Leuke foto's allemaal van de meiden! Zo te zien hebben jullie allemaal een erg leuke dag gehad. Bij ons zal het niet zo'n drukte worden aangezien we dan op de boot zitten ergens in Scandinavie....denk niet dat we veel visite zullen krijgen haha...
Ben er vandaag toch wat emotioneel onder.... Dat was de laatste babytijd. Zo ontzettend snel gegaan! Soms zou ik echt even de tijd op pauze willen zetten!
Och ja dat heb ik mu ook zo erg... pfff de tijd glipt door je vingers. Het gaat veel te snel. En wat lijkt Charlotte op jou zeg!!
Van HARTE met je ventje Roosjuh!!! Een hele leuke bijzondere dag vandaag! Mamavanjuul ook supergefeliciteerd met Charlotte!!! Wat hebben jullie leuke foto's gemaakt zeg met het feest afgelopen zondag. En wat een schattig jurkje! Ja, het is wat... de babyfase van je 3e kindje ook weer voorbij. Begrijp echt je emoties hoor! Wat lijkt ze op jou trouwens als ik het zo zie Wat een superleuke cadeaus heeft Yinthe gekregen, Alyssa! Zo te zien hebben jullie het ook erg leuk gehad. Haha Sandra, wat een boef die Casper! Lekker guitig koppie J. is zo blij met zijn nieuwe speelgoed, zit er iedere dag zo leuk mee te spelen. We hebben intussen iedereen van de familie verteld van de zwangerschap. Allemaal blije reacties, waren heel verrast. Alleen mijn jongste zusje had het al doorgehad zei ze, vind ik toch wel bijzonder. We hebben namelijk een hele sterke band maar zien elkaar niet veel vanwege de afstand.
Meneer kon niet meer wakker blijven onder het eten. Dus die ligt al vanaf 18:00uur heerlijk te pitten. (met dank aan mama die twee uur met hem is gaan fietsen)
Gefeliciteerd Roos! 1 jaar....!!! Time flies.....je kunt er niet tegenaan knipperen zo snel...pfff...
Jaaaa dankjullie! Hij heeft een topdag gehad zondag, tussen 1 en 4 gevierd maar vandaag was hij pas écht jarig. leuk hoor, zingend zn kamertje in, uitgedeeld bij de gastouder, laatste cadeautje vandaag uitgepakt. We hebben hem zn eigen baby afstandsbediening gegeven, erd er gek van dat hij die van ons steeds pakte haha. Nu kan ie lekker op knopjes drukken.. ik zal even wat foto`s neerzetten, vond het zo leuk!
Haha wat een heerlijke foto's Roos En zo te zien is hij heel blij met z'n eigen afstandsbediening... dat wordt lekker zappen Heeft ie de taart nog heel gehouden of toch aangevallen? Superleuke taart zeg!
Oh ja, m'n ventje zegt nu ineens 'mammam' 't Is ineens een klauteraapje geworden als hij los door het huis banjert, box, bed overal waar spijlen aan zitten grijpt ie zich aan vast en gaat op de randjes staan. Vervolgens niet meer terug durven...
Aaa Roosje, wat een vrolijk kereltje ook! Waar hebben jullie die afstandsbediening vandaan? Dat lijkt mij ook wat voor Levi hier ook een afstandsbediening/sleutelbos dief.
De taart is nog heel blauw, ik had hem tijdens een workshop gemaakt die ik voor mijn verjaardag kreeg eind maart. je kon hem precies 4 maanden bewaren in de vriezer, dus had ik alvast zijn verjaardagstaart maar gemaakt. toen het kaarsje eruit ging zat er een klein taartje in de taart, daar stak hij steeds zn vinger in om uit te lepelen verder probeerde hij nog al zittend een hap uit de taart te nemen, schattig. hij heeft zn eigen stukkie taart gekregen en de rest voor de visite. gaat J. nou op de randen van zn bed en box staan blauw? echt er bovenop?? volgens mij lees ik iets verkeerd of hij is wel héél sterk met klauteren en een echt apie en een gevaarlijk apie ook dan! ja de afstandsbediening is handig hoor! bij bart smit gehaald voor 15 eu. zitten NL gesproken muziekjes en geluiden in, best lollig. hier moet ik toevallig ook steeds mn sleutels 'inleveren' als hij ze ziet, zn plastic sleutelbos vind ie niks meer aan helaas. en mn portemonnee is ook een hit, heel handig.. not.
ze worden steeds knapperrrr <3 mooie fotos iedereen! Roosjuh, gefeliciteerd!! zo te zien vond J het geweldig
Haha nee niet er bovenop gelukkig, maar aan de zijkanten bij de lattenbodems gaat hij staan. Dat is zo'n 10 cm vanaf de grond ofzo. Ahh schattig van dat vingertje de taart eruit lepelen
Ja het gaat nu snel met de kleintjes hè! Bij ons is ook niks meer veilig, alles wordt van tafel gepakt, kastjes gaan open en dicht.... Ze heeft nu ook het keukentje ontdekt, dus daar wordt alles uitgehaald en mama stopt alles er weer in en zo gaat het spelletje maar door en door. Wellicht een tip voor verjaardag nummer 2: keukentje. Met deze wordt nu al 4 jaar intensief mee gespeeld. Lotje is nu nmr 3