**Juli/augustus 2014 mama's - deel 2**

Discussie in 'De mama's' gestart door Kinderwens87, 23 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Dank jullie meiden!! We zijn er heel blij mee. We hebben gelijk de eerste kleertjes gekocht. Roze uiteraard ;) En voor J. nog een winterjas, 2 broeken en stevige schoenen. En vanmorgen nog kasteeltjes gehaald, van die lekkere marsepeinen gebakjes, bij de bakker om het te vieren. Hebben we bij J. ook gedaan. Altijd leuk om iets te vieren:)

Ach Roos, leuk is anders idd als T. niet slaapt. Ik vind het toch knap dat hij het dan zolang volhoud, al is het lekkerder als hij gewoon een middagdutje deed natuurlijk. Misschien komt het nog wel dat het lukt.
    Ja, best spannend maar ook heel leuk om een meisje te krijgen. Ben nu natuurlijk echt een jongen gewend. Ik ben zelf geen grote tuttebel, maar vlechtjes maken moet lukken hihi. Ach, komt helemaal goed:) Het leuke is dat het nu allemaal nog concreter maakt. We gaan binnenkort lekker rommelen met de nieuwe babykamer en namen verzinnen (mijn man heeft al een favonaam haha). Mijn zus heeft in april een meisje gekregen en heeft nog bergen meisjeskleding zei ze die ik mag hebben. Dus ik ga me nu lekker storten op het voorbereiden.

Wat leuk Alyssa, dat je schoonmoeder en vriend leuk geshopt hebben voor Yinthe. En goed zeg, al 4 kilo! Dat geeft dan wel de motivatie om door te gaan hé?

Wow, 70 cupcakes! Knap hoor dat je al die moeite er voor doet. Ben je inmiddels uitgenesteld Mi of zijn er nog dingen op je to-do-lijstje te doen?

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ja dat hebben we nu een beetje echter de rug, zeer vermoeiend!
    Hier is het nu meppen, knijpen en bijten als ze haar zin niet krijgt. En als je "auw!" Roept krijg je er meteen een kus en een grijns bij!

Boefje was trouwens vanmorgen weer om 7.45 wakker!
    Prima ritme, door de week 6.30 en weekend tegen 8e 😉

Hier trouwens ook een lekkere eter!
    Als ontbijt 2 boterhammen met chocopasta of pindakaas.
    Dan een banaan, appel of druiven
    Lunch ook vaak 2 boterhammen met kaas, ham of cervelaat.
    Tussendoor soepstengel, koekje, appel
    Avondeten 1/2 aardappel met groente en vlees. Toetje na.
    En de hele dag wat roosvice.

Qua kleertjes zitten we nu in 80!

Praten doet ze nog niet, alleen gillen en nee-schudden!
    Oh heb nog een leuk filmpje! Zal die eens plaatsen

3. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
  4. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Aaahh wat lief!!! je ziet haar echt denken, en dan met die handjes opzij van 'wat is diiiiiit?' haha, lekker toetje!

5. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ooo echt leuk om te zien!! Ze kan al goed nee schudden ;) en een beetje de neiging om dat ding in de mond te stoppen hihi

Wat is dat voor programma?

En wanneer gaat dat eigenlijk over dat ze alles in de mond doen? Levi doet echt alles in zijn mond... hij had pas bijna een pissebed op. Gelukkig kwam hij hem eerst aan me laten zien voor hij hem erin ging stoppen. Kon ik hem afpakken ;)

Blauw, heerlijk een kasteeltje! Jazeker, overal een feestje van maken hoor ;)

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    nee schudden doet ze de hele dag ;)

Hier was het vanmorgen.....8.45 :$

7. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Oooo wat schattig mvj. Volgens mij is het een dikke donder :D
    Ik ben ook wel benieuwd welke app dat is? Vind Yinthe vast ook leuk, doet ze eens een keer wat anders als gooien met de iPad ;)

8. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Goedemorgen, zegt ze met haar ogen op half 7 en een dikke grote mok koffie voor zich...
    Don't ask. pff

Mi, het klinkt als indaligsweeen, spannend super spannend.
    Hier weer een achterneefje rijker in de familie, jongentje Giovanni.. naam vind ik minder haha

Sandra, he wat een pech zeg!

Alyssa, woehoee de 1e 4 kilo eraf! op naar meer.
    Hier vanaf morgen weer krachttraining doen, hopelijk lukt het met mijn pootje haha
    Operatie? ff terug scrollen hoor.
    Ohhh wat een verademing straks, ze kan hier echt vreselijk last van hebben dus ik denk dat je straks een makkelijker kindje hebt die ook nog eens minder ziek is.
    Ik heb het nu van dichtbij gezien, kind is compleet veranderd.

Blauwoogje: ook een rijkeluiswens voor jullie dus. Van harte gefeliciteerd :D

Hier ook maat 80 van kleren, gaat snel!

Mvj wat een leuk filmpje :D

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik zal zo eens kijken welke het is ;)

10. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
  11. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Ik heb zojuist 2 uur lopen zoeken naar mijn sleutels.. mijn hele sleutelbos met álles erop en eraan was weg, huissleutel, poortsleutel, autosleutel, praktijksleutels, fiets, mn ouders huis etc etc. Heb het hele huis op zn kop gezet, in de geluidsbox gekeken waar ie zo nu en dan balletjes in propt, in het laatje van mn nachtkastje waar hij gisteren mijn telefoon had verstopt (was ook goed voor een paar uur zoekwerk) en nu...
    Kon ik ze uit de prullenbak vissen vanaf de bodem... hij zat zo vol en ik had tot de helft al eerder gekeken zodat ie eigenlijk vandaag naar de container moest.

*pfoei* ... ik kan nog naar mn werk morgen :)

12. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Wat een leuk filmpje mvj! Heel grappig dat snoetje van d'r hoe ze reageert op de plaatjes. En idd wat een leuke app zeg. Krijg op je link helaas niets te zien. Hoe heet hij?

Thanks Corina! :) Hoe is tie daar, gaat het langzaam aan beter?

Oei... wat een paniek lijkt me dat als je zulke belangrijke dingen kwijt bent Roos! Gelukkig dat je ze weer gevonden hebt! Pfieeeeuwww op het nippertje ontsnapt uit de container ook ... ;) Gekke plek, de prullenbak haha! Hoe krijg je dat voor elkaar? Is T. bezig geweest? :p

Pfff hou op over dat plakken... heeel herkenbaar idd! Overal waar ik ben moet m'n mannetje ook zijn en iedere moment wil hij opgetild worden. Gebeurt het niet gaat hij hangen aan m'n benen en huilend zeuren... ik vind knuffelen heerlijk, maar dit is me een beetje teveel van het goede ;) Toch wel grappig te lezen dat er meer er 'last' van hebben. Faaaaseeee!

13. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Idd leuk filmpje! Heb de app gelijk ook maar even gedownload....heb de bundel van 3 genomen ;).

Ben even wat nieuwe dingen aan het proberen met broodbeleg, want de boterhammen met pindakaas, appelstroop of alleen boter lijken me een beetje saai worden voor hem....haha.....gistermiddag dus philapdelphia roomkaas met vies.ook....geen succes....hij moest niet meer na 5 stukjes.....maar vandaag de smeerkaas (Eru voor kids) geprobeerd en dat vond ie heerlijk. Vanmorgen een boterham met Nutella en dat viel ook in de smaak....

Vanavond voor het eerst met onze pot meegegeten. Had stamppot andijvie en het kwam vandaag voor het eerst zo uit dat we vroeg konden eten haha....geloof dat ie het wel redelijk lekker vond, hij heeft in ieder geval ongeveer 2/3 opgegeten.

Morgen komt oma hier thuis oppassen. De go vond het nodig om zaterdag al af te bellen voor maandag omdat haar zoontje ziekig was. Koorts was al weer voorbij maar hij sliep nog veel en was een beetje hangerig....dus ze wilde maandag maar niet werken....want dat kon hij nog een beetje uitrusten. Dus hij is niet echt ziek meer, het ergste is al weer achter de rug en toch bel je twee dagen vantevoren 4 ouders af....vond het een beetje raar. Heb gezien hoe ziek hij was en dat viel allemaal best mee.....risico van het vak zou ik zeggen. Maar ja...wie ben ik. Wij kunnen gelukkig makkelijk een vervanger regelen maar kan me voorstellen dat dit niet voor iedereen zo makkelijk is....heb er gewoon een beetje de pest aan dat ze zo makkelijk afbelt....zo dat ben ik ook weer kwijt!

Nou goed, ik ga Casper eens even op bed leggen. Fijne zondagavond nog even allemaal!

14. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Om 18 uur eerste echo ik ben zo zenuwachtig ben er gewoon misselijk van haha.

15. sneeuwklokje22

Oh pluisje wat spannend! Het is nu 6 uur dus je zal nu aan het bewonderen zijn. Ben benieuwd!

Yinthe zegt de hele dag, baby.. Hoe ze er bij komt... geen idee!
    Toch vreemd, kno arts zei dat ze niet veel kon horen maar ze begint steeds meer te praten

16. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Alles was goed het was nog te klein om echt te meten maar tussen de 7 en 7,5 week kwamen we uit. Hartje klopten zo goed ze zei ; pittig ding die wilt er graag zijn hihi zo blij :)

17. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Ah wat goed Pluis! wat zul je opgelucht zijn :) nou lekker blijven plakken daar hé..

Mja Blauw T. zit regelmatig bij de prullenbak te rommelen.. ik wil mn eigen kind niet de schuld geven van alles wat hier kwijtraakt maar in dit geval, ahum, wel dus! hij propte van de week mn telefoon ook al in een laatje waar ik hem niet meer kon vinden want tja, waar ben ik hem kwijtgeraakt? ....

18. sneeuwklokje22

Hier ook.. sleutels in de snoep la. DE la die steeds open gedaan word om spekjes te eten ;)
    Ook slaat ze hier erg veel om aandacht te krijgen pfff

19. sneeuwklokje22

Oooo pluisje wat goed! Heerlijk nieuws zeg! Kunnen jullie heerlijk slapen vannacht

20. Phillys

Phillys Actief lid

15 dec 2012
    379
    0
    0
    Werken in een bijzonder leuk kinderdagverblijf!
    Limburg
    Blauwoogje, een meisjeee!! Wat leuk zeg.. proficiat! Hier ook een zeurend kind als ik wil weg lopen. Ze heeft het momenteel heel erg.

Pluisje, wat fijn zeg! Heerlijk.. nu lekker genieten :D

Alyssa, wat vervelend van Yinthe zeg. Ik hoop dat jullie snel een fijnere tijd met haar gaan krijgen! Op naar een nieuwe start in een nieuw huisje. Hebben jullie al iets op het oog of nog niet?

Mvj, wat een super lief filmpje. Heerlijk koppie heeft Lotje :D

Sandra, wat vervelend van de go. Ook wel een beetje een vreemd verhaal hoor. Hopelijk komt ze de rest van de week wel weer gewoon!

Corina, ja hoe gaat het nu met je? Kun je alweer wat meer of valt het nog erg tegen? Lastig zo met de kindjes natuurlijk. Je hebt weinig tijd om goed te herstellen terwijl het wel belangrijk is.

Hier verder niet veel tijd om te reageren. Ik vergeet sowieso alles al. Zwangerschapshormonen all over the place. We zijn druk aan het klussen in het huis dus verder erg weinig tijd.

Deel Deze Pagina