan we gewoon van het goede uit. Dikke knuffel. Die eerste weken zijn zo killing en als je al eens wat hebt meegemaakt sta je er niet meer onbevangen in. Daar weet ik alles van. Zet hem op! Roosjuh, denk dat ze fondant hebben gebruikt. Xenos heeft die kleuren liggen. En fondant is makkelijker te gebruiken. Met een beetje water lijm je het er zo op. Volgens mij lukt dat bij marsepein niet. En de puntjes op de oogjes zet je met een 'food coulering pen'. Die heb ik toevallig ook liggen. Hahaha
Joh, 22ste zie ik geen probleem hoor, tis wat je zegt een kinderfeestje! paar uurtjes in de middag (duidelijk zeggen tegen iedereen) en dan wegwezen iedereen, of je doet nog een bakkie soep met broodjes, wat je wil. In ieder teval heeft dan iedereen incl. jij een rustige avond in aanloop naar de volgende dag. en jij geen verjaardagsstress nu, kun je niet gebruiken nu meid! lekker op vakantie straks, en even de hersenpan op standje 'uit'
Oh lekker...negerzoenen....helaas / gelukkig niet in huis....! Nou de smurf ligt op bed en meteen slapen...gelukkig......hij begon weer enorm te jengelen....dikke tranen als ik weg liep, steeds aan me willen hangen dus het was tijd om te slapen en gelukkig was ie gelijk stil....hoop dat dit sprongetje een beetje over is als we straks met vakantie gaan....pffff...zo geen geduld voor dit soort gemiep....haha. Morgen dagje vrij, heerlijk. Even met de smurf naar het gemeentehuis, paspoort aanvragen en daarna maar weer eens beetje poetsen...pfff.....geen zin in, maar zal toch moeten.... Hier geen traktatie. Wij zijn dan net een weekje op vakantie, dus post gewoon een foto van Casper op de boot met een taartje voor zijn neus met 1 kaarsje op facebook voor de thuisblijvers haha. Tegen de tijd dat we thuis zijn is het al weer eind augustus. En ben ook niet zo'n crea bea muts hoor....niet aan mij besteedt, maar wat niet is kan nog komen haha. Maar alle lof voor iedereen die dat wel kan!!!
Lief van je... Ik heb geen bloed of krampen gelukkig. Het is gewoon zo angstig Pfff.l. Kut testen had ik die maar niet meer gedaan pfff...
Wat een leuke uitnodiging Roos! Heel leuk gedaan Gave bakfiets Corina, lijkt me ook superhandig. Zal wel zwaar fietsen zijn of lijkt dat zo? Haha ja, dat wordt nu uitkijken mvj nu ze alles ontdekt! Wat een schatje Linnel! Volgens mij is jouw meisje het eerst jarig toch? Mag je anders niet eerder voor een echo komen Pluis? Dit ivm met je verleden? Ik heb me ziekgemeld vanmorgen na 4 uur werken (in de zorg voor degene die het niet wisten). Was erg beroerd, misselijk, slap en trillerig. Het werk is vooral fysiek heel zwaar en sloopt echt energie op het moment. Heb moeten lullen als brugman om morgen nog thuis te kunnen blijven:x Ziekmelden is nooit leuk, voor zowel werkgevers als werknemers niet, maar ze willen alleen maar weten wanneer ik wél weer kan Ik had mijn dienst nog niet helemaal afgemaakt vanmorgen, maar wel al het maximale eruit gehaald, kreeg ik nog de vraag wat ik nog zelf kon doen Ik had helaas niet mijn eigen teammanager aan de lijn, die is met vakantie, erg jammer want zij kent me juist veel beter en weet dat ik me zelden ziekmeld! Bah, zo'n vervelend gevoel hou je eraan over, en dat terwijl ik me al zo bluhh voel. Sorry, ff spuien hoor!
O leuk zo eentje. Geen beterschap of belangstelling. Gaat ze alleen maar om de centen. Lekker voor jezelf opkomen. Je doet het niet expres.
Zo, ben ik even weer heb alles gelezen en ben weer up to date ! Hier gisteren ook de eerste 2 stapjes los! Af en toe 1 slaapje en ze is ontzettend vrolijk! Ik had dit 2 week geleden absoluut niet gedacht! Gisteren om half 8 sliep ze, vannacht om 5 uur werd ze wakker ( benen en armen door spijlen en gigantisch gepoept) klein flesje en geslapen tot 8:15 vandaag 1 slaapje en slaapt weer vanaf 7 uur. Heerlijk! Helaas kan ik weinig van d'r genieten want werk 44 uur deze week, heb zelfs nog een halve dag vrij morgen ! Gelukkig maar Jeetje blauwoogje, niks van aantrekken! Jij weet van jezelf dat je je niet zomaar ziekmeld, verschrikkelijke mensen vind ik dat! Lekker even om jezelf denken. Oh pluisje wat naar dat je je zo voelt. Ik kan me goed indenken dat je bang bent, ik was dit in de zwangerschap ook enorm. Ik maakte me zo gek op den duur! Ik hoop dat je het wat kan loslaten, dikke knuffel! Leuke traktatie roosjuh! Super lief! Wij vieren volgende week zondag Yinthe haar verjaardag... Man man man... Wat snel! Af en toe kruipen de tranen in m'n ogen en vraag ik me af of ik op en top genoten heb van de baby periode, er gaat nu een wereld voor haar open en er komen nieuwe ontwikkelingen aan maar dat kleine meisje is nu weg... Snik... Zo klinkt het wel erg dramatisch Zo... Even een tv avond, nieuwe verslaving, Prison break! Mi ben je al klaar met the walking dead?
Zou je denken dat het giga zwaar fiets, schoonvader zei ook nog toen ik een testrondje maakte het fiets zwaarder hoor.. nou ik mij er helemaal op voor bereiden, dus niet... Hij heeft 7 versnellingen maar hij fietst zo licht als een veertje. had meer moeite met sturen haha dus ik oefen nog even door voordat ik mijn kindjes er in doe Beterschap Blauwoogje, naar dat je je zo voelde, had je wel goed gegeten, je lijf verbruikt weer een hoop energie om een babytje te bouwen. Prison break leuk, al mijn series hebben seasons break. Iemand nog een leuke? Ook een leuke traktatie Roosjuh Meen je een sport om elkaar te overtreffen, jeetje...
Oh mensen ik wil met hem trouwen , micheal Scofield helaas is die homo .... Ik heb de serie denk twee maanden terug gekeken en heb het gehuild , wat zeg ik gejankt op het einde. Op de een of andere manier pakte die serie me en liet en laat me niet los. Al vond ik uit me hoofd seizoen 3 wat minder... Vond het ook zo grappig dat hij in de seizoenen echt van een jongen naar een man ging zeg maar... Seizoen 1 is en blijft de beste. Ik ben echt fan Ja meiden ik wil niet klagen maar voel me gewoon rot er onder. Heb er gewoon een naar gevoel over. En meestal heeft mijn gevoel echt gelijk. Maar we gaan het wel zien , ik heb me vandaag zo vreselijk druk gemaakt ik ben er even klaar mee. Ik wil zó graag dat het goed gaat soms wel een beetje ziekelijk. Maar veder gaat hier alles goed hoor
Blauw oog kunnen ze krijgen blauwoogje het wordt morgen ook nog eens warmer dan vandaag geloof ik dan wordt je daar niet echt beter van lijkt me. Al dat gebuk en getil is nu vreselijk als je misselijk bent, ze weten het nog niet neem ik aan? wat een gezeur als je nooit ziek bent, en dan nóg... Wij vieren het op dezelfde dag Alyssa, gezellig! wat heerlijk dat Yinthe nu weer de gezelligheid zelve is haha. traktaties moet ik nog maken hoor die vd foto zijn van een ander poeh die walking dead van jullie trek ik niet hoor, al die ingewanden die eruit hangen getsie!
Issie homo met die ogen? De serie laat mij ook niet los, echt super gaaf! Zo spannend! Eh, ik heb geprobeerd lost te volgen via Netflix corina, na 3 afleveringen afgehaakt... Tsja ik blijf trouwe kijker van friends, charmed, gilmore girls. Heb vorig jaar under the dome gevolgd, vond ik ook leuk! En ehhhh resurrection...
Hahaha terecht! Blauw oog inderdaad! Korte mette mee maken. Zandkasteel is ook leuk? Geen ingewanden, wel een vervelende toto met z'n rot stem Hopen op mooi weer!
Corina, gaaf zeg! Ik heb laatst ook gekeken voor een bakfiets maar hier in het appartement gaat dat toch niet.. heel veel fietsplezier met je kleintjes Roosjuh, leuke uitnodiging van T. Moeten jullie niet gezond trakteren op het kdv? Ziet er wel erg schattig uit Pluisje, hele dikke knuffel! Het is voor iedereen een erg onzekere periode maar voor diegene die al iets mee hebben gemaakt nog veel erger! Ik hoop dat je snel door die super kritieke periode heen bent en je lekker alvast kan kijken naar de echo. Blauwoogje, bah wat vervelend. Ik weet precies hoe het is! Zeker heb je zwaar werk. Als je dan helemaal niet fit bent en je slecht voelt kun je dat werk gewoon niet fatsoenlijk uitvoeren. Hier hetzelfde met op het kdv. Ook met ziekmelden is het super vervelend hoewel je er gewoon echt niks beters van kan maken. Heel veel beterschap en "rust" maar lekker uit! Linnel, wat een schatje zeg! Lieve foto.. Wat knap van T. en Yinthe dat ze al stapjes hebben gezet. Dat gaat hier nog wel een hele poos duren! Jeeeej! het 3de tandje is al door dat in 1,5 week tijd
Dank jullie wel, wat zijn jullie schatten!! Het heeft me weer een smile bezorgd op m'n gezicht, en moest hardop lachen om dat blauwe oog van jou Roos Laat ik dát maar niet doen, anders loop ik weer een blauwtje Ja, heb wel gezegd dat ik zwanger ben. Maar wel erbij, mondje dicht nog! We hebben het gisteren verteld aan man's ouders omdat ik steeds zo beroerd ben en we hun regelmatig zien. Maar volgende week pas de rest van de family, dus een beetje raar als m'n collega's het al eerder weten... Sjónge jonge, hoe blond (of vergeetachtig) kun je zijn! Vergeet ik helemaal te reageren op het nieuws dat je kleintje de eerste stapjes los heeft gemaakt Roos, wauw!! Wat supersnel! Ben erg benieuwd of hij binnenkort echt gaat lopen En Alyssa, wooow, Yinthe ook al 2 stapjes los!! Waaah, wat gaan jullie kleintjes snel! Ik snap je heel goed hoor, ja het is bijzonder en spannend straks 1 jaar, maar je sluit ook de baby-periode af... boehoehoe! Ik noem hem nog steeds vaak mijn baby of babytje Hij is helemaal niet klein, allang niet meer, maar gewoon het idee dat hij nú nog baby is en straks officieel niet meer. Sentimele muts die ik ben Ah nou das mooi Corina dat het juist heel goed te doen is dat fietsen met een bak! Ja dat sturen lijkt me ook een handigheidje, vind ik al met mijn nieuwe moederfiets erg wennen hihi. Ik had wel 5 boterhammen bij me vanmorgen Ik eet heel vaak nu, het enige wat een beetje helpt tegen die misselijkheid. Ja héle leuke traktaties gezien! Knap hoor En idd idioot dat sportgedoe wie de meest leukste traktatie heeft... come oooon Wow Phillys, 3 tandjes in 1,5 week tijd! Zo heb je niks, en zo ineens 3 Hopelijk heeft ze er niet al te veel last van? Jaaaa Prison Break! Supergaaf, heb alles gezien zo'n 2 jaar terug. En idd het eerste seizoen is het leukst, maar dat is vaak zo met series valt mij op... Kinderwens, hoe gaat het met jou? En met je zwangerschap, hopelijk nog geen kwaaltjes (zoals ik)? Is het nieuws al een beetje bezonken?