Spannend en heerlijk verlof Marievs! Ben ook benieuwd wat jij en kinderwens op de wereld zetten, roze of blauw Mijn bevalling? 1 woord: Makkie! In de ochtend braken mijn vliezen toen ik me omdraaide om eens lekker uit te slapen. Not! Levi was al uit logeren zodat we even konden bijslapen. Werd hem dus niet. Iets over 9 in het ziekenhuis had ik al 5cm. Wilde een ruggenprik. Is gezet maar ging nooit werken maar achteraf niet erg want was prima te doen. Om 2 uur met een poep en een scheet twee keer mini persje was Noah er. Ja en toen hij eruit was ging ineens de ruggenprik werken, kon ik niet meteen naar huis omdat ik tot middernacht niet lopen kon whahaha ze hadden zo vaak bijgespoten tijdens de bevalling omdat het niet werkte en ineens ging de hele mega dosis werken.
Wist niet dat het topic nog in leven was,anders had ik af en toe zeker even gereageerd. Op ons fb groepje vertelde Mi dat Blauwoogje was bevallen, bij deze van harte gefeliciteerd, wat een schatje! Nu even bijlezen kijk of dat gaat lukken
Dank jullie wel lieve meiden Ze lijkt idd niet echt op J. Hij lijkt erg op zijn vader en onze kleine meid lijkt erg veel op mij. Best grappig dus, twee verschillende uiterlijkheden. Ben benieuwd als L. wat ouder wordt er meer gelijkenissen te zien zullen zijn met haar grote broer. Wel spannend al dat voorwerk Kinderwens! Goed dat je het rustig afwacht, voor hetzelfde geld duurt het nog even. Maar ik hoop voor je dat je niet al te lang meer hoeft te wachten en dat je een heel voorspoedige bevalling mag hebben!! En andere zwangere dames, geniet nog even van de laatste weekjes met jullie wondertjes in de buik! Houden jullie het nog een beetje vol? Heerlijk Marievs, lekker aftellen tot verlof. Je bent al lekker bezig dus met voorbereiden. Ik merk trouwens dat J. enorme sprongen maakt met praten. Steeds meer woordjes nazeggen en zelfs hele zinnen proberen. Erg grappig. Hij reageert verder heel goed op zijn zusje, is niet jaloers. We merken wel dat het goed is hem extra aandacht te geven, het is toch wennen voor hem de aandacht te moeten delen.
Ik moet wel lachen om je verhaal hoor mi87. Een ruggenprik die pas gaat werken als het werk gedaan is. Lekker dan. Maar wel lekker dat het zo goed ging. Je hebt ook echt mooie namen voor je zoons uitgekozen. Lijkt me echt geweldig om twee van hetzelfde geslacht te hebben. Heel veel zeggen er: Oh je hoopt nu zeker op een jongen? Why? Een meisje is net zo leuk toch? Vind dat altijd zo gek als mensen dat zeggen. Corina: hjopelijk lukt het bijlezen. Mooie foto. Lekker dragen J. Heerlijk. Ja hoor blauwoogje. Het gaat nog aardig hier. Al ben ik naar een dag werken wel enorm moe. Zal dus blij zijn dat ik met verlof ga. Maar ga het babytje ook missen hoor straks weer. Vind het nu zo gezellig weer. Al doet het soms ook gemeen zeer haha. Maar toch. Het is zo`n bijzondere tijd. Ben ook zo bang dat ik veel te vroeg beval. Meer in de zin van in week 37 of 38 al ofzo. En niet pas met de 40w. Maar we zien wel. Je kan er niets van op aan. Als ik mn lijf voel, komt deze eerder. Al die krampen en indalingsweeen. Maar ach, we zien wel. Wat leuk zeg dat J. veel gaat praten. Leuk is dat he. Hier doet S dat ook. Zo leuk. Ze kan zelfs al hagelslag zeggen. En dan ook echt goed. Snap het echt niet. Ze praat alles na. Zo heerlijk. Grappig zeg dat ze totaal niet op elkaar lijken.
Hoi Hoi dacht laat ik weer eens op ZP kijken wat leuk dat jullie hier nog aan het kletsen zijn. Alweer dames bevallen zie ik Gefeliciteerd!!! En wat een zwangere dames ook weer leuk zeg!! Gaat het goed allemaal met de juli augustus 2014 beebjes? Groetjes Ukkie
Ja, was wel een grote fan van Z8, maar koop er nu niet zo veel meer van. Vindt de prijs-kwaliteit verhouding niet zo geweldig. De kleding pilt heel snel vind ik, dus ziet er best snel erg gedragen uit ondanks het zorgvuldig wassen op 30 graden, geen droger etc. Het shirt op de foto heb ik samen met een ander truitje in de sale gekocht voor de helft. Er zijn zoveel leuke kleertjes voor die kleintjes te koop. En van veel andere merken is de kwaliteit een stuk beter, voor hetzelfde geld....
Joehoe nog drie dagen werken. Heerlijk. Ben er alleen nog zo niet klaar voor. Moet nog zoveel doen. Ben nu bijna bij met het fotoalbum van S. Alleen dan moet ik het 1e jaarsboek nog even bijwerken en het opvolgboek (1-4 jaar). En het 9 maanden dagboek van deze zwangerschap Druk nog dus. En dat is alleen nog maar de boeken . Haha. Verder nog zoveel te doen. @sandra: Ja klopt he. Sommige kledingstukken worden gauw pillig, maar het valt nu wel mee. De afgelopen wintercollectie blijft enorm mooi, behalve de neon kledingstukken. Die zwart wit lijn is ook erg mooi ja mi87. Maar eerst maar eens kijken wat het wordt. Dan ga ik maar weer eens shoppen. Wat is het stil hier. Alles goed met iedereen?
Ooo allemaal dingen die ik wil doen! Geboorte album van Levi en Noah.... per jaar wil ik ook voor beide een album samenstellen. Voor Levi heb ik wel al de foto's uitgezocht en in een map staan voor zijn geboorte album. Heb er ook eentje van de zwangerschap en eentje samengesteld van het eerste jaar.... alleen de laatste drie maanden missen nog.... pfffff Dus je herinnerd me er weer aan (loop sowieso jaren achter wahaha maar meer doordat we financieel aardig wat tegenslagen hebben gehad dat het afdrukken er nooit in zat) Wat betreft kleding vind ik het wel leuk een paar kledingstukken te hebben vannz8 of noppies ofzo maar over het algemeen maak ik het niet te duur. Hema, h&m, zeeman is ook prima want ze knoeien, vallen, ravotten buiten. Met die dure spullen loop ik dan alleen maar 'oe, neeee kijk uit!!! Maar een setje van zeeman ach, geeft niet. Maak ik me minder druk om
Zo, de kraamweek zit er weer op. Wat gaat de tijd snel! We zijn heerlijk verwend, we hadden een heel fijne kraamzuster. Nu weer alles zelf doen, ook fijn. Gisteren kreeg ik alleen koorts en had een pijnlijke borst. Bijna borstontsteking gekregen, maar gelukkig voorkomen dankzij goede tips van de vk! Onze kleine meid doet het super! Ze is zo makkelijk en lief. Af en toe heeft ze wel krampjes, dan huilt ze. Maar verder niet. Dat was bij J. wel anders. Maar die had ook een andere start door de vacuumpomp. Hij huilde veel en kon niet tegen prikkels. Maar L. slaapt overal doorheen, heerlijk. Echt genieten. En, nog gelukt met bijlezen Corina? Hoe gaat het met jullie? Vervelend steeds die krampen Marievs. Herkenbaar hoor, ik wilde ook niet te vroeg bevallen. Er was nog zoveel te doen hihi. Wat knap van S. dat ze hagelslag kan zeggen! Leuk zeg dat zij ook al zoveel woordjes zegt. Hier gaat het echt rap, hij zegt zelfs zinnen. Oké, korte zinnetjes. Maar toch Hij kan ook vrachtwagen zeggen, erg grappig. Ukkie, wat leuk dat je hier kwam spieken! Hoe gaat het met jou en je kleintjes? Zie dat je zwanger bent, nog gefeliciteerd! Ook al over de 30 weken. Eigenlijk superleuk dat er best veel meiden zijn hier die zo dicht op elkaar zitten qua zwangerschap. Kinderwens, wat ben je stil, je bent toch niet al bevallen??
Fijn dat ze het zo goed doet! Ook prettig dat ze overal door heen slaapt....wel zo handig met die andere drukke muppet in huis haha. Hier gaat het prima, vandaag lekker vrij.....maandag weer ongesteld geworden, nu precies volgens de app haha, dus volgens mij is mijn cyclus weer redelijk op orde. Wel tussen de afgelopen twee ongesteldheden een dikke week iedere dag een beetje oud bloed verloren, dus hopelijk is dat deze komende ronde niet zo haha want dat zou wel slecht uitkomen . Met de rest ook alles goed? Alle zwangere dames ook alles okay?
Haha, ja die albums moet je echt bijhouden hoor. Want je loopt zo snel achter. Het is echt een rot klus als je veel tegelijk moet doen. Ik heb hetzelfde als jij, ik wil ook per jaar een album maken voor beide kids. Dat zijn toch ook pirma kledingstukken? Ik vind de Hema ook super leuk. H&M vind ik minder voor meiden, maar voor jongens had ik al leuke dingen gezien. Zeeman heb ik ook voor S. Maar merendeel is wel Z8, maar dan wel in de opruiming. Voor het geboortekaartje heb ik voor S. nu ook een z8 setje. Kobalt blauw met roze strepen. Een jurkje en dan een kobalt blauwe of roze legging eronder. Net wat de baby gaat worden. Dat weet ik natuurlijk nog niet. @blauwoogje: Nu alweer? Man, de tijd vliegt zeg. Wel fijn dat alles goed is gegaan. Oh en wat goed zeg dat die borstontsteking niet is doorgezet. Heerlijk. Lekker genieten dus. Nee te vroeg is niet goed hoor. Heb nog zoveel te doen haha. Oh ja, kinderwens. Hoe is het met jou? @78sandra: Zijn jullie begonnen voor een 2e? Of niet? Hopelijk is je cyclus weer helemaal goed. Dat zou fijn zijn zeg. Hier gaat alles goed hoor. Nog 2 dagen werken. Vandaag nog even een dagje vrij. Merk wel dat ik nu al nesteldrang heb. Sjonge jonge. Word gek van mezelf! Zucht. Vanavond weer lekker zwangerfitten en dan morgen lekker werken en vrijdag aanwezig zijn haha. Volgende week al een drukke week en die week erop een fotoshoot J. Nu al zin in. Verder gaat het zn gangetje hier. Mn buik groeit flink. Ik zal eens een foto plaatsen zodra ik de fotoshoot heb gehad. Als de foto`s optijd komen haha. Hoe groot zijn jullie ukkies nu eigenlijk? S. is rond de 10,5 kilo en een cm of 83. Het is een fijn poppetje.
Yep, we gaan voor een 2e.....het is nu of nooit....wil de 2e graag nog voor mijn veertigste anders vind ik mezelf echt veel te oud ervoor, dus hoop dat het gaat lukken. Ben net in Januari 38 geworden, dus een beetje speling is er nog wel haha, maar het moet niet te lang gaan duren. Ben al een tijdje niet meer bij het cb geweest, maar hij gaat wel eens op de weegschaal staan als hij bij in de badkamer is....ziet mij dandoen en doet momenteel alles na haha....en dan weegt hij ongeveer 10,5 kg. Lengte gok ik zo rond de 83 cm....laatste meting cb was 81 cm maar dat was vorig jaar al weer. Het is een redelijk slank ventje. Kledingmaat is momenteel 86 en dat blijft vast nog wel even zo, want het past allemaal nog prima. C&A heeft trouwens ook leuke kleertjes.....en kost geen drol. Bestel meestal wat bij de Wehkamp als ik een maandbox Pampers nodig heb haha
Ukkie, gefeliciteerd met je zwangerschap! Al een heel eind op weg.. spannend hoor! Weten jullie het geslacht of is het een geheim? Leuk dat je weer even mee kletst, dat was alweer een tijd geleden! Blauwoogje, wat heerlijk dat het zo goed gaat. Fijn zo'n makkelijke baby, hopelijk blijft dat zo De tijd vliegt echt voorbij als ik dat lees. Jullie zijn de kraamweek alweer uit. Super fijn dat de ontsteking niet heeft doorgezet. Ben heel benieuwd naar jullie geboortekaartje! Heeft je man ook vrij? Lekker genieten samen! Marievs, maken jullie een geboortekaartje met foto van jullie dochter en baby? Of van jullie als gezin met je buik? Nog even doorzetten en dan kun je lekker aan de slag met alles voorbereiden! Knap volgehouden hoor! Heel veel plezier met de shoot! Sandra, jammer van je menstruatie.. wel fijn dat er nu wel echt een ritme in komt! Duimen dat je snel aantelt! Wel altijd een spannende periode! Ik ben al 2 weken gestopt met werken vanwege de groei van de baby.. haar hoofd en buikje waren 2 weken terug toch al aan de kleine kant dus moest echt meer rust nemen (niet dat me dat goed afgaat met zo'n klein dametje erbij) nu nog even afwachten tot de 21e hoe het met de groei gaat. Ik zou het niet heel erg vinden als ik eerder beval.. zo rond de 38 weken, hahaha. Mijn buik zit echt een beetje in de weg en kan eigelijk niet wachten tot ze geboren is
Oh wat leuk sandra. Kunnen wij weer meeleven met je! Heerlijk. Hopelijk mag je snel een mooie positieve test in handen ehbben. En het is dan een mooi leeftijdsverschil. Oh, dan verschilt Casper niet veel van S. Wat leuk. Hier ook nog 86 en dat past nog prima. Heel soms een uitschieter naar 92 of nog naar 80, maar meestal wel 86 ja. Hopelijk past ze dit nog even. Pas al wel wat leuke voorjaarsdingen ingeslagen. Van Name it en Tumble n Dry. Kan dus wel weer even vooruit. Ik zal daar ook eens gaan kijken. @phillys: Een fotografe maakt een foto van de baby en S. en van alleen de baby en dan kijken wij even wat we leuker vinden. Weet namelijk nog niet precies wat ik wil. Ja . Nog even. Nog 2 dagen. Nog 1 dag vroeg eruit voor mn werk. Oh echt? Balen zeg dat je eerder rust moet nemen. Hopelijk is ze wel gegroeid zeg. Hier loopt het allemaal een beetje met de termijn mee, alleen de benen zijn enorm haha. Die lopen 2 weken voor, maar dat was bij S. ook. Nee, snap dat het lastig is om rustig aan te doen, maar als je de stress van het werk al niet hebt scheelt een hoop. Hoop het ook voor je dat je iets eerder bevalt. Was je bij de 1e ook eerder bevallen?
Heb er eentje in 86 en eentje in 68 Phillys, ooo klein poppie dus. Ligt het niet aan je placenta? Had je dit bij je eerste ook? Sandra, spannend weer die hele 'zwanger worden' zenuwen En Alyssa?? Al gehoor gegeven aan je baby kriebels? Hier straks naar het cb met Noah. Ben benieuwd. Met vier maanden was hij bijna 8 kilo. Ben een klein beetje aan het afbouwen met de borst omdat het me veel energie gaat kosten merk ik. Maar meneer is het er niet zo mee eens. Maargoed nu twee hapjes erbij groente en fruit en straks wat brood, misschien vervangt dat genoeg.
Fijn dat alle kleintjes het zo goed doen! Zo te lezen zitten ze een beetje op dezelfde lijn allemaal qua gewicht en lengte. Lucas was laatste keer 87 cm lange jongen net als zn zus. Succes op het CB MI. Sandra spannend zeg! Hopelijk snel raak voor jullie. Leuk een foto shoot Marie! Hier gaat het goed met de kindjes. Druk maar erg leuk. Ze kunnen zo lief met elkaar spelen maar ook heerlijk ruzie maken samen. Geslacht is een verassing deze keer
Marievs, wat leuk zeg! Dan heb je straks in ieder geval de keus. Dat is natuurlijk wel heel fijn. Hahaha, wat grappig om te zien dan. Hebben jullie zelf ook lange benen? Meestal is het toch iets erfelijks ofzo. Ja, het is gelukkig een stuk makkelijker zonder te werken. Gelukkig slaapt Mia nog 1x dus dan lig ik ook echt op de bank. Vorige keer met 40 wkn opgenomen en ingeleid met 40 +1 bevallen. Ook vanwege de groei. Heel veel plezier morgen op je laatste dag! Mi, weer zo'n klein meisje verwachten ze. Het zou inderdaad wel eens kunnen liggen aan mijn placenta. De vorige keer had ik ook maar 2 vaten door de navelstreng maar die liep ook eerst nog eens door het vlies en toen pas echt de placenta in. Het zou daar aan hebben kunnen liggen. Wie weet zien we straks weer hetzelfde. Ik maak me niet zo druk, zolang het niet extreem is. Ukkie, wat leuk dat ze zo lekker kunnen spelen. Altijd heel leuk om te zien! Spannend een verrassing.. hebben jullie een neutrale babykamer? Hoe verdelen jullie de slaapkamers? Hebben ze dalijk alle drie een eigen kamer? Of liggen ze al samen?
Hihi klopt Sandra, van een dreumes kun je niet verwachten dat ze stilletjes spelen, dus wel erg fijn dat ze zich er niks van aantrekt Nou hopelijk is je lichaam nu goed ontpild, spannend allemaal hoor! Heb je nog geduld of kriebelt het al enorm bij je? Marievs, nu echt bijna verlof dus! Heerlijk joh. Succes je laatste dagje! En leuk een fotoshoot. Show ze hier maar hoor, ben benieuwd Oh meid, de reden van het eerder stoppen met werken is niet zo fijn Phillys! Goed dat je je niet te druk maakt. Komt vast goed! Nou hopelijk beval jij wel wat vroeger dan hihi, ben benieuwd naar je mini-meisje! Dat snap ik ook hoor, het is zo'n verrassing hoe ze eruit zien en hoe ze zijn na de bevalling, die nieuwsgierigheid had ik ook. Zal eens een foto maken van ons geboortekaartje Zooo, Noah groeide goed Mi! Wat een slagroom heb jij En, hoe was het bij cb? Wauw, Noah is alweer bijna 6 maanden. Wat gaat het haaaaard Dapper hoor al zolang bv gegeven! Eet hij al goed van de bijvoeding? Misschien bouwt de bv dan al geleidelijk af voor je. Of ga je proberen kv erbij te geven? Spannend Ukkie, het geslacht nog onbekend! Gaat je zwangerschap goed? Hihi echte broer en zus relatie zo te horen. Ik heb geen idee hoeveel J. nu weegt. Hij zit nog steeds in maat 86.