** juli/augustus 2014 mama's**

Discussie in 'De mama's' gestart door mamavanjuul, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Hier ook veel volume, haha erg leuk!
    Heerlijk dagje, 8:30 wakker... Zo lekker in bad, 20:30 flesje en lekker op bedje... Straks komt alles is liefde erop dus mama heeft een film avondje, papa heeft een teamuitje van voetbal :)

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Sandra, geniet van je laatste dag morgen. Weer een periode afgesloten.

Ik kijk elke keer met schik naar die banners!!! Eerst vond ik het al heel wat als er 3 weken onder stond....nu staat er binnenkort 4 maanden op...

Hier ook geen gezang hoor. Levi leg je ook in bed en hij gaat slapen. Word hij wakker dan begint hij te miepen als hij honger heeft of eruit wil. In de ochtend vind hii het vaak best en ligt dan gewoon op zijn handjes te sabbelen. Maar in wat voor bui ook, zodra hij je ziet krijg je die enorme lach hoor!!!

3. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Nou ja zeg ik werd gewoon uitgelachen terwijl ik een liedje aan het zingen ws :p

4. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Spannend Phyllys en Sandra, weer aan het werk. Altijd even wennen weer he! Afgelopen maandag was mijn eerste werkdag weer, wel moeilijk om het huis uit te stappen zeg maar, maar heerlijk lekker weekie gewerkt, en daarna weer vlug terug naar mn mannetjes.
    Succes binnenkort!

Fijn dat je kleintje mooi door zn prikkies heen geeft geslapen blauwoogje, hier hetzelfde gelukkig. Voelt alsof ze dan fijn in hun slaap ervan kunnen bijkomen he! kost het lichaam het minst energie in ieder geval, ik vond dat ook erg fijn.

Qua orkest, heel gek, precies dat hij 4 mnd eergisteren was begon hij ineens te schreeuwen, ik dacht dat hij boos werd dus ik ging kijken en zit ie vrolijk driftig de papegaai van zn speelboog te lijf te gaan, die vleugels moeten eraf! GGRrrrrr... erg schattig :) veel gebabbel en gegil sindsdien! en maar kletsen op het aankleedkussen, ook zn voetjes zijn ineens erg interessant. in t autostoeltje zetten vind ie maar niks...;)

5. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Phillys! Denk ik overheen gelezen dat jij ook gaat werken!! Jij ook succes!

Mamavanjuul, dan zong je vast heel vals ;) :D

Roosjuh, oke dus over een paar dagen gaat die van mij dus ook zulke toeren uithalen hahaha

6. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Hier een zwemluier met zwembroek eroverheen. De zwemluiers die ik heb zuigen zich niet vol, volgens mij laten ze water en urine door, en vangen ze ontlasting op

7. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Kinderwens, welke heb jij dan? Van prenatal?

8. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Little swimmers van huggies. Kun je ook bij kruidvat ed krijgen

9. sneeuwklokje22

Hier hebben we ook weer wat nieuws, behalve dat ze flink verkouden is, pakt ze hsel geconcentreerd de speen uit haar mond. Ze kijkt er dan naar en wil hem weer in haar mond doen... lukt niet natuurlijk! Dit doet ze nou een paar dagen, met de grote ogen heel langzaam het pakken hihi

10. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Hier is het sinds een dag of 4 enorm kloten met de fles.. deruit duwen enz uiteindelijk drinkt ze hem op maar de eerste 10 minuten zijn niet tof..

las op internet dat dit romd deze leeftijd weer vrij normaal is..
    kan wel zijn maar is rete irritant.. ze duwt hem.eruit en dan gaat ze brullen .. doe ik hem er weer in is het 2 a 3 x sabellen en dan duwt ze hem weer weg.. of ik moet voor de tv gaan zitten dan heeft ze afleing ofzo en dan drinkt ze hem leeg..

11. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Oh dat klieren met de fles en dan huilen is zo herkenbaar. Wij zetten hem nu rechtop in de bank als hij in zo'n bui is, zelf er naast, en dan de fles, gaat een stuk beter.

12. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.797
    497
    83
    Whaaa wat gaan jullie weer hard haha. Leuk dat er nog steeds zoveel gekletst wordt :D Alleen zo lastig bijhouden af en toe :p

Bv mamma's...ik hoop dat de dipjes weer voorbij zijn en jullie kindjes allemaal weer goed drinken!!!

Babyzwemmen...wat gaaf! Heel veel plezier!

Groei...wat zijn ze allemaal al groot! Ik dacht dat M. groot was, maar als ik dat zo hoor valt het best nog mee. Met de laatste prikjes was hij 64.6 cm en 7180 gram.

Sprongetjes...hier merk ik wel dat M. overdag heel veel moeite heeft met slapen, hij hoeft maar 1 geluidje te horen en zijn ogen vliegen alweer open ;)

Kletsen...non stop haha. Ook inderdaad 's morgens in zijn bedje als ie wakker wordt, hele verhalen! Net zo'n soort gremlin :D

Slapen...durf het bijna niet te zeggen, maar M. slaapt nu denk ik al zo'n maand of twee door. De laatste weken gaat ie rond 9 uur erin, en komt 's ochtends ergens tussen 9-10 :$ Duidelijk een kind van zijn vader :D

Hapjes...gaat er zonder moeite in! Sterker nog, zodra het te lang duurt met een nieuwe hap gaven, wordt meneer boos ;) Nog meer duidelijk een kind van zijn vader :D

En hoe gaat het bij de mamma's die werken, lukt het allemaal een beetje met combineren? Zijn er eigenlijk ook thuisblijfmamma's hier?

En gaat inderdaad hard he, hoe snel ze groeien! En hoe ze steeds meer veranderen, qua uiterlijk en wat ze ineens kunnen :$:D

Hopelijk gaat het met de verkouden kindjes snel weer beter! Je merkt nu ook echt ineens dat de winter eraan komt, wat is het koud!

13. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Koekoek!
    Even een egopost.

Pff ik voel mij zo rot. Nog steeds problemen met de bv, en nu ook nog met kolven per kolfbeurt beide borsten kolf ik nu nog 50 cc.
    Gister hele dag in bed gebleven met Yuri veel op huid contact, maar 9 van de 10 x geprobeerd aan te leggen maar het liep vaak op huilen uit zowel bij mij en Yuri, ik probeer rustig te blijven en niet in paniek te raken maar het lukt gewoon niet :( Ik vind het zo erg.
    Ik voel mij dus al aantal dagen flink down, hierom.
    Inmiddels contact met een lk, die vanavond komt om mee te kijken ik ben benieuwd wat zij er van zegt.
    Ik weet het niet meer.

14. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.797
    497
    83
    Oh wat balen dat het niet lukt :( Wel fijn dat er vanavond iemand mee komt kijken, hopelijk helpt dat! En als het niet meer gaat, dan gaat het niet meer he, het moet wel prettig blijven voor jullie beide :(

15. sneeuwklokje22

Ah corina wat sneu! Dikke knuffel! Hopelijk krijg je vanavond nog wat tips! Ik heb respect voor je!

Hier gaat werken wel goed. Alleen balen ik werk 20 uur verdeeld over 4 dagen met soms rot uren! Daar naast werk ik nog ergens anders zwart. Vanmiddag weer.

Ik ben alleen bekaf.. net als in het begin van de zwangerschap. Vannacht geslapen van 23:30 tot 8:30. Ruim voldoende zou je zeggen...

16. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Ach jee corina, vervelend dat de bv zo slecht gaat en jij ze er zo rot onder voelt. Hopelijk kan de lk helpen.

17. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    O Corina ik snap je frustratir. Zo deed Levi van het begin af aan. Misschien dat hij 2 weken braaf gedronken heeft maar toen begon het ook zo... Hopelijk heeft de lk goede tips! Je bent al zover gekomen en doet zo je best!

Nou meneer kan van rug naar zij, en van zij naar buik. Gevolg: op bed leggen en dan 10x terug om hem om te draaien want terug kan hij niet... Ik las het al bij anderen, ik ben nu ook de pineut! Of je legt hem recht in de box en je loopt even weg, ligt hij op de kop.

Hij heeft net zijn eerste hapje gehad na zijn ochtendslaapje. Hij trok geen gekke gezichten maar hapte keurig van de lepel. Heel gevoncentreerd gezicht en smakken hihi. Hij heeft niks gemorst. Alles ging naar binnen en halverwege begonnen de armen al te wapperen als de lepel eraan kwam.

Missie geslaagd!!!! :D

( oke het eerste hapje heb ik te heet opgewarmd in de magnetron waardoor ik een pompoen explosie had... Heb een nieuwe moeten ontdooien maar dat ging goed whahaha)

18. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    In de box helpt het aankleedkussen.. dan draaien ze niet om.. alhoewel die van ons zelfs daar draait dus ik heb iets onder de zijkanten liggen.

inmiddels ligt mevrouw een half uur in bed en ook ik heb al 2x naar boven gemoeten om der terug te draaien.. krijg er het zeik van..

19. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hahaha

Hier tot nu toe rust. Slaapt vanaf half 1. Net wezen kijken maar hij heeft een heel bleek snoetje. Dat betekend dat hij heel ver weg is haha. Hij ligt heerlijk te slapen. Als hij wakker word gaan we naar zijn opa en oma van papa's kant.

Maar pompoen is een aanrader voor een hapje! Zou wel de flespompoen nemen. Die vind ik zoeter en makkelijker snijden/schillen.
    Zou stoofpeertjes ook al kunnen?

20. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    He wat balen Corina....ik heb ook geen tips voor je, herken het eigenlijk niet...WIl je wel even een digi knuffel geven!

Mijn man vroeg ook al wanneer wij gaan beginnen met fruithapjes. Ik vind het weer zo'n stap. Wil het eigenlijk zo ver mogelijk voor me uitschuiven. Ze wordt al zo snel groot :)

@Alyssa2014: ik heb het ook hoor! Heb aan het einde van de week gewoon zwarte wallen onder mijn ogen zitten. Heb gister 2 uren overdag geslapen en vandaag tot 10.30.

Net even 1,5 uur yoga gedaan...heerlijk!
    Ben vorige week bij de fysio geweest omdat ik zo'n last heb van mijn linkerbeen. Steeds tintelingen en kramp gevoel. Nu zijn mijn onderrugspieren helemaal verkrampt. Die hebben in de zwangerschap mjn bekken ondersteunt en nu het lichaam weer aan het herstellen is, blijven deze spieren op spanning staan.
    Dus nu op advies van de fysio gedaan.....voelde de spanning letterlijk uit mijn tenen glijden, heerlijk!

Deel Deze Pagina