Lieve meiden, ik ben inmiddels bevallen Vannacht om 12 uur begon het en om 5.40 uur is onze Loïs geboren! Wel ben ik in het ziekenhuis bevallen omdat ze in het vruchtwater had gepoept. Tijdens het persen, wat 20 min duurde, dipte haar hartje. Ze hadden de gyneacoloog gebeld om met de vaccuumpomp te komen, maar ik heb haar er heel snel zelf uit kunnen persen gelukkig! We zijn heel dankbaar dat ze het super doet verder, alles controles zijn goed. Ze heeft als een malle aan de borst gedronken. Dus heel dankbaar dat alles goed gaat en alles achter de rug is�� Ze weegt 3960 gram, ze heeft het dus goed gehad bij me Oh enne, hoe krijg je het voor elkaar op schrikkeldag bevallen haha!
Ohhhh.. blauwoogje, wat fantastisch! Van harte gefeliciteerd met jullie meisje.. Wel toevallig dat Roosjuh aan jullie had gedacht.. ik ook gisteren! Snel nog even gekeken of er nog niks was! Super fijn dat je haar zelf eruit hebt geperst.. zou ik ook snel proberen voor ze met de vacuümpomp komen, hihi.. Wat goed dat ze het super doet en wat een "dikkie".. heerlijk! Dus ze is ook geboren met precies 40 weken? Hoe doen ze dat met de datum? Krijgt ze die datum ook als geboortedatum officieel? Of mogen jullie een dag er voor of er na kiezen? Heel veel geluk en plezier.. geniet er maar lekker van!
Jaaaaaaaa daar is ze dan, gefeliciteerd Blauw! en wat een prachtige naam voor je meisje!! gelukkig drinkt ze goed, is de bevalling je 'meegevallen'? je maakte je best een beetje zorgen he. Superblij dat jullie allemaal gezond zijn Xx
Jaaaa gefeliciteerd! Ooo ik heb aan je gedacht! Super leuke naam zeg! Wel even spannende bevalling dus! Hoe is het verder gegaan? Oooo wat heerlijk je hebt een ieniminie meisje! Heerlijk genieten !
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! Wat een mooie naam! En hoe bijzonder is dat, op schrikkeldag geboren! Heel veel geluk en ik ben benieuwd hoe jullie andere spruit er op gaat reageren!
MMMMM dacht ga eens spieken of er al wat gebeurd is en ja hoor! Op die ene dag die een keer in de vier jaar voorbij komt! Gefeliciteerd Blauwoogje met Loïs!!!! Zou zo graag een foto zien Maar een lekkere flinkert dus. En hoe was de tweede keer? Makkelijker? Moeilijker? Echt leuk!!!!
Ik lag gister al in het ziekenhuis omdat ik dacht dat het misschien begonnen was🙈. Deel slijmprop verloren, zo ziek als een hond en regelmatig terugkerende krampen. Maar nog niets aan de hand, fikse buikgriep en wat voorwerk. Dus we wachten weer rustig af
Hè jakkes Kinderwens! Hopelijk ben je snel beter en goed opgeknapt voor het echte werk begint.. spannend, de laatste loodjes!
Wat een lieve berichtjes! Dank jullie wel Ze is echt een schrikkelkindje, haar geboortedatum is dus 29 februari. En ze is idd precies op de uitgerekende datum geboren. We hebben vandaag in de krant gestaan, erg leuk! Ze kwamen gisteren even interviewen en foto's maken omdat het bijzonder is een kindje op schrikkeldag te krijgen. Onze kleine meid wil nu al graag de aandacht hihi! De bevalling zelf was stukken makkelijker dan de eerste, absoluut! In nog geen 6 uurtjes, dus erg fijn. Ben ook heel blij haar zelf eruit te hebben kunnen persen. Had ook alleen maar buikweeën, en had steeds pauzes ertussen, dus was echt veel beter te doen! Echt super dus. Cadeau hoor Was idd wel even spannend omdat ze dus met haar hartje dipte tijdens het persen, daarom moest ze er snel uit. Ze waarschuwden wel dat ze haar weg zouden halen als ze niet zou ademen of huilen na de geboorte. Maar gelukkig ging ze snel en goed huilen! En nu zitten we op een grote roze wolk, ze is zoooo lief! We genieten enorm. Zal eens kijken of het lukt een foto erop te zetten.
Aaaa moppie! Zie je al gelijkenissen met J?Kinderwens ow balen... ben je zenuwachtig of zoiets van kom maar op!
Wat een schatje blauwoogje !! Jeetje.... Gefeliciteerd en hoe krijg je het voor elkaar op schikkeldag hahahaha. Super bijzonder.
Wat een schatje blauwoogje! Ik ben weer opgeknapt. Wel veel last van voorweeen, maar dat is al een week of 2 zo. Het wordt wel steeds iets vervelender, en frequenter maar zet nog niet door. Zenuwachtig totaal niet, kom maar op. Al moet ik wel zeggen dat het maandag ook oke was toen het nog niet begonnen bleek. Was niet zwaar teleurgesteld ofzo. Het komt vanzelf
Wat een heerlijk gaaf koppie heeft ze. Echt een knap meisje. Ik zie eigenlijk nog niet echt iets bekends van J. er in.. maar heb ook niet echt veel foto's gezien waar hij een baby was.. Zo fijn dat alles heel goed is verlopen, heerlijk genieten nu dus van je koningskoppel!
Huh??? Ik dacht dat ik al gereageerd had. Niet dus :s. @Blauwoogje: van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Wat een droppie is het toch zeg. Wat fijn dat de vacuum net niet hoefde. En een hele mooie naam. Wow die heeft het zeker goed gehad. Lekker hoor. Wat fijn dat het dan is meegevallen als je je een beetje zorgen maakt. En wat lekker snel ook. Fijn dat ze ook gelijk huilde. @MI87: hoe was jouw 2e bevalling? @sandra: Oh nijntje is hier ook favo. Die kleine van mij weet precies hoe dat de ipad werkt. Dit komt ook door mijn zus. Haar kinderen hebben er alle drie 1 en daar is ze elke dinsdag. Dus ze krijgt Daar veel ipadles Haha, ja ach, ik moet zeggen dat ik ook steeds nieuwsgieriger wordt hoor. Ik vind het eigenlijk ook wel handig, maar nu hebben we toch alles al. Dus ik wilde nu nog de verrassing hebben. Misschien ooit bij een 3e Maar dan zou ik het ook tegen niemand vertellen. Wat een mooi mannetje. Ook z8 fan??? Echt een mooi koppie met haar. @kinderwens: Ja, nu jij . Ben benieuwd wanneer. Lees dat je al in het ziekenhuis bent geweest. Hopelijk ben je al een beetje opgeknapt. Nog 2 weken voor jou. Nog 5 dagen werken. Met deze dag erbij. Aftellen dus hier. De kast voor S. is ook besteld. Komt over 2 weken binnen. Dus even in elkaar zetten (hopelijk ) en dan overhuizen. Gordijnstof is ook besteld en die kan mijn ma dan maken. Babykleertjes liggen gewassen in de kast. Strijken doe ik niet aan .Haha. De wind was maandag mijn strijkbout. Mn tas staat nu ook grotendeels klaar.