**Juli/augustus 2014 mama's - deel 2**

Discussie in 'De mama's' gestart door Kinderwens87, 23 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heb het even opgezocht, maar de BMR is geloof ik niet op te slpitsen. Je kan wel eerst alleen de BMR laten zetten en dan minimaal 4 weken later de Men C laten zetten. Dit schijnt wel beter te zijn dan beide ineens. Je kan ook eerst Men C doen en dan daarna BMR. Advies is dan 2 weken er tussen volgens rivm, maar advies van Kritisch Prikken is minimaal 8 weken omdat van Men C het immuunsysteem laner moet herstellen....

Wat een beslissingen allemaal he...haha!

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    aaa Blauwoogje, hij weet niet wat hij met die wagen aan moet hihi je ziet het aan zijn koppie..hmmm weet het niet maar volgend mij hebben we dezelfde kledingkast? Dat shirtje heeft Levi ook al :D

Bmr is een levend vaccin. Vind hem ook best eng ja. Heb het rivm opgebeld wat de gevolgen zijn voor een pasgeboren baby. Een 'levend' vaccin ook al verzwakt lijkt mij dan toch nog steeds dat mijn zoontje het dat even bij zich draagt. En zo'n pasgeboren poppetje zonder veel weerstand... vind het wel eng. Gelukkig dus uitgesteld. Maar volgens de arts die ik aan de telefoon kreeg kon Levi niet mijn jongste zoontje besmetten. En toch... waag ik het niet :D
    Naja en dat ik geen zin heb in een ziek kind tijdens de kraamweek.

3. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Haha dat hadden jullie goed gezien, het was een voorzichtige eerste kennismaking... tja enge oranje auto hoor :D
    Wat geinig Mi! Hmmm, zelfde smaak? :p Maar moet wel eerlijk bekennen dat hij dat shirtje van opa en oma gekregen heeft, maar had hem zelf ook zo uitgezocht hihi;)

Ik heb ook even zitten lezen over die prik. En ik had meteen hetzelfde idee als jij Roos, dat het mij ook beter leek die prik in 3 keren te doen. Nu 3 heftige ziektes in één... ik denk idd na alle info die ik heb gezien dat het sowieso goed is alert te zijn op hoe je kindje op dat moment voelt. En al bij verkoudheid of erger die prik uit te stellen. De vreselijke verhalen die je leest gaan alleen over kindjes die op hetzelfde moment al niet fit waren... terwijl sommigen artsen gewoon zeiden, kan geen kwaad!! En dat heet dan arts.... jammer is het dat je zelf zo op deze dingen moet letten, iets wat zo kostbaar is als het leven van een kind! Maar bedankt voor wijzen hierop, want het is het heel waardevolle info en erg goed om voorbereid te zijn!

En van jou snap ik het helemaal Mi, dat je de prik uitstelt. Groot gelijk!

4. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Phoe ik moet even iets van mij afschrijven. Ik begin het op te kroppen. :(

Een paar weken lang hebben we nogal last van buurtoverlast.
    Er is hier in mei een gezin met 4 kinderen komen wonen. In het begin leek alles leuk en aardig maar de laatste weken is het een hel.
    Ze dealt drugs, elke dag komen er tientallen vreemde auto's met vreemde niet al te frisse mensen langs, vooral korte bezoekjes. Ze hebben nog net niet de witte meuk onder de neus...
    Daarnaast een herrie, tot laat in de nacht zitten ze buiten, met de muziektoren buitenshuis.

donderdagnacht was de druppel haar 4 jarige dochter liep op straat om 1:00 snachts, alleen! te roepen om mama? Mamama waar ben je nou?
    ondertussen enorm harde muziek en roemoer vooral in de brandgangen achter en naast onze tuin. Dus mijn man trok zijn broek aan en liep naar buiten met de honkbalknuppel vast, hij riep aantal dingen en daarna moest ik hem tegenhouden want hij wilde de hele zooi daar weg slagen...
    Dus niet geaarselt en de politie gebeld. Het eist zijn tol, ook van mijn man.. Die kwamen ook en die hebben de mensen verzocht het muziek uit te doen.
    Het werd ook rustig.
    De volgende ochtend heb ik de woning coöperatie gebeld, de wijkagent en het AMK.
    Het spoort daar niet. En ik moet steeds aan die kinderen denken. :(

5. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Oh wat zielig corina! Goed van je dat je actie hebt ondernomen!
    Jeetje wat zielig!!!

Hier zijn we er ook klaar voor! Morgen gaan we het vieren.

6. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Och Corina, zo zielig voor die kinderen. Bah. Heb je ook al jeugdzorg gebeld? Of is dat AMK? eh...hmmm heb meer last van zwangerschap dementie laatste tijd en kan soms op sommige dingen niet komen! Moet nu echt Nederlands op laag niveau anders begrijp ik het niet muahaha

Bij jullie ook noodweer? Hier was code oranje afgegeven. Het ging er behoorlijk op!!!

7. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Ja jeugdzorg ook gebeld. Melding bij het CB ga ik morgen doen.
    Gisteren was het zulk vies weer en madam had haar kinderen buiten zonder een regenjasje en met blote voetjes!

Yinthe gefeliciteerd, dreumess :D
    Charlotte ook gefeliciteerd.
    Beide dames veel plezier!

8. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Hieperdepiep HOERA!!!! Van hárte met je meisje Alyssa! Een hele gezellige dag vandaag :D

Wat een leuke slingers mvj, ook een heel leuke dag gewenst!

Zo, wat een verhaal Corina... wat erg voor die kinderen! Ik kan er met m'n verstand niet bij dat je als ouders drugs dealt terwijl je notabene de verantwoordelijkheid draagt voor 4 kids:x Ik ben echt blij te horen dat jullie instanties hebben ingelicht, want dit is natuurlijk om te huilen zo... Ik kan je man goed begrijpen! Als is het goed natuurlijk dat jij hem tegen gehouden hebt, want anders krijg je zelf ook nog troubles...

9. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeet,je Corina, wat een verhaal. Hoop dat er gauw iets aan gedaan kan worden....! Niet leuk om zoiets te zien en om naast te wonen lijkt mij...

Alyssa, gefeliciteerd! Fijne zondag! En MvJ ook een leuke dag gewenst vandaag aan de foto's te zien gaat het vast gezellig worden ;).

10. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pfff...lopen jullie je ook helemaal het gompes haha....ik kan hem iedere 10 seconden bij de surround set weghalen.....en als ik nee zeg, dan kijkt hij dus om en lacht even lief, schudt nee met zijn hoofd vol overgave ;) en draait zich dan vervolgens om en draait weer vrolijk aan alle knoppen....

11. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Yinthe en Lotje in het land der dreumesen!!!! Gefeliciteerd!!!

O wat een boef Sandra :D en heel herkenbaar. Hier worden elke dag ALLE dvd's en xbox spellen uit de kast geplukt en daarna de controllers. Hij bekijkt ze even en gaat weer op weg. Naja het heeft geen zin ze steeds op te ruimen want dan moeten ze er direct weer uit ;)
    Dus elke avond zit mijn man op handen en knieën puin te ruimen. (heb mijn man voorlopig speelgoed corvee gegeven want ik kan nauwelijks bukken)

12. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Ohhh Sandra, berg je maar! dat wordt eentje hahaha :D:D

13. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Gefeliciteerd Yintheee, en Alyssa met je mooie meid ;)

Wij hebben vandaag ook T's verjaardag goed gevierd, maar écht jarig is hij dinsdag pas... nu is hij nog 1 hele dag mijn baby ;)

Herkenbaar sandra, ik schuif de poef hier steeds voor de installatie, en we hebben hem voor zn verjaardag alvast zn eigen baby afstandsbediening gegeven, knopjesssss :D

Wat rot van die tokkies Corina, wat mensen zelf uithalen zal me worst wezen maar die kindjes horen een goede moeder te hebben, en verloren over de straten laten lopen hoort niet bij die omschrijving... vreselijk, breekt je hart.

14. Phillys

Phillys Actief lid

15 dec 2012
    379
    0
    0
    Werken in een bijzonder leuk kinderdagverblijf!
    Limburg
    Gefeliciteerd Yinthe en Charlotte.. ook alweer beiden 1 jaar!! :D

15. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Zo.. Na een paar drukke dagen ben ik er weer :)
    Bedankt voor alle felicitaties! Super dag gehad met gelukkig toen nog mooi weer. Ze heeft veel cadeautjes gekregen en was de grootste charmeur van de middag :D haar grote tactiek is langs iedereen lopen een met een super hoog stemmetje haaaai zeggen ;)

Ik lees wat over de bmr prik. Hier twijfelen we ook, Yinthe heeft nog haast geen enkele ziekte zelf overwonnen maar veel kuren gehad waardoor ik soms bang ben dat haar lichaampje niet sterk genoeg is. Misschien heel raar en doemdenken maar ik schrik soms ook even van de berichten die ik lees.

Mvj gefeliciteerd met lotje!

Iemand al wat van muts gehoord?

We hebben nu een weekje vrij gelukkig. Even bij komen van het weekend, zaterdag waren mijn opa en vader ook jarig dus het was lekker druk!

Bijgevoegde bestanden:

16. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Alyssa gefeliciteerd!

Thx meiden! Officieel pas morgen, maar gister al gevierd.
    Ze vind het wel indrukwekkend allemaal ☺️ Zat iedereen met grote ogen aan te kijken! Gisteravond ook helemaal overstuur 😁

17. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Dit was dus haar outfit 😉

18. sneeuwklokje22

Hier ook overstuur. Werd Veel wakker in haar slaap haha maar goed het was super! Vanmorgen een jaar geleden werd ik wakker gemaakt dat het niet goed ging met Yinthe. Nu een jaar verder loopt/kruipt hier een vrolijk meisje rond. Nog even fototje van gisteren

Bijgevoegde bestanden:

19. sneeuwklokje22

Mooi pakje mvj! Wat een mooi meisje zeg!

20. Phillys

Phillys Actief lid

15 dec 2012
    379
    0
    0
    Werken in een bijzonder leuk kinderdagverblijf!
    Limburg
    Wat leuk jullie feestjes!
    Wat een schattig meisje is Lotje.. en ook haar shirtje is super leuk!

Alyssa, dat jurkje heb ik ook voor Mia :) schattig.. wat is ze al groot geworden zeg!

Deel Deze Pagina