Oh Tassie, wat jammer!! Ben je ook al ongesteld geworden? Zo, heerlijk zeg mvj, jij hebt lekker bijgetukt Enne, lees ik nu dat je al 7 kg kwijt bent? Wow, goed zeg!
Oh tassie wat balen hopen dat het snel succes bij jullie heeft! Zou fijn zijn als het sprongetje weg gaat mamavanjuul. Volgens mij is het hier ook op z'n retour, *klop heel hard af * vandaag ook weer super vrolijk! Slapen blijft een drama maar daar hebben we ons eerst maar even bij neergelegd.. dan maar met een filmpje in slaap vallen.
Ik ben nog niet ongesteld geworden. Ik hoop dat het snel zal gebeuren. Laat het dan ook maar komen. De buikkrampen zijn nu wel weg, maar toch voel ik mij nog steeds niet helemaal lekker. Net alsof de menstruatie toch snel gaat komen.
Wat jammer Tassie. Gelukkig heb je nog cryo's inderdaad. Was jouw meisje van een verse poging of ook een cryo? Volgende week lekker warm. Dus leuke dingen doen met je gezin. Ik zie echt op tegen de hitte.
Wat jammer Tassie En gefeliciteerd blauwoogje geweldig!! Dat Tassie & ik maar snel volgen en de andere meiden die ook graag zwanger willen worden Hier alles goed. Geniet van onze kleine man met volle teugen. Hij wordt steeds leuker en hij wordt steeds slimmer zo leuk om te zien Zit mij een beetje te vervelen op de bank... Ik heb heel lang geen drang gehad om een avondje te stappen. Laatste weken spookt het steeds meer door mijn hoofd en nu is er ook nog feest in de stad maar goed volgende week heb ik een bruiloft dus dan heb ik een feestje ... Wel apart want ik had echt al een jaar voor dat ik zwanger was , eigenlijk dus nu al 2 jaar er geen behoefte meer aan. En ik heb leuk nieuws : B. Zegt papa !! Zo leuk en zo schattig!! Eerst babbelt hij er op los en dan is het heel zachtjes papa! @Sandra beterschap... @ Mii pff ja dat snap ik heel goed. Toen ik zwanger was van B was het ook zo warm (en jullie allemaal waren toen ook zwanger haha) en ik had het zwaar. Ik kan al niet zo goed tegen warmte in Nederland (gek genoeg in buitenland wel ) , laat staan zwanger dus. Ik woonden ook nog in een flat toen op de derde tevens hoogste verdieping dus dan weet je het wel. Heb geloof ik 6 weken op bed gelegen met een ventilator nee ik heb met je te doen. Lekker rustig aan doen , goed drinken en verkoeling zoeken.
Hier is Casper gelukkig weer opgeknapt. Koorts is weer gezakt naar normale waarden. En AL het eten ging er vandaag ook weer gewoon in, dus heeft gelukkig maar anderhalf dagje geduurd en dat zonder noemenswaardige ellende eigenlijk....dus wat dat nu weer was.... Pluisje, ze worden inderdaad steeds leuker nu he...Casper begint ook zo schattig te brabbelen, net of hij gewoon echt een praatje aan het maken is met je haha....en hij zegt sinds een paar dagen echt de hele dag door papa en mama....zo schattig en maar zwaaien naar zo ongeveer alles haha.... Tassie, jammer om te horen dat deze poging niet is aangeslagen....op naar de volgende helaas...maar je had een goede oogst toch, dus nog wat voorraad? Om het zo maar eens te zeggen...veel verstand heb ik er ook niet van sorry Heb me toch gave donkerblauwe leren schoentjes gekocht voor hem in de uitverkoop.....maatje 24 heb ik genomen past echt de komende jaren nog niet haha, maar ze zijn normaal zoooo duur en nu was er 70 procent korting, dus moest ze hebben haha. En nog een heel schattig badjasje bij dezelfde webshop gescoord....Vindt het zo'n leuke webshop, maar veuls te duur haha...dus koop alleen maar dingetjes in de megasale, zoals nu
Ach wat jammer tassie. Hopelijk is de volgende trugplaatsing wel een succes! Gewoon een keer lekker aan toegeven pluisjee, een keer is er echt niets mis mee om even lekker uit te gaan. Lekker zeg mvj, even bijslapen
Ja, kan me voorstellen dat je dan maar snel die ongesteldheid wilt hebben Tassie, al hoop ik ergens nog dat je gewoon traag hcg aanmaakt en toch in verwachting bent! Vind het echt sneu voor je, na al dat spuiten en zkh bezoeken, dan hoop je dat het in 1 keer raak is. Bij jouw meisje was het wel na 1 poging raak hé? Testte je toen wel na 2 weken gelijk positief? Hoop dat je wat afleiding kunt zoeken, verwen je zelf maar even goed! En hopelijk is het volgende ronde jouw ronde! Pff kan me voorstellen dat je tegen die hitte op ziet Mi, het wordt er niet makkelijker op voor je! Werk je nog of ben je nu gestopt? Je moest al rustiger aan doen toch? Dan doe je dat toch Pluisje, als je vriend of iemand anders thuis is voor je kleintje, ga jij gewoon lekker op pad. Ook wel weer een goed teken, dan kun je je kleintje makkelijker loslaten. Merk zelf ook nu J. ouder word ik het makkelijker vind om even weg te gaan. Ik heb gister even heerlijk gewinkeld en 2 zomerbroeken gescoord, en 2 leuke topjes. Dus ben voorbereid op de hitte Manlief bleef thuis met onze kleine. En ben dan met een uurtje á anderhalf uur weer terug, maar ben dan toch even heerlijk eruit geweest. Sjieke schoentjes hoor Sandra! Leuk Gelukkig dat Casper weer wat is opgeknapt! Ik ben ziek, heb griep. Vrijdagavond waren we naar de verjaardag van m'n zusje, lekker gebbq-ed en hele avond buiten gezeten. Ben bang dat ik daarvan een koutje heb gevat. Werd zaterdagochtend wakker met flinke keelpijn. 'S middags kreeg ik spierpijn, 's avonds werd ik snotverkouden en had ik denk ik wat koorts. Nu gaat het gelukkig iets beter, maar heb me toch ziekgemeld. Ben een beetje slap. Ach, komt wel weer goed Roosjuh, heb je het zo druk meid? Hoop dat alles okee is met jullie!
Hier in het begin van de zwangerschap ook de griep gehad. Irritante is dat je dan bijna niks mag innemen behalve paracetamol... beterschap meis! Ja ik werk nog. Heb gister een zwembad gekocht van 3 bij 2 meter daar moet ik toch inpassen? Kan ik een beetje dobberen
Dank je! Nee dat is idd heel jammer dat je bijna niks mag innemen. Moet weer even wennen dat ik weer met van alles rekening moet houden Haha oh heerlijk, moet lukken dat dobberen denk ik Lekker grote parasol erbij Knap van je dat je het nog volhoud met werken! Sjonge, hoop niet dat m'n familie al door heeft dat ik zwanger ben. Met die bbq afgelopen vrijdag werd gevraagd hoe iedereen de biefstuk wilde. Ik zei doorbakken, terwijl mijn broer en zus ernaast zaten en het hoorden. Oehh, als ze slim zijn hebben ze het door! Mijn zus misschien wel, die is 2,5 maand geleden bevallen van haar 3e kindje. En ik wilde het zo graag nog geheim houden! Misschien zegt ze wel als het zover is met vertellen, oh dat dacht ik al!
Hier zou dat zeker opvallen. Ik heb mijn biefstuk het liefst nog loeiend dus doorbakken zou ik nooit voor kiezen normaliter. Ik heb je temp kaartje bekeken. Echt volgens het boekje he
Hier ook eentje...ik heb mijn biefstuk ook graag zo rood mogelijk...doorbakken is zoooo zonde haha. Temp kaartjes heb ik totaal geen verstand van. Vond het al knap van mezelf dat ik de ovulatietestjes snapte haha.....en meer dan dat was ik ook niet van plan om bij te houden, het moet wel leuk blijven dat zwanger worden... . Wil hier niemand mee kwetsen, maar anders wordt het wel heel erg vrijen op de klok.....dat was het met die ovulatietestjes ook al wel....maar die deed ik stiekum haha dus dat had mijn vriend niet door....heb ze ook pas na de tweede miskraam gebruikt omdat ik wilde weten wanneer het hele spulletje weer op gang kwam..... Zo eens kijken of Casper wakker is, dan ga we weer lekker buiten eten enzo. En zojuist de autostoeltjes in de auto's gezet en de onderstellen voor de maxicosi eruit. Ben benieuwd wat hij er van vindt morgen als ie ineens vooruit kan kijken ipv naar die saaie rugleuning
Dubbele post.. Blauwoogje, wauw gefeliciteerd ! enne beterschap, hopelijk verdwijnt het griepje gauw. Tassie wat jammer, hopelijk meer geluk de volgende ronde. Volgende week ruim 30 graden, Mi dat wordt weer vocht vast houden denk ik, goed drinken he Hier begint mijn vakantie donderdag dus ik hoef gelukkig niet aan de bak met de hitte yeahhhhh
Jep...had er de afgelopen dagen al last van. Blegh Heb jij geluk! Ik moet donderdag werken...maar daarna gooi ik Levi in het zwembad en plons er zelf achteraan
Ja ik hou ook meer van medium biefstuk, 't was nu maar flink kauwen Ja mooi kaartje hé, heel stabiel idd Nee dat vrijen op de klok zullen de meesten niet echt leuk vinden Sandra, al zal het voor sommigen wel 'moeten' natuurlijk. Ik heb 2,5 jaar geleden de cursus nfp gevolgd omdat ik van de pil af wilde. Was toen nog niet bezig met zwanger worden, wilde een natuurlijke manier van anticonceptie. Dat past helemaal bij mij! Vond de cursus echt superinteressant, je leert ook zo goed je lichaam kennen! Zo is mij geleerd hoe je je vruchtbare dagen kunt ontdekken dmv temperaturen en bmm-slijm. En wanneer je niet-vruchtbare dagen zijn waarop je veilg kunt vrijen. Het leuke is, je kunt deze methode dus ook goed gebruiken bij zwanger worden. Al is het 'nadeel' van temperaturen dat je je eisprong pas achteraf ziet als je temp hoger wordt. Maar je kunt wel aan je slijm zien wanneer je vruchtbaar wordt. Maar had ook een zeer goed libido waar ik aan het merkte, eigenlijk wel mooi dat het zo natuurlijk ging die zin Al die maanden dat ik bv gaf had ik dat niet, omdat mijn cyclus plat lag. Temperaturen doe ik meer zodat ik kan zien hoe mijn cyclus verloopt. Het is stúkken goedkoper dan ovulatie-testen, je hoeft alleen een thermometer aan te schaffen (en je moet natuurlijk leren hoe het moet als je dat leuk vind). En zo kon ik ook zien dat ik kans maakte om zwanger te zijn omdat de temp hoger bleef. Scheelt ook weer testjes We hebben er wel eentje gedaan, gewoon om het werkelijk te kunnen zien Maar het is in principe niet nodig als je temp langer dan 18 dagen hoog blijft na je eisprong. Dank je Corina! Oh heerlijk zeg, bof jij even, precies vakantie bij de hoge temperaturen! Geniet ervan! Ik moet dan natuurlijk werken, sniksnif
Oeh daar heb ik ook geen verstand van, temperaturen enzo Inderdaad hier gaat ze ook steeds meer brabbelen. Ze zegt de hele dag haai en dan zwaait ze. Zo lief! Weten jullie of je het consultatiebureau ook kunt bellen met oog op Hulp? Wij hebben echt Hulp nodig met haar slapen, gisteren was het 23:15 en ik kan mn ogen amper open houden. Ik heb iets nodig om te gaan proberen maar weet niet of je ze hiervoor mag bellen?
Nou mi ik wens je ook sterkte in dit weer. Ik vind het verschrikkelijk! Ik kan absoluut niet tegen warmte,vorig jaar had ik dan ook behoorlijk dikke enkels Hoeveel werk jij nog?
Alyssa, ja je mag daarvoor de wijkverpleegkundige bellen. Hebben ze geen telefonisch spreekuurtje? Hier kreeg ik een formulier mee met de tijdens van het weegspreek uur (kun je gewoon langswippen) en ook die van het telefonisch spreekuur. Heb ik in het groeiboekje zitten. Bij ons duurde het twee jaar voordat ze in het ziekenhuis gingen helpen met zwanger raken (dus totaal vier jaar eer ik zwanger was) nou in die twee jaar dat jet het 'thuis' probeert ga je op den duur echt wel langzaam aan alles proberen hoor. Ik heb ovu. testjes gebruikt paar maanden, paar maanden getempt, allerlei vitamines uitgeprobeerd etc etc... zelfs een hele periode van alles loslaten en we zien wel (want volgens iedereen zit het toch maar tussen je oren?) maar niks hoor. Uiteindelijk is vlak voor de eerst ivf poging dan toch een veroorzaker uit de bus gekomen. Maar blijkbaar snapt mijn lijf na de eerste zwangerschap precies hoe het moet. Hahaha heb dus twee kanten meegemaakt.
Gewoon even bellen of langs gaan alyssa. Ik ging naar een weeguurtje en heb het toen direct aangekaart. Kregen advies mee en wanneer dat niet voldoende zou zijn zou er iemand thuis komen om mee te denken. Of dat dan van het cb is of niet maakt niet uit, zij hebben wel de juiste routes voor je. Is er geen inloopspreekuur? Echt killing als ze zo slecht slapen 's nachts
ja hoor Alyssa, gewoon even heen bellen. Denk dat je wijkverpleegkundige dan naar jullie toekomt en jullie bed rituelen bekijkt. Hadden we bij Chalina ook. Zij heeft nog steeds ernstig verlatingsangst met name s'avonds als ze moet gaan slapen. Ze heeft tot haar 3e bij ons in bed geslapen nu slaapt ze op haar eigen bed in onze slaapkamer. We hebben met haar afgesproken als ze 4 wordt en naar de basisschool gaat dat ze dan op haar eigen kamertje gaat slapen. Maar wat een toestand zeg, heb zelfs een paranormaal persoon over de vloer gehad, om te kijken of er iets was op haar kamer.. Yuri daarentegen is een wereld van verschil, hij slaapt altijd op zijn eigen kamer. Of hij moet zich al ziek voelen dan ligt ie het liefste bij mij, maar ja ik wil hem dat ook niet aanleren...