Linnel Gefeliciteerd met je dreumes!! Ik hoop dat je een leuke dag hebt! En ik zag een mooie knaltest voorbij komen! Ik vind het wel knap dat je daaraan mee doet.....zou niets voor mij zijn.....heb er destijds wel over nagedacht....maar zag het niet zitten uiteindelijk. Het gaat hier zo hard ineens......suopersnel zich nu zo ongeveer aan alles kunnen optrekken tot staan. Zelf gaan zitten etc.....dus nu te pas en te onpas in zijn bed staan als ie eigenlijk moet slapen haha....tijgeren naar alles waar hij niet aan mag komen, dus rgelmatig de tv op volume 10 pfff....en ons zitgedeelte ligt twee tredes lager dan de rest van de woonkamer en die twee treden kan hij dus ook al op klauteren ineens....oh oh wat een handenbindertje ineens.....
Gefeliciteerd Linnel met je meisje! Wauw de eerste schat die 1 jaar is.. de tijd vliegt voorbij.. hopelijk hebben jullie een topdag gehad Blauwoogje, super fijn zeg.. lekker gaan genieten duss! Kinderwens, prachtige test! Heb je zo'n witte zachte wikkeldoek gekregen? Nog even en dan kun jij ook je boontje bekijken! Sandra, het gaat heel hard dan als ze overal aan kunnen komen hè! Nog even en dan gaan ze lopen! Whihihi
En gefeliciteerd Yuri (net terug van bioscoopje, meneer uit logeren) Wow kinderwens, wat een mooie test zeg!!!! Bij jou dus alles goed. Pluisje, hoe is het met jou? Nog veel verlies? Of was je al weg op vakantie?....
Mooie test kinderwens! Gefeliciteerd Yuri!De 2de die al weer 1 is. Yinthe trakteert morgen op het kinderdagverblijf. Dan gieren ze haar feestje. Zo, nu eerst werken en prikjes halen. Ja corina ik weet het ook niet zeker of ze het mag, ze heeft geen vlekjes meer en is al wel wat opgeknapt gelukkig... Oja sandra wat gaat het dan ineens snel hè! Wat een donders hè als ze alles gaan proberen, hier in bed is het standaard staan. Konijn Door de spijlen gooien en haar speen dan weet ze dat mama op Den duur wel komt... grrrr
Alle twee de kindjes die 1 zijn geworden gefeliciteerd snik snik dag baby hello dreumes En wat goed een goede echo !! En nog een mooie knal test super meiden !! Hier druk druk druk voor de vakantie... Gaat nu opschieten want morgen gaan we al... Gek genoeg nog geen stress... Maar ik ben ook altijd van het super organiseren haha... Moet niet mijn vriend er mee gaan bemoeien want dan ben ik uit me ritme.. Vloeien is al een stuk minder gelukkig veel oud bloed dus hoop er vrijdag/zaterdag wel vanaf te zijn... Kan ik ook lekker zwemmen !! Nu nog 1 ochtend werken en vakantie morgen gaat B nog wel een dag naar de opvang want dan kan ik de auto vol laden & huis schoonmaken. Even mijn handen vrij en dan heeft hij gewoon zijn ritme we gaan rond 19.00 uur rijden zijn bedtijd dus... Ben benieuwd hoe het gaat in de auto vast goed... Voor B ben ik niet zo bang maar R is een ander verhaal haha.. Gelukkig heb ik een dvd spelertje kunnen regelen en heb mijn oude iPod vol met muziek gezet voor haar.. Komt vast goed..
Hieperdepiep hoeraaaa! Gefeliciteerd met je mannetje Corina!!! Fijn hoor Kinderwens, ik hoop dat het je bespaard blijft. Bij mij begon het met 5,5 week. En leuk zo'n wikkeldoek Fijne vakantie alvast Pluisje en fijn dat je al minder bloed! Succes met de prikjes Alyssa, hopelijk valt het allemaal mee.
Allemaal bedankt voor de felicitaties, we hebben een hele leuke dag gehad. Corina, jij vandaag gefeliciteerd. Vandaag nog wat moe van alle indrukken, maar ise heeft erg leuk gehad. Een paar fotootjes ter illustratie. Balen van de miskraam, Pluisje. Heb voor ise ook een miskraam gehad en dan besef je ineens heel erg hoe makkelijk het ook mis kan gaan..
Ziet erg geslaagd uit, Linnel! Mooi taart. Pfff...ik denk dat onze go zwanger is...grrr...het is haar natuurlijk van harte gegund, maar dat betekend wel dat we straks dus al dan niet tijdelijke nieuwe opvang moeten gaan regelen.....zucht. Ze heeft al een zoontje van bijna 2, dus het was te verwachten maar ze zei steeds dat het voorlopig nog niet aan de orde was want ze zat lekker vol qua opvangkindjes en het liep zo goed allemaal. Maar ik kwam daar dus gistermiddag binnen en haar moeder was er ook even. En die had een rijtje van 3 echo foto's voor haar liggen. Ze zag dat ik die zag haha dus pakte ze het gauw van de tafel en borg het op in een mapje die ze gauw uit het zicht legde....mij hou je niet voor de gek hoor hahaha.....ze wordt ook met de week "dikker".....en ze is al wat mollig. Nou ja, benieuwd wanneer ze het gaat vertellen......ze gaat nu eerst 2 weken op vakantie en daarna zijn wij ook nog weg, dus zie haar pas op de 24e weer. Morgen lekker dagje vrij weer. Casper zijn paspoort ophalen en eind van de middag naar het cb voor prikjes.
Was ook mooi om buiten te zitten zo he Linnel, zo te zien heeft ze zich goed vermaakt, waren er veel mensen? Ojee Sandra, logistiek vervelend ja haha, gelukkig heeft mijn go er al twee.. ik denk dat het daar bij blijft maar wie weet.... poeh ben bekaf.. middagslaap is een zeldzaamheid hier geworden, maar hij heeft m eigenlijk nog wel nodig (anders ik wel). Resultaat; van 11:00 tot 19:30 wakker, en gisteren sliep hij helemaal niet overdag. Tjonge.. oh nog 1 keertje zeuren; avondeten is rampzalig op het moment, ik dacht dat het aan mijn kookkunst lag maar hij eet nu helemaal niks meer van een lepel af, zelfs fruit tegen heug en meug alleen zn toetje dan weer wél... uiteraard... hij eet nu ineens alleen nog maar losse stukjes. oja en hij luistert ook voor geen meter nee is hier; later nog eens proberen x 10. Nouja tis geen hond maar af en toe floept er ineens 'foei' uit haha... als variatie op nee, stop eens en neeheeee. ohhh.... ik ben jaloers op zijn energie level.. zucht Aan de andere kant... meneer is fijn aan het los staan, lukt hem soms een paar tellen en dan kukelt ie om. lopen aan de hand gaat supersnel. hij wijst van alles aan, liefst wat wij vasthebben of opeten en zegt dan 'die' op zn baby's.. en gek is ie op sesamstraat! lekker bij mamma op schoot sesamstraat kijken *liefde* Ik heb voor ons thuis een planbord gekocht.. er kwam maar geen structuur in alle huishoudelijke klussen en omdat ik het meest thuis ben komt het huishouden etc ook merendeels op mij aan. Werken is makkelijker dan gier multi tasken kan ik je wel vertellen. maar goed... nu hebben we dus een planning.. vandaag is stofzuig en dweildag jaja.., stof is gezogen.. nu nog dweilen. Blegh. Hebben jullie nog tips voor vlekken in kleding? sommige kleding mag maar op 30 of 40 en zo blijf je vooral oranje wortelvlekken zien en alles... t wordt zo rabbig allemaal.. hoest met jouw koopdrang Sandra? hoe drukker het is in mn hoofd hoe meer is mezelf trakteer op nieuwe shirtjes, jurkjes etc.
@Pluisjee; och, wat ontzettend rot voor jullie dat je een miskraam hebt gehad. Veel sterkte! @wow, al een aantal kindjes zijn ondertussen 1 geworden en er is more to come!! Van baby naar dreumes. @ego; vandaag in Düsseldorf geweest naar de kliniek voor een uitgangsecho en een gesprek over de terugplaatsing. We hebben er toch voor gekozen om de blasto te laten terugplaatsen. Dit zal gebeuren in mijn eigen cyclus zonder extra hormonen. Dus gelukkig hoef ik niet te spuiten. Ik moet ovulatietesten aanschaffen en wanneer deze positief is, moet ik de kliniek bellen of mailen zodat zij de datum van de terugplaatsing plannen. Ik vind het toch wel weer spannend. Ook best vermoeiend zo'n dagje op en neer naar Düsseldorf. Ons meisje heeft zich uitstekend gedragen. Echt voorbeeldig. Ze ligt nu alweer een uurtje in bed na haar badje.
Zo hele huis aan kant , alles ingepakt en boodschappen gedaan. Morgen ochtend even de was wat nu hangt te drogen erbij en dan alles in de auto en klaar... Bloeden is bijna gestopt dus dat is fijn! Kan ik hopelijk lekker zwemen vrijdag... Weet iemand hoe erg het is als je een tampon in doet ? Ik verlies geen klonten meer ofzo. (Sorry voor dit praatje). Ik weet nog van de miskramen voor B. Dat dat niet mocht namelijk. Maar het lijkt me als ik vrijdag als ik ga zwemmen even een tampon in doe dat dat toch niet zo veel kwaad kan?? B slaapt pas net pff... Maar is papa zijn schuld hoor. Die ging even feestje met hem houden gevolg ; meneer hield een after party en was niet in slaap te rammen haha...
Roosjuh, hmm je beschrijft waar ik ook nu in zit alleen ipv in de middag vervelend is meneer juist voor de avond vervelend. Vanavond lukte het in 45 minuten. (das alweer minder dan een paar uur maar kan morgen weer anders zijn) Eten ging vanavond wel goed maar ook hij wil alles zelf doen. Of in de haren smeren en op de grond gooien. Discipline? Wat is dat? Nee = smile en doorgaan Bij de kin pakken = big smile en doorgaan Aan de arm pakken = big smile en doorgaan Afleiden werkt nog wel. Hij weet trouwens best wanneer iets niet mag want hij verraad zichzelf door mij aan te kijken tijdens 'de daad'..... Zucht...maarja zijn vader was een mega donderkont heb ik me al door de hele familie laten vertellen dus het zat er in Verder kan ik hem nog steeds opvreten want het is echt een lieverd hihi
Hihi, mijn koopdrang is even gestild hoor Roosjuh, maar dat is meer financieel gedreven dan door wat anders hoor....haha.....de maand augustus lekker op vakantie in scandinavie en dan gaan we weer een beetje los met wat leuke scandinavische items.... Hier is nu s'avonds naar bed gaan een drama....gedeeltelijk dan....normaal rond een uurtje of zeven naar bed, maar meneer gaat nu dan staan in bed en heel,hard huilen...pfff...dus na een tijdje heen en weer gelopen zijn ben ik het zat en dan haal ik hem er uit. Je ziet dat hij gewoon moe is, ogen vallen bijna dicht, maar zodra ik dan weg loop begint het circus weer. Zodra ik hem er dus uithaal, is het dus weer even goed en gaat ie lekker spelen en weer de ondeugd uithangen. Dan tegen half 9 een flesje melk en rond 9 uur op bed en dan is ie gelukkig gelijk stil pfff... Maar vandaag overdag was het bij de go ook helemaal prut met slapen. Steeds gaan staan en dan heel hard brullen. Andere kindjes wakker etc. Geen beste dag dus vandaag bij de go. Hoop dat het morgen op mijn vrije dag een stukje beter gaat.....
Ohhh herkenbaarrrrr, meer donderstenen dus!! ik dacht ook ik hou zn kin even vast zodat ie me aankijkt als ik nee zeg maar hij moet er niks van weten hoor of hij lacht me uit nog even te jong voor zeker om dat te begrijpen. Meeste is gewoon onschuldig maar ja hij zit ook vaak vrolijk bij de stopcontacten te frunniken, en ja ik heb die beschermdingen, maar tóch, dat moet hij echt afleren. als trucje dacht ik slim te zijn he, ik had beschuit door de aardappel/bloemkoolpuree heen gegooid en er kleine balletjes van gerold, dan kon ie ze pakken en zelf in zn mond stoppen. Zoals hij blieft... Dat ging 4 x goed, vervolgens veegt ie bijna alles van tafel af en plet de laatste balletjes zo *kwak* met zn hand. ik zit op mn knietjes de bloemkool naast zn stoeltje op te ruimen en veegt ie zo de rest van zn overgebleven eten van tafel en in mijn haar!! en pissig dat ie is bij zn avond eten... boeffekop... hij gebruikt trouwens mijn buik tegenwoordig als trommel, dan mept ie om mn buik en vind ie leuk als t geluid maskt hehe, fijn heurrr. Als ik bij m op de grond ga liggen kruipt ie steeds over me heen en rolt ie heen en weer zo schattig.
Muahaha heerlijk te lezen die verhalen (arme moeders) Gister toevallig slavink met bloemkool en aardappels maar heb hem gewoon roosjes gegeven en stukjes slavink en aardappel. Hij heeft alle opgevroten. J van Blauwoogje is vandaag gepromoveerd tot DREUMES!!!