Phillys, heerlijk een nieuw huis! Lekker alles weer schoon en nieuw. Wij zitten ook te kijken naar koophuis. Wij betalen nu 150 meer aan huur dan wanneer we een maximale hypotheek zouden hebben. Elk jaar gaat het weer met 4% omhoog die huur en word nu echt zoooo duur. Maar nog best lastig om een huisje te vinden die je wil en ook om de stap te zetten. Vooral nu met extra beebje erbij. Blauwoogje, gefeliciteerd!!!! Wat leuk zeg die echo's! Echt duidelijk te zien. Wat denk je zelf? Zou het ook een 'hij' zijn? En haha die kop in het gras. Hij vind het maar een smerig goedje dat groene gras
Dankje Blauwoogje, erg spannend hoe Mia het allemaal gaat vinden. Het verhuizen is voor ons natuurlijk in ons hoofd al "begonnen" maar voor haar dadelijk een heel nieuw hoofdstuk! Wat een lieve foto's van J. ik vind hem echt al groot! Zo'n schattige snoet ook! Wat fijn zeg van de kleine baby en wat grappig van dagen vooruit. Zal wel bij jouw zwangerschap cyclus horen Mi, ja precies. De huur is erg hoog, wij krijgen geen huurtoeslag waardoor het zelfs belachelijk is om te huren. Ik vind het ook wel een fijn gevoel om een huis te kopen. Je mag er toch mee doen wat je zelf wil. Het is natuurlijk ook wel een behoorlijke stap om er mee aan de slag te gaan vooral als je wel genoeg plaats hebt en goed zit. Hier echt een fijne stap en ook nodig vanwege de plaats. Wij hebben een voorzichtig nieuwtje... whoooo spannend
Zo, eindelijk even een goed werkende wifi....! We liggen nu op het eiland Samsoe, ergens in Denemarken. Met Casper gaat het heel goed aan boord. Hij slaapt hier eigenlijk net zo goed als thuis, ook tijdens het varen en als de boot scheef ligt haha. Iedereen trouwens bedankt voor de felicitaties! We hebben een rustige verjaardag gehad. De salon versiert met seinvlaggen en een lekkere muffin gehaald voor ons allemaal en voor Casper zo'n kaarsje in de vorm van een 1 kunnen vinden bij de supermarkt in Zweden waar we de dag voor zijn verjaardag lagen. Ze hebben daar helaas niet zoveel keuze in gebak als in NL. Nou ja, volgende keer beter....dan valt het kwartje misschien ook wat meer haha. Mi, jij ook nog gefeliciteerd met Levi! En Phyllis, gefeliciteerd!!!!! Dan is het idd wel lekker een groter huis . Lopen doet hij hier ook nog niet hoor.....alleen op zijn tenen schuifelen langs de tafels en banken.... Nog ff fotootje van het feestbeestje....
En nog effe een mooie foto op het strandje van het "onbewoonde" eilandje Hjelm.....hier hebben we afgelopen nacht voor anker gekegen en zijn we ebpven met hem in de rubberboot naar het strandje gevaren...vond ie prachtig haha.
Phillys,, waaaaaaaah!!! Van harte gefeliciteerd meid!!!! Heel pril maar zo leuk! Even vergeten...bij jullie ging het ook niet van een leien dakje toch? Of verwar ik dat met iemand anders... Hier ook geen huurtoeslag. Nooit gehad ook. We zaten altijd net met een paar euro erboven. Lekker zuur hahaha Sandra, gefeliflapstaart met Casper! Wat een lekker koppie heeft ie toch. Om op te vreten
Sandra, wat goed van Casper dat hij het zo goed doet! Lekker genieten samen.. dankje, de ruimte kunnen we goed gebruiken ja! Mi, dankje.. pff ja, dat duurde ook nogal een tijd! Ik had nooit gedacht dat ik spontaan zwanger zou raken. Dat zonder iets er voor te doen, aangezien ik gren idee heb wanneer mijn NOD dag is weet ik ook niet vanaf wanneer ik echt 1 mnd zwanger ben.. dus ga ik morgen toch maar alvast bellen zo spannend!
Waaauuuuuuwwww Phillys!! Wat ontzettend gaaf nieuws, GEFELICITEERD!!!!! Wat bijzonder zeg dat je spontaan zwanger bent geworden, ben zo blij voor je/jullie! Wat spannend allemaal! Heb je al een afspraak kunnen maken voor de eerste echo? Kun je het al een beetje bevatten dat je zwanger bent? En jeeee nog een zwangere erbij Dank je Mi! Mooi hé dat het al zo goed te zien is Haha ik heb werkelijk géén idee of het een jongen of meisje is... ik ben hooggevoelig, maar dit soort dingen voorvoelen ben ik slecht in Maar een gokje wagen durf ik wel, ik gok dat het een jongen is We gaan het zien over een tijd! Sandra wat een leuke vakantiekiekjes! En wat super dat Casper het zo goed doet, wat een makkelijk ventje hebt jij! Mooie foto ook die laatste op het strand, echt een schatje om te zien met dat hoedje
Wauw phillys gefeliciteerd! Spannend zeg, zeker als je niet precies weet wanneer je nod is. Hopelijk snel een afspraak bij de vk.. Oh lekker sandra, klinkt goed zo zeg. Ik heb morgen de eerste echo, brrr vind het nu toch wel spannend weer hoor
Dankje Blauwoogje, het is echt heel raar.. ik dacht doe toch maar een test want het zou wel eens kunnen dat..... Toen heb ik zondag en maandag een test van de kruidvat gedaan, daar stond een super wazig kruis. Ik kon er echt niet tegen dus maar een clearblue gehaald en gek genoeg was dat de uitslag. Ik was helemaal aan het trillen! Verder voel ik echt helemaal niets. Alleen moet ik vaker naar de wc (heb ik de vorige zwangerschap nooit gehad). Maandag de 24 mag ik op controle bij de gynaecoloog. Het is zo spontaan dat ik het amper kan geloven en ik ben zo bang dat ik dadelijk gewoon ongesteld word. Dankje kinderwens! Wat heb jij pas laat je eerste echo! Of is dat normaal? Succes en veel plezier..
Spannend hoor phillys! Maar komt vast goed. Hier is het normaal een eerste echo rond 8 weken te krijgen, er zijn ook praktijken waar de eerste echo de termijnecho is.. Dat lijkt me wel vervelend, zo lang niet weten of er uberhaupt wat zit. Maar nu heb ik ook wel lang genoeg gewacht hoor
Zaterdag doe ik nog een keer een test en als er dan nog zwanger staat dan komt het denk ik inderdaad wel goed (het kan natuulijk dan altijd mis gaan) maar geen echte normale ongesteldheid meer
Wauw gefeliciteerd zeg! Wat een mooi nieuws! Jij ook spannend morgen kinderwens! Ik ben benieuwd! Soms doet me dat wel wat.. meer mensen om me heen zwanger. . Mensen gaan trouwen... ik wil ook ! Maar ook weer niet ( een kindje erbij ) Ben zo blij voor jullie! Hoe gaat het nu met jou pluisje?
Dit is toch een aardig vruchtbaar topic geloof ik. Hahaha Mijn draakje heeft wat nieuws. Hij heeft een speelgoed telefoon en is de hele dag aan het telefoneren. Hij doet het met alles wat op een telefoon 'lijkt'. Ook een brillenkoker Dan legt ie dat ding aan zijn oor en zegt dan heel serieus: Ja? Da? Zo grappig. En kiekeboe is erg leuk. Handje over zijn ogen steeds. Hij aapt momenteel alles na. Hahaha Binnenkort gaan we zwemmen een dagje in heijderbos center parcs met vrienden. Binnenkort even een bikini scoren en dan trek ik er wel een shirt of topje over ofzo... vind het zo zonde om een zwangerschapsbadpak te kopen nu nog... Bikini kan ik erna tenminste ook nog aan.
Net terug van een goede eerste echo. Hartje klopt en boontje is precies de grootte die hoort bij het termijn. Over 3 weken termijn echo. Hahaha mi, wat een boef die levi. Maaruh, als hij veel nadoet wat jullie doen, hoeveel bellen jullie dan wel niet? Alyssa, lekker meegenieten met de mensen om je heen dan. Wie weet komt het nog, dat je toch nog een tweede wilt, en zo niet dan niet
O gefeliciteerd Kinderwens. Wat een opluchting of niet, dat alles goed is! Die eerste twaalf weken vond ik niks aan. Dat ze maar snel voorbij zijn. Dat bellen...hahaha niet van mij. Ben echt geen 'bel' mens. Heb ik van mijn vader. Hoor er meerdere over klagen. Hahaha Ben heel kortaf en to the point dan. Ik zou ook echt niet spontaan iemand bellen om te kletsen. Ga ik liever gewoon langs. En nog wat nieuws: hij slaapt altijd met 3 knuffels. Nijntje, Woezel en een muisje. Nu moeten mijn man en ik steeds als hij gaat slapen en als hij wakker word eerst een voor een die knuffels goedendag zeggen en knuffelen. Hij steekt ze dan om de beurd omhoog en verwacht dat wij ze ook even een knuffel geven. Poepie
Dankje Alyssa Hier hadden we absoluut niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Het had ook best nog wel eventjes mogen wachten.. (nu niet meer ). Dus begrijp ik ook best wel dat je er nog niet aan toe bent. Dat hoeft ook helemaal niet, jullie tijd is als jullie er voor willen gaan (of niet) ook dat maakt niks uit. Als je het maar doet of er aan begint als het goed voelt Wauw.. gefeliciteerd Kinderwens! Wat een opluchting. Wachten met de echo tot de 10 wkn zou ik echt killing vinden! Ohhh Mi, wat een schatje! Echt heel grappig dat ieder kindje zo zijn/haar eigen ritueeltjes heeft. Is Heijderbos in Heijen? Daar woont mijn broer dichtbij. Ik heb toen wel een zwangerschapstankini gekocht heel goedkoop bij de prenatal en nooit aangehad! Oeps
Jemig, je draait even je kont om en ja hoor, GEFELICITEEEEEEERD Phillys súperleuk. Ik vind juliie wel helden allemaal hoor (ook de meiden waarbij het nog niet is gelukt maar vast heel snel gaat komen!), ik ren me rot met die kleine maar ik ben het wel met Alyssa eens dat er dus ook bij mij een hoog aanstekelijkheidsniveau heerst bij het horen van 'zwanger'nieuws, toch wel érg leuk! maar nee ik ga nog even van hem alleen genieten (en bijkomen s'avonds) voordat er een tweede komt.. Kudo's voor jullie! ik kan lekker met jullie meegenieten en meeduimen voor 'de volgende rondes'. heerlijk. Nou Mi je hoeft iig niet meer bang te zijn dat je de enige bent onder de zwangeren als je straks bevalt he, er is goed naar je geluisterd Ach blauw wat een lekker joch heb je toch, voetjes in het gras en een mooi spruitje erbij! wat leuk die echo foto's, zo voel je je er helemaal 'bij'. Mooi moment he zon echo? vooral omdat je nog niks voelt bewegen maar op de echo zie je alles al echt 'leven'. Ik ben niet zo emo met die dingen maar ik werd verrast door mijn eigen tranen die eerste echo toen, het werd ineens een echt mensje. Tjonge als ik wist dat ramen afplakken me anderhalf uur tijd zou schelen van heen-en-weren savonds dan had ik het toch wel eerder gedaan zeg! hij bleef steeds tot een uur of 8 a 9 wakker en bleef maar staan en jengelen in zn bedje, knuffel buitenboord gooien tot je hem weer bracht grrr. Daarom heb ik 4 dagen geleden zn raam met vuilniszakken (ja je leest het goed) afgeplakt en nu is het aardedonker in zn kamer en ik zweer het, geen kík.....4 dagen op rij.... meteen onder zeil! nouja hij ligt iig rustig en valt zelf in slaap .. breekt je klomp toch Spannend morgen je echo kinderwens! hartstikke leuk!! mijn eerste echo was met precies 10 weken dus vind die van jou mooi bijtijds hoor. vond het wel lang wachten. Wat fijn Sandra dat Casper zo een mooie verjaardag heeft gehad, wat een lieverdje ook weer. Dat onbewoonde eiland klinkt als muziek in mijn oren Qua sprong; hier weer opnieuw aan het stunten met de lepel, alleen stukjes willen maar die had ik niet ik had een best wel duur visstoofpotje gekocht maar was geprakt, hij spuugt het na 4 happen (met afleiding) gewoon uit. Hij kwakt al zn eten op de grond als ie het zat is, mn stoel schuift niet meer onder de tafel inmiddels! hij schuift nu met horten en stoten, ik moet dweilen Verders... hij loopt aardig nu, paar meter achter elkaar, wel lief om te zien. hij gebruikt zn loopwagentje als step, zit er met 1 knie op en zet af met zn andere been.. woordjes komen ook, net als jullie kleintjes zegt ie ook 'die' als hij wat aanwijst. Aap kan ie nu zeggen, bah, en een appel is ap. poes is oesh en aaien is gewoon 'aaien'... leuk! hij is er maar druk mee. Vandaag naar mijn oma geweest, 89 jaar oud geworden. T. mee, daar in het bejaardenhuis even de boel onveilig gemaakt. hij liep lekker achter de rollator.. zat oma's pruimen op te snaaien, doet de tv aan en uit en loopt te zappen (mag bij ons niet maar van oma mag ik niet alles verbieden... okééé.. dan vraag je erom he!) en zat als een hooligan te rammelen aan het hekje van het balkon. Gelukkig vinden bejaarden alles schattig.. Hier krijgen we nog een hele kluif aan alles in goede banen te leiden
Vergeet je kinderwagen niet aan het ijzer te leggen trouwens Mi voordat jut en jul er weer mee vandoor gaan. is het raar om gewoon in je bikini te gaan? nee toch? ik heb dat toen wel gewoon gedaan hoor..
Hahaha wat een piraat die T. van jou ! Haha neem denk ik een ouwe buggy mee en zelfs die leg ik aan de ketting. Heb bij deze zo'n enorme buik dat er wat tijgerstrepen zijn ontstaan...durf niet zo goed op mn blote buik