Wat een schatje Mi.. groeit erg goed.. wat knap van jullie Succes met jullie bied "spelletje"! Alyssa, wat fijn om te lezen dat het al veel beter gaat met Yinthe! Wat moet dat fijn zijn zeg.. Corina, wat een pech heb jij zeg! Hopelijk gaat dit herstel snel en kun je weer lekker doen wat je wil doen. Heel veel beterschap! Blauwoogje, hoe gaat het met jou? Whaaaa 20 weken al! Wow.. de tijd vliegt voorbij! Hier was alles goed met de kleine spruit! alles dr op en dr aan (wat ze tot nu toe kunnen zien) super fijn..
Super Phyllis!! Gaan jullie binnenkort nog voor een geslachtsbepaling? Wat ga je hard! Eerste drie maanden door
Lekker gegroeid Mi.....gaat als een speer op die melk van je haha! En hij lijkt echt sprekend op Levi! Leuk hoor. Erg rustig hier....Muts is ook noiit mee teruggekomen he...na d'r vakantie. Zou er wat aan de hand zijn? Of zou ze gewoon geen tijd meer hebben voor ons
Jeeee, mooi nieuws Mi! Noah groeit lekker op je slagroom Hij ziet er goed uit, ik zie al spekkies op zijn wang Hoe is het verder om te moederen over 2 ukkies? Vind jij het zwaar? Of valt het mee? Ben nl. erg benieuwd hoe het hier thuis straks gaat met 2 kindjes als de baby komt. En lukt het met bieden op het huis? Spannend allemaal hoor. Super Phillys! Wat heerlijk dat alles er zo goed uit ziet met jullie kleine wondertje Gefeliciteerd! Wauw... jij gaat ook hard, alweer bijna 13 weken! Hoe voel jij je? En groeit je buikje ook sneller bij de 2de? En gaan jullie de nieuwsgierigheid naar het geslacht bedwingen of willen jullie het graag weten? Nou, idd alweer 20 weken. Niet te geloven hoe de tijd vliegt. Over nog zo'n tijd en ze is er als alles goed mag gaan! Heb er heel veel zin in, ik kijk er echt naar uit dit babytje vast te houden en te verzorgen. We gaan best rap hier met de voorbereidingen, we hebben gisteren hét geboortekaartje gevonden! En volgende week gaan we dan ff gaatjes boren om nog een en ander op te hangen. We hebben dan samen vakantie een weekje, heerlijk. A.s. donderdag hebben we de 20 weken echo. Spannend, maar ik heb vertrouwen. Met de pretecho hebben we al kunnen zien dat er niks afwijkends te zien was, dus hopelijk mogen we donderdag ook goed nieuws ontvangen. Ja, echt rustig hier idd. Misschien stilte voor de storm?
Ah mi wat een knapperd! Echt een scheetje!! Hoe gaat het nu? En met je toekomstig huis? Ja idd rustig, iedereen heeft het even druk. Blauwoogje wat spannend! Donderdag, ben benieuwd Oh corina, snik.. Ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat 2016 voor jullie een mooi jaar gaat worden, pechvogel! Ja fantastisch he dat Yinthe het beter doet! Helaas kan ik die woorden al weer terug nemen ze huilt weer veel en trekt/slaat veel op haar oren... Morgen maak ik een afspraak bij de kno om even weer te kijken. Kan ook zijn dat het ket haar tanden te maken heeft hoor, elke nacht tussen de 1 en 3 keer wakker... En dan gaan we over 2 week ook nog verhuizen! We hebben een tijdelijk huurhuis gevonden, kunnen we rustig rondkijken naar een koophuis.. Fijne avond! The walking dead begint vanavond weer op fox... jeej
Mi, ja zo goed van de kleine man.. als hij goed groeit betekent dat meteen dat de bv het goed doet! Heerlijk toch! Ja zeker willen wij weten wat het wordt! Vooral ivm de kleertjes van Mia. Zijn allemaal merk kleertjes en zien er heel goed uit anders verkoop ik ze en ga ik nieuwe shoppen Blauwoogje, pff gaat erg snel.. je hebt niet eens tijd om er over na te denken en je bent zo alweer een paar dagen verder. Mijn buikje begint nu sinds een week echt te groeien. Eerste dagen alleen in de avond maar nu zie je het ook al vanaf de ochtend! Jij hebt vast al een klein toetertje hè?! Spannend ja zo'n 20 wkn echo. Maar heel fijn dat je al eerder hebt kunnen spieken! Alyssa, bah wat vervelend. Maar van kiezen kunnen ze ook flink er vanaf zijn en veel zeuren.. dus hopelijk duurt het maar eventjes! Heel veel succes met verhuizen. Hoop dat Yinthe er goed mee om kan gaan! Succes alvast.. Klopt Sandra, vind ik zo gek.. niet erg want begrijp goed als je geen tijd hebt dat dit het minst belangrijk is.. maar ik denk er zo vaak over na dat er misschien wel iets is gebeurd met hun! Akelig hoor Pluisje, hoe is het met jou?
He dames... Had even geen puf om hier te reageren hihi niks persoonlijk hoor vaak zit ik tussendoor even op zp en lees wel mee niet dat het heel druk was hier haha.... Gister de officiële termijn echo gehad , 11+3 vandaag. Gister op Facebook gezet leuk reacties gehad Ik voel me prima (oke ik heb nu griep) maar heel anders als bij B. Ik was bij B. Echt tot week 16/18 ziek. Enorm veel spugen etc. Nu eigenlijk met vlagen maar echt te verwaarlozen. En meestal alleen even in de ochtend , bij B. Juist in de avond kon amper eten bij hem. Bij B kon ik 40 weken geen patat en vettigheid zien ; nu droom ik zelfs alleen over de Mac donalds haha... Opzich ben ik nu alleen een beetje erg moe en afentoe een beetje misselijk. Wel groei ik sneller , men ik heb echt een buik al . Gister op de echo was die kleine druk , jeetje !! Ging echt alle kanten op haha. Heerlijk om weer te zien. 10 november geslachtsbepaling ik ben benieuwd. Ik denk echt een jongen , vriend een meisje. Heel stiekem zou ik een meisje ook leuk vinden hoor , maar ik denk echt niet dat het een meisje is haha. Ach twee jongens vind ik net zo leuk hoor alleen ik zou het zo leuk vinden om jurkjes te kopen haha. B is ook nog niet de oude. Slapen gaat wel wat beter al is die minimaal een uur snachts wakker. Maar hij is niet meer zo in paniek en goed te troosten al is het gewoon vermoeiend. Maar na de waterpokken kwam alles achter elkaar : griep , tand , nu kiezen en flink verkouden. En volgende week de bmr prik dus dan kunnen we waarschijnlijk weer beginnen haha hopelijk daarna wat rustiger. Ik heb dus griep op het moment. Eigenlijk loop ik ook al weken te kwakkelen , laatst twee dagen thuis gebleven maar ben nu gewoon nog beroerder. Was echt even weg maar sinds vanochtend kwam het dubbel zo hard terug. Misschien toch eens echt uitzieken.... Mennnnn wat is het koud he Brrr... Ik ben normaal geen kou kleum maar sinds ik zwanger ben echt heel erg.
Oh en als het een jongentje is heb ik wel een probleem met de naam haha bij B was het al een drama . Ik heb wel heel veel vooral dure kleertjes nog dus dat is dan wel makkelijk
Hoi dames, Yuri heeft vandaag zijn 14 maanden prikjes gehad, het gaat tot nu toe goed. Geen verhoging en lekker vrolijk. Meneer is goed gegroeid, nu 10.7 kilo en 79 cm Trots Inmiddels 2 x fysio gehad en verneem al iets verschil, sinds zaterdag pijnstillers vrij. Blij! Zo blauwoogje je gaat echt hard op de helft! Altijd spannend die 20 weken echo, maar ondanks de spanning ook genieten he Weet je trouwens wat het wordt, of wil je een verassing? Pluisje, hmm je weerstand is ook een ramp! Tip kamille thee met honing en schijf citroen, lekker en vitamientjes c! Heel veel beterschap Alyssa, vertel mij wat! heb het wel gehad met 2015.. Hmm het was dus van korte duur met Yinthe, beetje jammer.. Hopelijk duidelijkheid. Mi, sodeju, die groeit als kool! Knappe vent, hij veranderd of niet. Joepie mijn serie seizoen is weer begonnen, i love it. Sandra, Is ook zo, Muts is weg.. dacht al ik mis iemand Hoop wel dat ze terug komt!
Zo daar ben ik weer. Pwoa, vervelend druk gehad zeg niet normaal maar we zijn er weeeer... canaf vandaag moet het rustiger worden dus dat is lekker... Cursus nu gehad, lekker ritme aan het vinden met mn taalmaatjes, T. krijgt nog een kies extra door en volgens mij zitten we binnen een paar weken daarmee op 4 a 5 nieuwe tanden dus dat gaf in de avonden en nachten regelmatig even onrust. Opzich genoeg gebeurd dus ik kan weer lekker schrijven. T. is best lekker bezig met woordjes, ik schrik er af en toe een beetje van, had het niet zo vlug verwacht allemaal. Gisteren zwaaiden we de gastouder en zei ik haar gedag, en hoor ik ineens naast me zo'n piepstemmetje roepen 'doeiiii'. ehh, sorry?? Favo woordjes nu; doei met een zwaai, appel, aap (incl. hoe-hoe-hoe), boesjh (poes), boe (boek of koe), boeeeee als geluid van de koe.. deu = deur, bee = beer en ijs zegt ie vaak, maar hij krijgt nooit ijs dus geen idee waar dat vandaan komt. Wel lollig allemaal hoor! babbelaartje. Lopen gaat als een trein, buiten wil hij ook lopen maar dan smeert ie em en bijsturen dat pikt ie niet dan wordt het gillen dus das niet handig. Flapjesboeken vind ie leuk, dansen op muziek vind ie geweldig. life's good... en drúúúk ff tjillen deze week hoor.., Hoest met alle zwangere buikkies en onze nieuwe spruitekind? wat is Noah gegroeid zeg in twee weken! das met recht slagroom dan ja, tjonge. bofkontje is het. Dames het wordt zowat tijd voor een bolle-buiken show zoveel zwangere meiden nu, je moet het nu al zeker goed kunnen zien, leuk! Wij hebben er geen baby bij maar wel een schrijfkindje, soort foster parent plan maar dan via stichting compassion. Compassion heeft een christelijke inslag maar de organisatie bevalt me gewoon wel, goed gevoel bij dus gedaan. Leuk hoor, eerste brief geschreven afgelopen weekend, nu kan het een maandje duren voordat hij aankomt maar dan heeft hij wel een geschreven brief ipv een mailtje, dit vind ik dan toch leuker en persoonlijker. Stickervelletje erbij, voor de leuk. Kindje is een jongetje van 5 jaar en hij lijkt een klein beetje op de buitenlandse versie van onze T. jongetje komt uit Sri Lanka, toevallig waar ook mij taalmaatjes vandaan komen dus dan kan nog handig blijken.. Zijn vader is overleden, hij helpt thuis met hout sprokkelen en zn moeder werkt elders op het land om de familie te kunnen onderhouden. hij wordt dan nu verzorgd door zijn opa en oma geloof ik. Kindje wordt daar dan opgenomen in het compassion 'project' waar hij schoolspulletjes en extra eten en kleding van krijgt, en wij sponsoren dan op afstand en kunnen af en toe een grief schrijven. Vind het wel belangrijk dat T. opgroeit hiermee en dat hij weet dat je rijkdom en welvaart voor een groot deel wordt bepaald door waar je wiegje staat. Zo leert hij in ieder geval dat we niet alleen voor onszelf moeten zorgen. Nou tot zo ver mijn groen-links verhaal haha... om al deze liefdadigheid te compenseren ga ik straks maar eens wat CO2 uitstoten door op visite te gaan met de auto en als een echte nederlander te mopperen op het weer en wat een zwaar en druk leven ik wel niet heb
Wat een brave burger ben jij Roosjuh! En wat een lekker mannetje. Flink ondeugend dus Hmmm Hier loopt meneer nog niet. Veeeeel te eng. En praten: Dada= papa, mama, opa,oma... Beebie = baby en drinkt hij bij mij dan hoor ik: beebie tietie Verder Eten en drinken zegt hij wel. En als ik tel van 1 t/m 5 dan zegt hij: Een! Dus zover de tel capaciteit. Het is hier super druk. Even wat dipdagen gehad. Emotioneel, moe, pijn bij voeden. Was het zat. Wat hulp gehad zodat ik bij kon slapen en medicatie voor spruw. Had wel symptomen maar geen witte aanslag maar toch merk ik verbetering. En een andere voedingshouding werkt ook. Meneer word gewoon te groot en zwaar voor voedingskussen. Nu scheef over mijn buik op mijn schoot gaat beter. Hij hapt zo ook beter. Nooit aan gedacht dat met het groeien de houding natuurlijk ook 'meegroeit' Ik kolf nu zo 150cc in tien minuten dus geeft manlief de laatste voeding. Kan ik ff bijtanken. Verder ga ik het nog drukker krijgen. We hebben het huis!! Jeeeeej. Zin in! Half december moet alles rond zijn. Eindelijk ons eigen plekkie. Gooien er gelijk een nieuwe badkamer en wc in. Keuken volgend jaar. Jumbo, kruidvat, bakker, snackbar om de hoek. Park en kinderboerderij vlakbij. Ideaal. En voor en achter staan huizen zover weg dat je elkaar niet ziet.
Ahh lekkere blij koppie die T. Ja, 't is wel inpakweer op het moment hé. Wat ben je goed bezig Roos, idd veel leuker en bijzonder een handgeschreven brief. Het is bijzonder een kind op deze manier te steunen, wordt ook veel persoonlijker. Wow, wat kan T. al veel! Hij loopt natuurlijk al als een kievit En wat knap al zoveel woordjes! Snelle japie die van jou Het lieverdje! J. gaat nu ook wat meer echter 'praten'. Zegt bijv. : kaaaaa. Hij bedoeld 'klaar' En gisteren zei hij me ineens na met 'jij'. Lopen vind hij ook nog steeds veel te eng, schijtluisje hoor hier Wel een paar stapjes los, dat lukt wel, en verder rent hij zowat langs de tafel. Dus dat gaat wel vlotter. Wow, een nieuw huis! Gefeliciteerd Mi!!!! Poeh meid, drukjes straks hoor. Maar wel superleuk een eigen plekje! Oooh vervelend zeg spruw! Ik heb het nooit gehad, maar ik heb wel gehoord dat het erg pijnlijk kan zijn. Fijn dat het met medicatie al beter gaat. Best bikkelen hé, af en toe, met bv? Super meid dat je het nog steeds zo blijft doen! En goed dat je ook aan jezelf denkt en meer rust pakt. Die voedingshoudingen veranderen idd, je kindje wordt steeds groter en zwaarder natuurlijk Had ik bij J. ook hoor dat ik erin moest groeien. Nou, we hebben de 20 weken echo gehad. Alles was helemaal goed met onze kleine! Nog steeds een meisje hihi Ze was alleen wakker en superbeweeglijk. Continue draaide ze en schopte ze er lustig op los. Erg schattig, maar een uitdaging voor de echoscopise Uiteindelijk toch allemaal goed kunnen bekijken. Ze is verder mooi gemiddeld.
Alyssa, wat vervelend dat Yinthe weer minder vrolijk is! Hopelijk is nu niet meer door dezelfde klachten, heb je het nog na laten kijken? Hier zijn ook tijden dat J. wat zeurderig en pieperig is hoor, denk sprongetjes, tandjes of whatever. Dus ik hoop dat dit bij Yinthe ook de oorzaak is, dan weet je dat het wel weer voorbij gaat! Beterschap Pluisje, vervelend dat je blijft kwakkelen! Even tandje terug en echt uitzieken kunnen wonderen doen. Spannend hoor, ben erg benieuwd wat jullie krijgen Pluis en Phillys! Wel kenbaar maken hier hé Ben niet nieuwsgierig hoor... hihi. Lekker gegroeid idd Corina! Perfect. Is Yuri niet ziek geworden van de prikjes? En wat fijn dat het al iets beter met je gaat, hopelijk wordt 2016 idd een beter jaar voor jullie!
Gefeliciteerd met de goede echo Blauw!!!! Corina, hoe is het met je oma? En trek jij het nog? Yuri weer goed gegroeid dus. Lekker hoor. Nog reactie gehad op de bmr? Ik knijp hem wel...... had hem voor Levi uitgesteld maar nu toch een afspraak staan. Ik ga snel slapen. Gekolft dus papa mag de late voeding doen. Ik heb weer nachtdienst Eigenlijk verwacht ik jullie wel hier om te supporten hoor. Ik gok rond 3:00/3:30 weer aanwezig te zijn
Awh Mi, wat een tijden weer he!! nachtdienst blegh... was je zo emo door alle drukte zo om je heen? je bent vast een superlieve moeder *smak* Jeej blauw weer een mooie echo! Superleuk straks een klein meissie drbij, reageert J. ook op je buik? misschien voelt ie het straks ook wel?
Ooooo roosjuh wat een knapperd! Wauwie ! Mi ik vind het knap hoor hoe je het doet allemaal hoor! Ik vind je een topper!! Ik heb net een les yoga achter de rug met mijn collega's, mijn vriend heeft Yinthe voor het eerst sinds hele lange tijd in bed gelegd vanavond. Tsja je raad het al, in 1 keer sliep mevrouw... Grrrr nu weet ik wel aan wie het ligt Morgenvroeg ga ik met mijn zusje naar balorig lekker spelen! Nog 1 week en dan gaan we de boel verhuizen.. Hoe gaat het met het kletsen van jullie kindjes? Ik zie al wat bekende woordjes voorbije komen Hier hebben we nu klaa = klaar met bijbehorende handen hihi, poe is poes, iedereen is papa. Sesy =sexy ( nielson ) en overal waar ze komt is het haai! Heel lief. Slaap lekker mi! Mocht Yinthe vannacht weer eens wakker zijn en ik dus nachtdienst heb klets ik hier wel mi
Dank Vorige week weer naar de kapper geweest, hij trapt er alleen niet meer in, hij wil ééécht niet geknipt worden. Hij is omgekocht met een mooie ballon, hij mocht in de kinder-autostoel zitten tijdens het knippen, speelgoed om hem heen, boekjes mee, bij mama op schoot, op een gegeven moment stonden er drie vrouwen om hem heen om hem op te vrolijken maar hij brulde de hele tent bijeen zodra hij de schaar boven zn hoofd aan zag komen. Het werd zo erg dat ik er halverwege de brui aan heb gegeven. Dus, nu is ie letterlijk half geknipt ene kant is netjes en andere kant te lang... deel van zn pony heb ik in bad geknipt tot ie mij ook weer doorhad en nu in ook zn pony scheef hehe.... joy... filmen jullie veel? ik begin altijd te filmen als de leuke momenten net voorbij zijn, te laaaaat