**Juli/augustus 2014 mama's - deel 2**

Discussie in 'De mama's' gestart door Kinderwens87, 23 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Fijne vakantie Sandra met Caspertje!!!!

Wat een scheetie Phillys! Die foto linksboven is echt heel mooi.

Alyssa, hier is het momenteel ook drama. Geen zesde ziekte zo blijkt. Twee dikke voortanden :D maar ook onze meneer maakt er een potje van in de avond.
    Wel ben ik nu overgestapt op 1 slaapje van 12 tot half 3. Dat gaat heel goed. We eten dan om half 12. Maar dan is hij in de avond ook eerder moe.

Ik vind Yinthe altijd zo ondeugend kijken op de foto's hihi

2. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Wat een mooie danetjes in de foto's. phoe het baby achtige is er nu echt af he, gezichtjes worden steeds fijner! weg baby spekwangetjes ;)
    Leuk zon collage, is mij nog niet gelukt.

Veel plezier morgen Sandra! zeilen uit! hele reis, bon voyáááge

en gefeli met je nieuwe huisje phillys! superleuk, extra kamers? ;)

ohhh... barrel slaapt nog steeds niet!! hij ligt er al vanaf kwart over zeven in, al mn trucjes al verspeeld, grrrr

3. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Haaiii!!!

Hier ook druk met de vakantievoorbereidingen. Vandaag laatste dingetjes gehaald en kleren ingepakt van de kinderen. Kunnen ze dat tenminste niet meer vies maken :p
    Wij gaan woensdag heel vroeg richting Frankrijk. Maandag nog werken en dan eindelijk vakantie
    !

@roosje: wat een boefje!!! Dat koppie ook!

@alyssa: ja hier ook "drama" 's nachts. Afgelopen nacht 3x wakker geweest. Maar ik laat mijn man gaan. Bij mij wil ze drinken en als hij komt neemt ze genoegen met de speen :p zo jammer

Verder ontzettend aan het genieten van de dames! Lotje vindt het prachtig om met haar grote zus door de kamer te lopen. Sindskort stapt ze aan twee handjes door de kamer en haar grote zus vindt het ook helema fantastisch. De jongste grote zus is wat drukker, dus die vertrouwd ze niet echt. Grappig om te zien dat ze met allebei de zussen een andere band heeft. Met de oudste is het echt een vertrouwensband en met de jongste is het vooral gek doen!
    De oudste geeft haar ook wel eten en sjouwt wat met haar rond.

Heb zo'n zin in twee weken met z'n 5en!

Hier een foto van mama's trots :D

4. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bedankt allemaal! Zal wel gaan lukken. Nu vroeg naar bed want morgen weer vroeg op! Lange reis voor de boeg!

MvJ veel plezier in Frankrijk en mooie foto's van jullie allemaal!

5. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Vroeg naar bed zegt ze om 22:15 :D
    Poh hier een weekend alleen, raceweekend in assen voor de mannen ;) ik wilde ff lekker doorpakken in het huishouden, hij sliep pas rond 9 uur helaas.., ff uurtje voor mezelf genomen en dus werd het 00:30 uiteindelijk dat ik wat was lichter was, kattenbakken gedaan, versiering moest nog opgeruimd ;)

ik ga mn less is more principe toepassen dit jaar :cool: minder kleding = minder wassss... dus ik moet een hoop wegdoen en vooral een hoop opbergen (winterkleding, al mn streefbroeken :D)

Jij moet ook wel veel was hebben met 3 kinderen mvj, wanneer doe jij je was? ik ga nu proberen meer in de avonden na het werk maar te doen want overdag met uk erbij kan ik sowieso niet strijken en dat moet hier wel een hoop gebeuren

6. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    trotse moeder zo met al die meiden om je heen mvj ;) fijn hoor

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Dank je :D

De was... Hou op zeg! Ik denk dat ik ongeveer 5 wassen per week heb. Als ik de bedden verschoon meer.
    Ik doe het eigenlijk wanneer ik zin heb en als de wasmanden vol zitten.

8. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Altijd s'avonds zeker? ik ben vaak gevloerd s'avonds en blij dat ik ff kan zitten, zeker nu hij de laatste tijd pas tegen 8/9 slaapt. Nouja, ik ben op de goede weg, iedere dag beetje meer wegwerken dan erbij komt...

9. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Fijne vakantie dames, mijn week zit er weer op dus ik "mag" morgen weer. 36 uur voor de boeg... vriendje is nog 1.5 week vrij.

Yinthe haar ogen zijn afgelopen week van groen naar bruin gegaan. En haar haar word lichter, ik ben rossig en soms lijkt het alsof ze die kant op gaat

Bijgevoegde bestanden:

10. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou, wij zijn goed aangekomen hoor. Gisteren om 08.00 uur vertrokken en om 11.00 uur waren we in Zweden bij de boot. Casper heeft zich naar omstandigheden goed gedragen. We zijn regelmatig even gestopt om te eten en de bene te strekken. Voor Casper ook leuk, even wat anders dan dat autostoeltje. Ons autostoeltje kan in een slaapstand dus dat was wel even lekker, maar echt goed slapen doet ie daarin niet hoor. In de ochtend 3 kwartier, in de middag 1,5 uur en na het avondeten heeft ie nog zo'n 2 uurtjes geslapen. Toen we op de boot aankwamen was hij hyperactief van alle nieuwe indrukken haha....maar net over twaalf uur had ik zijn bed klaar en was hij ook gelijk vertrokken tot 07.15 uur vanmorgen.

Mijn schoonouders hebben de camper van ons overgenomen en gaan nog even lekker twee weken in noorwegen en zweden rondtoeren. Die kwamen vanmorgen nog even op de koffie voor vertrek. Casper dus pas om 11.00 uur naar bed en hij slaapt nog steeds terwijl ik dit type.....we hebben zo'n tentje (travel cot van Deryan) gekocht. Deze staat in de achterhut op het bed, superhandig, kan ie niet uitvallen en volgens mij vindt ie het ook wel lekker knus.

11. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mooie foto Alyssa....gaat snel he zo'n vakantie....pffff......voor je het weet kun je weer aan de bak....

12. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Lekker hoor Sandra! Geniet er van!

Ik heb om 15.30 ook mijn laptop dichtgeklapt, eindelijk vakantie!
    Ondertussen alle was weggewerkt, iedereen weer schone bedjes. Alleen mij man zij kleding nog in de koffer en de dagelijkse dingen en dan zijn wij ook klaar!

13. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Heerlijk meiden, geniet er lekker van! welverdiend!

Wat een slaapkoppie heb jij toch ook Sandra, in z'n bedje dan :) geweldig.

Mooie foto van Yinthe, jullie hebben sowieso een goed fototoestel zeg maakt supermooie foto's. Ze kijkt alsof ze wat aan het bekokstoven is :D "wat zal ik nu eens gaan uitvretennn" gnagna ;)

Leef je nog blauw? hang je boven het toilet??

14. Phillys

Phillys Actief lid

15 dec 2012
    379
    0
    0
    Werken in een bijzonder leuk kinderdagverblijf!
    Limburg
    Dankje Mi, die is van de fotoshoot toen ze 6 mnd was ;)

Wij gaan verhuizen van het appartement (2 slaapk.) Naar een eengezinswoning met 3 slaapkamers een een grote zolder. Het is een jaren '30 huis wat ze in 2007 helemaal plat hebben gegooid behalve de gevel aan voor- en achterzijde en dus helemaal opnieuw opgezet hebben. Super sfeervol maar wel een redelijk nieuw huis :) super blij..

Knappe dames mvj! Hele fijne vakantie :)

wauw Sandra, wat fijn! Lekker genieten :)

Ja Blauwoogje gaat alles goed bij jullie?

15. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    oeh, en eerste stapjes zijn hier gezet, hij doet een stuk of 5 pasjes achter elkaar nu voor ie weer op zn knietjes tuimelt haha, vanaf vorige week ineens

16. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Rustig hier ja! Iedereen aan het genieten van hun welverdiende vakantie?

Nouuu roosjuh foto's met m'n Samsung hoor ;)
    En lopen gaat hier ook steeds beter, vandaag zitten we op een stuk of 8 achter elkaar, ik voel me zo trots dan!

Ze is ook zo vrolijk hier *klopt heel hard af* ondanks haar sprong waar ze nu in zou zitten.

Hoe is het met de zwangeren?

17. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Hier ziek, lig met koorts op bed. Morgen ook nog jarig pfff.
    Heb gisteren een wortelkanaal behandeling gehad, mijn kies was fors ontstoken en nu dus ziek er van. Pech pech! :x

18. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    jemig balen zeg! hoop niet voor je dat morgen de hele familie op de stoep staat.. beterschap!

19. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hallo meiden ik ben weer terug van een heerlijke vakantie !! Was echt top..

Nu even wassen schoonmaken etc en vanmiddag van de zon hier genieten.

Ik kom vanavond even kletsen xx

20. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Ja was het gezellig? :) hoop dat je veel positieve afleiding hebt gehad tijdens je vakantie

Deel Deze Pagina