Nou ben benieuwd of ik nog steeds zo onvruchtbaar ben als eerst. We hadden het gisterenavond gezellig gehad. En ik dacht echt een tijd geleden ongesteld te zijn geweest. Dus in mijn hoofd dacht ik al ver voorbij de eisprong te zijn. Nu heb ik er altijd eentje rond de 15/16 dag van cyclus. Deed eerst wel eens ovu. testen dus vandaar dat ik dat weet. Nouja...5 minuten geleden bedacht ik dat ik al de hele ochtend een beetje krampjes heb. Maar goed, zal wel van gisteravond zijn. Maar leg net Levi op bed en ik voelde overduidelijk dat dit eisprong pijn is. Dus ik naar de kalender gegaan en gister was het dag 15 van cyclus....woeps! Maar geen zorgen... Ik ben toch onvruchtbaar dus kans is klein. Maar ik houd mijn dag dat ik ongesteld moet worden goed in de gaten
Mi je weet nooit he miss heeft de zwmagerschap wel eea veranderd.. de wondeten zijn de wereld nog niet uit!!
Beterschap. Muts, hopelijk zijn jullie gauw weer gezond. hier een beetje paniek, omdat ik gister van 3 tot 21:30 aan het werk ben geweest en nu wil Yuri dus niet meer bij mij drinken. Hij werd er zo enorm boos van alle houdingen geprobeerd maar niks. Weer dezelfde ellende als met Chalina maar vroeger. Net hem een fles gegeven van 180 cc en het ging helemaal leeg.
Ojee MI wonderen zijn indd de wereld nog niet uit. en wb het omrollen, mijn ventje is sinds kort pas bezig met van rug naar zij rollen, maar omrollen heb ik nog niet gezien nee. Beentjes zijn best sterk, hij zal er wel weinig zin in hebben nog En vervelend Corina, hoop dat hij snel bij draait, als T. zo' n bui overdag heeft dan lukt het savonds/snacht half slapend op de 'automatische piloot' vaak wel, misschien doorbreek je het daar even mee. En slaap maar lekker Muts, even bijtanken overdag scheelt in de nachten.. het lijkt sowieso de laatste tijd dat jouw meissie vaker aan het spoken is he als ik dat nu weer lees? mooie foto van je kereltje blauwoogje pretlettertje
Ai muts beterschap meid! oeps mi haha je weet maar nooit hoor! Corina waar kwam dat bij chalina door dan? Vervelend zeg. Hopelijk heeft hij inmiddels wel weer bij je gedronken. Draaien doet l ook nog niet als ik hem help wel maar verder doet hij er geen poging toe e. Deed het ook pas met 6 maanden dus verwacht dat l. Een beetje hetzelfde gaat doen als e. Ik denk dat hier het eerste tandje door aan het komen is! Al 2 dagen huilt hij heel veel en alles in zn mond en maar sabbelen en bijten en nu keek ik net zag ik een iniminie wit puntje😊 e. Had dr eerste tandjeook al met 4 maanden. Vorige week is er een fotograaf aan huis geweest gisteren kwam hij de foto s brengen zijn echt super mooi geworden! Gelijk een grote boven de bank gehangen😍
Klopt roosje tis een spokerd de afgelopen 1.5 week.. maar daarintegen slaapt ze smiddags zon 3 uur! Heel apart.. heb echt het idee dat ze behoorlijk last heeft vant sprongetje ook.. dat er zoveel gebeurd in der hoofdje dat het te veel is om te verwerken.. Tis een fase hahahah
Hier rolt het dametje ook nog niet! Heel af en toe even op haar zij. Ik leg haar nu wel vaker plat op haar rug in de box (meestal na elke voeding een half uurtje of soms iets langer).. anders leert ze het nooit! Ja, wat een scheetjes weer! Mamavanjuul, zo schattig is lotje met haar duimpje! En blauwoogje wat een schattig kereltje! Zo alert.. Muts, mijn meissie slaapt overdag een paar keer hazenslaapjes, daarom is ze ook zo moe 's avonds dat ze dan de hele nacht moet slapen! Dit ritme is een beetje ontstaan door haar reflux en het niet slapen overdag. Nu zitten we overdag ongeveer op een 2 uur slaap! Mi, ben benieuwd! Het kan heel goed zijn dat je lichaam nu weet hoe het moet hoor Ukkie, oh zo vroeg al een tandje? Wat zielig als ze er zo'n last van hebben.. M. Heeft vandaag ook een rood wangetje en kauwt enorm op haar vuistjes.. ik hoop echt dat ze nog geen tandjes krijgt
Wat een herkenning hier Heb ook erge haaruitval ineens, het doucheputje zit iedere dag vol en mijn zoontje heeft steeds veel haren van mij in zijn handjes. Ik werk momenteel niet dus kan ik gelukkig wat bijslapen want hij is 's nachts aardig aan het spoken. Vanmorgen schoot ik uit mijn slof om 5 uur toen hij al vanaf 3u een beetje aan het zeuren was, ik was doodop en riep iets te hard 'hou nou eens effe op alsjeblieft, ik moet slaapeeen!', gillen dat ie deed ik schrok me kapot, had niet door dat hij daar zo op zou reageren.. Schuldgevoel Maar het is ook best zwaar geweest de afgelopen maanden, sowieso de eerste week in het ziekenhuis doorgebracht en daarns superveel huilen en zelden slapen, niet willen drinken door de spruw.. Heel veel spugen, reflux.. Wil niet op zijn buikje liggen en gaat dan spugen , dus dat omrollen zal nog even gaan duren. Gelukkig groeit hij goed en doet hij ook lekker dutjes tegenwoordig. Hij heeft alleen weer last van krampjes, erg winderig en harde ontlasting. Pff wanneer gaan al die kwaaltjes nou eens over
Phillys ben je dan heel de dag met haar bezig of? hier heeft ze vandaag geslapen vanaf 7.00 tot 9.30 10.30 tot 11.15 (in de maxicosi) van 12.00 tot 14.30 en slaapt nu een half uurtje in de box.. fruithapje is er vandaag bij in geschoten.. ff kijken hoelaat ze zo wakker wordt anders gewoon om 19 de fles en ook geen groentehap..
Wow Muts wat slaapt ie baby veel, steeds maar een uurtje wakker. Hier steeds 2/3 uur en dan veel moeite met in slaap vallen.
Hier is ie steeds 1,5 tot 2 uurtjes wakker en dan 1 of 2 uurtjes slapen... Doorslapen s'nachts, soms tot 06.00 uur maar meestal af en aan wakker vanaf uurtje of 3/4.....pffff.....ben best moe overdag....en dan te bedenken dat ik maandag weer san net werk moet......vandaag mijn baas al aan de lijn dat ze met smart op me zaten te wachten want het was lekker druk...
He bah sandra.. ik hoop dat casper snel door gaat slapen... .net via internet flesringen besteld voor een open neusje.. die ring schuif je op je fles en dan hebben ze frisse lucht in de neus tijdens het drinken.. ben benieuwd. .
Yeahhh wat een heerlijke nacht.. werd vanmorgen pas om 8.15 wakker!! Vannacht niet gegild of iets.. gister avond wel rond duurtje od 10 nog even 10 minuten moetem troosen omdat ze zich verslikte in der snot. .. dus net eerste fles op en ze ligt mu gelijk weer in bedje..nu ligt ze lekker te kletsen.. haha
Dag dames! Schrijf niet veel maar lees nog steeds mee hoor! Heb het druk met werk... En ik ga zaterdag tot donderdag !!! Op cursus in Brussel. Ver weg van mijn lieve kleine mannetje. Ergens heb ik er zin in, ik wil deze cursus graag doen. Ergens vind ik het überhaupt spannend, heb zoiets nog nooit gedaan laat staan alleen slapen op een hotelkamer?! En dan ook of 5 x 24 uur zonder mijn baby... Ik hoop maar dat ik mij we kan concentreren en kan genieten en het los kan laten. Kan niet wachten op donderdag! Dan mag ik weer knuffelen! Mijn dikke bolle baby 😍
Wat fijn muts zo'n goeie nacht! Wow amber! Absoluut een mooie kans maar kan me goed indenken dat het super moeilijk is om je kleintje achter te laten. Hier slaapt Yinthe snachts goed maar savonds is ze nu wat onrustiger. Vanaf zaterdag wat moeite met in slaap komen, misschien hier ook wat last van een sprongetje.
Wauw Amber wat een geweldige kans anders skypen met je man zodat je wel je lieve mannetje ziet? Fijn Muts, zon goede nacht dat konden jullie beide wel goed gebruiken. Hoe gaat het met je oor? Sandra, haha je wordt gemist op je werk dat is altijd goed Wanneer moet je weer beginnen? Welkom Kittehs Hier nog steeds aanhap problemen, en kan niet zien waar het aan ligt. Chalina was 6 maand toen het gebeurde want ze kreeg toen bijvoeding groente fruit en broodje. Haar kon ik van de een op andere moment niet meer aanleggen. moord en brand, gieren krijsen zodra ze mijn borst zag of rook. Met Yuri nu ook zo, vreselijk. Hoop dat het een fase is, vanmorgen wilde hij wel ook nog beide kanten. Snap er niks van hoor.