Oh meiden wat zijn jullie allemaa lief zeg dikke kus voor jullie allemaal!! Buikpijn is opzich over nog wel last van mijn rug en vloei natuurlijk nog wel. Geestelijk gaat het ook wel hoor. Ik ben best sterk van nature wat er later wel allemaal uit komt. Maar ik denk omdat ik het al aanvoelden dat de klap minder hard is. Weer is helaas troosteloos. Wij zijn nu onderweg naar schoonzus. Niet die van B zijn verjaardag maar mijn andere schoonzus. Heb eigenlijk niet zo zin maar was al afgesproken en vrijdag belden ze of we bleven eten want ze hadden allemaal dingen gekocht dus vind het ook lullig om nu af te zeggen. B gaat alles goed. Heel goed zelfs. Kleine dondersteen is het. Hij is vrijdag wel bij mijn moeder gevallen bult op zijn hoofd. Hij heeft er veder geen last van en na 1 min huilen was het over.
T. gaat naar naar een gastouder in plaats van een kdv dus dan zijn er, bij ons iig, geen regels. Nu hou ik erg van bio en gezond maar 1 keertje beetje snaaien vind ik juist wel leuk op zn verjaardag. taartje doen we ook thuis.
Ja dat kan ook mischien iets schelen dat je het al aanvoelde Pluisje, maar desondanks heel verdrietig natuurlijk. Vind het heel goed dat je er zo open over praat, praten is een goede remedie. Fijn idd zo'n forum dan hé, waar je (ook) je verhaal kwijt kan. Haha, wat een rakker die T! Zo kun je hem ook vervoeren Roos Hij is wel om op te vreten zeg En superlief ook, jullie commitment. We leven helaas in een harde wereld, die vooral draait om geld. Ik hou meer van menselijkheid, al ben ik natuurlijk ook niet perfect Heerlijk zeg mvj, eventjes met z'n drietjes eruit geweest. Lotje heeft vast genoten van alle aandacht van haar ouders Hihi wat leuk, kom je het jurkje nog showen als ze jarig is?
Ach pluisje wat verdrietig. Hopelijk snel weer spontaan zwanger, en dan een plakkertje. Blauwoogje, dat is echt niet netjes. Je wel ziek melden maar je nauwelijks de kans geven om daar gebruik van te maken. Ik zou heel flauw het uwv bellen geloof ik Leuk zo'n jurkje mvj! Zeker als de oudste twee ook zo'n jurkje gehad hebben, echt een traditie. Kleine dondersteen of niet roosjuh Rustig aandoen hoor mi! Laatste periode is ook zwaar.
Even mijn goede nieuws delen: vanmorgen de echo gehad. Een klein boontje gezien met een kloppend hartje. Termijn komt overeen met mijn eigen berekening. Dus vooralsnog ziet alles er goed uit. Dankbaar! Over 3 weken de termijnecho.
Wat fijn dat alles goed is!! dankbaarheid is het juiste woord indd, fijn hoor. En ja, tis een dondersteentje
Wat ontzettend fijn nieuws Blauwoogje! Roosjuh, oooo dus ik had heel geen duowagen aan hoeven schaffen. Je stopt gewoon je eerste kind in het boodschappen net
Linnel gefeliciteerd! Je bent de eerste hier! Morgen Yuri corina, leuk!! Heel bijzonder blauwoogje. Fijn dat het een goede echo is! Gisteren bij de huisarts geweest en Yinthe heeft inderdaad 6 de ziekte. Ze knapt al wel wat op dus ik ga vanmiddag weer werken. Morgen prikjes! Brrr zijn jullie kindjes er nog ziek van geworden?
Linnel, gefeliciteerd fijne dag gewenst! Morgen yuri indd, laatste dingen voorbereiden en een berg cupcakes maken voor de kindjes die komen. en natuurlijk de appelkruimel en verse aardbeien kwarktaart maken, kortom druk druk Ja Alyssa, Yuri heeft er ook nog last van gehad, paar dagen koorts en goed jengelig. Maar mogen ze wel geënt worden als ze al wat ziekig zijn?
Jaaaaa de eerste dreumes is een feit! GEFELICITEERD met je meisje Linnel!!! Alweer 1 jaar, hoe bijzonder! Een hele leuke dag gewenst
Zo, even het lijstje weer opgezocht. Kunnen we alle data's goed in de gaten houden Linnel: Ise - 21 Juli Corina: Yuri - 22 juli Blauwoogje: J. - 23 juli Alyssa: Yinthe - 26 Juli Roos: T. - 28 juli MvJ: Charlotte - 28 juli Mi: Levi - 4 augustus Sandra: Casper - 8 augustus Phillys: Mia - 13 augustus Tassie: L. - 18 augustus Pluisje: B. 21 - augustus Lalaura: Finn 27 augustus
Zo, das met recht een KNALtest Kinderwens! Prachtig hoor Nog wat moois al dank gekregen? Ik dacht even dat je een buikfoto kwam showen hihi Hoe gaat het met je verder? Al kwaaltjes? Wanneer mag je voor een eerste echo? J. had er 's avonds wel last van Alyssa. Koorts en wat huilerig dacht ik. Heb toen een pcmzetpilletje gegeven. Het ging de volgende dag beter.
Ja een fijne wikkeldoek gekregen. Op zich gaat het prima, nog nauwelijks misselijk dus nog moeilijk te geloven dat het echt zo is. Wel last van jeuk en erg moe, maar verder voel ik me prima. 12-8 eerste echo dus ben benieuwd..