Allemaal sentimenteel dus Hier mega last van mn lijf. Rugpijn, zware buik. Blegh... Series: the walking dead heb ik seizoen 2 gekeken nu Hmmm misschien is prison break iets voor mn verlof Hier ook een friends fan!!! En verder kijk ik game of thrones. En Breaking bad. How I met your mother en modern family ook erg leuk. Ben ook een beetje een nerd en Battlestar Galactica is ook een aanrader als je van science fiction houd Volgende week naar Terminator! O voor het geval je het niet opviel. Wij zijn enorme film fans
Hier ook een jankerd Noem Yuri ook nog vaak baby haha vandaag zijn eerste rondje om de tafel gestapt, wist niet wat ik zag! Ja dag babytijd hallo boefige dreumes. Aantal dingen te koop gezet en ik kreeg zelfs een brok in mijn keel. haha erg! Begonnen met Game of thrones, zo daar spelen ook snoepjes in. haha
Ik vind het eigenlijk wel lekker dat hij wat groter en wat minder breekbaar is babietjes vind ik ook heerlijk hoor maar hij kan nu zoveel meer en hij vermaakt zich dan zo goed, als baby kon je echt merken dat ie bijna opgesloten zat in zn eigen lijfje omdat ie zoveel wilde maar nog niks kon. Nee hoor, deze mama is er klaar voor, lopen dreumes! voor je het weet scheurt ie door de kamer
Tja moet toch nodig sporten.. Jemig Mi nog 76 dagen te gaan, whaaaa!! je bent alweer bijna 30 weken!! je kan altijd een bekkenband tijdelijk dragen he als je rug het lastig trekt
Ik denk dat het gewoon tijd word dat spuit elf gaat lopen Dat scheelt enorm. Cotina, wat goed! En wat een toeval! Levi liep gisterochtend ook ineens langs de tafel!!!
Hallo meiden hier even een kort berichtje wat niet zo leuk is... Zoals ik al verwachte ik heb een miskraam. Begon net super erg de bloeden in combinatie met vette rugpijn en buikpijn. Ben er echt heel erg ziek van. De derde al
Wat verschrikkelijk!! ik gunde je echt een mooie 'natuurlijke' zwangerschap. Bah wat zul je verdrietig zijn sterkte meis
Ow Pluis, dus toch...je zag het al op de testen...bah. Dikke knuffel. Doe rustig aan meid. Even opladen op vakantie.
Ik kreeg al een naar voorgevoel (heb ik trouwens ook bij de vorige zwangerschappen gehad die mis gingen). Toen clearblue op 1-2 bleef staan wist ik het stiekem al , toen de kruidvat testen niet donkerder werden wist ik het zeker. Was alleen een kwestie van tijd wanneer het mis ging. Toch hou je altijd een soort van hoop zolang je niet bloed en geen buik pijn heb. Heel stom ik had zo last van mijn borsten en vanaf de eerste druppel bloed is dat gewoon verdwenen. Ik ben er echt ziek van , letterlijk en figuurlijk. Ik dacht echt jeetje ik ben spontaan zwanger , mijn cylus is redelijk in toom , geen lange uitschieters van veel dagen en toen ineens zwanger. Ik dacht echt zie je het is ons zo gegund en dan gebeurt er dit het is gewoon zo oneerlijk!! Zie ik om me heen al die huppel k*tjes sorry dat ik het zo zeg , zwanger worden. Volgas roken tijdens de zwangerschap (ik rook zelf ook tijdens me zwangerschap niet , en na B. Eigenlijk alleen nog in de ochtend 1 peuk en op feestjes) , continu hun andere kinderen naar de oppas om te stappen en gewoon een baby willen hebben Voor de "heb" of omdat het hoort en die blijven zwanger en gaat allemaal prefect. Of gewoon even bedenken hup ik wil een kind en gelijk pats boem zwanger.En dan heb je vrouwen die echt heel graag een kindje willen ; echt hun leven er voor willen geven zeg maar en daar lukt het niet en blijven kinderloos of er gaan veel tranen aan vooraf voor het goed gaat. Ik vind dat zo oneerlijk !! Voor ik B. Kreeg had ik daar ook best moeite mee... Normaal ben ik niet zo dat ik het zeg ik vind eigenlijk altijd leven en laten leven maar op zo'n moment denk ik grrrr... :x Ik probeer positief te zijn en maar te denken , kop op je lichaam kan het echt zelf en het lukt heus nog wel een keer. Maar je valt wel in een soort gat ookal was ik maar net zwanger. Je maakt in je hoofd echt al plannen. Elke avond in bed klets je er nog even over. "Gelukkig" , is het wel nu mis gegaan , en niet op vakantie. Ik ga ook echt heel hard genieten op mijn vakantie van mijn grote meid en kleine man. Ik hoop eigenlijk dat ik niet zo lang vloei , bij mijn vorige miskraam was het super lang , de tweede volgens mij 1 week. Lief van jullie meiden , ik vind zoveel steun op het forum zowel bij jullie als op het forum in het algemeen.
Oh bah Pluis, wat vreselijk.. ik begrijp je verhaal over het zwabger worden heel goed! Deze gevoelens deelde ik ook toen ik niet zwanger raakte. Een opluchting voor mij is dat het wel kan! Dat is nu wel duidelijk. Dat brengt me veel meer rust dan voorheen. Ik hoop dat je lekker kan genieten op vakantie!! Heeel veel sterkte en hopelijk voel je je snel beter..
Ja ik snap je wel Pluis. Ik heb dat met mensen die 'opscheppen' over hoe snel ze zwanger (zijn) (ge)worden. Vreselijk vind ik dat! Ik blijf altijd netjes, maar soms zou ik ook heel hard willen zeggen, hou je mond, een kindje is ALTIJD een wonder! En als je zo snel geluk hebt is dat echt niet omdat je zo goed bent... het is en blijft een geschenk! Ik ga gelukkig niet om met mensen die roken tijdens de zwangerschap, oh daar zou ik me zo kwaad om maken! Toch niet normaal dat je zo klakkeloos met het ongeboren kindje omgaat... Ik had echt gedacht dat dit goed zou gaan meid, je had zo'n mooie cyclus en bijbehorende symptomen. Echt verdrietig Ik hoop voor je dat het weer spoedig mag lukken, en dan eentje die blijft zitten! Rust maar uit op je vakantie en goed te horen dat je probeert te gaan genieten! Knap van je, zo'n instelling. Laat je vakantie je niet afpakken!
Mi, ja die laatste loodjes zijn zwaar hé! Naar dat je zo'n rugpijn hebt, die krijgt het idd zwaar te verduren als je buik steeds zwaarder wordt. Heb dat ook gehad bij de zwangerschap van J. Ik moest vaak mijn buik vasthouden, de laatste weekjes, omdat ik anders niet zo lang kon staan. En kom je steeds die kletsgrage buurtjes tegen, heel gezellig, maar dat trok ik niet zo lang staan. Vind het toch wel een beetje spannend, morgenochtend hebben we de echo. Het moment waarop we te horen/zien krijgen of het kleintje er zit en of alles klopt. Vannacht werd ik ineens wakker en moest heel nodig plassen. Werd ik ineens supermisselijk, probeerde het maar weg te krijgen. Maar helaas, dus weer overgegeven. Voel me nog steeds zo vaak beroerd, en zo ontzettend moe. Kan het haast niet maken weer ziek te melden, m'n collega's en clienten gaan dan natuurlijk ook denken... thuis komt er niks uit m'n handen, lig de hele dag maar. Heb nergens kracht voor. Maar moet wel steeds werken. Gistermiddag ging het ontzettend moeizaam, was zo blij toen ik weer thuis was. Kon heel de avond niks meer, zo intens moe. Ben echt boos op die teammanager dat ik niet serieus genomen ben, van haar moest ik dit weekend gewoon proberen. Natuurlijk weet ik ook hoe lastig weekenden te vervangen zijn, zeker in de vakantietijd. Maar eigenlijk loop ik nu op mijn tenen. Als mijn eigen teammanager er is weer is ga ik het wel zeggen hoe die andere teammanager me behandeld heeft. Maar kreeg wel gisteren gelijk een brief van het uwv, de centjes willen ze maar al te graag natuurlijk Er staat in die brief dat ik vanaf 16 juli ziek ben. Nou, ben maar anderhalve dag thuis geweest. En als het aan die teammanager had gelegen, helemaal niet... ze zou nog regelen dat ik komende week aangepaste diensten krijg, omdat ik had aangegeven dat de ochtenden met name heel zwaar zijn. Niets meer gehoord. Ik ga m'n mondje hier nog wel over open doen!
Zo, hier drukke dagen gehad. Was lekker vrij, dus veel met de kinderen gedaan. Lotje was de afgelopen dagen niet helemaal in haar hum, 's nachts veel huilen en als ze naar bed ging ook. Nou was ze ook flink verkouden de afgelopen 2 weken en ze hoestte haar longen uit haar lijfje. Nu gaat het gelukkig weer beter. Vorige week een nachtje weggeweest met z'n 3en, papa mama en lotje en even genoten van deze tijd. Ze gaat nu ook zelf staan en stapt al langs de kast en tafel. Haar zussen gingen allebei precies een week na hun verjaardag lopen, dus wie weet. We hebben de cadeautjes al in huis en heb een jurkje besteld met " Charlotte 1 jaar". Zelfde jurkje hadden de andere 2 ook Uitnodigingen zijn verstuurd en nu alleen nog taart bestellen Gister hebben we pasfoto's laten maken voor haar ID kaart. WE gaan over 3 weken met vakantie, dus nu ook druk met voorbereidingen. Zal nu eerst even sporten en shortama's inslaan voor haar, echt super handig met warm weer!
Oh pluisje wat verschrikkelijk oneerlijk ik vind het zo ontzettend sneu voor je en ik kan me heel goed voorstellen dat je er letterlijk even goed ziek van bent! Neem even wat tijd voor jezelf! Nou blauwoogje hier was ik ook niet mee akkoord gegaan, ik vind het zo kinderachtig als ze mensen je zo behandelen, je bent een volwassen vrouw die heel goed aanvoelt wanneer het niet meer gaat! Anders leg je toch aan je leidinggevende uit wat er aan de hand is? Echt op je strepen staan dat ze je niet zo kunnen behandelen! Wat een bitch! Yinthe kreeg donderdag nacht ineens koorts, 40.1 en dagen daarna nog steeds, vandaag zit ze onder de vlekjes, buik rug en nek... Ik denk de 6 de ziekte. Ook grijpt ze weeeeeeer naar haar oor. Ik kan eigenlijk geen vrij krijgen morgen omdat we ook met vakantie periode zitten. Ik doe straks nog een poging. Ze sliep gisteren om 8 uur en werd vanmorgen om Half 9 wakker! En ze ligt nu weer vanaf half 12 te slapen. We hebben gisteren haar cadeautje gehaald. Een keukentje van de Ikea met allemaal pannetjes en groentes haha, op het kdv speelt ze daar ook veel mee. Nu doordat ze ziek is speelt ze niet maar kijken we verplicht zandkasteel pffff
Yep pluis wat blauw zegt, het blijft iets wat niet vanzelfsprekend is, hoe 'makkelijk' of moeilijk het ook gaat om een kindje te krijgen. Bij jou duurt het misschien wat langer maar er zit vast een heel speciaal kindje te wachten tot jij zijn/haar lieve mama wordt Wat naar he blauwoogje, als ze er zo zakelijk mee omgaan. Maar indd sommige mensen hebben het nodig ipv alleen de zakelijke kant ook de menselijke kant bij te leren en dat mag best gezegd worden. Je bent geen robot, en het ligt niet aan de 'wil' om wel of niet te werken. Het kán soms gewoon niet. Klaar. Je hebt nou eenmaal geen kantoorbaan en je 'mag' dit werk straks ook nog zo'n 40 jaar doen zónder bolle buik duss.. ze moeten niet zeuren. Je lichaam en je kindje geven het vanzelf aan als wat je doet even te zwaar is, en stress is niet goed voor je zwangerschap dus zorg gewoon goed voor jezelf en je kindje, een ander doet het (blijkbaar) niet.