**Juli/augustus 2014 mama's - deel 2**

Discussie in 'De mama's' gestart door Kinderwens87, 23 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phillys

Phillys Actief lid

15 dec 2012
    379
    0
    0
    Werken in een bijzonder leuk kinderdagverblijf!
    Limburg
    Pluisje, hè wat vervelend zeg! Dus het gaat nog allemaal niet lekker met je kereltje?

Kinderwens, ja vreselijk.. 1x een kindje op ons kdv gezien die net weer bij was gekomen van een koortsstuip. Sowieso krijgen ze altijd een controle in het ziekenhuis. Sommige kindjes blijven dan ook een nachtje ter observatie.
    Ohhh spannend! Dus bij jou hoeft het ook niet heel lang meer te duren! Leuk hoor.. :) op zich ook wel weer fijn dat je geen keuze hebt waar je wil bevallen. Daar hoef je dan in ieder geval niet over te piekeren!

Marievs, oohhh wat leuk dat je er weer bent! Ik vond het toen zo jammer dat je niet meer kwam kletsen. Zo leuk dat ik je toen weer tegen kwam op t forum toen we net zwanger waren! Welcome back :D hoe gaat het met je zwangerschap en de baby?

Blauwoogje, ja dat herken ik nu al! Blauwe ribben! Heerlijk zo'n bewegende grote baby's :D pff.. ja mijn zus is op en af verkouden geweest een hele zwangerschap.. dus ik denk dat het daar ook wel aan ligt!
    Het is ook gewoon spannend omdat je nu weet hoe het voelt maar ook weer niet precies wat je te wachten staat (omdat het natuurlijk heel anders kan verlopen). Voor de mannen is het natuurlijk super vervelend om die ontsluitingsweeën te zien! Whaaaa.. het einde is in zicht! Zo leuk.. zo fijn dat je je nog goed voelt! Alvast heel veel succes! Ik hoop echt dat deze bevalling heel erg meevalt en dat je lekker kan gaan genieten! :D

Sandra, heerlijk! Goede reis terug en dan weer lekker van je kleine mannetje gaan genieten :)

2. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Qua zwangerschap gaat het hier goed. Heb gekneusde ribben, maar dat komt door een fikse verkoudheid de afgelopen weken. Hoesten is nu over dus hopelijk gaan de ribben nu herstellen. Verder rommelt het al flink, veel indalings-/voorweeen dus echt de laatste loodjes nu. Begin nu ook echt wel nieuwsgierig te worden of ons ventje een broertje of een zusje krijgt:).

Oh blauwoogje bij jou wordt het nu ook echt spannend... Volgende week, jullie meisje zou vandaag al kunnen komen:p.

Goede reis sandra! Lekker weer knuffelen met jullie ventje zondag:).

Mi alweer wat opgeknapt?

3. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Is het hier zo rustig dan blauwoogje? Ik weet nog dat ik het in het begin amper bij kon houden. Gaat het al beter met j? Jij mag al bijna. Heerlijk. Weten jullie wat het wordt?

Mi beterschap. Hopelijk gaat het snel beter met je.

Ja zijn er best veel zwanger hier. Leuk hoor. Hier nu 33 weken. Het gaat zo snel. Qua zwamgerschap heb ik weinig te klagen. Veel misselijk geweest in het begin en nu nog wel eens. Verder lichamelijk gaat het goed, al wordt het wel Zwaarder. S tillen wordt steed moeilijker en heb veel indalingsweeen al en ook al afentoe wat krampen in mn onderbuik. Hopelijk blijft deze baby toch nog ff zitten. Tis nog iets te vroeg.

Morgen weer lekker naar je mannetje sandra. Heerlijk. Snap dat je hem gemist hebt. Skieen is alleen niet echt mijn ding. Maar er zij heel veel mensen die het wel leuk vinden.

Hoe gaat het nu met je kleine kinderwens? Lijkt me echt vreselijk eng een koorststuip. Wel balen dat je in het ziekenhuis moet bevallen, terwijl je graag thuis wilt. Spannend dat jij het ook niet weet. Heb je een gevoel?

Ja... Phillys. He je stiekem een beetje in de gaten gehouden hoe het met je zwangerschap ging. Vooral de 1e spannende weken. Het gaat met beide erg goed. Baby groeit goed. Is heel druk en heb zere ribbrn van het trappelen. Maar wel gezellig. Zal het straks wel weer gaan missen. Hoe is het met jou en je zwangerschap? En de kleine? Krijgen jullie weer een meid? Leuk zeg.

Verder gaat alles zn gangetje. Met s ook. Ze is een heerlijke vrolijke meid, die momenteel weinig eet. Dit baart me soms wel eens zorgen, maar ze is wel vrolijk en actief. Ze slaapt mega goed. Rknd half negen sochtends pas wakker. Heerlijk. Dat kan ik nu wel gebruiken 😂. Ze is niet mega groot. Tien kilo en 83 cm ongeveer.

Hoe gaat het net jullie kleintjes?

4. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Welcome back Marievs! Altijd welkom! iedereen overigens

Zo ja heerlijk altijd dat baby gebabbel 😄 zo blij voor jullie, allemaal broertjes en zusjes erbij, leuk!!!

T. is flink verkouden en af en aan koorts gehad laatste 2 dagen. snachts dus weer feest sinds donderdagnacht. Neusspray kan wat hem betreft op de brandstapel, aan zijn neus geen polonaise... tja...

Maar goed ánder nieuws, ik heb mn bruidsjurk gevonden!!!!
    ik haal de foto er wel eerdaags weer af hoor

xx

5. Phillys

Phillys Actief lid

15 dec 2012
    379
    0
    0
    Werken in een bijzonder leuk kinderdagverblijf!
    Limburg
    Kinderwens, ja die voorweeën zijn af en toe wel vermoeiend natuurlijk! Hopelijk blijftie nog heel even zitten maar hoeven jullie niet al te lang te wachten. Ik ben ook super benieuwd of er nog een kereltje bij komt of een dametje!

Marievs, fijn dat alles goed gaat! Pff.. die ribben zijn hier ook bekend! Maar ach.. het is inderdaad heerlijk om samen te zijn! Bij Mia heb ik het absoluut geen seconde gemist maar was de zwangerschap ook heel zwaar en niet zo leuk! Deze keer is het heel anders. Ik ben dalijk denk ik wel heel blij dat ik mijn lijf en mogelijkheden weer terug krijg!
    Hier gaat nu alles goed hoor! Wat last van mijn bekken en soms heb ik nu wat minder energie. Baby groeit tot nu toe goed!

Roosjuh, waauuuwww.. en van de voorkant? Erg mooi hoor! :D zo super leuk om allemaal te doen.. geniet maar lekker!

6. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mooie jurk hoor! Staat je goed!

Hier de thuiskomst uit de hel vanavond. Ben al sinds we thuis zijn aan het poetsen....de katten hebben vanuit stress de woonkamer als kattenbak gebruikt. Het zichtbare was wel opgeruimd door de oppas, maar alles op de voor het oog onzichtbare plekken lag er dus nog....in een woord....GATVERDAMME! Stinken hier niet normaal....heb al staan dweilen want ze hadden een hoek gebruikt om te plassen en lekker op de bank gepoept enzo....en in van die vage hoekjes....onder een stoel, in een open vak van een kast, in de houtmand etc....

7. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Oh gatverdamme zeg.. en dat ligt lekker een week in je bankstel en vloer te weken, blegh! Maar dan zijn je katten goed van slag geweest zeg, al eerder gebeurd dit? oppas geeft ze ook wel even aandacht toch, gevoelige beestjes.

8. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    bovenkant is eigenlijk kant maar dan is de jurk een beetje degelijk, nu wat gewaagder.

Blauw nog een klein weekje jemiiiig! superleuk, ukje erbij straks. Succes wensen klinkt altijd zo raar maar toch wil ik je alvast even een goede bevalling en alle goeds wensen voor jou en je meisje! maar wie weet duurt het nog eventjes..

9. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Fietvuuuuuw Roosje!!! Mooi, beetje mermaid en sweatheart neckline.

Sandra, wat een horror!!! Dit is wel heel heftig hoor. Echt niet normaal.

Welkom terug Marievd. Gefeliciteerd nog met je zwangerschap.

Wat grappig te lezen al die zwangeren. Echt een baby boom straks inderdaad.

Hier iets opgeknapt maar blijf slap, duizelig en wat raar en misselijk op de maag.

Over bv gesproken: ik sta op knappen dus ga meneer uit bed plukken. Noah meld zich in de ochtend nooit. Ligt gewoon braaf te wachten in bed met de duim in de mond.

10. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Marievs gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat leuk! En leuk dat je hier weer mee schrijft!

Wauw roos de voorkant is ook prachtig! Idd een mermaid! Hij staat je echt super mooi zeg!

Hoe gaat het met de drukte mi? Valt het je mee? Of tegen?

O Sandra wat erg! Wat zou dat gestonken hebben toen jullie thuis kwamen zeg! Arme beestjes toch! Ze misten jullie enorm dus. Dat word dus een nieuwe bank kopen? 😢 maar hoe reageerde Casper op jullie terugkomst? Ik hoop niet net zoals de katten ;)

Yinthe heeft vrijdag nacht bij mijn moeder geslapen maar toen ik haar op kwam halen zaterdag ochtend wou ze niet eens met me mee... slik. Vanmiddag feestje van schoonmoeder die is 60 geworden en morgen een tweede bezichtiging van een huis!
    Spannend

11. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Who wat mooi Roosjuh. Wanneer is de grote dag? De voorkant is ook echt geweldig.

Ja, ben ook blij dat alles goed gaat. Ik zal ook blij zijn als ik mn lijf weer terug heb. Het is een beetje dubbel. Dan moet ik natuurlijk ook weer verplicht sporten :p. Al ging het er bij S snel af. Dat scheelt. Ja energie is hier ook een drama. Pfff. Nu ijzertabletten en dat scheelt toch iets.

Nee dat meen je niet Sandra. Bah. Wat smerig zeg. Dat is echt balen zo thuis komen.

Bedankt nog dames. Hoelang heb je je oudste bv gegeven MI? Fijn dat je iets opgeknapt ben.

Thanks Alyssa. Hopelijk heb ik wat meer tijd… Haha… vooral met een 2e…. Oeps… Ach we gaan het meemaken. Oh, dat herken ik heel goed. S. gaat elke week een nacht naar mn zus ivm oppas de volgende dag en ze wil dus nooit mee naar huis als ik haar ga halen uit mn werk. Spannend zeg een 2e bezichtiging. Hopelijk verkoop je je huis snel.

Ben momenteel een emo wrak. Kan om alles janken . Zo niet chill. Maar het zal er wel bij horen denk ik.

12. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Wau mooi roosjuh!

Oh gedver sandra, niet fijn thuiskomen zo:(. Dat zal inderdaad gestonken hebben. Vandaag wel lekken jullie ventje opgehaald?

Oh dat is niet leuk alyssa, maar dan heeft ze het dus wel naar haar zin gehad:). Ook wel fijn. Succes met de bezichtiging!

13. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ne dat was idd niet fijn thuiskomen. Inmiddels stinkt het al een stuk minder, maar moet wel het vloerkleed laten reinigen. Komt goed uit want dat moest eigenlijk toch al een keer gebeuren vond ik. Vandaag nog wel een keer of drie gedweild met urine neutralisator wat ik toevallig een keer gekregen had en daarna nog twee keer met de stoomreiniger er over heen. Bij de loveseat is het helaas wat dieper in het zitkussen getrokken, dus daar moet ik nog wat op verzinnen. Heb wel een ander ontgeuringsmiddel van Ecodor gekocht via internet, dus hoop dat dat werkt voor de bank.

Casper is vanmorgen thuisgebracht door mijn ouders. Hij was geloof ik wel blij om ons te zien maar zijn speelgoed was belangrijker haha. Mijn oders zijn net weer weg gegaan en toen mijn moeder vroeg of hij mee ging voor de grap stak hij gelijk zijn armpjes in de lucht. Ik zei tegen hem, ga je naar huis...zegt ie nog Jaaaah ook haha. Nu ligt hij lekker te slapen. Morgen weer back to normal. Wel fijn dat hij weer thuis is!

14. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Zoooo wauw!!! Roosjuh, wat een onwijs mooie jurk. Ik vind hem heel mooi bij jou staan! Mooi figuurtje hoor:) Wordt dit dé jurk of ben je er nog niet uit? Weet nog hoe moeilijk ik het kiezen vond met trouwjurken passen. Geniet van alle voorpret! Hadden jullie nu al een trouwdatum?
    En hoe gaat het met T.? Las dat hij ook verkouden is en koorts gehad heeft. Die feestjes 's nachts moet ie maar gaan overslaan hoor;)

Dank je wel trouwens, jij ook Phillys! Heb zo'n gevoel dat ze deze week gaat komen, dus erg spannend. We wachten maar af hihi!

Kinderwens, ben ook reuze benieuwd of jullie een meisje of jongen krijgen! Jij bent al bijna bij de 37 weken, nieuwe mijlpaal!

Marievs, ja was hier een tijdje rustiger. Maar de drukte trekt nu weer aan, supergezellig! Maar ik weet ook niet of ik nog zo uitgebreid kan schrijven als de baby er straks is hoor:p Wij krijgen een meisje. Ik lees bij jou handtekening dat jullie het nog niet weten? Spannend, leuk hoor!
    Met J. gaat het gelukkig wat beter. Nog wel best verkouden, maar lijkt gelukkig wel minder heftig als de eerste dagen.
    Fijn dat het met jou en de baby ook goed gaat. Dus jouw baby ligt al ingedaald? Bij mij met de controles steeds niet, wel steeds precies er boven met haar koppie. Lekker eigenwijze baby dus;) Maar op zich is het niet vreemd bij een tweede zeggen ze. Ze heeft bij mij nog echt de ruimte, ik heb nog best wat vruchtwater waar ze lekker in kan liggen.
    Dat minder eten herken ik bij J. Het gaat gelukkig weer iets beter nu. Maar hij krijgt echt een eigen willetje en begint in de nee-fase te komen. Ik laat het maar vooral zijn beloop, ik maak me geen zorgen om zijn gewicht. Scheelt dat hij niet de magerste is, dus hij kan het hebben. Maar jij maakt je wel eens zorgen las ik bij jouw meisje?

Sjeee Sandra, wat erg! Wat rot zo thuis te komen. Een hoop werk om het allemaal weer toonbaar en leefbaar te krijgen.

Ahh spannend Alyssa, van die bezichtiging! Ben erg benieuwd!

15. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Dank jullie 😄

owww blauw, gaat alles nog goed??!

16. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Nog geen baby hier hoor :p

Wel sinds gisteren regelmatig harde buiken, ook als ik gewoon rustig op de bank zit. Die heb ik anders niet. Ik ging gisteravond even meten hoe vaak ze kwamen, ze kwamen toen om het kwartier.

De dag van de bevalling bij J. begon met heel veel harde buiken die ik daarvoor ook niet had.

Maar ik blijf er nog vrij rustig onder, want het is blijven afwachten tot het gaat doorzetten in weeën. Ik heb er toch geen invloed op, de baby komt wanneer ze er rijp voor is:)

Vanmorgen nog maar 3 keer een harde buik gehad, dus zal nog niet zo'n vaart gaan lopen denk ik. Maar ik ben er wel echt klaar voor nu, alle klusjes zijn nu echt gedaan!
    Van de week nog even goed nesteldrang gehad en veel schoongemaakt hihi;)

Mijn man moest om me lachen omdat ik steeds de gekste klusjes verzon die nog ineens gedaan moesten worden :cool::D

17. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Oh wat spannend Blauw! Nou ik ben heel benieuwd wanneer het gaat gebeuren!

Welkom terug trouwens Marie!

Vanmiddag komt de thuiskapster voor Casper. Speciale kinderkapster voor de kleintjes ;). Zijn haar bovenop begint nu echt te lang te worden...dus ben benieuwd hoe het gaat. Zet hem gewoon in de Stokke met een koekje en de iPad haha.

18. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Ik moet nú aan je denken Blauw dus je ligt vast te bevallen 😉 of niet natuurlijk haha

Nouja, we denken aan je ☺️

19. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Hoe gaat het nu met de lucht sandra in huis? Is het al helemaal weg? Gaat het back to normal weer? Ja, speelgoed he. Dat is veel belangrijker.

Nog een meisje lijkt me geweldig, maar een jongen lijkt me ook enorm leuk. Wij weten het dus niet blauwoogje. Het is zo gaaf om het niet te weten. Morgen ben je gewoon uitgerekend. Ben heel benieuwd of roosjuh der voorgevoel klopt :p. Dat je nu ligt te bevallen. Mijn baby ligt al ingedaald ja. Heerlijk. Ahum. Vooral als de baby even lekker gaat wroeten daar beneden. Ja ik maak me soms wel eens zorgen om ons meisje. Al heeft ze nu weer een echte eetfase haha. Ik moet maar denken: als ze honger krijgen, eten ze vanzelf.

Hoe is de bezichtiging gegaan alyssa?

Nesteldrang… ineens krijg ik het hier ook op mn heupen. Wil een kast voor mn dochter der slaapkamer, maar dat lukt ook nog niet zo heel goed. De kast die ik persee wil zit natuurlijk vette levertijd op…. Zucht. Schoonmaken nog niet echt, maar meer opruimen. Kast opruimen van mn dochter, laden in de keuken e.d. Poetsen doet mn schoonmoeder wel haha. Nee, dat doe ik straks wel een keertje.

Mijn man is nu het geboortebord aan het maken. Echt zo gaaf. Hij lijkt precies op nijntje. Mijn dochter zag het zelfs.

Oei, lees ik daar ook ipad??? Haha, sandra… Wat een uitvinding die dingen he. Heerlijk. Kan Casper er goed mee overweg?

Morgen de liggingsecho. Ben heel benieuwd. Bij de groeiecho lag de baby als een sterrenkijker. Maar dat is 6 weken terug.

20. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    De lucht hier in huis is al weer redelijk genormaliseert. Alleen die hoek die ze hebben. Gebruikt om te plassen ruikt nog een beetje, dat krijg ik nog niet zo goed weg...

Ja iPad idd, maar hij gebruikt hem nog niet zelf hoor. Wil ik nu nog niet hebben. Maar zit wel eens bij mij op schoot, samen Nijntje kijken op YouTube. Maar hij weet de aanknip wel te vinden hoor en hij heeft het swipen ook aardig in de gaten haha.

Spamnend hoor dat je niet weet wat het gaat worden....ik zou dat echt niet kunnen hoor. Wilden het bij Casper ook graag weten...vind het gewoon handig dat ik weet wat ik moet en kan kopen haha. Bij een eventuele tweede wil ik het ook weer weten!

Hieronder nog effe een fotootje van het resultaat van de knipbeurt van zaterdagmiddag ;). Zijn haar begon wat om te krullen aan de achterkant en rondwom zijn oren en bovenop zat een lok die tot achter in zijn nek kwam zo lang haha...niet echt goed te zien op de foto, maar de bovenste twee zijn de after foto's.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      36,5 KB
      Weergaven:
      0

Deel Deze Pagina