Oo wat leuk zeg!! Wat enorm schattig hetzelfde neusje hihi. Wat gaan jullie zwangeren toch enorm snel zeg!! Oh kinderwens ik kan me voorstellen dat je een naar gevoel hebt mbt de stuit, fijn dat er nog een extra echo komt, je hebt gelukkig nog even voor het draaien haha. Ik post even een tijdje niks omdat ik steeds hetzelfde te melden heb, Yinthe slaapt slecht, is elke nacht tussen de 1 en 5 uur wakker achterelkaar, op verschillende tijden. We hebben nu een afspraak bij een osteopaat en bij de kinderarts. Overdag slaapt ze meestal nog een uur of 2. Ik breng haar nu vaker weg om te kunnen bijtanken. Ik ben blij dat het goed met jullie gaat dames!
Ik voel me ook echt een bevoorrecht mens !! Zoveel liefde zo voor deze mama met al die mannen in huis. Gisteravond in bed moest ik toch wel even slikken. Voor mijn man is hierna echt klaar , hij wordt volgend jaar 40 heeft zo 3 kinderen vind het genoeg. Ik zelf ben 15 jaar jonger , en het kan mij niet vol genoeg. Al is dit gewoon het beste , 3 is genoeg. Ook financieel gezien , en praktisch met het huis auto etc. Maar dat betekent dat ik nooit meer zelf een dochter krijg. Aan de ene kant vind ik dit heel jammer aan de andere kant ben ik zo blij met dit knulletje in mijn buik. Maar gewoon het idee nooit een dochter te krijgen vind ik jammer al heb je die garantie nooit natuurlijk . Maar hee ik ben gewoon spontaan zwanger van een (zover te zien) gezonde zoon !! Wat is dat voor rijkdom. Kom maar op met al die auto's stoeipartijen en boomhutten haha.
Jeetje wat naar zeg !! En de dokters kunnen ook niks vinden ?? Ze had nu toch buisjes ? Dat werkt dus ook niet echt ?
Och Alyssa, de ellende contineus.... Misschien moet je, je maar opgeven voor dat programma 'diagnose gezocht'.... Je hebt al zoveel geprobeerd.... Pluisje, wat leuk!!!! Even wennen ja had ik ook maar helemaal happy met twee boys die straks mama beschermen Hier alles goed. De borstvoeding gaat top! Noah heeft wel een paar huildagen gehad waar we behoorlijk gesloopt van waren. Hopelijk gaat het nu steeds beter. Even wat anders: Levi bijt...niet leuk. Hij vind het een reuze grappig spelletje maar hij bijt enorm hard en onverwachts. Zit ik te voeden bijt hij zo in mijn rug of arm als hij naast me zit of op mijn benen. Hij probeert het ook bij anderen. Ik ben er heel streng in maar hij probeert het steeds weer. Daarnaast een superlief ventje maar dit is geen leuk dingetje.... en gister prikjes gehad. Nouja voorlopig is het klaar.
Gefeliciteerd pluisje! Toch een koningspaar alles bij elkaar met je grote dochter erbij die straks ook lekker wil shoppen enzo Je mag hier elke dag 'zeuren' hoor Alyssa (doe ik ook graag ), het is hier geen facebook waar het alle dagen feest en vrolijkheid is, iedereen energie voor 10 heeft en nooit eens iemand een pestdag heeft. Je kan hier altijd je eitje kwijt. Vanavond sint maarten! tis hier altijd druk met kindjes dan. ik moet alleen om 18:45 weg voor taalles, mag mn vriend liedjes aanhoren, gezellig ik ga wel ff met T. aan de deur staan, wat zal ie opkijken. Als sintje komt hoop ik dat ie een leuk werkbankje heeft gevonden voor spruit jullie wilden er ook eentje toch mi? T. vind het erg leuk dingen open en dicht te maken en dingen ergens in te proppen, hmmm... dat klinkt raar. nouja lekker schroefjes draaien en sleutelen vind ie vast leuk. Dan hebben we in ieder geval één leuk groot ding ipv zoveel losse rommeltjes zoals nu. Met je kruitvat voordeelpas puntjes kun je o.a een kartonnen sinterklaas schoorsteen halen om het schoentje bij te zetten lol
Jeetje alyssa, het blijft vervelend bij jullie zo zeg. Wat vervelend! Wij houden het geslacht een verrassing inderdaad, komen er in maart wel achter of het een jochie of een meidje is. Pluisje wat leuk nog een jongen. Ik denk dat het gevoel normaal is hoor, maar wat je zelf al zegt, het blijft toch bijzonder, jongen of meisje. Maar dat het even een beetje jammer is mag best toch.
hoe gingen de prikjes Mi? wat een vervelend dingetje dat bijten, denkt ie dat het een grapje is? dat hadden wij met gaan staan op de bank en springen als we bijv. in de keuken stonden, gevaarlijk natuurlijk en hij lachen als we aan kwamen rennen.. tot ie een keer viel uiteraard maar daar leerde hij ook helaas niet van. Herhaling is het enige wat hier werkt met dingen aan- en afleren. Hoop dat je ventje het vlug oppakt voor je verder geperforeerd wordt kleine vampier
nou jongens, 11 november is hier een grote hit!! Rennen naar de deur, hij vliegt de kindjes om hun nek als ik hem niet tegenhoud en lekker dansennnn https://youtu.be/ghUCXaHPf6Y
Jaaa hij doet het. Wat een leuk filmpje. Heerlijk enthousiast en wat kan ie hard rennen! Grappig om die verschillen zo te zien. Hij is nog geen twee weekjes ouder en rent als een speer....nou hier nog niks los lopen hoor haha. Pluis....gefeliciteerd met nog een jongetje! Leuk!
Dag lieve mama's, ik kom ook even weer langs wippen. Het is rustig in het topic zo te lezen. Pluisje, wauw geweldig 2 boys! Nou inderdaad maar wie weet wil er ook wel een zoon een pop. Yuri speelt regelmatig met de poppenhuis van zijn zus en turrlijk ook met poppen. Alyssa, dat klinkt niet best meid, aai. Het lijkt wel een gebed zonder eind. Heel goed dat je haar even wat vaker wegbrengt en ook aan jezelf denkt. Hoop op beterschap de komende tijd. Phillys wat heerlijk 2 meiden Mi, wat fijn om te lezen dat alles goed gaat met de bv! Goed zo, heel trots op je. Herkenbaar, Yuri bijt ook, en hard! Heb hem al paar x terug gebeten, maar het lijkt niet te werken. Hij vind het enorm grappig, hoe harder ik gier, hoe harder hij lacht. Daar beleef ik straks wat mee. Roosjuh, Ja leuk sint maarten, mega bult snoep en fruit! Kinderwens, jeetje jouw zwangerschap gaat ook snel nu al 22 weken. Ik ben heel benieuwd wat jullie krijgen voor een cadeautje, wat denk je zelf? Heb je een voorgevoel? Wat een lief filmpje Roosjuh, en wat gaat ie snel Sandra, enorme verschillen maar dan is ook geen kind gelijk. Chalina liep met 1 jaar +week en Yuri begint net wat te stappen aan de hand, hij heeft maar een pink nodig. het is net alsof hij niet durft. Naja komt vanzelf Die deugnieten van ons zijn gewoon ietsjes later. Blauwoogje en mvj hoe gaat het met jullie? Hier gaat het goed, eindelijk de goede kant weer op. Opoe(oma) is er nog stees, alive and kicking, ze gaat er zelfs weer op uit, genieten van het leven. Ze staat nu op de lijst voor een gelijkvloerige woning. Met ons als gezin hebben we ook niks te klagen, mijn voetblessure hersteld zich super en boven verwachting zeer snel. De schildklierissues zijn ook weer stabiel, mijn humeur is weer goed haha Manlief is gezond, en de kindjes ook, wat willen we nog meer.
Hier is het druk, hahaha! Maar geeft niet, je raakt er aan gewend. Zit nu net even lekker een uurtje achter m'n laptop met een kop thee. Oudste is uit te spelen, middelste mocht spelletje spelen op de iPad en Lotje ligt nog in bed. @Pluisje: Gefeliciteerd met een jongen! Ik met 3 meisjes, heb het zelf helemaal niet dat ik graag een jongen zou willen haha! Maar een vriendin van mij heeft 3 jongens en heeft precies hetzelfde als jou. Zij wordt ook echt verdrietig bij de gedachte nooit een dochter te zullen krijgen. Die gedachtes lijken me ook wel normaal hoor! @MI: Bijten...AUW! Lotje heeft het ook gedaan, maar daarna ploppen er 1 voor 1 tanden door heen. Boven heeft ze nu bijna alles, of het staat op het punt om door te breken. @Roosje: Haha, wat een scheetje! Wat een pretletter zeg! Hier vandaag de eerste schoentjes gehaald, kon echt niet meer in haar slofjes. Die zijn nu ook drijfnat, dus het moest ook echt!
Even vlug. Heb alles gelezen! Hier even erdoorheen. Noah blijkt verborgen reflux te hebben. Net medicijnen opgehaald en hopelijk werkt het. We slapen veeeeeel te weinig en hij huilt de hele dag....en nacht.... Even geen puf te reageren. Tot de volgende 'betere' keer
Het maakt ook allemaal niet uit! Het is een groot wonder dat je zelf een kindje kunt maken en ze mag krijgen! Dat is op zich al een wonder. Pluisje, ik begrijp helemaal wat je denkt en voelt. Mijn zus heeft 2 jongens en die vindt het vreselijk dat ze geen meisje heeft en nooit zal krijgen! Zij heeft er nog altijd last van (de jongens zijn 7 en 5). Roosjuh, wat een lekker stuk zeg! Wat kan hij al stevig lopen en rennen! echt een heerlijk vrolijk mannetje.. Corona, wat fijn dat het een heel stuk beter gaat bij jullie! Mag nu ook wel weer hè. Nu lekker rustig aan gaan genieten en nog herstellen. Ook fijn zo voor de feestdagen! Mvj, heerlijk jou 3 meiden. Kan me voorstellen dat je echt niet zou willen ruilen. Wat een prachtige eerste schoentjes van Lotje Mi, pfff wat heftig zeg! Ik leef erg met je mee. Ik herken dit als geen ander. Hoe wel Mia wel altijd goed 's nachts heeft geslapen maar overdag gewoon "bijna" niet! toch heb ik na wat research nooit gekozen voor die medicijnen. Maar wie weet geeft het wat verlichting bij Noah! Ik zou ook zeker niet te snel opgeven met de bv.. veel zeggen dat het met fv veel beter gaat maar het is bewezen dat dat helemaal niet waar is. Als je vragen hebt, stel ze maar! Voor nu een hele dikke knuffel en ik hoop dat jullie snel iets meer rust hebben. Alyssa, hoe is het nu bij jullie? Hier loopt het kleine mini meisje van 8.150 gram en 76 cm nog niet. Ook veel te onzeker want ze zou het goed kunnen! Ze staat heel veel los en staat ook al zelf op enz. Maar stapjes zetten zonder iets vast te pakken .. no way!
Oh jemig Mi, dan zijn jullie allemaal uitgeput zeker. Slaan zn medicijnen aan? misschien is het nog te kort daar iets over te zeggen. Poeh even in de overlevingsstand, en voel je vooral niet schuldig als je soms even minder aandacht 'over' hebt voor alles en iedereen he, onmogelijk en dat komt allemaal weer terug als er weer wat rust is teruggekomen in je huis. Zolang je wasgoed er nog niet op voetjes vandoor loopt gaat het goed..
We hebben al een heel ander kind... nu de krampjes nog... Roosjuh, heb je filmpje bekeken. Wat een enthousiast manneke! Hij zou bijna met ze mee gaan hahaha
Fijn Mi dat je gelijk verbetering merkt met de reflux medicijnen! Iedereen een goed weekend gehad? Hier het hele weekend weer mijn ouders op bezoek gehad met hun caravan haha. We zijn begonnen met de gipsplaten boven te plaatsen. Gelijk een heel ander gezicht. Volgend weekend weer verder......want het is nog niet helemaal af. Casper zegt sinds vandaag ook een nieuw woordje haha....hij heeft ontdekt wat een auto is, dus roept nu tegen alles met wielen otuh....hihi.
Ik kom weer eens spieken Vorige week kreeg J. de hand voet mond ziekte, cadeautje van zijn neefje Gelukkig heeft hij maar 1 dag koorts gehad en 3 dagen vlekjes. Hij is weer helemaal beter, m'n sterke bink. Met de baby en mij is alles goed. Heb alleen soms ontzettend rugpijn als de kleine meid erg naar voren ligt. Manlief is echt een schat, want hij masseert mijn rug regelmatig. Moet wel even wat kwijt hoor, dus sorry alvast voor mijn lange verhaal Gisteren ben ik erg boos geworden vanwege een voorval op mijn werk. Lekkere hormonen af en toe Maar mijn man vond mijn boosheid terecht. Ik heb het weekend gewerkt. Er is een nieuwe client in de route, die heb ik zaterdag geholpen. Ik heb haar, samen met familie, naar toilet geholpen. Maar ze kon eigenlijk niet zelfstandig staan, dus leunde vooral op ons. Ik vond dat te zwaar, dus belde zondag naar de planning om te kijken of er van client gerolen kon worden. Gelukkig was er een lieve collega die het 1e moment kon ruilen zodat ik een lichtere client kreeg. Maar het 2de moment, er zijn namelijk 2 toiletmomenten in mijn route erbij gekomen, zou de planning de avonddienst bellen. Maar die wilde niet, omdat haar route te lang zou worden. Kreeg ik de dienstdoende teammanager aan de telefoon dat ze 'iedereen' gebeld hebben maar niemand konden vinden. Dus ik moest maar zelf naar de client toe Ik heb uitgelegd dat ik niet zwaar mag tillen en dit ook zwart op wit staat van de bedrijfarts. Vroeg ze of het wel echt zo zwaar was en hoeveel ik mocht tillen. Ik vertelde dat ik 5 kilo max mag tillen. Zij dacht dat het toch wel moest lukken als familie toch meehielp. Ik weer uitgelegd dat ik het zaterdag al geprobeerd had, en ondanks de hulp van familie te zwaar vond. Iemand die bijna volledig op je steunt is geen 5 kilo natuurlijk. Maar ze bleef maar doorzeuren dat ik er gewoon heen moest gaan en het zelf uitleggen aan de familie van de client. Ik zei dat ik het de taak vond van de planning om dit te regelen. Zij vond het mijn probleem. Ik was echt woedend, maar wist niet meer wat te zeggen. Uiteindelijk heb ik de familie van de client gebeld om te vragen of ze dat moment zelf wilden doen. Dan was geen probleem, ze waren heel begripvol voor mij. Dus dat was wel een gelukje. Als ze het een probleem hadden gevonden had ik toch weer naar de planning gebeld. Maar eigenlijk ben ik nog steeds zo boos om de manier waarop de dingen werden afgeschoven naar mij. Ik ga dit aankaarten bij mijn eigen teammanager, want ik wil het hier niet bij laten zitten. Wat vinden jullie ervan?
Wat een lief filmpje Roos! En wauw wat is T. snel, volgens mij had hij idd zo de kinderen achterna gerend Ach Mi wat sneu van de reflux, fijn dat het inmiddels beter gaat door de medicatie! Zwaar hoor zulke tijden. Wat geweldig dat het met de bv nog steeds zo goed gaat, kanjer die je bent! Corina, wat een positieve berichten! Fijn zeg, heb je wel verdiend na alle moeilijke dingen Wat leuk Sandra dat Casper een nieuw woordje kent. Hier ook ineens deze week een paar nieuwe woordjes. Papa doet vaak een beetje gek met hem en zegt bijv. vaak 'boy' tegen hem. Probeerde J. dat ineens na te doen. En vanmorgen kwamen we thuis na het boodschappen doen, dus ik zei tegen hem dat ik zijn sjaal afdeed. Zei hij: 'Sjaaa...' Erg grappig! Het zijn nou niet de meeste gangbare woorden die hij uitkiest, kleine rakker