**Juli/augustus 2014 mama's - deel 2**

Discussie in 'De mama's' gestart door Kinderwens87, 23 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Jemig wat een prachtig huis zeg! en een tuin met verl mogelijkheden en die serre en uitbouw daar achter is écht prachtig, dat was het wachten wel waard zeker! Wij hebben een rijtjeshuis die bijna een ton duurder is haha, jemig wat maskt locatie veel uit zeg! bizar... hoop dat je hem krijgt alyssa, tis echt een plaatje!

en superfijn dat het allemaal weer achter de rug is. ik ben opzich niet zo sqeasy maar als T. bloed over zou geven ga ik misschien toch nog tegen de vlakte zeg, jakkes!

wat een lief pyamaatje Sandra haha, heeft je vriend de xl versie of de onesie? ;)

2. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Ja klopt, zelfde jurkje idd Roos hihi;) J. is vorige week vrijdag geprikt, dus inmiddels de 6e dag na de prik en gelukkig nergens nog last van. Hopelijk gaat het voor T. ook allemaal meevallen! Ja idd raar dat je als je de prikken gesplitst wilt je het dan zelf moet betalen, krom... ik ben er vooral vanuit gegaan dat als J. gezond is en niet iets onder de leden we de prik door zouden laten gaan, en anders uitstellen. Anders moet het lijfje dubbel zo hard werken.

Oh en stofzuigen.. toen ik het zelf nog deed was het 1 keer per week. Meer dan genoeg :D Nu is het de taak van mijn man en die stofzuigt wanneer hij zin heeft of het echt nodig is. Maar we hebben geen huisdieren, anders is het vast een ander verhaal.

Wat fijn Alyssa dat de operatie achter de rug is en geslaagd! Wat lijkt me dat moeilijk zo je kindje weg te zien glijden, pfff. Maar heb ook best m'n hormoontjes nu ;) Hopelijk knapt ze gauw op en mag ze eindelijk heerlijk in haar velletje zitten! En hopelijk wordt het voor jullie ook een stuk leuker zo:)
    Wauw... mijn mond viel ook al open bij het zien van het huis! Zo mooi opgeknapt en voor een superprijs... dat is bij ons ook iets om van te dromen!

Hihi, Caspertje kijkt ff of het hek wel goed geinstalleerd is, lekker mannetje! Wat schattig hihi, van die autootjes.

Oh wat fijn Phillys dat jullie nu in het huis zitten! En wat ontzettend goed van Mia dat ze zo snel al zo goed aangepast is, heerlijk zeg. Want dat is toch best even spannend hoe zoiets verloopt. Geniet van jullie huis!
    Hoe gaat het met je zwangerschap, en de kwaaltjes?

En de anderen zwangere dames? Hebben jullie al een beginnend buikje?

Mi, wat spannend dat jullie voor een huis aan het kijken zijn. Moeilijk hé, iets leuks vinden voor vooral een schappelijke prijs! Hoe gaat het verder met jullie? Is Noah nu op geboortegewicht?

Pfff, zo stom... ik merk sinds 2 dagen ineens een verandering in de zwangerschap. Ik kreeg ineens 's nachts pijn in mijn rib. Dat had ik bij J. pas in het 3e trimester! En ik kan niet meer lekker liggen in bed, last van mijn rug en die pijn in de rib. En ik moet nog een poos! Ik vind mijn buik ook echt zwaar worden al, denk dat daar die rugpijn door komt. Nouja, alles voor het goede doel! Want verder geniet ik zo ontzettend en is het voorbereiden voor de kleine zo geweldig.

3. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Dankje Roosje, het is vooral als ik overdag veel heb gedaan, denk aan 10.000 stappen lopen op het werk, huishouding etc, dan is mijn voet erg dik en pijnlijk.
    Dan moet ik ook echt pijnstillers slikken.
    Maar even kijken hoe die app is.

en ja ik stofzuig dagelijks, en dweil om dag de beneden verdieping. Houd van een schoon huis haha

Sandra mooie Haardhek hoor, oogt mooi en is daarnaast ook nog veilig.

Alyssa, gelukkig maar, zo te horen was het erg nodig, hopelijk een goed herstel voor jullie kleine kabouter.
    En wat een gaaf huis!

4. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    De onesie uiteraard haha.... ;).

5. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Het haardhek is zeker een aanrader. Ziet er beslist niet goedkoop uit (was het ook niet echt). Voelt en staat zeer stevig, dus wij hebben hem niet aan de muur hoeven vastmaken. Kan ook niet......op de plek waar wij hem hebben staan. En zo kan ik hem nog aan de kant zetten bij mijn dagelijkse stofzuigrondje ;)

6. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vandaag trouwens dit setje gekocht....vond het zo leuk!!!! Is van Tumble 'n Dry....

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,4 KB
      Weergaven:
      1
  7. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Zeker leuk, stoer pakkie!!

8. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hallo meiden ,

Waarschijnlijk ga ik niet alles onthouden om te antwoorden ;)

Schoonmaken : ik ben een schoonmaak gek , echt soms dwangmatig. Ik stofzuig meestal 2x per dag (op de dagen dat ik vrij ben ) maar sowieso 1 keer. Dweil om de dag. Stoffen ook om de dag.
    Het enige waar ik echt een hekel aan heb is ramen lappen , dit doe ik te weinig. Ik vind de rest ook geen probleem om te doen , en vind een schoon opgeruimd huis heerlijk.

Ik zag een super leuk setje van tumble voorbij komen , super. Ik heb veel tumble n dry voor mijn smalle jongen.

Wat goed dat de operatie goed is gegaan. En ook dat het bleek dat het nodig was. Was zou ze nu opknappen zeg !!

Hier is het nog steeds ruk. Sinds vanochtend weer koorts , flinke spuitluiers en huilen huilen huilen.
    Komt ook weer een tandje aan zag ik.

Wordt er zo moe van , loop op mijn tandvlees. Kleine man is gewoon zichzelf niet en nu weer niet lekker. Zal wel weer een leuk nachtje worden.....

9. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    :$ Nou ik heb de reden gevonden van Yuri zijn gebroken nachten. 3 kiezen in een keer.. 2 boven en 1 onder. Arme ziel!:(

10. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje, dat ie daar zo'n last van heeft joh......hier ook net twee kiezen en twee snijtanden tegelijk doorgekomen (links boven en onder) maar hij slaapt gewoon heerlijk door....gelukkig.....(en afkloppen voor de volgende set kiezen hihi).

11. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Gaaf setje idd Sandra!

Oeh, ja die doorkomende tanden en kiezen... hier heeft J. er ook last van. Gelukkig niet 's nachts, alhoewel hij wel eens in de nacht kort geluid maakt. Maar denk meer van een droompje. J. heeft inmiddels nog een snijtand door, de 2e kies is nog niet door. Kan lang duren had ik al gehoord.

Hoe gaat het met Yinthe Alyssa?? Is ze al wat hersteld van de ingreep?

Vermoeiend Pluisje, daarbij kost je zwangerschap ook meer van je lijf natuurlijk.

Ik voel m'n kleine uk steeds vaker, van die lichte schopjes. Geweldig gevoel. Kamertje is bijna klaar, enkel nog een plankje en leuke haakjes ophangen. Qua uitzet hoef ik dan alleen nog luiers en vit k+d aan te schaffen en geboortekaartje uit te zoeken.

We hebben J. trouwens ingeschreven bij de peuterspeelzaal. Er staat namelijk een jaar (!) wachttijd voor. Volgend jaar gaat hij dan 2 ochtendjes per week naar de psz, goed voor z'n ontwikkeling. Heb geen idee of er bij meerdere psz een wachttijd is, maar wellicht is dit een handige tip voor jullie om er op tijd in te verdiepen.

12. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Aah blauwoogje wat een heerlijk gevoel! Dat mis ik ook echt! En wat ga je snel zeg! Al weer 19 weken!
    Het vliegt bij jullie echt voorbij!

Yinthe is gigantisch opgeknapt! Echt een verschil al! Ze slaapt veel makkelijker in en slaapt veel dieper. Ze word af en toe nog wel even wakker en ze krijgt nog wel 1 keer een flesje snachts.
    Overdag is ze super vrolijk, kletst veel en speelt eindelijk een beetje zelf.

Vandaag was ze behoorlijk klunzig. Ik was aan het werk een kreeg telefoontje van papa, Yinthe was gevallen onder rand van de tafel en had allemaal bloed in haar mond. Hij was zich doodgeschrokken.. arm zieltje hihi

Hier geen peuterspeelzaal, ze zit op het kinderdagverblijf waar ze vanaf 3 jaar naar een peuterplus groep gaan. Nou werk ik vaak op die Groep dus tegen die tijd zal mijn werk wel anders worden.

Morgen gaan we voor de 2 de keer een huis bezichtigen.. we zijn eigenlijk nog niet heel enthousiast, wel over het huis maar niet over de plek dus maar even afwachten. 1 november moeten we eruit dus we gaan eerst huren.

Hoe is het met jullie boefjes?

13. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Wat een hoop kiezen en tanden komen er langs! En Levi doet mee hoor. Had twee dagen echt koorts 39,6 max. Twee kiezen die nu door zijn.

En Noah had gister een regeldag (3 weken). Pffff niet te doen zeg met nog een dreumes. Heb zowat de hele dag af en aan meneer aan de borst gehad. Middagdutje met hem aan de borst gedaan want hij wilde dus echt niet slapen in zijn wieg...alleen bij mij. Hopelijk snel weer over...

Alyssa, wat goed!!!!! Yesssss. Super dat je nu al verschil merkt.

Blauw, heerlijk he weer leven in de buik. Nou jullie zijn goed op tijd met de kamer zeg! Die van Noah is nog niet af maar aangezien we met een huis bezig zijn...

Ik ga weer... meneer is klaar ;)

14. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Hebben jullie al een huisje gekocht mi?

Tis stil hier... snik

15. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Wauw wat goed Alyssa, wat heerlijk dat het zo veel beter gaat! Geniet van je vrolijke meisje:) En ja logisch dat ze dan niet naar de psz gaat als ze naar het kdv gaat. J. komt niet zoveel in contact met andere kinderen, wel straks zijn eigen zusje natuurlijk hihi, maar het is voor hem wel goed om naar de psz te gaan vanaf 2 jaar. Oeh dat schiet al op idd, per 1 november. Slim dat jullie eerst gaan huren, is ook zo zonde als je nu een huis koopt die toch niet helemaal naar je zin is. Dat ene huis wat je hier liet zien hebben jullie die bezichtigd of is dat een andere waar je het over hebt?

Poeh, zwaar zo'n regeldag (dagen) idd Mi, zeker omdat je nog een dreumesje rond hebt hobbelen. Gaat het goed met de bv verder? Wow, inmiddels in Noah al weer bijna een maand! Gaat snel!!

Het kamertje was al behangen enzo, dus hoefden we ook niet veel te doen. Enkel leeghalen en een bedje bestellen. En dat hebben we achter de rug. Maar ik hou van dingen regelen en netjes op tijd af hebben, dus ik kon al mooi aan mijn nesteldrang toegeven haha! Heerlijk om nu de puntjes op de i te zetten en het kamertje verder op te vrolijken.

Nou wat is het idd stil hier!! Allemaal zo druk? Hopelijk alles goed met iedereen?

16. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Hier niet goed, gisteren naar fysio geweest. Accuut rust en mijn voet is ingetapet. Maandag weer komen en dan 2x pw fysio. Weer in de ziektewet, baas is niet blij.
    Maar wat er ook gebeurd altijd blijven lachen! Alleen is het nu even zwaar ...

Oei en een knappe man die fysiotherapeut haha, heb ik weer :).

Oma is thuis en leeft nog steeds, dat gaat redelijk..

Wat fijn Alyssa dat Yinthe zo is opgeknapt. Als je nog geen huis vind voor die tijd, want je zit ook met overdracht etc Ga je dan particulier huren of via woningcoöperatie, want dat duurt ook een tijdje volgens mij.

Blauwoogje, ahhh de eerste trappeltjes, heerlijk dat mis ik wel hoor. Mooiste van zwanger zijn, toch!
    Jeej en al bijna klaar met alles, scheelt weer voor straks in je verlof.

Mi, hoe gaat de BV?
    Weet je wat grappig is in onze vriendenkring, had ene stel al een zoon genaamd Levi en de 2e is afgelopen weekend geboren met de naam Noah. Toeval, moest gelijk aan je denken.

17. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Misschien ben ik het wel Corina ;)
    Je hebt flinke pech zeg met je voetje... maar voor jou de knappe fysio. Toch nog een lichtpuntje.

Hoe gaat het verder met oma? Hebben ze nog kunnen zeggen hoe lang je rekening moet houden met wat ze nog aan kan?

Alys, hoeist met Yinthe nu? Slaapt ze beter? En jullie dan ook? ;)

Hier zitten we midden in het bied 'spelletje'.... spannend hoor. Hopelijk kunnen we elkaar tegemoed komen...

Met de bv gaat het steeds beter. Sinds eergister kan hij eindelijk ook rechts in de 'madonna' houding. Erg blij mee want om nu de rugby houding buitenshuis op een stoeltje of bankje voor elkaar te krijgen gaat niet zonder een stapel kussens. Nu kan ik gewoon makkelijker voeden. Rugby is niet my cup of tea.

Gevoeligheid van tepels word ook langzaam minder. Denk dat we het zwaarste gehad hebben. Heb kaartjes voor ouwehand en dierenpark Amersfoort en die moeten voor januari gebruikt worden. Dus mijn echte bv vuurdoop buitenshuis ;) best spannend hoor!

18. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Spannend Mi.....hopelijk gaat jullie het bied spelletje winnen!

Hier redelijk druk, dus effe wat minder tijd voor zp...wel gelezen hoor. Maar volgens mij ben ik niet de enige....haha.

Dit weekend even de woonkamer opnieuw inrichten. Box gaat de opslag in. Wordt nu toch alleen nog maar gebruikt voor speelgoedopslag haha....en we moeten even een muurtje vrij maken want er komt aanstaande donderdag een piano. Erfstuk, die in bruikleen bij iemand anders in huis stond, maar die helaas is overleden vorig jaar en nu moet de piano dus verhuisd worden naar een andere locatie.....ons huis dus haha....is van de oma van mijn vriend geweest (die al heel lang geleden overleden is, heb ik dus nooit gekend). Verder een ingewikkeld verhaal, dus daar begin ik maar niet aan. Dit was de korte versie haha.

Zo, nu even lunchen en dan Casper naar bed. Heeft vandaag zijn ochtend dutje overgeslagen want hij was pas om 08.30 uur wakker!!!!

19. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier inderdaad druk druk...zit op mijn werk in een cursus, 3 weken lang, 4 dagen in de week. Heb 's avonds geen puf meer...thuis wachten ook 3 kinderen op aandacht, huishouden gaat gewoon door en manlief is er ook nog ;)

Afgelopen weekend zijn de dames voor het eerst uit logeren geweest met z'n 3en. Ging hartstikke goed, Lotje was als laatste wakker hihi!
    Ze had alleen slecht gegeten, eigenlijk wilde ze niks hebben. Pas toen wij weer terug waren ging ze eten. Nou ja...niet zo erg.
    Manlief en ik waren een nachtje weg, musical The Bodyguard geweest, eten eten geweest en in een hotel geslapen, heerlijk!

Lotje heeft ondertussen 4 kiezen en 1 snijtand komt nu door.
    Ze heeft er vrij weinig last van, wel ontzettend veel kwijlen!

Kortom...druk druk druk

20. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Wat is het rustig hier zeg...???

Morgen is Noah al een maand en vandaag naar het consultatiebureau geweest.

Zijn curve ging stijl omhoog. In 2 weken tijd was hij 700 gram en 4cm gegroeid!!!! Waaaaaaa :D

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina