**Juli/augustus 2014 mama's - deel 2**

Discussie in 'De mama's' gestart door Kinderwens87, 23 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Roos wat een leuke foto's!! Knap hoor, dat ie al zo lekker bezig is.

Mi, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Wanneer is de overdracht?

Alyssa, zag je andere topic ook al...wat jammer dat het nu weer niet goed gaat. Lijkt me echt vervelend als je gewoon geen oorzaak kunt aanduiden. Hopelijk komt er gauw duidelijkheid. Misschien idd een allergie??

Alle kindjes die al lopen....wow wat knap....hier nog niets los...ook niet aan 1 hand, want dan gaat hij tollen en valt om hihi. Wel heel snel langs banken, tafels, stoelen etc en als een speer achter de nijntje loopkar (de vijdag oppas oma heeft eentje van Nijntje gekocht via marktplaats, die heeft weerstand op de wieltjes....dus hij moet hem echt duwen ipv dat het met hem er vandoor rolt. Super handig!).

Verder komt hier kies nummer 3 door, dus ineens weer luieruitslag sinds vandaag en vanmorgen veel huilen, geen brood willen, maar wel lekker koud drinken en een banaantje gelukkig. Dus er is wel iets in gegaan. Nu ligt hij op bed al weer vanaf 10 uur want hij was vanacht een beetje aan het spoken...of te wel...klaarwakker rond 4 uur....en dan met kleine tussenpozen van rust/hazenslaapje dus wakker tot 8 uur vanmorgen.

Gooide vanmorgen vroeg ook nog een van de katten een glazen windlicht van grote hoogte naar beneden, dus ik heb mijn glasopruim en stofzuigrondje al weer achter de rug pfff..

We zitten hier nu in de overgang van 2 naar 1 slaapje....ook zo'n lekkere uitdaging haha. Vandaag worden het er dus 2 denk ik. Maar de afgelopen week bij de go en thuis 1 gedaan vanaf ca. 11.30-12.00 tot 14.00-15.00 uur. Hij wilde s'middags niet meer slapen, met als gevolg dat hij rond etenstijd te moe is om te eten en dus alleen maar zit te huilen in de stoel. Nu met een slaapje net na de lunch is dat probleem ook weer even tijdelijk opgelost haha.

Nou, ik ga ff een bakkie doen en dan de was...pfff...

2. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Phoe had net ook je topic gelezen Alyssa, wat een situatie! ik kan het alleen maar met je eens zijn, volgens mij klopt er echt iets niet. Als ze de eerste dagen nadat ze buisjes kreeg ook ineens veel meer ontspannen was en na drievdagen is het weer mis dan lijkt het me met de buisjes te maken te hebben, of een ontsteking ondanks de geplaatste buisjes, vreselijk, wat zullen jullie er allemaal doorheen zitten, en Yinthe zal ook wel ontzettend moe zijn. Als je twijfels zou hebben over of het medisch is of niet dan kun je haar misschien een keer een dagje bij oma laten komen? kijken of het daar ook zo is? hoewel ik had begrepen dat het op de opvang ook niet goed gaat he? ik deel je onderbuik gevoel wel, klopt iets niet..
    ik vond dat idee met de zetpil opzich wel een goeie, dan hoop je in ieder geval verschil te gaan merken. Zet die kinderarts iig maar aan het werk want dit kan zo niet.
    Knuffel!!

3. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    #1003 roosjuh007, 24 okt 2015
    Laatst bewerkt: 24 okt 2015
    Zit ff met je mee te googlen Alyssa, je moet wat als nog niks echt goed werkt he. Buisjes en toch nog ooronsteking | Babybrabbel staan ervaringen op, iemand zei dat stoppen met zwemmen (badwater/douchewater in de oortjes?) ervoor zorgde dat het rustiger bleef en neusspray blijven gebruiken om de holtes open te houden... verder zitten alle kindjes aan de AB als ik het zo lees, waardeloos

en evt. bij een goeie osteopaat langsgaan kan denk ik altijd wel parallel aan het medische circuit, bijt elkaar niet volgens mij..

dit vond ik op hun site;
    • Terugkerende holte ontstekingen
    Een holte ontsteking is een ontsteking van de slijmvliezen (meestal in neusbijholten). Holtes die kunnen gaan ontsteken zijn: voorhoofdsholten, de bovenkaakholten, de wiggenbeensholten en de zeefbeenholten. Door het opzwellen van het slijmvlies wordt de opening naar de neus afgesloten, waardoor een voedingsbodem ontstaat voor micro-organismen. Als er sprake is van onvoldoende afweer, ontstaat een infectie. Normaal gesproken geneest een holte ontsteking vanzelf weer, echter wanneer de holte ontsteking (steeds) terugkomt, kan de osteopaat op zoek gaan naar de oorzaak hiervan. Oorzaak kan lokaal worden gevonden waardoor er een verminderde aan/afvoer is ontstaan maar ook op afstand door bv het slijmvlies van de dikke of dunne darm of door een algemeen verminderde doorstroom van bloed en lymfe. Afhankelijk van de oorzaak zal de osteopaat de mobiliteit in dat gebied herstellen.

wij hebben hier een hele goeie zitten maar dat is omgeving alkmaar, beetje ver weg zeker..

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Bah Alyssa. Vreselijk dat het gewoon nog steeds niet goed gaat. Roosjuh heeft zo te zien wat research gedaan. Hoe gaat het met jullie? Houd je het nog vol? Kun je wel eens bijtanken?

Sandra, wat handig zo'n kat. Hier pas eentje die uitgebreid ging kotsen tussen de kussens in op de bank. Het liep heerlijk helemaal er in en er onder. Blegh...
    Levi loopt ook nog niet. Maar vanavond voor het eerst van de kast naar de tafel gelopen bij opa en oma (zes stapjes of zo)

Corina, hopelijk houd je schildklier zich snel weer koest. Zorgt die ook voor een verminderde weerstand?

Draagdoek...zucht... had er eentje gekocht. De bykay. Ten eerste kreeg ik dat ding maar niet goed. Na eindeloos proberen eindelijk onder de knie (wat krijg je het warm zeg) was Noah het er niet mee eens. Paar keer er in gedaan maar het was alleen maar brullen. Dan was hij rustig en ging juist uit zijn plaat. Heb hem dus weer teruggebracht. Nee, ik ben geen draagdoektype blijkbaar ;)

5. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    hmm heb hier ook drie draagdoeken liggen inmiddels, zon monkeysling ofzo was voor ons echt prut, maar zon elastische beviel opzich wel maar indd heel gekunstel om je kindje er nog in te frummelen.... ach ja, meneer wil nu toch niet meer gedragen worden. Hij is nu redelijk bij te sturen als we buiten lopen, dan wijs ik en dan hobbelt ie er uiteindelijk wel naartoe hehe. halfbakken sprongetjes maakt ie nu als hij op de trampoline staat, lollig gezicht. hij heeft al twee dagen tot half negen geslapen! jeeeeej!! record!!!

kattenkots, gatsie tussen je kussens blegh... hier spugen ze soms ook op de meest vervelende plekken, gelukkig hebben wij een bruine bank...

6. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou, het is nog wel even hard werken hoor, die overgang van 2 naar 1 slaapje per dag. Zeker nu met de wintertijd....de ene dag gaat het goed en de andere dag tuimelt hij om 10.00 uur al om van de slaap pfff..nou ja even doorzetten en kijken of we een goed ritme kunnen vinden.

Draagdoeken.....had ver voor de geboorte al een mooie draagdoek gekocht, maar toen ik hem eenmaal had en wat liep te oefenen kreeg ik door dat het echte knoopwerk niets voor mij was. Dus heb een marsupi gekocht....paar keer gebruikt en is ook maar tot 9 kilo, dus ligt in de kast voor een eventuele tweede, want vond het wel handig toen hij nog zo klein was...Casper sliep er heerlijk in, dus kon mooi even de hond uitlaten en beide handen vrij hebben.

Voor afgelopen zomer vakantie had ik een Tula gekocht omdat de zweedse eilandjes waar we met de boot aan gingen leggen niet echt handig waren voor de buggy. En de deense kinderkopstraatjes ook niet echt plezierig rijden haha. Maar sinds we weer terug zijn van de vakantie eigenlijk niet meer gebruikt....maar goed, ook die bewaar ik voorlopig maar gewoon.

Alle kindjes nu eigenlijk al de prikjes gehad? Casper moet a.s donderdagmiddag. Hoop maar dat ie er niet ziek van wordt. De verkoudheid gaat net weer wat over...pfff.

Mij vriend is trouwens uiteindelijk niet naar Gabon gegaan voor zijn werk. Het was bij nader inzien niet echt nodig om de zwaargewichten van kantoor ook nog naar het project te sturen. Dus ik zit niet in mijn eentje...jeeeh!

7. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Oh lekker Sandra? 5 weken was ook wel erg lang geweest zo in je uppie he. Waarom probeer je ook alweer een slaapje minder? hij slaapt in de middag zeker niet meer? tja zo'n overgang is best even wennen, zeker voor Casper want hij is best een slaapkoppie he?

Wij hebben net even buiten gespeeld, er kwamen ook andere kindjes bij op het speelpleintje, broertje en zusje. En sociaal als onze meneer is komt ie op het tweejarige zusje afgestormd, en daar lagen ze dan allebei op de grond met de beentjes in de lucht... oeps...
    niet alle kindjes zijn erg gesteld op enthousiaste dreumessen geloof ik ;)

8. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja, we zijn nu 1 slaapje aan het proberen omdat hij idd smiddags niet meer wil slapen, maar vandaag trok hij het ook niet en heeft hij geslapen van 09.45 tot 12.30 en daarna dus niet meer.....om 20.30 uur naar bed, want we waren wat later thuis ivm bezoekje aan de Hornbach....kijken hoe het morgen gaat.....morgenmiddag naar het cb voor de prikjes...is gelukkig pas aan het einde van de middag....

9. Phillys

Phillys Actief lid

15 dec 2012
    379
    0
    0
    Werken in een bijzonder leuk kinderdagverblijf!
    Limburg
    Super schattige foto mvj! Lief jou 3 meiden! Gefeliciteerd met je test die je hebt doorstaan! Wat knap zeg.. Ga je nu een interne opleiding daar volgen?

Alyssa, jakkes wat vervelend zeg. Ik hoop zo dat het beter wordt en jullie een fijne tijd tegemoet kunnen gaan. Zijn jullie al terug geweest in het zkh? En wat een drama om nu te verhuizen. Ik hoop dat Yinthe het een beetje goed oppakt en toch een plekje kan vinden in jullie tijdelijk huis!

Gefeliciteerd Mi.. wat heerlijk om een nieuwe start te maken in een nieuw huis met je mannen! Het lijkt me ook wel erg zwaar.. de dagen dat Naoh veel wil drinken en je moet tussendoor ook nog alles met Levi doen. Maar het wordt alleen maar makkelijker! :) (tenminste bij ons wel)

Sandra, hier ook een tijd geprobeerd. Nu ze in een sprongetje zit en ziek is met prikjes er ook nog bij moet ze echt 2x slapen! Succes met Casper!

Roosjuh, ook nog een hele leuke foto zeg! Wat een scheetje!

Blauwoogje, hoe gaat het bij jullie?

Heb allang niet meer geschreven maar heb het zo druk. Mia is veel ziek en knapt niet goed op, ze zit in een dikke sprong en heeft ook laatst prikjes gehad. Zelf heb ik nu ook cursus en een grote stapel huiswerk. En zaterdag voor de eerste keer weer gaan shoppen vanaf we Mia hebben :) buikje groeit echt erg snel!

10. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo, vandaag bij cb geweest.....prikjes gehad, nu maar duimen dat ie er niet echt ziek van wordt. Hij weegt nu 10,55 kg en is 79,5 cm lang. Dus alles prima.

Vandaag ging 1 slaapje prima....vanmorgen even gezellig samen boodschappen gedaan om een deel van de ochtend even wat afleiding te hebben voor hem ;) en bij thuiskomst een boterhammetje en om 11.30 naar bed. Om 14.45 was ie weer wakker....dus konden we uitgerust naar het cb om half 5 haha.

Het varieert echt met die slaapjes nu, we kijken het gewoon per dag aan en hij gaat gewoon naar bed als ie moe is, hebben we nu maar bedacht haha.

Morgen nog een dagje werken en dan weer lekker weekend!

11. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Bij ons heeft het ook een poos geduurd hoor met afwisselend twee en een slaapje. Nu al paar weekjes van 12:00 tot 15:30... heerlijk.

Phillys hoeist verder met je zwangerschap? Weet je al wat het word? En ja, het is soms zeker druk maar de bv gaat steeds meer als vanzelfsprekend. je word makkelijker, lopend voeden bijvoorbeeld ;) en hij laat er nu vier uur tussen.

12. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Echt fijn om jouw positieve verhalen te lezen mi, geeft me moed dat hij bij ons dit keer mogelijk wel gaat lukken:). Topper!

Hier wisselt het ook nog tussen 1 en 2 slaapjes, ligt er met name aan hoe laat hij wakkeer wordt s ochtends. Vanochtend was hij relatief vroeg, en dan gaat hij nog even terug rond half 9. En dan hopelijk vanmiddag tegen 2 uur weer.

13. Phillys

Phillys Actief lid

15 dec 2012
    379
    0
    0
    Limburg
    Mi, wat knap zeg.. petje af! Fijn dat het steeds makkelijker gaat en tuurlijk word je makkelijker. Je hebt gewoon ook niet meer alle tijd om iets te doen. Erg fijn om te lezen. Tot nu toe voel ik me erg goed. Wel een paar keer afgelopen week wat roze afscheiding gehad waar ik wel van schrok maar hopelijk is alles verder goed. Donderdag hebben we een geslachtsbepalingsecho! Spannend! Bij Mia wist ik wel bijna zeker dat het een meisje was en manlief ook. Deze keer heb ik echt geen idee.. en man hoopt een jongetje :p

Kinderwens.. je bent ook al over de helft! De zwangerschappen gaan erg snel zeg! Vind ik bij mezelf ook!

Pluisje, hoe gaat het met jou? Je mannetje en de baby?

14. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Phillys, wat spannend komende week de geslachtsbepaling! Ben heel benieuwd :D Oeh, kan me voorstellen dat je schrok van het roze verlies. Kan soms ook komen als je het samen gezellig gehad hebt:) Wat heerlijk dat je je zo goed voelt! Misselijkheid helemaal over? Zijn jullie inmiddels helemaal gesetteld in jullie nieuwe huis?

Hier gaat het op zich goed, maar moet wel rustig aan doen. Ik werk nog steeds, maar heb wel harde buiken tijdens het werk. Mijn werk nog meer aanpassen is misschien niet mogelijk. Van de week gesprek met teamleiding, dan ga ik het wel aankaarten.

Verder is hier het kamertje helemaal af. Geboortekaartjes al in bestelling. Alleen nog de tekst aanmaken, maar we hebben nog alle tijd ;)
    M'n kleine meisje is een actieveling, voel haar heel vaak. Ontzettend genieten, manlief kan haar ook goed voelen sinds vorige week:) Blijft bijzonder!

J. loopt als een kievit door het huis. Leuk hoor! Wat genieten we toch veel van hem, het is zo'n heerlijk mannetje. Ben best benieuwd hoe hij straks op zijn zusje reageert:)

Wat een heerlijke swinger is T. Roosje, schatje om te zien!

Kinderwens, jij gaat ook haaaard! :) Hoe voel jij je?

Alyssa, hoe gaat het met jouw meisje? En hoe bevalt je nieuwe huis?

15. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hallo meiden hier ben ik weer...

Super druk geweest B. Is toch nog behoorlijk ziek geweest van de bmr. Nu alleen wat pieperig maar gaat al stuk beter. Baalden er echt van want hij sliep net 5 dagen weer door , was helemaal zichzelf weer na alle waterpokken , verkoudheid en tandjes... Maar goed juist daardoor zat het er wel aan te komen dat hij er ziek van werd , niet zo'n hoge weerstand...

Met mij gaat alles heel erg goed !! Wat heb ik toch een andere zwangerschap als bij B. Veel minder ziek en spugen , trek in andere dingen etc. Alleen avond eten is nog niet zo als het hoort , kan er niet van genieten.
    Precies over een week de geslachtsbepaling zo spannend !! Ben echt heel benieuwd. Ik denk nog een jongentje , vriend en eigenlijk iedereen een meisje ;).

Vandaag ben ik lekker vrij , ga straks met B naar de kapper. Wil een beetje een jongens kapsel want is nu zo recht toe recht aan met allemaal sprieten. En hij heeft zulke leuke kruinen eentje achter op zijn hoofd precies in het midden. En 1 voor op zijn hoofd waar zijn haar begint haha.

Wat gaan alle zwangere toch snel zeg !! Vinden jullie het zelf ook veel sneller gaan als bij de eerste ? Ik zelf wel , je bent er ook anders mee bezig denk ik.

Nog een weekje is mijn grote lieve (stief) dochter jarig. Aangezien wij in februari verhuist zijn en zij dus echt een kamer heeft van 30m2 (de zolder zeg maar) en haar kamer een beetje kaal is gaan we die even aanpakken. Haar nieuwe bed komt donderdag binnen , bureau hebben wij gister binnen gekregen. Veder heb ik wat dingetjes gekocht om het aan te kleden. Ze krijgt een grote meiden kamer dus. Vorige week ook de kast gehaald , ze krijgt een super grote kast waar ook onze kleren bij komen (virend en mij) dit ivm ruimte met de nieuwe baby. En aangezien zij toch ruimte zat heeft ;).
    Ze gaat zo naar school toe , en dan komt ze volgende week pas weer omdat ze op school kamp gaat en bij haar moeder is. Dus als ze komt is haar kamer klaar. Wil der gezicht wel eens zien. Ze weet helemaal van niks namelijk. Ze krijgt ook nog eens een 140x200 bed dus dat wordt lekker slapen voor haar. Ze verdient het ook gewoon !!
    Ook krijgt ze onze tv , wij hebben vorige maand een nieuwe gekocht en zij denkt dat wij onze hebben weggedaan omdat die kapot was. Dat zal ze helemaal geweldig vinden een eigen tv hihi. De Wii kan dan ook ook mooi mee naar boven.

Ze had een bed maar die is al zo oud. Haar bureautje is ook al zo oud. Veder was haar kamer eigenlijk nog gewoon kaal. Dus dit is wel super leuk. Ze wordt natuurlijk ook steeds ouder en neemt vaak vriendinnetjes mee die blijven slapen dus heeft ze echt haar eigen plekje straks tussen alle dreumes en baby's door hahaha....

Hier dus druk druk druk...

16. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Klinkt leuk die kamer Pluisje! Ben ook bang...volgende week krijgt L. de BMR....

En ik kan nu ook zeggen dat sinds gisteren ons mannetje kan lopen!!! Zo bijzonder om hem rond te zien stappen.

17. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat leuk Mi dat hij nu loopt, lijkt me zo'n koddig gezicht. Hier is het nog niet zover.

Hier is het nu een week gelden dat hij de prikken heeft gehad. Tot nu toe nog geen last, maar wel is zijn verkoudheid weer erger geworden. Hoesten als een oude zeehond hierzo, echt niet om aan te horen. Arme ventje. Maar veel meer dan thijmsiroop valt er niet aan te doen helaas.

Morgen lekker dagje vrij weer. Katten morgenochtend naar de dierenarts. Ze worden beide een 'het' ;). Die zullen mij dus morgenmiddag niet zo aardig meer vinden haha....

De sprong is hier nu merkbaar weer voorbij. Het avondeten gaat er weer goed in gelukkig. Wel leuk om te zien, na afloop van zo'n sprong kan hij echt merkbaar meer en is echt zichtbaar veranderd en wijzer geworden ;).

Nu hopelijk even een tijdje veij van sprongetjes gedrag.

Het cb komt hier trouwens bij de volgende afspraak rond de 18 maanden op huisbezoek, bij jullie ook?

18. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Leuk Mi!! dus je grote man wandelt nu ook lekker door het huis :) das weer voer voor nieuwe foto's en filmpjes he haha. Hoe gaan je nachten? kun je beide mannen samen in een kinderwagen doen voor boodschappen doen enzo?

Wat leuk Blauw dat je kamertje nu al af is, de basis zal wel een beetje hetzelfde zijn gebleven he? heerlijk nu je haar ook goed kan voelen bewegen, dat kon mij niet lang genoeg duren. voel je je inmiddels weer wat fitter of is het nog niet om over naar huis te schrijven?

Pluis, je kleine grote dochter zal wel opkijken dan, eigen tv's maken indruk ;) groot bed erbij, feest! dacht je eindelijk bij te komen wordt je nannetje steeds ziek, jemig... zal wel even poosje duren om aan te sterken zeker..

Leef je nog Alyssa? hoop dat je het een beetje redt allemaal, narigheid allemaal..

Lollig dat je zon verschil merkt voor en na een sprong Sandra, ik herken sprongen niet zo goed meer als eerst, wel dat hij zo lijkt soms 'ineens' meer woordjes zegt etc. vandaag zegt ie ineens huisj in plaats van uif bij het zien van een huis. Slaapt Casper nog steeds zo lekker? lukt het nu één lange slaap te doen? hier geen huisbezoekjes hoor, was wel mooi makkelijk geweest..

Lukte bij jou de bv ook niet zo kekker kinderwens? komt vast goed nu, je bent nu zoveel ervaring en forum vriendinnen rijker ;)

Ja je zal wel geschrokken zijn phillys, maar zijn ws wat gesprongen haarvaatjes, had ik ook geregeld, ook zonder gezellige avonden ;) ben benieuwd wat jullie spruitje wordt! leuk hoor meiden

19. Phillys

Phillys Actief lid

15 dec 2012
    379
    0
    0
    Limburg
    Mia krijgt een piepklein zusje :D

20. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Oooh leuk Phillys nog een meisje :D :D Gefeliciteerd! Je man boft maar met al die vrouwen hihi!
    Wilde net gaan vragen of je het al wist en jaaa toen zag ik je post :)
    Keken ze ook nog bij de pretecho of ze er verder gezond uit zag? Scheelt als je dat vast weet, ben je minder zenuwachtig bij de 20 weken echo.
    Leuk hoor, verwachten we allebei een meisje hihi.

Gaat wel met me hoor Roos, lief dat je het vraagt. Vanmiddag weer bij de bedrijfarts geweest. Zag er erg tegenop gezien de eerste ervaring, maar nu was hij heel meewerkend en meelevend. Ik mag geen zware clienten meer doen en niet meer dan 4 uur per dag werken. Erg fijn zo! Over 4-5 weken weer terug en dan wordt het evt weer aangepast.
    Hoe ist met jou en je manneke? Heb je nog steeds die dames op bezoek voor de taalontwikkeling?

Wat leuk Mi dat Levi nu ook loopt! Ik vind het zelf superleuk dat J. zelfstandig loopt. Het is echt schattig om te zien vind je niet:) Gisteren heeft hij een heel stuk buiten gelopen, hij was niet moe te krijgen. Net z'n vader :D
    Hoe gaat het verder met je mannetjes? En het huis?

Deel Deze Pagina