Ben ik nog even snel heb even tijd hihi Met B. Zelf gaat het ook prima. Hij wordt zo wijs ineens. Vandaag eerste dag weer op het kdv , teminsten ochtend. En dat ging weer super. En de leidsters wisten niet wat ze zagen. Hij is zo vooruit gegaan qua ontwikkeling. Met mij zelf gaat het ook goed kan niet wachten om ongesteld te worden en weer veder te kunnen . Ik verwacht dit weekend mijn ongie. Donderdag uit delen op het kdv pffff nog steeds geen idee. Vrijdag is mijn mannetje echt jarig. Ik ben zo trots op hem maar ik kan ook wel huilen. Het is zo snel gegaan. 1 jaar...
Zo Pluisje, hij is zeker verwend!!! Grappig. Levi doet dat ook overal naar wijzen en die die die Hier heeft meneer opstaan ontdekt. Dus hij kan nu zichzelf optrekken. En hij gaat steeds meer durven dus hij sjeest om de tafel naar de bank, de box en de kast en hij heeft een houten speelboog die hij momenteel als rollator gebruikt en door het huis mee stapt qua luisteren is het nog steeds bal. Hij giert het uit van plezier als je hem streng toespreekt of iets verbied. Bij de arm pakt etc. Het spoort hem alleen maar aan om het nog meer te doen en hij giechelt er gewoon bij. Draak! Word nog wat Vanmiddag heeft hij ook weer wat nieuws ontdekt. Hij trekt zijn broek uit. We hebben nu een streaker in huis hoor
Whaha het klinkt erg humoristisch Mi, Levi die zijn eigen broek uittrekt, maar kan me voorstellen dat het na een paar keer niet meer leuk is Grote rakker die ie is! Leuk Roosjuh, zo aan de voorbereidingen bezig zijn geeft al heel wat voorpret hé Oeh jurken passen, het duurt nog even, maar dat moment is zo speciaal! Nog geen datum trouwens? Je ventje is lekker verwend Pluis En hopelijk wordt je gauw ongesteld en mag het heel snel raak zijn!! Ik vind het zelf ook snel gaan hoor haha! Alweer 12 weken Maarre, ik gun jou het feestje eerst Mi Als jij nou over een paar weekjes even een superbevalling doet, heb ik misschien wat minder vrees voor de bevalling straks Ik zie er best tegenop, jij? En hierbij mijn allereerste buikfoto deze zwangerschap! Op de foto vind ik het zelf meevallen, maar in het echt vind ik hem al fors. Ik groei sneller dan bij de eerste zwangerschap
En natuurlijk nog een stoere foto van m'n binkie die helemaal gek geworden is van z'n (verjaardags)auto. Hij gaat er, sinds we terug zijn van vakantie, zelf op zitten
Aaaah wat een cutie!! Maak je maar geen zorgen over de bevalling meiden, een tweede gaat meestal een stuk makkelijker én relatief kort na de eerste zal dat vast meewerken. Jullie lanceren die beebjes dr zó uit, floep
Aaaaa stoere binkie op zn cros ooto en jeetje al een goede buik blauwoogje! Had ik bij deze ook. Die buik gaat echt veel sneller! Wb bevallen...ik ben van plan om bij 0,5cm een ruggenprik erin te laten schieten. Ik doe niet mee aan de pijnleiderei anno 2015. I want the drugs (oke ik twijfel maar vorige keer beviel hij letterlijk goed maar ik vraag me af of ik het deze keer zonder kan) Maar inderdaad Roos, gaat het zo snel dat ik op de snelweg beval Hier is de nesteldrang begonnen. Verschrikkelijk. Heb vandaag de koelkast en magnetron gesopt. Vensterbanken en kasten heringericht en net de hele kledingkast uitgebaggerd en uitgedund. Dat is weer netjes Wat zal ik morgen eens doen... tenzij ik morgen niet meer kan bewegen van de pijn.
Ik hoop het echt!! Normaal zie ik het meeste door een positieve bril en denk ik dat het allemaal wel goed komt... maar vanwege de eerste bevalling heb ik er schrik van! Hoewel alles goed is afgelopen, vond ik het best een trauma die urenlange weeen zonder goedvorderende sluiting. Eigenwijze muts wilde geen pijnstilling... uiteindelijk 2 uurtjes voor de befaamde 10 cm pijnstilling gekregen omdat ik doodop was. Had geen kracht meer om te puffen, had ook geen persweeen met 10 cm. Die had ik met 5 cm wel, helaas wat te vroeg. Misschien was het anders gelopen als ik eerder pijnstilling had gevraagd bedenk ik mij laatste tijd. Dat ik dan al eerder ontspannen was geweest en sneller ontsluiting had gehad. Maar ik wilde graag thuisbevallen en heb zelfs eerst geweigerd om naar het zkh te gaan toen de ontsluiting niet vorderde. Sterk willetje heeft deze dame Uiteindelijk moest ik wel, en was er later dankbaar om. Ben er nog niet helemaal uit, een thuisbevalling lonkt nog steeds, maar denk toch dat ik in het zkh wil bevallen. En niet meer eigenwijs ga doen, als het niet meer te houden is vraag ik om pijnstilling. Hopelijk is het niet nodig, but just in case! En sowieso als er iets gebeurt is het toch wel zo fijn die medische hulp binnen handbereik. Jaaaa ik wil wel een filmpje zien van je lopende ventje Roos! En de pannenkoeken waren heerlijk
Als je niks meer te doen hebt Mi, mag je hier ook best komen Grote stofnest hier... Toch grappig die nesteldrang hé! Ik had het bij J. heel erg de laatste weken. En ik tegen iedereen zeggen: "Nee hoor, echt geen nesteldrang. Heb nu gewoon eens echt tijd." Heb de dag van de weeen nog staan schrobben en dweilen, tot in de hoekjes hé!! Ben normaal echt geen poetsmiep! En het hele bed moest en zou verschoond worden... eind van de middag toen we voor het eerst de vk gebeld hadden en ze kwam toucheren piepte ik nog: "ehh, is het een probleem dat het bed niet opgemaakt is??" Was geen probleem zei ze Tijdens steeds pijnlijkere wordende weeen het bed nog staan opmaken... Maar neee hoor, echt geen nesteldrang Wijs Mi, geen gestuntel dit keer... drugs is it!!
Hahaha neeeee poets alleen bij mezelf hoor. Jij mag straks ook weer tekeer Ik kreeg de ruggenprik pas bij 9cm... ze hadden steeds spoedgevallen en heb 2,5 uur erop moeten wachten. Dus kan wel zeggen dat ik best wel weet hoe de weeën op het eind voelen. Maar daarna...zalige pijnloze relaxte rust tijdens het persen. Beetje grapjes maken ondertussen. Heerlijk. Geen paniek. Dat wil ik gewoon weer. Dat maakte alle ellende weer goed. Ik kon extra genieten van het moment dat hij kwam. Was geen waas van pijn. Maar nu is de vraag... zal ik genoeg op tijd de prik krijgen of weer niet. Scheelt ook dat ik totaal niks geen bijwerkingen daarna gehad heb ervan. Hij werkte uitstekend. Wel eerst nog 3x dosis verhoogd omdat hij niet werkte maar dat kwam omdat ik al zo ver was. Ik heb met 10cm dus nog 1,5 uur op mijn zij moeten liggen omdat meneer verkeerd lag. Daarna mocht ik pas persen. Bij mij ging trouwens wel snel. Ben in 2 uur van 4 naar 8/9cm gegaan. Dacht dat ik dood ging
Wauw blauwoogje, mooie buik al zeg super leuke foto van J. Ohhhhh whihi, die bevallingsverhalen! Succes dames.. mijn bevalling was ingeleid, ging super snel, heftig, weeënstorm en zonder medicatie dit wil ik weer proberen (zonder het inleiden dan) Eerst hopen dat alles goed blijft gaan
Hihi Mi wat een boefje die Levi . Hier heb ik ook niet zo veel overwicht hoor hij lacht me inderdaad gewoon uit. En niks helpt . Tot mijn vriend wat zegt ... Dan is het huilen geblazen... Nesteldrang : ik had er bij B. Ook behoorlijk last van begon ook al vrij vroeg en werd steeds heftiger. Top punt was wel midden in de nacht boven de keukenkastjes schoonmaken. Lees : 39 weken zwanger en er niet meer af kunnen. Midden in de nacht mijn vriend moeten roepen en die was wel een beetje boos op mij . Toch heb ik sinds de zwangerschap wel iets van nestel drang over gehouden , niet zo drang matig meer natuurlijk. Maar ik kan niet meer tegen troep en ben echt 10x schoner. Oke nu lijkt het net of ik een vies peuk was nee dat ook niet maar ik kan nu echt niet tegen troep. Wat ook weer niet zo handig is met kinderen.... Mijn volgende bevalling wordt sowieso ziekenhuis. Na de bevalling van B. Vind ik thuis bevallen geen optie. Ik bedoel het was dat ze B. Aan de monitor hadden anders hadden wij niet geweten dat hij niet leuk in mijn buik had met alle gevolgen van dien. Nou meiden ik ben vrij maar zoveral te doen. Naar het dorp spullen voor de traktaties halen , bij mijn hoogzwangere zieke vriendin op visite (hoge bloed druk en beginnende zwangerschapsvergiftiging) en boodschappen doen. En eigenlijk wil ik even naar de action/leen bakker. Ik moet ook nog iets vinden waar ik zijn speelgoed in op berg hij heeft zo veel nu !! Hoe hebben jullie dat geregeld ik kom niet veder als die lelijke kasten van de ikea...
Wij hebben een buffetkast, waarbij het hele onderste gedeelte voor de kinderen is. Daar zitten allemaal manden in met speelgoed. Daarnaast nog een losse kist met speelgoed... Poeh he....Lotje is niet te genieten op het moment. Al 3 nachten zijn we met haar in de weer. Of eigenlijk mijn man, want als ik er heen ga, wil ze alleen maar drinken en dat moeten we niet hebben. Ben nu juist aan het afbouwen. Ze heeft ruim 1 jaar bv gehad en vind het goed zo. Dus nu alleen in de ochtend nog... Verder stapt ze mee aan de hand ,vind ze prachtig. Op vakantie in het zwembad ging ze ook helemaal los. Was een peuterbadje waar ze in kon staan. Had bijna een hernia aan het einde van de vakantie. In het diepe bij haar zussen vond ze ook prachtig, vooral als papa heel gek met haar deed. Maar man o man, wat was het heet! De eerste dagen rond 40 graden, daarna 3 dagen bewolkt en toe weer rond de 35 graden. Kon op een gegeven moment merken aan Lotje dat ze weer toe was aan haar normale ritme, dus lag ze in die hitte te slapen in de caravan. Vond het doodeng! Dus af en toe maar om het hoekje gekeken. Gelukkig sliep ze zo'n 3 uren, zodat ze dwars door de hitte heen sliep. De andere 2 moesten ook verplicht slapen van ons. Door de hitte laat op bed en vroeg er weer uit. Want als er 1 wakker is, is iedereen wakker!
Wauw blauwoogje wat een prachtige buik al! Oo zo mooi!!! Hier wel een lelijke ikea kast met 3 bakken met speelgoed.. niet het mooiste helaas maar was even het handigst. Vandaag hebben we ons huis verkocht. Per 1 november moeten we eruit dus nu snel opzoek naar een nieuw huis! Er staat nog helemaal niks wat wij leuk vinden.. oeps. Yinthe werd gisteren avond wakker met 40 graden koorts.. hele nacht heen en weer geweest.. nu sliep ze om half 7 is ze om 10 voor 7 weer helemaal over haar toeren! Worden jullie kindjes snachts nog wakker? Ook zo'n luchtalarm snachts? Ik schrik me werkelijk waar het apezuur!
Dank je Phyllis en Alyssa! Wat super zeg Alyssa, gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis!! En spannend zo snel op zoek naar een nieuwe, hopelijk komen jullie alsnog snel iets moois tegen! Heb je ook op andere websites gekeken behalve Funda? Niet alles staat daar namelijk. Succes met de zoektocht! Phillys, wanneer is je eerste echo precies? Zal vast al binnenkort zijn Hier alleen een grote mand, maar die is al veelste klein Nu kan er nog een hoop kwijt op het (slaap) kamertje dat over is. Maar die wordt straks ook bezet natuurlijk Hmm, nog even kijken hoe we dat gaan doen. Misschien anders nog een extra mand voor op J.'s eigen kamer ofzo, daar is nog genoeg ruimte gelukkig.
Ja hier ook! Mijn maag draait zich dan altijd om en krijg spontaan hoofdpijn Hier ook koorts bij Lotje...vind ik niet zo gek, van de hitte naar deze kou!
Ik heb boven wel ruimte maar wil beneden ook zijn plekje hebben want de komende jaren zal hij nog niet echt in zijn kamertje spelen. Hoeft niet heel veel te zijn maar 1 mand (wat ik nu dus heb ) is echt te weinig Trouwens ik ben helemaal de nieuwe zwangere vergeten te feliciteren gefeliciteerd !! En wat groeien haar lotje haar haren zeg zo schattig !!
Ja daar kun je al een mooi staartje in maken, beter als het teletubbie kapsel wat ik bij yinthe kan maken Ja dat gekrijs, het is net alsof er iemand haar afslachten daar.. dan vanuit je slaap daar wakker van worden is echt een hel haha Ah dus ook koorts! Ja het is inderdaad niet gek met dit weer..
Hahaha midden in de nacht klinkt sowieso alles extra hard. Gefeliciteerd met de verkoop van jullie huisie Alyssa, en als je niet op tijd wat vind moeten jullie maar in de caravan lekker inclusief trainingspak met glitters he Pluisje, hier staat alles nog naast de box. Wat een troep! Maar we halen binnenkort even bij ikea die speelgoedkist. Wij hebben vooral veel grote dingen die niet echt in een kist kunnen: loopfiets, loopauto, verschillende speeltoestellen met toeters en bellen, speelbogen etc. Pffff kan wel een paar parkeerplaatsen op het laminaat tekenen. Mvj, zoooo de hitte slaat gewoon van de foto af zeg!! Pfff begin gelijk te zweten. Maar wat een lekker koppie.
Mooie buikenfoto blauw, mooi bolletje jemig dat groeit echt al snel indd! J. is al groot maar dit wordt er ook eentje hoor Tja als ik één ding heb geleerd sinds ik moeder ben geworden is het wel (proberen te) stoppen met oordelen over wat de beste manier is voor zus en zo, in de opvoeding maar ook met de bevalling. Hele verhalen heb ik zitten lezen over wel/niet laten huilen, wel/geen speentje, wel/niet op de buik laten slapen etc. etc. Ik werd en wordt er nog steeds helemaal mal van. Je voelt zelf echt wel aan wat het beste is voor jou, of voor je kind, punt. Als ik een nare bevalling had gehad zou ik mezelf ook vol laten spuiten bij de tweede dus meiden, gewoon doen waar je je goed bij voelt, je hoeft niemand (jezelf inc) wat te bewijzen. Jullie zijn al supermoms *kus* Zoals beloofd, T`s geslinger on camera; https://youtu.be/ud7d1Zj7cZk en even een kiekje van zondag, op de kermisss lief snoetje van je kleine mvj! hier ook koorts! toevallig zeg, geen flauw idee ook waar hij het vandaan heeft, niemand hier is ziek. ik wordt niet wakker van gegil snachts maar ik vlieg nog regelmatig omhoog om de lakens van mn vriend af te trekken en T. eronder te zoeken die zoals altijd gewoon veilig in zn bedje ligt, pfff ... vermoeiend ...