Wat me nou overkomt. Sinds dit weekend heb ik enorme babykriebels! Ik zou wel weer een kindje willen! Helaas zitten we nu in een klein huurhuisje met nog geen uitzicht op een koophuis maar de kriebel is er 😀 Hoe gaat het met de zwangeren? Nog meer kriebels hier? 😂
Ahh wat schattig van Casper toen ie zijn vader weer zag Poeh, idd lastig dan als je van alles moet regelen Sandra. Jouw gastouder was toch zwanger of niet? Hoe gaat ie met het ontpillen? Oooh Alyssa, wat leuk die kriebels! Hoe denkt je vriend erover? Hihi Wel balen dat je nog steeds in het huurhuis zit dan hé. Dat is dan net die onzekere factor die je niet kunt gebruiken als je voor nog een kindje wilt gaan. Of je moet het risico durven nemen Hier alles prima! Ook met de zwangerschap. Ben nu echt klaar met de babykamer en de vluchttas is inmiddels ook gepakt. Bed staat ook op klossen. Komt wel dichtbij nu Voel me over het algemeen goed, kan nog redelijk veel, maar wel met rusten tussendoor. Had ik nooit verwacht, aangezien deze zwangerschap een stuk zwaarder verliep dan de eerste. Maar ben dankbaar, want ben best een bezig bijtje van mezelf Blijft hier wel rustig hoor, iedereen is maar drukjes denk? Nog ff een buikfotootje van afgelopen maandag: 36 weken.
Mooi buikje hoor. Spannend hoor.....nu duurt het echt niet lang meer! Ontpillen gaat prima, wel sinds 14 december al 3 keer ongesteld geworden, dus er word even flink opgeruimd binnenin haha. Ja, onze gastouder is zwanger, ook bijna uitgerekend, ergens deze maand! Dus nu bij een nieuwe gastouder....maar we gaan wel weer terug naar de vorige gastouder hoor. Betere klik. Deze nieuwe doet het ook prima, maar heeft wel erg vaak vrije dagen ingepland en haar zomervakantie komt totaal niet overeen met die van ons wat betekend dat ik in Juli 3 weken oppas bij elkaar moet scharrelen. Gelukkig begint de oude gastouder op 1 juli weer met werken haha, dus problem solved
Wat een mooie toeter!!!! Spannend joh alweer over de 36 weken! Nou...ik beviel met 37 dus ben benieuwd hoe lang jouw meid blijft zitten. J is net als Levi een schijtluis als er iets nieuws is maar ook een enorme clown. Hier enorm druk geweest met klussen en overhuizen. We zitten er nu sinds zondag in. Levi vind zijn Mickey mouse clubhuis kamer geweldig! Wil graag zijn reactie met jullie delen maar moet nog uitvinden hoe aangezien de mobiel moeite heeft met het filmpje uploaden...op fb lukte het me ook al niet. Maar er moet in huis nog veel gedaan worden. Bij Levi en Noah alleen nog plankjes boven de commode en een bijpassende lamp. We hebben hun kamers het eerst afgemaakt.
Aaaahhhh.. Blauwoogje.. nog eventjes en je hebt een klein dametje erbij! Vind je het deze keer niet nog spannender? Heel benieuwd hoe J. er op reageerd! Mi, fijn dat er al wat klaar is! Dat is ook het fijnst als de kamers van de kindjes gewoon klaar zijn! Sandra, gaan jullie nu bijna op vakantie? Waar gingen jullie precies heen (op wintersport toch)? Ik kan het allemaal niet zo goed meer onthouden.
Nog thanks meiden Idd aardige toeter hé Zo, er wordt idd lekker bij je opgeruimd Sandra hihi. Hopelijk komt er snel wat meer regelmaat in Spannende tijd voor julie hoor, leuk!! Heel veel plezier op wintersport trouwens, de meeste sneeuw ligt in Oostenrijk dus jullie kiezen de goede plek uit Kijk je wel uit met lawine-gevaar enzo? Caspertje gaat mee zeker? Jaa is idd spannend nu hoor Mi, jij beviel idd lekker op tijd. Hier nog alles rustig. Ik beviel bij J. met 39,5 weken. Dus ik ga er niet vanuit dat ze vroeger komt, we wachten nog rustig af Ah zijn jullie verhuisd? Dacht dat jullie al in een nieuw huis zaten, of was dat maar tijdelijk? En hoe bevalt het nieuwe huis? En hoe gaat het met de kindjes? Jij bent vast al aan het aftellen tot je verlof Phillys? Zie dat je vandaag alweer 30 weken bent... nog maar 10 weekjes meid!! Wat gaat het snel nu hé? Hoe kijk jij tegen de bevalling aan? Of ben je daar nog niet mee bezig? Ik vind het idd wel spannender vooral omdat je nu weet wat bevallen is. Maar ik wil blijven hopen op een soepele bevalling deze keer. J. heeft vorige week weer een sprongetje gehad volgens mij, en misschien zit ie er nog wel in. Lekker veel piepen op het moment Maar het is ons wel opgevallen dat hij ineens heel rap gaat met de woordjes. Woordjes nazeggen gaat steeds makkelijker. We hebben nu nieuwe plaatjesboeken gekocht voor hem en ook een paar houten paspuzzeltjes. Merkte dat hij toe was aan nieuwe uitdagingen dus goed voor de ontwikkeling lijkt me Hij is wel ineens moeilijker met eten, voor zijn doen eet hij maar weinig laatste tijd. Vaak maar 1 boterham ipv 1,5 á 2. Soms zelfs geen eens een hele. Koek hoeft ie niet. Mandarijntjes was tie altijd gek op, hoeft ie ook ineens maar een paar stukjes. Avondhap gaat gelukkig wat beter, maar gaat ook niet altijd op. Nouja, zal wel weer gaan loslopen. Hij drinkt gelukkig wel goed. Hij had vorige week ook een avond verhoging. Misschien komt er wel een nieuwe kies door, want hij kwijlt ook af en toe en zit met z'n vingers in de mond zo nu en dan.
Casper is niet mee. We konden geen geschikt appartement vinden zodat mijn ouders ook mee konden, dus ze hebben aangeboden om een weekje op te passen zodat we dan met zijn tweetjes konden gaan. We zijn vanmiddag aangekomen in het hotel. Sneeuw is prima, maar er mag wel wat verse sneeuw bij. Zo even lekker eten en dan op tijd naar bed. Morgen de berg op, daar is het wel wat beter gesteld met de sneeuw gelukkig! Ja er wordt idd flink opgeruimd.....inmiddels voor de 4e keer ongesteld sinds half december. Tussen de 1e (in de week na de laatste pil) en de 2e zat ongeveer 3 a 4 weken. Tussen de 2e, 3e en nu de 4e steeds maar een krappe 2 weken. Wordt er nu wel een beetje flauw van hoor....! Nou ja, we zien wel hoe het loopt!
Ik ben hier echt al zo lang niet geweest. Sorry dames... Het is hier sowieso wat rustiger nu of niet? Hier is het erg hektisch geweest de laatste weken. Ons ventje is erg ziek geweest, inclusief koortstuip en ziekenhuisopname, verbouwing, laatste weken werken, zelf ziek geweest... Al met al te druk met alles behalve dit stukje. Hoe gaat het met iedereen? Blauw jij loopt ook al aardig op het eind. Alles nog rustig? Lekker skieeen sandra, veel plezier. En spannend hoor, weer gestopt met de pil! Hopelijk mag het bij jullie snel lukken. Mi hoe gaat het nu met de bv? Ik vind het zo fijn te lezendat het bij jou bij de tweede beter gaat! Geeft mij goede moed. Phyllis hoe gaat het met jou? Ook al weer een aardig eind onderweg. Alyssa wat leuk dat het toch weer begint te kriebelen. Gaat het beter nu met jullie meisje?
Ach Kinderwens wat eng!!!! Zou in paniek raken. Ja de bv loopt nog steeds goed. Wel in de avond een klein flesje kv omdat ik na het verhuizen net niet genoeg had. En met hapjes begonnen maar hij vind het maar niks. Ik ga weer. Lig plat met buikgriep en spuug me een ongans....
Blauwoogje, ik hou het nog wel vol maar ik vind het idee van verlof alleen al heerlijk! Ik ben al 9 weken op en af verkouden.. echt vreselijk! Hoop dat het nu toch een keer wat beter wordt! Hoe gaat het met je? Elke dag wordt het natuurlijk steeds zwaarder? Je kijkt vast uit naar de dag dat je kleine meisje geboren wordt! Qua bevalling, het lijkt nog zo ver weg! Hoewel ik er vaak over nadenk. Ik wil graag thuisbevallen en wou dit de vorige keer ook super graag. Nu krijg ik af en toe gewoon een beetje een paniek gevoel of dan alles wel goed zou gaan enz. Kinderwens, jakkes! Dat is schrikken zeg. Jij bent ook al heel ver! Wauw.. nog eventjes maar. Met hoeveel weken is je mannetje geboren? Spannend!
O een koortsstuip! Wat eng! Heb je iets meegekregen voor thuis? Heb het 1 keer gezien op het KDV.. doodeng. Je zult vast heel erg geschrokken zijn, hoe gaat het met je? En de ziekenhuisopname was daarvoor?
Ik kom morgen even reageren meiden ben dit topic gewoon spontaan vergeten. Hier ook enorm druk geweest met B. Operatie buisjes en neusamandel , ziek , weer ziek op dit moment. En zelf ook flinke koorts gehad afgelopen week begin net beetje op te knappen. Ga even bijleren
Ja pluisje ik zag net je topic. Terug gaan naar de KNO! Gewoon bellen voor een extra na controle. Ik heb ook geen vertrouwen in onze huisarts.. Ik heb ook alles op eigen houtje gedaan inclusief het bluffen van van het cb haha.
Phyllis mn mannetje is met 39+2 geboren en het rommelt hier al behoorlijk, dus ben benieuwd. Rond 39 weken lijkt me prima Pluisje gewoon bellen hoor als je het niet vertrouwt! Zo'n koortsstuip is echt eng inderdaad. Je denkt serieus waar dat je kind doodgaat. Hij is ter observatie opgenomen in het ziekenhuis, ik denk met name voor ons eigen gevoel, maar erg fijn. We hebben nu midozalam in huis, mocht het ooit weer gebeuren (en die kans is helaas aanwezig) en de aanval duurt te lang dat we de aanval kunnen stoppen. Hoop zo dat die verpakking dicht blijft. Phyllis woon je ver van het ziekenhuis? Dat zou mee kunnen wegen in je beslissing waar te bevallen..Ik wilde ontzettend graag thuisbevallen maar door de ks bij onze oudste mag het niet meer. Hebbben jullie kids dit ook, als ik ons ventje op zn dond geef knijpt hij zijn ogen dicht... Zo van ik zie je niet dus het is er niet ofzo. En dan niet lachen als mama zijnde
Schaam schaam. Lees nog regelmatig hier mee. Durf het bijna niet te vragen, maar mag ik hier weer mee kletsen? Eerlijk zeggen hoor dames. Ik zal dan beter mn best doen om het bij te houden. En als het niet mag.. Even goede vrienden
Wat leuk allemaal weer 'oude' schrijfsters terug, gezellig!! Komt er weer wat meer leven in de brouwerij Kinderwens, wauw, voor jou schiet het ook op! Hoe is het met je en de zwangerschap? Wordt je al nieuwsgierig naar je baby? Joh, wat heftig van je mannetje. Vreselijk zeg. Gelukkig gaat het nu beter! Mi, veel beterschap! Ziek zijn is zo niet leuk Vind het super om te lezen dat je nog steeds bv geeft! Knap van je Phillys dat je het nog volhoud met werken, nog eventjes en dan heb jij ook verlof! Poeh, das lang verkouden! Ik ben ook nu 5 weken verkouden. Typisch, zal wel door de zwangerschap komen dat het zo lang duurt. Wel irri hé. Ja, logisch hoor die wisselende gevoelens over de bevalling. Ik heb dat nog. Ene keer denk ik, neee, niet weer die pijn. Andere keer, jaaa ik kan het en het gaat vast makkelijker dit keer. Manlief heeft het liefst dat ik snel ga bevallen, want hij ziet er best tegenop vanwege de vorige keer. Hij vond het toen heel moeilijk te zien de pijn die ik had. Wel lief toch. Ik voel me eigenlijk best wel goed. Natuurlijk zijn er momenten dat ik het zat ben, vooral als ze niet lekker ligt. Ze ligt vaak met haar koppie te draaien boven mijn bekken en dat doet echt zeer. Of zoals nu, lekker tegen mijn ribben aanliggen. Maar voor de rest voel ik me echt prima! Wel raar idee om nu nog niet te weten wanneer de baby komt, maar dat dit al met een week kan zijn. Ben best benieuwd naar ons kleine meisje! Maar heb nog wel geduld haha Marievs, wat leuk als je mee komt kletsen! Ik zie dat je ook zwanger bent, gefeliciteerd! Hoe gaat het met je zwangerschap? We krijgen straks weer een babyboom in dit topic, superleuk! Sandra, hoe is je vakantie? Poeh, een hele week je mannetje missen. Zal wel niet meevallen zeker? Maar wel heerlijk dat jullie dan echt samen kunnen genieten! Hier is J. sinds een paar dagen snotverkouden. 1 nacht gehad dat hij veel wakker was, erg zielig. Gelukkig slaapt hij nu weer goed. Ook heeft hij erg last van een doorkomende kies. Zou lekker zijn als hij weer beter is voor de baby komt!
Vandaag is de laatste dag van onze vakantie alweer, jammer hoor. Heerlijke week gehad. Lekker kunnen skien en heerlijk gegeten. Ons kleine ventje wel gemist, maar hij is in zeer goede handen en vermaakt zich opperbest bij mijn ouders. Morgen nog even een lange autorit voor de boeg en dan komen ze hem zondag weer brengen. Zo benieuwd hoe hij reageert haha. Zo, nu gaan we weer even uit eten! Fijne avond allemaal!