Meid toch, voel je gewoon vrij hier te spuien! Hoe gaat het nu met je kleine meid? En ben je inmiddels bij de osteopaat en kinderarts geweest? Knuffel voor jou!
Thx allemaal, we genieten ook onwijs vanonze kleine enthousiasteling nieuwe woordjes lees ik, leuk ja! T. heeft een andere variatie op de 'atoh' van Casper, Atuh of otuh wordt het haha, vindt het toch wel knap allemaal hoor van die kleine hersentjes... een uil kan ie nu ook uitspreken, en huisj met een slissend bekkie nou Blauw ik geef he gelijk hoor, weet je het is best herkenbaar dat er zo over je heen gelopen wordt als je er niks van zegt. Je hebt gewoon gelijk, je mag niet zwaar tillen en dat wisten ze al lang. zij is eindverantwoordelijk voor alle clienten maar óók voor het goed zorgen voor alle werknemers. dus als ze zo graag wil dat er iemand langsgaat doet ze het zelf maar of regelt ze het goed, daar ben je leidinggevende voor, en daar krijg je je extra centen voor. Punt. Wat onderscheidt haar anders als leidinggevende als je het woord leiding niet kan waarmaken? op die verantwoordelijkheid mag ze zeker worden aangesproken.
Jeetje blauw wat een snol zeg jouw leidinggevende! Trieste mensen zeg! Goed voor jezelf opkomen! Vanmorgen ben ik bij een osteopaat geweest die erachter kwam dat Yinthe een kiss/kidd syndroom heeft. Haar klachten komen precies overeen en haar wervels zitten vast. Vooral in haar bekken en in haar nek. Ze heeft vanmorgen een behandeling gehad en nu moet ze over 3 weken weer. Gisteren heeft ze voor het eerst echt doorgeslapen van kwart over 7 tot kwart over 7. Vandaag overdag helemaal niet geslapen en ze ligt nu al weer een half uur plat. Ik ben zo benieuwd!! Watbgaan jullie doen met sinterklaas?
Bah, wat stom baluwoogje! Grrr.. word je toch boos van! Ze mag blij zijn dat je het überhaupt nog probeert! Er zullen vast anderen zijn die direct zeggen: Sorry, dit doe ik niet PUNT. Alyssa, oh dat ken ik! Heb ik in het begin ook aan gedacht bij Mia maar toen had ze dus een verborgen reflux, de symptomen bij een baby lagen namelijk best bij elkaar. Wat fijn dat ze de hele nacht heeft doorgeslapen! Wat goed dat jullie naar de osteopaat gaan! Hopelijk komt er nu eindelijk snel verandering in! Knuffel!
Thanks voor jullie lieve woorden meiden. Het was niet mijn eigen teammanager die zo reageerde trouwens, zij kent me en is juist een stuk menselijker. Alleen zij werkt parttime, dus in dit soort gevallen krijg je te maken met andere teammanagers. Ik werk voor een grote organisatie. En klopt Phillys, ik had ook meteen kunnen zeggen dat ik het niet zou doen. Maar als er een nieuwe client in zorg komt weet ik pas als ik daar ben wat de zorgvraag is en dus of het te doen is voor mij of niet. Maar ben wel een typje die niet meteen wil zeuren en eerst probeert of het zelf lukt. Wat goed Alyssa dat je met Yinthe naar de osteopaat bent geweest. Ik hoop dat de behandeling aanslaat! Wat een heerlijkheid is dat als ze dan doorslaapt... hopelijk de nieuwe trend... Heeft ze vannacht weer doorgeslapen? Leuk idd Roos die nieuwe woordjes! T. is ook best een snelle volgens mij Ik vind het ook knap hoor van die kleine hersentjes. Elke nieuwe stap is bijzonder, ik vind het genieten. Hoe gaat het met jouw zwangerschap Phillys? Al bezig met de voorbereidingen voor de baby? Jij gaat ook hard, al bijna 18 weken! Wow Gezellig hoor zoveel mede-zwangeren En hebben de andere dames al kriebels voor de volgende? Of vinden jullie het nog te vroeg?
O Alyssa wat heerlijk voor jullie en voor de kleine meid. Hopelijk heb je nu alles aangepakt. Blauwoogje, o fijn zo'n trien die van een afstandje wel even kan ruiken dat jij dat wel ff kan doen. Inderdaad voor jezelf opkomen. Wat Roosjuh ook zegt: jij bent niet van de planning en de leiding. Laat haar maar werken waarvoor ze is aangenomen en dan die jij jouw werk. Blegh. Hier gaat het goed sinds de nexium. Zo vrolijk, slaapt goed. Heel fijn. Vanmiddag ga ik lekker zwemmen met Levi. Even quality time. Oma past op meneertje twee. Heb 190cc gekolft (hij drinkt maar 110 dus moet te redden zijn zo dacht ik) Nu gister moest ik kolven dus voor vandaag en voor het eerst had ik daar geen zin in, wilde veel liever Noah aan de borst. Eerder vond ik het wel eens lekker niet tot boopdienst te staan een keertje maar nu had ik het andersom. Geen zin om te kolven.... word nog zo'n borstvoedende hippie die haar kind tot 5 jaar eraan heeft.
Wat fijn Mi dat het nu zo goed gaat met Noah! Kun je weer een beetje bijkomen? Leuk samen met Levi zwemmen. Lukt het ook een beetje de aandacht te verdelen thuis tussen de twee? Dat is iets waar ik wel een over nadenk hoe dat zal gaan hier straks met 2 kids. En wauw, wat kolf jij veel! Goede melkfabriek Hahaha heel herkenbaar dat geen zin hebben in kolven! Ik vond live voeden ook veel fijner en sneller. Kolf moet je weer schoonmaken enzo, bleh Oh ja, las over dat Levi bijt. Is dat nog zo? Geen ervaring mee, maar zou het idd komen door doorkomende tandjes of mogelijk een vorm van aandacht vragen?
Blauwoogje, ik denk beide wb bijten... het verdelen is best lastig vind ik. Voel me wel eens schuldig. Noah heeft wel eens dagen dat hij alleen maar bij me wil zijn en huilt zodra je hem in zijn wieg legt. En na je begint weer overnieuw en in het begin betekend dat ook weer vaak een sprongetje waar je u tegen zegt. Levi wil sinds Noah er is ineens vaak bij me op schoot, tegen me hangen komt steeds speeltjes brengen. Ik doe mijn best hem aandacht te geven maar nachtvoedingen en laat naar bed kunnen vroeg eruit moeten heb ik niet altijd de energie... Bij Levi vond ik de tijd zo snel gaan...nu kijk ik hem soms een beetje groot... naar een periode dat ze wat makkelijker worden, minder krampjes hebben en dat je zelf je baby ook wat beter begrijpt. Het is weer een heel nieuw en ander mensje die je moet zien uit te vogelen. Ik voel me ook vaak erg rijk met twee mooie knullen en ondanks dat ik nu uitkijk naar een makkelijkere periode ga ik vast straks ook wel weer denken 'wat is het snel gegaan'...hahaha
Mooie conclusie Mi, klinkt als real life simpelweg mooi maar intensief in alle opzichten he meis, maar je doet het zo goed. Wie weet komt Levi geen speeltjes brengen omdat hij aandacht te kort komt, maar omdat hij ziet dat zn moeder wel even een opstekertje kan gebruiken en komt ie je wat leuks brengen Blauwoogje op je laatste vraag; wij wachten bewust nog even langer. We genieten intens van het hier en nu en de gedachte van een tweede erbij vind ik heel leuk, als een soort cadeautje die ik nog tegoed heb, maar ik vind het ook wel spannend en ik zou niet weten hoe je moet jongleren met twee barreltjes tegelijk dus ik geniet nog even van alleen mn kleine mannetje nu.
Lotje was vanmorgen om 6.15 al wakker Ze is ook niet echt te genieten de afgelopen dagen. Misschien na sleep van de prikjes? Zo stond ze net bij de deur: Klaar om te slapen
Wat schattig mvj! Met d'r knuffeltje en speentje startklaar Haha leuke tekst Mi! Maar ik kan me goed voorstellen dat het idd af en toe heel pittig is als 2 tegelijk aandacht willen. Zeker omdat je toch al korte nachten maakt. Maar ik denk ook dat als straks je jongste ouder is je denkt wat is het snel gegaan! Mooi dat je wel geniet van je rijkdom, je 2 knullen, al is het zeker te begrijpen dat er ook zware momenten zijn. Goed van je dat je er zo eerlijk over bent en een realistische kijk hebt. Heel begrijpelijk Roos! Ik snap je volkomen. Mooi gezegd dat je het wel als een toekomstcadeautje ziet, maar voor nu alle aandacht en tijd aan je kleine wilt besteden. Mijn moeder had om die reden 2,5 jaar tussen haar eerste 2 kinderen zitten. Ze was toen thuisblijfmoeder, maar ik kan me voorstellen dat als je allebei (veel) werkt ook niet met 2 hele jonge kindjes wilt zitten. Dat lijkt me nog zwaarder. Wijze keus, als je toe bent aan de tweede zullen je hormonen vanzelf wel opspelen Geniet maar van je mooie mannetje!
Mi, nog een vraagje, liep jij voor op groei tijdens je 2de zwangerschap? Ik ben vanmorgen voor co bij de vk geweest en loop nu 6 weken voor op groei. Maar bij J. liep ik met 26 weken 4 weken voor, ook al afwijkend dus. Dit komt door mijn hoge baarmoederstand. De baarmoeder komt nu al bijna tegen mijn ribben aan. Dit kan ik ook goed merken moet ik zeggen. Ik krijg nu over 3 weken een groei-echo. Eerlijk gezegd was ik bij de eerste, bij J. dus, verbaasd dat ik toen niet ook een groei-echo kreeg. Die heb ik toen nooit gehad. Nu willen ze toch kijken of de baby niet te groot is of dat ik evt. veel vruchtwater heb. Mijn man en ik denken dat het mee zal vallen, ook omdat ik bij J. zo fors voorliep. De vk zei ook al dat je bij de tweede sneller groeit, dus dat dat niet gek is. Maar met een groei-echo kunnen ze wel beter bepalen of het kindje normale grootte heeft of afwijkt, alleen maar goed vind ik. En stiekem fijn om nog een echo te krijgen. Verder was gelukkig alles goed! Kleine meid was lekker druk tijdens het hartje luisteren, ze schopte een paar keer tegen de stethoscoop. Deze baby is wel een stuk actiever dan J. was in de buik. Beloofd nog wat
Aaaa wat een poppeke die Lotje Blauwoogje, ja ik liep steeds drie weken voor op groei. Had echt een mega buik ook. Maar Noah was wel lichter dan Levi omdat hij drie weken voor de uitgerekende datum kwam. Zo'n klein hoofdje, dunne spillebeentjes, ruim in het vel, totaal geen vet... dat was ik niet gewend. Levi was meteen een stevige knul. Maar nu begint Noah echt een dikkie te worden.
Ah fijn te lezen dus dat ik niet de enige ben hihi, maar zegt dus lang niet alles over het uiteindelijke geboortegewicht! Oh wat lijkt Noah toch op Levi, wat een schatje! Wat is hij al groot geworden, leuk te zien. Niet meer het prille babytje. En ja, ik zie de spekjes hoor! Slagrooooom Echt heerlijk gevoel is dat hé als ze het zo goed doen op je melk!!
We hebben ook gezinsuitbreiding weliswaar door een andere op de wereld gezet en gevoed, aan ons de taak het een geweldige hond te maken. Nog naamloos haha, dat wel..
Oh dotje die Lotje!! wel fijn als ze zelf al naar dr bedje wandelt!! misschien tandjestijd ook weer ivm het gepiep en gemiep? hier komt nu de 11e alweer door, gaat rap ineens.. 4 kiezen, 4 boventanden, 2 ondertanden en 3e op komst. whaha ja Mi je hebt hier op het forum ook een topic over loedermoeders haha, de naam alleen al. Over de dingen die we soms doen in de 'opvoeding' waar we niet erg trots op zijn lach me rot soms. wowie Blauw pittig buikkie dan al he! 6 weken op voor jemig, dan ben je straks eigenlijk 46 weken zwanger bof jij even haha. Ik vind grote buiken supermooi, bij mij begon je het na de 20ste week pas een beetje te zien en bij 24/25 weken kreeg ik er vragen over; 'ben jij soms....ehhh....??' mooie pup corina! lekker boevenkoppie Ik had hier een bellenblaas ding, en hij vind het prachtig!! aanradertje. hij rent bijv. achter de bellen aan en dolle pret als het in zn gezicht ploft, of nog liever in mijn gezicht.. en nu kreeg ie het zowaar voor elkaar er zelf 1 bel doorheen te blazen haha, mag ook wel na 30 x proberen sochtends slaapt hij langer door, ik kan hem nu vaak terugleggen om 6 u en dan slaapt ie nog even verder of hij slaapt gewoon lekker door soms. heeeeeeeeerlijk... de uil en de pauw kan ie nu ook sinds een paar weken benoemen dat klinkt wel raar bij zon kleintje, en als sinterklaas in beeld is hoor ik iets van 'kaasj' haha, schattig. auto lukt nu ook. hij is gek op de film curious monkey 2, dan roept ie aap en apie als het beestje in beeld komt, en olifanten vind ie ook leuk maar dan wordt gewoon een 'oh' we hebben een kartonnen haardje om zn mini schoentje voor te zetten, superleuk.
Wat een moppie! Vandaag eerste prikjes bij No. Meneer is in een maand van 3900 naar 6035 gram gegaan. Waaaaaaah!