Nou dames we mogen wel een avondploeg starten om jullie te supporten tijdens de nachten!! Storingsdienst leuk hoor ik kan lekker meegenieten met jullie van een veilige afstand haha! hoe gaat het eten nu bij Yinthe Alyssa? bij ons is het nog steeds niet voor elkaar te krijgen hem te laten eten zonder afleiding, het duurt me wel érg lang nu. Het gaat al een half jaar zo inmiddels. Moeilijk etertje hebben we, hij is zelfs niet te verleiden met pannekoeken, wel issie echt gék van fruit, maar dan wil ie het wel zelf happen en liever niet van een lepel. Heb je ook al een mini toeter blauw? Grappig dat ze dat zo voelen, hoge baarmoeder. Heb je dan ook geen last van wat maagzuur enzo? misschien was je daarom wel zo misselijk, je Uk duwt je hele diner weer terug omhoog. Morgen komen opa en oma hier thuis oppassen, nu móeten we wel opruimen..
Blauwoogje, mooi geluid weer he. Merk wel dat steeds al die herinneringen weer boven komen van de eerste keer. Lijkt wel of dat gisteren was. Levi had onder het eten een serieus brabbel gesprek met een vork aan zijn oor. Lekker ding
Ja nog steeds gooien roosjuh. Of staan in de stoel, ook errug leuk. Ze eet af en toe wel aardig gelukkig maar het is wel knap vervelend! Ik leg nu bij haar middag broodje een paar stukjes komkommer. Elke keer als ze een stukje brood heeft gehad krijgt ze een stukje komkommer en sinds dien is ze iets beter aan het eten. Ik moet helaas zeggen dat Yinthe de afgelopen 2 dagen weer slecht in slaapt. Gisteren 2 slaapjes van 3 kwartier en sliep savonds om kwart voor 10 en vanavond met 1 slaapje van 1.5 uur om kwart voor 9.. dan is ze gewoon vanaf 1 uur wakker. Dit gebeurd elke keer als ze op de crèche is geweest, gek hè?
Hier gaat het ook weer ruk met slapen....vanmorgen om 5 uur voor het eerst wakker, daarna 6,15. Gedronken en lichtelijk onder dwang nog bij me geslapen tot 6.45. Middagslaapje was een uurtje, veel te kort natuurlijk....dus eind van de middag alleen maar huilen. Weer onder dwang bij me op de bank een uurtje geslapen uiteindelijk. Vanavond weer huilen, huilen en huilen. Heb haar maar laten gaan, er naar toe gaan helpt niet, maakt het geloof ik alleen maar erger omdat ze denkt dat ze er uit mag. Alyssa2014: Het kan ook komen door de indrukken die ze moet verwerken. Onze oudste had dat ook altijd heel erg als ze bij mijn ouders was geweest...die zijn wat druk Dus op zich nog niet eens zo heel gek......irritant, dat wel @roosjuh007: Wij geven Lotje haar eigen vorkje. Daar prikken we dan wat op en dat eet ze zelf op. Ze geeft dat vorkje dan weer terug zodat ik er weer wat op kan prikken. Soms kan ik er snel wat happen tussen door in proppen, maar zo werkt het hier wel. Of ze heeft 2 vorken, en zodra ze 1 hap heeft genomen heb ik de 2e vork al klaar liggen....en zo wisselen we de vorken dan steeds om.
Goed idee Mvj, zal dat ook eens proberen. iig interessante afleiding., T. slaapt ook maar tot 6.15/6.30, maar ja, ik moet zelf alle dagen tussen 6:45 en 7.15 de deur uit dus dan ben ik alsnog eerder wakker dan hij is, dat scheelt gevoelsmatig.. op een vrije dag vind ik dat minder tof.. hoe lang is lotje uiteindelijk nog wakker geweest gisteren? ik werd weer onder vuur genomen in de badkamer, met zn waterpistool dan.. tjonge hij heeft het snel door als er wat valt te ratten hoor Aja blauw indd geweldig het luisteren naar het hartje! eigenlijk wel leuk om zoiets later nog terug te kunnen luisteren, maja dat gaat wat lastig. ben zo benieuwd naar jullie kleintjes, wat het gaat worden, hoe ze eruit gaan zien leukleuk!
Gister niet zo lang hahah! Even denken...om 7 uur wakker, om 9 uur in bed...tot 12,15. En daana van 14.30 tot 17 uur geslapen en 19.45 weer op bed Op zich dan ook niet zo gek dat ze om 5 uur klaar met slapen was Oeps Maar goed, vandaag om 6.45 uit bed, om 9 uur in bed. Geslapen tot 11 uur. Daarna van 13.30 tot 14.30, van 16.30 tot 17.30. Dus zoveel slaapt ze normaal eigenlijk ook...alleen dan van 13.30 tot 15.30.
Haha storingsdienst, mooi bedacht Roos Ik ben eigenlijk van plan lekker 's nachts tijdens de bv-momenten te blijven snoezelen als de baby drinkt. Ik ben er al lang over uit dat het dit keer een co-sleeper wordt. Baby aanschuiven en heerlijk blijven liggen Liggend voeden vond ik bij J. heel lastig, had er toen nog geen handigheid in. Maar inmiddels heb ik ervaring opgedaan, dus ik verwacht dat het dit keer makkelijker gaat. Mijn buik steekt idd al aardig naar voren, 's avonds helemaal. Dan heb ik idd vaak last van maagzuur. Alleen geen idee of dat komt door de baarmoeder. Volgens de vk is hij hoog (ligt al vlak onder de navel wat uitzonderlijk is voor dit termijn) en smal, en dan ben ik ook maar een kleintje met m'n 1.61 cm. Dus wellicht hangt het samen. Ach ja, alles voor het goede doel Heb je je huisje nog netjes opgeruimd voor de oppas? Leuk, passen ze vaker op? Wat een eigengereide boeffies met het eten hier... J. eet nog steeds netjes van een vork, lepel of whatever. Hij vind het allemaal best, zolang hij eten krijgt... tja, zit in de (schoon) familie Hij is alleen ook wel erg makkelijk, vorkje of lepeltje zelf vasthouden hoeft voor hem niet zo nodig. Ach, hoe makkelijk is het als je eten zo naar binnen geschoven wordt... slimmerik
Oh ja op koekjes na... Paar weken geleden hebben we dubbel gelegen om 'm. Mijn schoonouders waren bij ons een bakkie doen. Dus had ik koffie neergezet en daarna de trommel met koekjes (spritskoekje met chocola) even op de salontafel erbij gezet. J. was er als de kippen bij, graait zo een koekje eruit en steekt hem direct in z'n waffel. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is Hij kreeg toen altijd zijn eigen tussendoortjes. Maar hij had natuurlijk gelijk, deze waren veeel lekkerder Hij lust trouwens álles, maar één ding moet hij niet: nijntjeskoeken... Onvoorstelbaar hé?!
Sandra, wat een leuke outfits draagt Casper ik herken aantal dingen heeft Yuri ook. Tip H&m heeft nu super leuke blousje met ankers. Kinderwens, begint al te komen he, mooie foto Roosjuh, wat een prachtige foto, erg mooie locatie! Alyssa, het gaat redelijk, kan sinds gisteren lopen zonder krukken. Maar trap op en af is een hel. Dankje voor het vragem Roosjuh, herkenbaar het eten is hier soms ook een ramp. Dan eet ie nauwelijks en dan weer als een slootgraver. Heel cliche maar het is een fase haha MvJ 13 maanden sprong? Hier vorige week er midden in, zomaar midden in de nacht krijzend wakker worden en daarna niet meer willen slapen. Niet in slapa willen vallen alleen. Alleen maar heel hard huilen. Ze zeggen wel eens dat jongens makkelijker zijn als meisjes. Ik noemde Chalien altijd DramaQueen, maare Yuri is er meer een Phoe./
Hihi, leuk he, zelfde smaak? Ja, had het al gezien bij de h&m maar ben voorlopig even klaar met kopen..... ....pfffff....ff rustig aan doen. Ik moet over een paar maandjes het met wat minder salaris kunnen doen omdat ik dan ook echt op contract minder uren ga werken. Krijg nu nog steeds voor fulltime betaald en neem iedere week 8 vakantie uren op om mijn vakantiesaldo wat naar beneden te krijgen haha...maar eind van dit jaar is het over met de pret.....dus moet alvast gaan wennen.....
Hallo lieve meiden... Hier alles goed !! Ben wel ongelovelijk moe was even vergeten hoe dat was Met B, gaat ook alles goed. Jeetje vanochtend/vanacht heeft hij zijn eigen slaapzak open geritst Pfff... Ik wist dat zijn motoriek goed was maar dit... Pff haha. De rits stond gewoon open en hij stond vrolijk in zijn bed te lachen , boefje !! Ik kom morgen even meer schijven heb het vandaag heel druk en lees dus afentoe op mijn telefoon mee maar reageren vind k dan zo rot.
Fijn dat het al ietsje beter gaat corina, wat een gedoe zo he! wij hadden voor T. ook een co sleeper Blauw, als ik opnieuw zo mogen kiezen zou ik er wel een nemen met een stoffen afscheiding tussen de sleeper en het bed, wij hebben een hekje en dat is toch gepruts als je ligt maar goed... luxe probleem. verders moet je je kindje dan wel sowieso jouw eigen kantje in schuiven want met je kindje nog liggend in de cosleeper kun je onmogelijk voeden. maar het is evengoed prettig en handig zo aan je bed. lekker pluis dat alles zo goed gaat, en hoe meer symptomen hoe beter toch? oja en slaapzakjes met lage kraag kun je omgekeerd aandoen dan kunnen ze de rits niet openkrijgen succes!
O Pluisje wat heerlijk die kwaaltjes dit voelt beter aan he. Roosjuh, hangt ervan af hoe groot je tietels zijn of je erbij kan Die van mij zijn helaas niet zo groot geschapen. Heb wel een paar keer op mijn zij proberen te voeden maar mijn borst hing dan nog te hoog voor het mannetje om erbij te kunnen Had gelukkig genoeg productie in die mini's maar je bent wel beperkt in houdingen. Maar wie weet word ik er nog handig in hahaha
Haha nou dan mag je wel maatje F in die wieg werpen geloof ik wil je erbij kunnen ik heb ook maar een bescheiden b'tje. ik zat met dat gehannes dat de bovenrand van de cosleeper precies zit waar je gezicht zit en je je arm kwijt moet. kindje ligt altijd lager. in ging altijd maar aan de bedrand zitten en viste em er zo uit, hoefde je iig niet je kamer uit.
Haha, nou ik heb cup D/E en voedt pas sinds 9mnd liggend! Dat vergt best wel oefening. Baby moet heel goed kunnen aanhappen en vasthouden zeg maar. Maar het is wel handig, kan je zelf lekker dommelen Pff....ik zou zo hard stoppen met bv na de vakantie...maar Lotje slaapt nog steeds "slecht", is net van haar verkoudheid af, nu ben ik niet echt fit... Dus dan denk ik weer: Mijn lichaam barst weer van de afweerstoffen, dus via de melk krijgt zij daar ook weer wat van.... Zo is er elke keer wel weer een reden om NIET te stoppen Maar goed....als alles weer fit is en normaal slaapt, dan echt eens de knoop doorhakken!
Hahahaha!!!! ze drinkt nu "al" 3 avonden niet meer....maar dat komt puur omdat papa haar naar bed brengt. Ze heeft op het moment enorme papa-honger/ 's Ochtends lijkt ze wel uitgehongerd en drinkt ze alsof ze al daaagen niks heeft gehad! Vannacht 3x bij haar geweest voor de speen, maar wel geslapen tot 8.15! Mijn man zit zo in het ritme van vroeg wakker zijn, dat ie uit zichzelf wakker werd om 6.30 en om 7 uur in zijn eentje beneden zat
Oh mvj ik wou dat ik zo'n vent had! Heerlijk! Maar ook dat Yinthe papa honger had! Het is net alsof ik stroop aan mn kont heb zeg. Momenteel is het even 2 dagen gigantische jengelen! Ach komen we ook wel weer Door Laatste dag mooi weer dames, gaan jullie nog wat leuks doen?
Hier is papa trouwens ook steeds populairder. Leuk om dat snoetje te zien als hij uit zijn werk komt.