**Juli/augustus 2014 mama's - deel 2**

Discussie in 'De mama's' gestart door Kinderwens87, 23 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Met de thermometer in de zon geeft ie 44 graden aan. In de schaduw 34 graden. Pfffffffff

2. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Aaahw wat schattig Sandra! Maar 5 uur is wel vroeg, poeh... ;)
    Zielig dat hij last had van de warmte.

Gelukkig heeft J. er tot nog toe 's nachts geen last van gehad, we slapen alledrie nog goed:)

Sodeknetters!!! 44 graden:$

3. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Grrr....de regenbui wolk is opgelost.....verdwenen van buienradar....

4. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    het is waaaaarmmmm pfff

5. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    Het is bij ons nu best fris in huis:D. Ik heb kippenvel en ik ben er erg blij mee! We hebben alles tegenover elkaar openstaan en er waait echt een fris windje. Heerlijk! Alleen boven is het nog steeds erg warm (28 graden).

6. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Oe heerlijk Tassie. Wij hebben nu ook ff alles openstaan. En ik zit buiten nog even af te koelen. Tis nu heerlijk :D

Mannetje wat later opgehouden, nog even gefietst wat heerlijk was en daarna fruitje, samen gedoucht en nu ligt hij heerlijk te slapen zonder gemiep voor het eerst weer. Hier was het vandaag boven 31 graden. Nu dan ff luchten en ben benieuwd.

7. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    jaaaa ik ga ook fietsen!! het heeft ff gecuurd, wilde precíes deze fiets maar heb hem gevonden en als spruitekind wakker is dan gaan we ff lekker cruisen! heb gisteren het zitje erop gemonteerd en we're ready to go!

zitje heb ik van MP, alleen andere kleur blauwe siliconen bandjes op gedaan, dit vond ik leuker, heb de fiets in deze combi keer op iemands blog gezien en was helemaal verliefd. alleen mijn riempjes zijn geel/lime.
    fietstassen gematched. extra slotje dr maar bij, hoop er lang plezier van te hebben.

8. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    ja hoor.... op zn kop... hier staat ie gewoon rechtop in mn fotoalbum maar goed, bend it like a pretzel :cool:

9. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Mooi dingetje! Geniet ervan! En wat vond meneertje??? Is zo leuk ze te zien genieten op de fiets :D

10. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Hij moet nog wakker worden, slaapt al vanaf 11:45 :$
    hij is aan het inhalen geloof ik van alle rommeldagen..

11. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Leuk zeg Roosjuh!! Hier ook eindelijk mijn fiets echt klaar voor gebruik en het zitje erop:D Gisteren was het te heet om te fietsen. Misschien straks proberen en als we toch te lui zijn van de week uitproberen;) En dan gelijk een foto proberen te maken, is wel zo leuk!

Hier is mijn pretletter! :p

12. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Dat is nog eens een leuke fiets Roosjuh, en mooi zitje :D
    Veel plezier.

Ah blauwoogje, mooi ventje is het toch! de lieverd!

Nog meer kindjes die helemaal geen honger hebben? dag 2 en yuri heeft net pas gegeten, maar een halve broodje.

13. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mooi fietsje! Inmiddels al een rondje gefietst? Of waait het bij jullie ook zo hard dat het rookt?

14. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nope, geen last van...geen honger.....alles gaat er in als pap! Vanmorgen werd hij pas wakker om half 8. Heerlijk. We hebben dus een uurtje uit kunnen slapen tov de normale tijd haha. Toen dus fles en om half 10 fruithap (hele mango met hele banaan en bosbessen gepureerd), helemaal op. En nog een paar stukjes brood van mijn ontbijt mee gegeten. Om half 11 naar bed tot half 1 en toen twee boterhammen opgegeten. Dus nee, geen honger, daar hebben we hier geen last van haha.

15. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Thanks Corina:D 't Is ook een scheetje, echt een enorme knuffelkont! Die beer 'valt' hij vaak letterlijk aan... gaat er helemaal op liggen en kusjes geven hahaha!

Hier eet J. ook wel iets minder hoor, vooral brood minder. Voor de rest eet hij wel goed, maar drinken helemaal! Had Yuri helemaal niks op gisteren? Die hitte zorgt idd voor minder trek hé, dronk hij wel goed verder?

16. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Jemig Casper eet als een beer!! lekker hoor geen gemiep bij het eten.

bij ons indd minder trek, de hele week al eigenlijk en ook op vakantie ging het mwoah.. hij heeft vandaag de binnenkant van 1 broodje op, een half bordje pap in de ochtend, en flessen gaan ook voor geen meter :) fijn heurr.. nouja sinds de vakantie is er weer een nachtfles standaard teruggekomen dus hij haalt snachts nog wel wat vocht in, 1:30 vannacht weer.. gaap..

fietsen was leuk!! en indd net toen hij eindelijk wakker was ging het waaien en regenen buiten. uurtje later toch maar geprobeerd, alleen beetje wind is prima. hij zat lekker om zich heen te turen.

heerlijk zon knuffelkont blauwoogje, ultiem geluk als zon zacht wangetje tegen je aan wrijft ;) ik wordt vooral veel beklommen, waardeer ik ook :D
    dat aanvallen van de beer herken ik ook ja! lief om te zien he, helaas probeert ie dat ook wel eens bij onze katten, minder geslaagd..

17. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik begon mij al af te vragen of B. De enige was die niet zo'n eetlust heeft. Fruit en brood gaat hier goed. Soepstengeltje of zo gaat ook prima maar warm eten en flessen dus niet. Warm eten zijn 4 happen en flessen maar iets van 70 cc ofzo. Ach zou de warmte wel zijn ;)

Hier gister een bruiloft gehad , was super leuk. Kleine man heeft gelogeerd bij mijn schoonzus. Ging heel goed :) had ook niet anders verwacht eigenlijk ;) hij heeft zelfs geslapen tot 07.50 !! Deed die dat thuis ook maar eens :p

18. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Nou hier geen last van minder eten, haha!

19. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    We hadden gister een bbq bij mijn ouders. Heerlijk genoten van eerst een pot groente, toen stokbroodjes, komkommer, stukjes kip, stukjes worst en toen het bot van de cote du boeuf haha!ze werd woest als we het probeerden af te pakken, zó gelachen!

Tussendoor nog een beker limonade gedronken, aan de borst gedronken! Ze had er een dikke buik van 😂

20. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Aaaaah zo super schattig !! Heerlijk meisje :D

Als ik uitga van van mijn vorige cylus zit ik nu 6 dagen voor NOD , ik heb me toch pijn in me tiettuhh!! Niet normaal. Stomme is ik weet niet meer zo goed of ik dat ook bij B. Had (en bij de miskramen). Ik weet wel dat ik er last van heb gehad maar niet zo snel al. Nu weet ik ook , het heeft 3 jaar geduurd voor ik zwanger was van B. Dat je lichaam een loopje met je kan nemen. Dus spannend !! Alleen aangezien ik een onregelmatige cyclus heb kan ik ook 3 dagen voor NOD zitten of juist 9... ik kan ook geen ovu testen gebruiken want ze geven positief aan terwijl mijn eitje niet springt ;) maar aan de hand van mijn vorige cylus & vruchtbaarslijm ga ik hier maar van uit.l. Vruchtbaar slijm heb ik nooit gehad , 2 cyclussen terug voor het eerst en deze maand echt giga erg dus wie weet toch een eisprong. Naar al die onzekerheid haha.

Morgen ochtend werken en daarna boodschappen doen. We hebben echt bijna niks meer in huis :) had zo geen zin in boodschappen doen met dat hete weer. Dus nu moet ik echt...

Deel Deze Pagina