**Juli/augustus 2014 mama's - deel 2**

Discussie in 'De mama's' gestart door Kinderwens87, 23 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Ahh vandaar, je kleine neemt goed zn ruimte dus ;) ik las een poos geleden dat iemand haar eigen buik omschreef als een tijgernootje, wist meteen wat ze bedoelde :D tja daar valt niet tegenop te smeren helaas..

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hahaha nou dat valt mee. Een paar streepjes onder en boven de navel...niet eens zo fel, en op de heupen/binnenbenen.

Maar heb een trankini met broekje!! gescoord bij noppies. Prijs viel mee en deze kan ik ook aan na de zwangerschap. Maar deze bedekt dus mijn buik en mijn blubberbiller ;) win-win.
    Als ik de energie weer heb wil ik graag weer gaan babyzwemmen straks. Ga morgen ook weer eens. Sta ingeschreven maar vergeet steeds te gaan of heb geen energie. Slecht he...

O my...tussendoor ff een foto gemaakt. Weet niet wat die kruimel aan het doen is maar zo ziet mijn buik er toch niet uit?

3. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Gefeliciteerd Phillys met Mia!!! Alweer de volgende dreumes vandaag :D Een hele fijne bijzondere dag vandaag!
    Ik had rond 4 weken ook nog bijna geen kwaaltjes, pas vanaf 5,5 week. Dus misschien ben je nu tussen de 4 en 5 weken? Of je bent gezegend met weinig kwaaltjes:)

Wat super Kinderwens, wat een mooie bevestiging is dat hé zo'n eerste echo!

Haha Mi, zo'n grappig leuk ventje heb jij toch! Dat alles nadoen is zoooo herkenbaar;)

Da's nog eens slim bedacht van dat afplakken van de ramen, Roos ;)
    Jouw manneke is niet zo snel bang hé? Echt grappig van dat steppen, en knap dat het lopen al zo vordert! Ah lekker ventje, die had de lust van zijn leven bij je oma :D En jij mag er achteraan :p

Oh en ik snap die kriebels ook wel hoor bij sommige meiden. Het klinkt ook zo romantisch enzo, zwanger zijn, nog een kindje... ik was en ben er klaar voor, maar ik ben ook realistisch, het gaat pittig worden. Dat er klaar voor zijn komt vanzelf wel, als je de wens wel hebt, geniet nog maar lekker van alle aandacht geven aan jullie eerste kindje:)

4. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Haha mooi uitsteeksel Mi... 'ja mam, ik moet me echt ff uitrekken hoor' :D
    Oooh dat valt reuze mee met je strepen Mi. Op de foto zie ik ze niet. Ik had ze bij J. ook op mijn heupen, en nog steeds :p Van die witte, dus gelukkig niet super zichtbaar idd.
    Leuk dat je goed geslaagd bent voor een tankini!

5. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    He wat gek ja, ik heb ook een paar witte streepjes op mn zijtje en de binnenkant van mn benen... vind t toch raar, alsof ik mn kind 9 maanden horizontaal tussen mn benen heb gedragen hoe kan het uitgerekend dáár nou weer tekenen op je huid! hmff..

6. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ja hier dus ook! Zo maf! Ook een beetje 'los' vel lijkt het wel.

Ik denk dat het van het persen is want het zat er ineens na de bevalling.

7. Phillys

Phillys Actief lid

15 dec 2012
    379
    0
    0
    Werken in een bijzonder leuk kinderdagverblijf!
    Limburg
    Blauwoogje, dankje! Wij hadden een gezellige dag gisteren. Morgen heeft ze een groot kinderfeest :)
    Bij Mia werd ik pas misselijk met de 7 weken! Maar ook wel best erg en de hele dag door.
    Het is allemaal nog zo onwerkelijk, spannend en ook super leuk! De echo staat gepland als ik rond de 6 wkn ben ongeveer. Dus of we dan al iets kunnen zien..

Mi, whaauuwww hoe bijzonder en gek zo'n scheve buik! Heerlijk nog even van genieten :)

Roosjuh, de laatste twee weken van mijn zwangerschap kreeg ik over mijn hele buik allemaal striemen.. Helaas ben ik ook een tijgernootje! :(

8. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    nog gefeliciteerd Phillys met Mia!

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Wauw! Nog meer babynieuws!
    Gefeliciteerd!!!

Wij zijn net thuis van vakantie! Is bijzonder goed gegaan met 3 dames op de achterbank gedurende 10'uren!
    Nu met een wijntje op de bank... Kids liggen lekker in hun eigen bedje te slapen en wij liggen ook niet heel laat ;)

10. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Apart idd hé die streepjes op de heupen... maar ik had ze al voor het persen. Denk dat ik gewoon wat vet gekweekt heb daar door de zwangerschap:p

Wat leuk, veel plezier ook vandaag Phillys met Mia's feestje! Ze zal wel lekker verwend worden:) Wat spannend dan je eerste echo al!! Superfijn meid, ik ga heel hard voor je hopen dat het allemaal goed zit. Maar heb al zo'n vermoeden van wel:) Heb je trouwens nog extra getest? Wow, met 7 weken pas. Nou ik hoop dat het je dit keer bespaard blijft, die misselijkheid. Idd niet leuk erg misselijk zijn hele dag door.

Roos, ben jij al 'druk' bezig met de voorbereidingen voor je bruiloft? Of nog niet zo veel?

Wat heerlijk mamavanjuul dat het zo goed ging met zo'n lange reis! Hebben jullie een leuke vakantie gehad?

Muts, waar ben je?? Je wordt gemist meid;) Hoe is het met Silvy?

Straks lekker pannenkoeken bakken hier. Zin in!

11. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd met Mia!

Even kort want we hebben hier slecht bereik.

Vandaag laatste dagje in denemarken. Morgen naar Kiel en dan gaan we het kanaal in. Dan waarschijnlijk dinsdag de oversteek boven duits wadden om naar terschelling. Dan zitten we 24 uur op zee, maar gelukkig komt mijn vader naar duitsland toe vlak voor vertrek om mee te varen op het lange stuk ivm wachtlopen enzo. Toch prettiger met zijn drieen.

Het weer is nog steeds prachtig, bijna geen wind wat wel weer jammer is als je op een zeilboot zit haha. Casper vind het nog steeds allemaal prachtig en zit gelukkig in zijn normale ritme van thuis qua slapen ;).

Nog een weekje en dan zijn we weer thuis. Denk dat het voor Casper het meeste wennen wordt. Geen 24-uurs service meer van papa en mama haha!

12. Phillys

Phillys Actief lid

15 dec 2012
    379
    0
    0
    Limburg
    Blauwoogje, het was een super gezellig en druk feest. Mia is helemaal KO! Heel goed verwend :)
    Ik heb vrijdag nog een kruidvat test gedaan om te vergelijken met die van zondag en maandag en toen was het een vette knaller! Het zwanger streepje was mega fel en stond er al voor de controle streep :D

Sandra, dankje. Oohh wat heerlijk zeg. Nog even genieten dus! Moeten jullie die week daarna weer aan het werk? Zal vast even wennen zijn voor Casper ja! Nog heel veel plezier :)

13. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Klinkt als een heerlijke vakantie Sandra!

Phillys, nog gefeliciteerd met je dreumes ;) wel bijzonder om zwanger te zijn op de eerste verjaardag he. Weten mensen het al? Of moest je 'de schijn' ophouden tijdens het feestje? :D

Mijn vader is vanmiddag opgenomen met krampen op de borst, arm. Nu blijkt hij een klein infarct te hebben gehad. Hij moet nu de nacht blijven om te monitoren en te zien of de bloedverdunners genoeg zijn of toch gekatheteriseerd worden. Bah. Het zit aan vaders kant in de familie daarom heeft hij twee jaar terug nog een fietstest gedaan maar toen was alles nog prima.
    Gekke is de uren voordat het gebeurde waren ze bij ons op de koffie en niks aan de hand. Schok me rot dat mijn moeder belde dat ze in het ziekenhuis was.

Kreeg er buikpijn van. Met mijn overactieve hormonen zag ik het al gebeuren dat ik ineens geen vader meer had. Hopelijk valt het allemaal mee.

14. Phillys

Phillys Actief lid

15 dec 2012
    379
    0
    0
    Limburg
    Mi, ja heel gek maar ook erg bijzonder. Alleen mijn ouders weten het en de vader van mijn man. Dus erg spannend was het wel. Gelukkig drink ik bijna nooit alcohol dus dat scheelt wel :) ik zei iets tegen mijn broer dat ik erg vol zat en toen vroeg hij of ik dan een baby in mijn buik had zitten. Toen zei ik nee.. en hij, oh jammer! Aaaahhh kriebels!

Bah wat een schrik nieuws over je vader zeg. Ik kan me dat heel goed voorstellen dat de ergste scenario's voorbij komen! Hopelijk is hij snel opgeknapt en kan hij snel weer heerlijk van zijn kleinkindjes "gaan" genieten! Sterkte Mi

15. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Gefeliciteerd nog met Mia! Ik hoop dat jullie een mooie dag gehad hebben!

Hai mi wat schrikken zeg! Hoe is hij de nacht doorgekomen?Ik kan me je scenario's heel goed indenken. De schrik zal er nog even goed in zitten! Het lijkt me zo naar als je je vertrouwen in je lichaam kwijt bent.

Ja er zijn toch wat leden die helemaal niet meer reageren, wel mammer!

Wij hebben zaterdag een 2 de bezichtiging gehad, ik heb voor makelaar gespeeld en nu even afwachten. Eindelijk beginnen de scholen hier weer. Dat betekend geen werkweek meer van 40 uur. Deze week netjes 20 uur maar nu ben ik net ziek geworden.. mijn hele lichaam laat me een beetje in de steek. Last in mn schouder en last van ischias. Ik heb zo nog 2 collega's die ieder 2 week op vakantie gaan... die hebben in totaal dan 5 week gehad en ik 1 dus ik ga ook eens kijken wanneer ik vakantie neem :)

Verder hier een dikke donder. Ze wil soms niet verschoond worden, wat een hel! Direct op gaar buik en staan, vaak wil ze niet in haar stoel zitten.. gewoon een beetje dwars zeg maar. Slapen gaat wel goed, ze word elke nacht nog wel 1 keer wakker en dan krijgt ze een flesje.
    Ze gaat nu ook uit zichzelf staan, ze hoeft zich niet meer op te trekken. Boekje lezen vind ze nu echt leuk... zingen ook trouwens

Zo nou dat was mijn verhaal weer

16. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hier helpt een sleutelbos :D bij plasluiers pak ik ze niet maar bij poepluiers mag hij de sleutels even hebben. Is het enige dat hij even rustig blijft liggen :D

Nou mijn vader blijkt een hartinfarctje te hebben gehad. Hij moet blijven en ze gaan van de week katheteriseren en dan kijken of hij ook gedotterd moet worden.
    Hopelijk valt het mee. Zijn zus heeft onlangs nog omleidingen gehad na meerdere infarcten.

17. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Leuk Phillys dat het feestje van Mia geslaagd was! En goed teken zeg van je test!! Moet vast goed komen:)

Oh Mi, wat schrikken zeg van je vader! Jammer dat hij nog niet naar huis mocht, maar het is wel heel goed dat ze het allemaal in de gaten houden. Hopelijk valt het allemaal alsnog mee!

Vervelend zeg Alyssa dat je last hebt van lichamelijke klachten, komt misschien ook doordat je zoveel moest werken? Ik zou zeker nog eens wat vakantie op nemen als ik jou was! Hier moet ik hem ook vaak afleiden met verschonen. Ik geef hem altijd van alles wat binnen handbereik is, tube tandpasta ofzo. Soms werkt het maar even en sodemietert ie hem weg, kleine donder;) Maar heb het gelukkig altijd weten te voorkomen dat ie met z'n handjes in de poep graait. Maar ik kan aardig snel verschonen als het moet haha! Wel zwaar dat ze nu 1 keer komt 's nachts en een flesje krijgt. Weet je zeker dat het honger is? Eet en drinkt ze overdag niet genoeg?
    Spannend al de 2de bezichtiging gehad! Waren ze erg enthousiast?

18. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Alyssa, zo flink druk geweest dus. Groot gelijk. Nu is het jouw beurt om vakantie te nemen.

Blauwoogje, waaaaaah jij bent alweer bij 12 weken!!! Wat ga je snel!!! Zometeen haal je mij in ;)

19. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Zoo zijn we weer. Net even gezellig naar de kermis geweest met barrel, hij vond het best leuk om te zien allemaal, nog even in de draaimolen geweest, mag van hem wel sneller denk ik hij was niet echt onder de indruk ;) de muziek overal vind ie geweldig, dan begint ie te wiebelen en als ie vast zit in zn kinderwagen zie je alleen zn hoofd van links maar rechts schuiven á la 'walk like an egyptian'.

bruiloftplannen, volgende week bezichtiging van de lokatie! we hebben stirkem al even gegluurd daar en om er te trouwen is het prachtig, alleen het feest overwegen we om ergens anders te doen, waar weten we nog niet. ik denk dat ik in januari ofzo trouwjurken ga kijken/passen, zin in!! maar wil dan wel op mn mooist zijn ennnn daarvoor moet ik ff beetje sporten en kwabjes kwijtraken, lekker zo net na kerst en feestdagen grrr.

Jakkes schrikken Mi! vervelend ook dat hij blijkbaar wat erfelijk belast is qua hart & vaten. hopelijk valt het indd mee allemaal, iedere dag vette vis op het menu en verban alle bitterballen! :cool: sporten hopsakee ;) hij moet wel een vitale opa blijven he!

jeetje blauw indd je gaat snel! ik vond die eerste weken zo laaaaangzaam voorbij kruipen en jullie springen vooruit lijkt wel :)
    waren je pannenkoeken goed gelukt? ;)

phoe breek me de bek niet open over verschoningsleed... boeken, kledinghangers, tubes en potten creme álles passeert wel een keer om af te leiden. vandaag was het lego en deel 1 van zn drumstel... zolang het niet in een drol beland ben ik tevreden..

T. is nu verkouden, geen idee waarvan want niemand had het nog in de omgeving geloof ik... nouja. Draaaama met de neusspray dus, wegdraaien en als ik een kant toch gedaan heb dat heeft ie het niet meer en loopt helemaal blauw aan, hij maskt het zichzelf zó moeilijk... dus nu slaapt ie met 1 neusgat open en 1 dicht... we zullen zien wie er vannacht weer uit mag ;)

hij heeft sinds vandaag ook ineens door dat hij zonder steuntje kan gaan staan en lopen, zal binnenkort wel ff filmpje neerzetten van het loopje van onze dronken tor.

tijd voor vakantie Alyssa, en wat leuk dat ze zingt!!

20. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Haay meiden...

Ik heb te veel gelezen om te reageren op iedereen dus doe het gewoon lekker niet haha.

Afgelopen week hadden wij nog vakantie. Heerlijk thuis met ze alle. Mooi afdak gemaakt in de tuin bij de deur zodat we ook met regen buiten kunnen zitten. En druk met de verjaardags voorbereidingen. Wij hebben afgelopen zaterdag zijn verjaardag gevierd. Was echt super leuk !! Hij heeft de dag van zijn leven gehad. In de ochtend alleen maar wijzen na de ballonnen die die die hahah zo lief. En alle visite vond hij echt leuk. En hij is echt zo verwend heb totaal €120 euro aan cadeau bonnen van de Bart smit. Hij heeft toet toet vliegveld , politie bureau en garage gehad. Zoef zoef boom hut. Wat losse diertjes en auto's van die serie. Hij heeft een cars auto gehad , wat stapel speelgoed , wat voorlees boekjes en een muziek achtig iets ding. En de cadeau bonnen dus ;). En nog een bon voor kleding.
    Super verwend dus !!

Ik kom morgen even veder kletsen ik ben veelste druk haha.

Deel Deze Pagina