Zwaaiiii!!! Vorige week geslaagd voor de conditie test bij de politie Dus daar was ik ook nog druk druk mee. Heb nu alleen wel last van mijn heupen en bekken: Moest nogal vaak ergens boven op springen en naar beneden laten vallen. Na 3 kinderen vindt mijn lichaam dat wat minder grappig Gister was onze oudste jarig, alweer 7 jaar! Charlotte vond het geweldig al die visite. Straks nog visite van mijn broer en zijn vriendin. En dan vanavond lekker met ze borrelen. Heb nu even tijd voor mezelf....man is met de meisjes naar de speelgoedwinkel om wat te halen van het verjaardagsgeld, lotje ligt op bed.
Tijdelijk even offline, het gaat naar omstandigheden redelijk. Maar moet even een stapje terug nemen, kom aan mezelf of herstel van voet niet toe. Voel mij eerlijk gezegd vreselijk even korte reactie, van prikjes nauwelijks last Mi. Gelukkig!
Corina, sterkte! Hopelijk snel weer hersteld. Hier een lekker druk weekend gehad. Afgelopen donderdag is de piano gebracht. Hij is echt heel erg mooi, dus wie weet ga ik nog wel eens pianolessen nemen binnenkort . Mijn ouders waren er ook, met hun nieuwe caravan haha...speciaal gekocht omdat we nog geen logeerkamer hebben hihi....dus dan maar zo, gaat prima...en lekker rustig....Huis weer lekker gepoetst door mijn moeder, altijd handig... Casper heeft gisteren op de hele dag 1 uurtje geslapen, onvoorstelbaar.....na het avond eten om 19.30 op bed en het was gelijk stil, rara..haha... Hij is nog steeds erg verkouden...vooral s'nachts hoesten en enorme groene klodders lopen er uit zijn mond, maar mag zijn neus niet schoonmaken, dus dat gaat onder luid protest haha....vervolgens gaat ie zelf als ik het niet zie met een papiertje zijn neusje heel demonstratief staan poetsen met de bijbehorende snuifgeluiden haha... Achter zijn loopkarretje loopt hij trouwens nu als een kieviet.....maar los lukt nog niet...nou ja, nog wel even lekker.....hoeft ook niet zo snel hoor.....dan wordt ie nog sneller en ren ik me helemaal de blubber. Nou, ga nu weer even aan het werk.....de dag is al bijna weer op de helft!
Hallo meiden !! Hier gaat het redelijk. B heeft twee nachten heel goed geslapen (do op vrij en vrij op zaterdag) maar zaterdag en gister nacht was het weer feest. zucht !! Nu is hij ook nog niet helemaal de oude , flink verkouden en hoesten. En weer kies erbij en heel heel druk met ontwikkelen zou er allemaal wel mee te maken hebben Maar jeeeeeh wat ben ik trots op mijn mannetje !! Hij sinds een paar dagen gaat die los staan , dus trekt zich ergens aan op & laat zich los en staat dan gerust een minuut los. Maar sinds vanavond gaat die ook zelf staan. Deze mama is zo trots !!!! Vandaag zijn "school" foto's ontvangen , ook al zo mooi. Men ik heb vandaag gewoon 2x zitten janken van trots , eerst van de foto's en net onder douche met papa van het zelf staan. En niet 1 keer nee de hele tijd staan zit staan zit haha. Morgen cb ben benieuwd naar zijn lengte en gewicht. Volgens mij is mijn slanke den goed aangekomen !! Hij is nog slank maar vind hem gewoon in zijn geheel er beter uit zien. Ondanks zijn ziek zijn etc. Praten gaat hier ook ineens als een trein maar niet op commando die zegt die wel echt de hele dag door , hap kan die ook goed zeggen. Die twee woordjes zijn echt goed verstaanbaar hij kan nu papa , mama en iets wat heel heel erg op opa lijkt zeggen maar dit is allemaal nog niet super duidelijk en zeker niet als ik zeg zeg eens mama dan zegt die mooi niks of doet stem oefeningen ; schreeuwen en schateren haha. Ook zegt die soms perongeluk ja of hay. Maar zeker vooruit gegaan want hij heeft nooit echt gebrabbeld etc. En dat doet die sinds kort wel continu. Net xijn moeder nu geen moment stil Zijn favoriet op dit moment zijn auto's haha echt een jongen. De toet toet auto's vind die zo leuk hij gaat het hele huis ermee door. Loopkarretje vond die nooit echt interessant maar sinds een weekje loopt die het hele huis door. Hij wilt nu echt graag lopen en staan. En ik zou het ook wel fijn vinden eerlijk gezegd. Jochie heeft zo veel energie namelijk kan die beetje uitrazen. Vind het nog wel een gek gezicht hoor , als hij zelf zo gaat staan. Een hummeltje die staat haha. Toch denk ik , als B niet zo veel ziek was geweest de afgelopen tijd , dat die misschien al gelopen had. Hij heeft echt een week of 6 qua ontwikkeling stil gestaan. Was totaal zijn zelf niet , wilden amper spelen etc. Maar hee hij kan nog zijn hele leven lopen haha. 10 november geslachtsecho spannend hihi ben benieuwd
Wat knap dat b zo goed gaat pluisje! Wat kun je dan trots zijn he! Dan gaat het ineens zo snel! Voor je het weet is het 10 november, spannend! Ah Sandra lekker het huis weer schoon, kun je haar hier ook heen sturen? Hihi Ah corina, het valt niet mee, goed om jezelf denken... Zp komt wel weer, rustig aan en veel sterkte. Knuffel! Nouuuu kom ik weer aan met ons nieuws Yinthe werd zaterdag ochtend ineens ziek... Hoge koorts, hoesten. Smiddags werd het al erger... Savonds zetpil en op bedje. Zondag de hele dag enorm benauwd dus toch maar naar de dokterspraktijk gegaan, de arts zei pseudokroep aanvallen, maar het waren geen aanvallen meer het was gewoon de hele tijd! Zo benauwd. Vannacht sliep ze eindelijk om half 4 net toen ik weer met de dokterspost belde om langs te komen. Vandaag maar naar de huisarts en we hebben een puf meegekregen, iets wat ze natuurlijk absoluut niet wil dus onder dwang maar gegeven. Net nog 39,6 koorts maar ze slaapt nu gelukkig.. ( al 2 dagen rijden :x ) En dat terwijl we dit weekend overgaan naar een ander huis... Pfff we zitten er flink doorheen
Gefeliciteerd mvj nog met je oudste én het behalen van de conditietest! Goed zeg! Veel beterschap Corina, even een time-out! Het zal je hopelijk snel goed doen. En fijn dat Yuri gelukkig geen last heeft van de prikjes. Was hier ook niet. Gaaf zo'n piano Sandra! Lokt uit om te spelen hé Ik vind de klanken van een piano altijd erg mooi. Caspertje loopt al goed achter de loopkar dus, wie weet gaat hij binnenkort wel los lopen hihi. Wat heerlijk Pluisje, wat kun je trots zijn op je kind bij nieuwe mijlpalen. Vooral ook heel leuk als ze echt iets nieuws kunnen, de grote mijlpalen zijn toch extra bijzonder. Hier groot nieuws: J. loopt helemaal los! Niet een paar stapjes, maar de hele kamer door. Supertrotse mama hier! En zo grappig, maar we hebben vandaag een babywalker gekocht. Leek me zo'n leuk ding, en dan kan hij eens lekker banjeren met houvast... was mijn gedachte. Ik denk dat hij het als een uitnodiging zag om eens te laten zien dat hij veel meer kan Vanmiddag begon hij ongeveer 5 á 6 stappen los te lopen en vanavond liep hij zo de hele kamer door Ik stond echt verbaasd te kijken dat dat zó snel ging op één dag! Ik ben niet zo bang dat hij overal aan zit, omdat hij dat al niet doet. Hij luistert vrij goed gelukkig. Ben alleen benieuwd als hij straks steeds meer gecontroleerd gaat lopen en dan ook buiten kan lopen, of hij dan braaf bij me blijft. Uitdaging voor straks misschien Al vind ik het wel erg fijn dan hij nu zelf gaat lopen, scheelt mij weer wat minder tillen, zeker gezien de zwangerschap. Dat stappen van vanmiddag staat trouwens op de film, maar die van vanavond was ik te laat. Dus herkenbaar Roos, van het te laat filmen De babywalker is gelukkig geen miskoop: hij vind het heel leuk om ermee te lopen, hij liep (of rende soms hihi) alle kamers er mee af, en alle geluidjes en knopjes die erop zitten vind hij erg interessant. Superding!
Ohh Alyssa, wat naar van Yinthe! Arm meisje toch! Pfff, krijgt zij en krijgen jullie dan nooit eens rust Hopelijk knapt ze gauw weer op!! Lijkt me vreselijk om je zo machteloos te voelen en je kindje benauwd te zien. En dan nog de komende verhuizing...
Ah beterschap met Yinthe zo zielig als ze ziek zijn bah... Trouwens mamavanjuul nog gefeliciteerd met je grote meid !! Hier net terug van het cb : alles helemaal goed. Meneer is wel lang hihi 81 cm bij nog net geen 10 kilo maar hij volgt zijn lijntje al heeft die even een flinke groeispurt gehad in cm. Hij zit nu even een appeltje op te eten en dan gaan wij even een uurtje slapen. Hij heeft doorgeslapen maar was wel om 5.45 al wakker. En hij is nu wel moe haha.
Sorry ik kan niet wegblijven haha Pluisje zo te horen doet je manneke het erg goed Hij is zelfs yuri voorbij geschoten! super zeg Mi hoe gaat het daar? BV nog op rolletjes? MVJ, super gefeliciteerd met het behalen van de test, hoorde al dat ie mega pittig is, heb je toch eventjes gefikst! Sandra, handig zo'n moeder die je huis poets, ik heb zo'n schoonmoeder haha Je ouders wonen in friesland toch? of ben ik weer in de war? Ja dan is een camper wel handig. Alyssa, Kroep gaat inderdaad rond in het noorden, ik hoor het zoveel de laatste tijd. Werkt het pufje bij Yinthe? Blauwoogje, wat leuk dat ie al los stapt, hier nog niet, duurt wel een tijdje hij staat wel los, en sjeest in het rond achter zijn nijntje duwding haha En inderdaad dat scheelt straks enorm! Las dat jullie een meisje krijgen, wauw wat geweldig. Een koningskoppel! Van het weekend hebben we onze woonkamer een fresh over gegeven, even nieuwe laag saus, warm taupe zo'n mooie kleur! en een nieuw behangetje 'sloophout' . Voelt gelijk wat anders, nu moet ik de deuren nog even doen maar daar wacht ik nog even mee. heb gewoon 2 toffe decors voor foto's maken Het is gewoon op het moment alles bij elkaar. Gelukkig een pluspunt, de fysio was erg tevreden, heb nieuwe oefeningen meegekregen dus, dat gaat in elk geval goed. Straks even wandelen met de kindjes, moest kilometers maken van de fysio, maar wel eerst opbouwen want anders loop ik weer te hard van stapel.
Beterschap me Yinthe! Wat vervelend zeg! Zo, hier vakantie! Begon lekker, de middelste 2 dagen aan het overgeven geweest. Die begon donderdag....vrijdag verjaardag, zaterdag visite, zondag even helemaal niks. Ik gister overgeven en nu is man niet lekker. Altijd fijn...vakantie Lotje slaapt erg lekker de afgelopen tijd. Is wel wakker rond 7 uur, maar gaat lekker liggen dommelen. Onze middelste is standaard rond 7.15 wakker en mag dan alleen naar beneden. Ipad ligt klaar op tafel Dus die kruipt lekker op de bank om filmpjes te kijken. De oudste volgt meestal daarna en Lotje heeft het meestal rond 8 uur wel gehad. Soms pas rond 8.30. Dus dan lig ik ook nog lekker te dommelen. Hier is ze nu 4 kiezen en 1 snijtand rijker. Aan de rechterkant, boven in, komt er nu nog 1 door, dus is ze straks aan 1 kant klaar Hier komen steeds meer losse stapjes, vooral als ze op de bank staat. Voelt volgens mij wat veiliger 3 zusjes met hun cavia's
Ah wat een liefjes mamavanjuul heerlijk 3 meisjes !! Hier alweer een mijlpaal ; maandag avond ging B voor het eerst zelf staan en vandaag heeft die zijn eerste losse stapjes gezet !! Zo trots op hem hihi. Vanavond vroeg naar bed ben het een beetje zat en moet donderdag en vrijdag hele dagen werken... Geen zin in maar goed daarna lekker weekend !!
Wauw mvj wat een prachtige foto zeg! Wat een knap stel! Ohhhh pluisje wat een mijlpaal! Woehoe nu word het rennen geblazen!
Ja hij is continu nu aan het stappen en oefenen... Moet schoenen gaan kopen binnenkort hihi Hoe is het met je meisje ??
Wat goed pluisje!!!! Hier ook af en toe een of twee stapjes. Mvj, wat een rijkdom drie gezonde madammekes Hier alles goed. Bijna zes weken en met huilen, krampjes en clusteren dus bijna op de piek. Ik heb het dus met sommige dagen behoorlijk gehad. Borstvoeding is dus even pittig maar krijgt hij dus nog steeds. Vanavond het voorlopige koopcontract tekenen.
Spannend hoor straks jullie nieuwe huisje heerlijk !! Goed dat je nog borstvoeding geeft hoor ik snap wel dat je het soms behoorlijk zat ben een baby en een dreumes is natuurlijk vermoeiend. Maar inderdaad je zit bijna op de piek en dan zal je zien het wordt steeds beter. Nou B die doet geen 1 of 2 stapjes los haha die loopt al bijna de woonkamer door. Steeds stuk of 10 stapjes zitten stukje kruipen en weer staan en lopen. Gaat zo snel ineens net of die wat in te halen heeft haha. Vanochtend bracht ik hem naar mijn moeder , altijd vrijdags. Ik heb de huis sleutel en ik liep met hem aan de hand binnen was zown leuk moment ook oma helemaal trots natuurlijk. Sowieso wilt die steeds aan mijn hand lopen hij gaat staan en steekt 1 hand uit die ik dan pak en dan loopt die echt overal heen. Als ik even geen tijd voor hem heb dan maakt die extra geluid en dan zeg ik nee mama is even bezig we gaan zo lopen, krijg ik een vette zucht te horen en gaat die zelf maar een stuk of 10 stapjes zelf doen haha. Eindelijk weekend ben helemaal kapot hihi. Die vrijdagen tegenwoordig ben ik gevloerd. Ik ga even samen met mijn kleine man douche en dan gaat hij lekker slapen en mama op de bank liggen. Fijne avond allemaal xxxx
Jaaaa gefeliciteerd hoor alle mamas met de eerste stapjes superleuk! en wat wen mooie foto indd MvJ, 3 prachtige meiden op een rijtje. Lukt het een beetje tijd voor jezelf te pakken corina? Hier hebben we lol, we worden steeds de kamer rondgeduwd, letterlijk, om mee te dansen of om weer een aap te tekenen op het krijtbord of wat dan ook.. en hij is zo fanatiek met dansen, hij steelt graag de show, hier even een optreden voor jullie
Jeetje roosjuh, wat oogt hij zo al groot zeg. Pluisje, wat heerlijk de 12 weken grens bereikt! En wat goed van b dat hij zijn eerste stapjes los gezet heeft. Die van ons durft nog niet geloof ik. Spannend mi, verhuizen met 2 kleine ventjes. En wat super dat de bv beter gaat dan bij levi. Wat een prachtige foto mvj! Heerlijk, de 3 zusjes. Alyssa wat naar dat yinthe blijft klungelen. Jullie hebben het voor de komende jaren weer gehad lijkt me zo. Dat hoop ik tenminste.. Sorry dames waar ik nu niet op gereageerd heb, ik lees nog wel mee, maar soms een beetje veel om alles bij te houden
Pluisje, Levi stapt ook mee. Zo leuk met die kromme beentjes Roosjuh, performer in de dop!!! Van wie heeft hij dat? Gisteren dus getekend. Nu alle financiën dus op orde krijgen.
Mi van harte gefeliciteerd met jullie huis! Herkenbaar, maar lieverd het wordt makkelijker echt waar. Nu heb je het ook wel zwaarder als wat ik had met een dreumes, kleine bandiet. Zo te horen heb je weer een mooie productie. Trouwens voor de clusterdagen, heb je een draagdoek of zak? ideaal en zo heb je je handen vrij voor Levi. Roosjuh, wauw, hij loopt! Geweldige mijlpaal, en indd veel filmen, zo mooi om het weer terug te zien. Dankje dat je het vraagt, ja het gaat weer redelijk, oorzaak gevonden dat ik niet zo lekker in mijn vel zit, schildklier niet goed, dus extra tabletje erbij. Hopelijk voel ik mij gauw beter. Met mijn voet gaat het ook de goede kant op, nog steeds geen pijnstillers Hoop toch dat er gauw verandering komt voor Yinthe, dit is niet leuk meer, voor jullie alle 3 niet. Maar weer naar de kinderarts? misschien een allergie? Yuri loopt nog niet los, wel aan mijn hand maar daar houdt het ook mee op. Komt vanzelf Donderdagnacht ineens krijzend wakker met 40.0 koorts! aaai toch nog last van de prikjes? Vanochtend een flinke spuitluier, het zat tot aan zijn oren.. Chalina, maakt weer een ontwikkeling spurt door, ze is heel nieuwsgierig naar schrijven en lezen, 'mama hoe schrijf ik mijn naam' 3 jaar en 7 maanden.