En ik maar blij zijn dat Noah zich maar twee keer meld in de nacht... Corina, uitputtend hoor als het aflopende zaak is. Vorig jaar met mijn opa meegemaakt. En je ziet ze wegteren... dat komt geestelijk ook hard aan.
ja, Monaco.....was heel gaaf. Met mijn voet gaat het nu weer iets beter als afgelopen weekend. Ik voel hem nog wel maar hij is niet zo dik meer. Die show heeft het geen goed gedaan. Onwijs dik was ie toen ik thuis kwam donderdagavond en kon vrijdag bijna niet lopen....niet handig met zo'n apie dat de hele kamer rond kruipt in sneltreinvaart.
Ah hier komt ook een tand door, maar het valt mij nog mee allemaal.. hij slaapt bij ons een uurtje overdag, twee bij de gastouder Oh en ik heb nog een genant verhááál..oh.. T. leert nieuwe woordjes, en is de hele dag aan het oefenen. Bah! (bal) ieuw! (leeuw) etcetera.. Nu zat hij laatst bij onze gastouder. Twee van haar oppaskindjes zijn half Nederlands, half Afrikaans. Papa komt uit Kenia en haalt s'middags zn tweeling bij haar op. T. komt vervolgens aangelopen, en roept heel hard AAP naar die vader howwww... roept ie natuurlijk de hele dag al in al zn ons huld maar het kwam net op zo'n fout moment, kon wel door de grond zakken dat ik het hoorde. Goed... heb net kennis gemaakt met mn taalmaatjes! kreeg mooie plantjes van ze, fiiijn. Komen uit sri lanka, en ivm de oorlog daar deze kan op gekomen. De een woont hier anderhalf jaar, de ander 3 jaar. Na de koetjes en kalfjes hebben we een stukje gelezen, een van de meiden plukje een stripverhaal uit de libelle, Jan, Jans en de kinderen. Daar ben ik zelf mee opgevoed dus hoppa! mooie leerstof voor de volgende keer. Die tsr's van jullie ben ik werkelijk jaloers op, als T. links dronk kwam er wel wat rechts ook uit maar niet zoals jullie beschrijven. Och ja, ook wel weer fijn mn goodies terug voor mezelf te hebben..
Hahaha ja dat krijg je nou... van die leuke pietpraat Ga weer slapen... hij hikte en er kwam melk mee omhoog... hopelijk zit ie ff vol Weltrusteeeeen (beetje jaloers op jullie lange nachten)
Boh, kom net terug van de huisarts, moet naar de fysio met mijn voet. en als dat niet werkt naar het zkh. waarschijnlijk zijn de enkelbanden zover opgerekt en ingescheurd dat ik misschien wel op de operatietafel beland pff Baal baal baal.... Pietpraat, haha tjah je schaamt je maar die kleine vent weet niet beter. we hebben een sudanees naast ons wonen en chalina was er van overtuigd toen ze nog geen 2 was, dat het zwarte piet was... Ook zo'n leuke!
Pfff wat supervervelend Corina... kan er ook nog wel bij Hopen maar dat die operatie je bespaard blijft! Beterschap ook voor jouw voet Sandra! Wow, wat lang van huis je vriend! Kan me voorstellen dat je daar niet naar uitkijkt. Dat is dus goed gegaan Roos met je taalmaatjes! Konden ze al wat Nederlands? Hoe vaak ga je ze nu zien? Nou zo te lezen heb je een zeer goede productie Mi. Ja, herkenbaar van die tsr. Ik weet niet meer precies hoe lang het duurt voor je productie afgestemd wordt op de kleine, maar ik had ook in de beginmaanden regelmatig overloop. En ik moest vaak zonder beha lopen vanwege de kloven zodat ze sneller zouden genezen. Dan liep ik naar J. toe en was het al drupdrupdrup op de gang, en dat is ook van dat plakkerige spul joh hahaha! Nee, het was best geklooi af en toe Heb aardig wat voedingspad versleten. Maar achteraf, alle energie pijn en moeite waard!! Best netjes hoor dat Noah zich 2 keer per nacht meld, maar vermoeiend is het wel. Alyssa, heel veel succes met Yinthe!! Is het vandaag zover? Phillys, hoe gaat ie? Vast heel druk met jullie nieuwe huis nog? Zal straks nog ff m'n buikfoto van 16 weken laten zien. Inmiddels alweer van 2 weken geleden, oeps haha! J. heeft nu een mooie witte kies die helemaal door is. Rest vordert nog niet zo, hij heeft wel aan de andere kant een dikke bobbel al een poosje.
Ahhh mooi en lief mannetje hoor Blauw, wat een open blik. Taalmaatjes zie ik 1 x per week dus nu voor volgende week woensdag weer afgesproken. ze vinden het alleen wat lastig savonds af te spreken maar ja, met T. erbij overdag kan ik echt geen bladzijde met ze lezen dus kan niet anders, had ik ook aangegeven bij de stichting dus dan hadden ze het maar wat duidelijker moeten aangeven... maar was leuk! net naar CB geweest, meneertje is 80 cm, en weegt nu 10.35 waar ze erg blij mee waren dus, primaaaah. Prikjes gehad, voorlopig de laatste! heerlijk. Ontwikkeling allemaal goed, hij zat lekker te lopen, bukken en weer omhoog komen, loopt naar andere mensen toe om speelgoed te geven etc. dus gewoon door zichzelf te zijn kon ze al genoeg zien. Ze noemde hem een blijert hij wil alleen nog niet slapen nu helaazzz... straks maar even lekker lang stuk buiten wandelen met hem, mooi weer! Corina en Sandra; er zijn vaak veel goede trainingsmogelijkheden voor de enkel (is ook een app voor ontwikkeld). en anders kom je ook een heel eind met taping vooraf aan training.
Grrr heel berichtje getypt, druk ik op de verkeerd knop en alles weg! Dan maar even kort Netjes hoor Roos! Mooi lang mannetje Heerlijk hé dat dit voorlopig de laatste prikjes zijn! J. is (nog) niet ziek geworden van de prikjes, dus hopelijk blijft dit ook uit. Hoorde zulke verhalen over de BMR... vond jij ook spannend hé?
mooi buikje hoor en heerlijk pretbekkie Ja daar komen ze nu net achter, het is 6 weken geleden maar het blijft gevoelig.. ik denk dat klopt niet ik ga er weer mee heen, aantal oefeningen moeten doen, weer foto's erbij of er toch geen breuk was etc.. Gelijk fysio gebeld en kan volgende week woensdag terecht. Hoe heet die app Roosjuh?
'versterk je enkel' heet de app. Maar de oefeningen moeten wel pijnvrij gaan hoor, moeilijk of zwaar mag het zijn, pijnlijk niet. Flexibel braceje is ook lekker als je nog last hebt, en het er naar uitziet dat het wat langer gaat duren, bauerfeindt is goed merk onder de braces. Maja, liever trainen natuurlijk.. Indd mooie buik al Blauw! zelfde jurkje aan als bij de vorige foto toch? dan kun je goed vergelijken! je kan het al heel duideljjk zien, en je zit nog niet op de hrlft! leuk hoor. je hebt een buikenfoto forumdeel hier op ZP vond dat zo leuk om te kijken al die mooie bolletjes. Onze arts zei dat 20% vd kindjes na 5 dagen ziek wordt, best veel... gelukkig bij J. niet gebeurd en dat was vorige week toch? ik heb aan de arts wel even mijn zorgen voorgelegd over de alles-tegelijk-vaccinaties. Volgens haar moet het kunnen en bestaat er geen groter of kleiner risico op ziekte als je de vaccinaties zou opdelen in verschillende prikmomenten. én je moet dan alles zelf betalen, raar eigenlijk.. nouja, hij heeft ze weer gehad voorlopig... Zeg ik lees net dat vrouwen hier op ZP dagelijks stofzuigen... en dagelijs of om de dag dweilen, doen jullie dat ook?!
Ik stofzuig iedere dag.....maar we hebben hier een hond en 2 katten rondlopen dus dan moet het wel. Wil niet dat Casper door de haren heen kruipt. Dweilen doe ik ongeveer 1 keer per week (als ik de puf kan opbrengen haha). Het haardhekje staat, dus hij gebruikt hem nu om zijn autootjes door de spijlen heen en weer te rijden hihi....hieronder effe een fotootje...Casper in zijn "oude mannen" flanellen pyamaatje van de Hema
Wij stofzuigen 1 keer per week haha. Voor de rest vegen we. Pfff wat een gedoe steeds Nou gisteren de operatie gehad. Om half 8 moesten we ons melden en gingen we naar een kinderkamer. Hier mochten we Yinthe een pyjama aan doen. Ik en Yinthe zijn naar de OK gereden en daar kreeg ze eerst een kalmerend drankje, tenminste dat moest het zijn ze stond steeds het hele bed Door te springen. Toen bracht ik haar naar binnen en daar moest ze een kapje op.. Ja dat vond mevrouw natuurlijk niet leuk. Met 3 man haar vastgehouden en toen werd ze langzaam slap.. heel naar gezicht inderdaad om te zien. Echt niet leuk. Toen mocht ik weg, na 7 minuten kwamen ze me al weer halen. De operatie was hard nodig zei de arts. Ze had een gigantische neusamandel en haar oren zaten helemaal verstopt. Ik hoorde haar al krijsen, ze was dus net wakker geworden. Helemaal overstuur.. echt heel zielig, over bloed! Ze spuugde daar ook 2 keer bloed en toen zijn we naar onze kamer gegaan. Daar heb ik haar na 1.5 uur in slaap gekregen. Toen ze wakker werd begon ze weer over te geven, weer bloed en echt gigantisch veel. Allemaal slijm erin, echt goor. Daarna knapte ze wat op. Eind van de middag ging het goed ! Vannacht wel veel wakker geweest maar verder 100% meegevallen! Nu hopen op grote verbeteringen! Vanmiddag gaan wij ook naar een huis kijken Huis te koop: Jonker 9 9909 CB Spijk Gn [funda] Ben helemaal verliefd.. maar goed nog even wachten haha. Jullie gingen ook een huis kijken toch mi? En mooie buikfoto!!! Wauw Ik ben heerlijk vrij tot maandag! Oh ik ga er zo van genieten 😀
Fijn dat de operatie goed is gegaan. En gelukkig niet voor niets! Nu op naar een goed herstel!! Leuk huis....! Kost echt geen drol daar bij jullie zeg die vrijstaande huizen....jeetje, 2 ton, nou daar koop je hier dus niet veel soeps voor
Bah Sandra, dat is lang.. heel veel succes! Zou echt niks voor mij zijn! Corina, wat een pech heb jij zeg! Zo vervelend.. hopelijk gaat het goed bij de fysiotherapeut en heb je de operatie niet nodig! Blauwoogje, ja erg druk nog steeds.. maarrrrr we zitten in het huis en het is heerlijk! Hondje doet het super goed, Mia heeft alle nachten doorgeslapen en hoeft niet te huilen als ze naar bed gaat. Ik heb haar wel voorbereid en alles benoemd wat we gingen doen, elke keer in als we naar het huis gingen even alles laten zien en ontdekken, vertellen dat het haar nieuwe kamertje was. De laatste keer slapen in het appartement. De eerste keer in haar ingerichte kamertje laten kruipen en spelen en 's avonds slapen. De knapperd! Prachtige buik al zeg! Wat een mooie foto's van J. Wat een grote knappe vent al! Alyssa, gelukkig is de operatie goed gegaan! Hopelijk is ze snel herstelt en waarschijnlijk zal het dan een stuk beter gaan, als de arts al zegt dat het echt nodig was. Zo fijn dat jullie het nu achter de rug hebben! Wat spannend zeg! Ben heel benieuwd hoe jullie het huis vinden. Op de foto's is het meestal heel anders. Roosjuh, hier om de dag stofzuigen en om de dag swifferen. Dweilen doe ik als ik denk ja, nu ga ik dweilen of als ik tijd over heb. Wat goed dat T. gegroeid is en zijn prikken weer heeft gehad. Ik vind dat altijd vreselijk!
Mi, heerlijk genieten toch! Wat goed dat de bv zo goed gaat. Mijn tsr was ook enorm snel en sterk.. was altijd even schrokken en verslikken in het begin. Als Noah dalijk wat ouder is dan weet hij het al en gaat het vanzelf een stuk beter
Alyssa, ben toch blij te lezen dat het wel duidelijk zin had om te opereren. Waarschijnlijk nog even een tijdje bijkomen maar daarna zul je een heel ander kind hebben! Blauw, mooie buuk!!! Leuk hoor! En die lieve J. Je ziet aan de foto af dat het een makkelijk ventje is. Sandra, hihi Caspertje toch. Lekker ventje ook in flanellen pyama Hier inderdaad al twee huisbezichtigingen gehad. Hier ook rond de twee ton maar moet dan echt flink opgeknapt worden. Wij zijn ook verbaasd altijd wat je bij jullie daarvoor koopt. Hier heb je dan echt een afgetrapt huis hoor. En niks bijzonders. Maarja bijzonder moet je hem zelf maken natuurlijk
O wow!! Wat een mooi huis!!! Soms kan ik best jaloers zijn. Hier is het echt lastig om wat naar je zin te vinden. Wij zijn ook starters en hier is zo'n huis minstens tegen de 3 ton.