** juli/augustus 2014 mama's**

Discussie in 'De mama's' gestart door mamavanjuul, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Leg Levi op het speelkleed, buk me om het speelboogje te pakken en over hem heen te zetten en hij ligt op zijn buik!!!😕 hahaha

Hij ligt nu op zijn duim te zuigen en ondertussen eeeeeeehm, huuuuuuuuuhm, eeeeeeeeehm, waaaaaaaaa! Hihihi

Net zijn pompoentje weer op. Voor degene die groente geven: hoe vaak achter elkaar geven jullie een nieuwe smaak? Ik zat zelf te denken aan 4x hetzelfde en dan weer een nieuw smaakje...ik lees ook wel eens een week of 3 dagen. Wat doen jullie?

2. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Terug van cb.. silvy weegt nu 6390 en is 64.5 cm! Qua gewicht hadden we meer verwacht want is 600 gram gegroeid in iets meer dan een maand.. qua lengte is ze bijna 5 cm gegroeid.. qua lengte zit ze dan ook op de +1 lijn.. dit terwijl ze bij geboorte maar 49 cm was!.

verder ging haar ontwikkeling erg snel.. ze doet blijkbaar dingen die ze pas bij 6 en 9 maanden normaal doen! Moesten er dan ool rekening meehouden dat ze voor het jaar loopt...

hihi trotse mamma hier!

3. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Ohja mi ik deed 2 dagen zelfde smaak en dan andere smaak..

4. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Oh wow muts...kan me voorstellen dat je trots bent hihi....

Ik moet donderdag naar cb....ben benieuwd hoe we er nu voor staan.

Ik heb gelezen dat je 4 dagen hetzelfde smaakje achter elkaar moet geven zodat je goed eventuele allergische reacties kunt zien...

Ik ga straks het groentehapje om een uurtje of 5 smiddags geven. Kan helaas niet eerder, want dan ben ik nog niet thuis....en ik gun dit pleziertje ook nog niet aan de gastouder hihi

5. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Goed zeg muts!

Haha mi heerlijk die poep explosies hier zat vanmorgen zn romper ook onder.

sandra fijn dat het je eerste werkdag goed gegaan is en dat het bij de go ook goed gegaan is dan ga je toch fijner naar het werk.

Ik start ook volgende week met de groentehap ben benieuwd!

en hij draaide vandaag om!!!!

6. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Even snel want ik blijf bij mijn ouders eten dus ben niet thuis. Levi heeft net zijn prikjes gehad en was 6930gram en 66cm.

Hier was hij een maand geleden 6300 gram. Had ook meer verwacht maar hij lip keurig et de +1 lijn mee dus blijkbaar remt de groei iets af rond deze leeftijd.

7. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Ik denk het ook mi... klopt dan wel idd.. aangezien sil een maand gelden 5800 was.. en dus ook 600 gram is aangekomen! Net als levi...

hier geen last van prikjes.. maar heb dan ook gelijk weer zetpil gezet!

8. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Ooh jullie baby's zijn lekker gegroeid! Hihi bijzondere meid heb jij Muts dat ze zo voor loopt op haar ontwikkeling:D Grappig, J. is ook 600 gram meer dan vorige weging. Als het goed is gaat het nu ook minder hard qua aankomen omdat ze meer gaan bewegen enzo dacht ik...

Hapjes, krijgt J. voorlopig nog niet. Pas rond 6 maanden, zoals de WHO norm voorschrijft met bv. Lijkt me leuk als het eenmaal zover en ook wel benieuwd hoe J, dit op zal pikken!

Ik kolfde recent trouwens 130 cc, mag ik al blij mee zijn. Maar ruim anderhalve maand terug was dit steeds rond de 200 cc zoiets. Ben benieuwd of dit dan ook een soort dip is, aangezien J. weer nachtvoedingen vraagt. Overdag haalt hij vaak net geen 3 uur.

Corina, hoe is het nu? En wat zei de ha?

9. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Oooh hier ook wat nieuws! J. was steeds aan het rollen op zijn linkerzij. Dat begon ik te filmen. Toen rolde hij ineens door op zijn buik! Het staat dus op de film:D

10. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Leuk is dat he.. hier staat het ook op film..

silvy heeft wat koorts.. 38 graden.. poepexplosie gehad bij pappa gelukig hahah..
    nu ligt ze af en toe in der slaap te huilen.. arme schat!

11. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Ahh wat sneu Muts! Hoop dat ze vannacht goed slaapt en er zo goed doorheen komt.

12. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    aggos zielig van je meissie Muts!
    en wat knap blauwoogje van je mannetje! roll over!

13. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Ah muts wat sneu! Beterschap! Zielig he!
    Hier heeft ze alweer de hele middag gekrijst bij papa.. vanmorgen was ze ook af en toe even onrustig maar niet meer dan dat. Herkent iemand dit?

14. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    kan het geen mammahonger zijn alyssa?
    dat ze het liefst alleen bij jou wil zijn?

15. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Blauwoogje 4 maanden dip wat betreft zijn drinkgedrag. Het plekje was idd geen spruw.
    Misschien ook wel bij jou door het minder kolven?
    Qua drinken bij mama is het nog steeds bagger.
    Hoop zo dat het goed komt ik bied het wel steeds aan.

Ben niet zo lekker,dus denk dat ik mij afmeld straks flink overgegeven net brrr en heb het zooo koud.
    Leuk begin van de vakantie.

Poep explosies, hier ook geregeld de hele boel eronder en dan je aan grijnzen he haha

16. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    he bah corina! beterschap..

hier vandaag weer aant werk na 2 weken ziek zijn..
    nog steeds oorpijn even aankijken aangezien de antibiotica sinds gister op is. wel fijn hoor nog steeds niets hahaha. dus ook geen zeurende collegas hahah

17. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Alyssa, hier is J. laatste dagen onrustiger. Bijv. als hij op het speelkleed ligt. Lijkt dan wel alsof hij niet 'alleen' wil spelen. Begint hij een soort van te jengelen/roepen om aandacht. Als ik dan bij hem gaat zitten is het meteen lachen. Maar na een poosje lukt het hem dan weer om lekker alleen te spelen met zijn speeltjes. Slapen gaat gelukkig nog goed, al komt hij nu weer voor de nachtvoeding. Als hij dan wakker wordt moet ik heel snel zijn, want meneertje zet gelijk een keel op. Dat valt me wel op laatste tijd! Misschien toch het sprongetje?

Dank je Roosjuh, hihi. Hoe is het trouwens nu met inslapen enzo, is het soms nog 'drama' als hij in bedje ligt?

Gelukkig dat het geen spruw was Corina! Die afte moet dan vanzelf overgaan waarschijnlijk... jammer dat het nog niet beter gaat, maar wie weet kont het snel weer goed. Dapper dat je zo doorzet! Bah, het zit jou ook niet mee, niet lekker zijn. Beterschapjes! Ja, denk ook dat het wel een soort van dip is. Ik maak me er niet zo druk om gelukkig, ik laat het J. maar regelen, dan komt het vast wel goed.

Gaat het al beter met je meisje Muts?

Nou, hier begint het dan ook echt hoor... ik had vanmorgen J. op zijn rug op het speelkleed gelegd en ging spulletjes klaarzetten voor het badje. Kom ik terug ligt hij op zijn buik! Hij steunde op zijn elleboogjes en zat met grote ogen naar me te kijken toen ik aan kwam lopen... hahaha! Ik was ook helemaal verbaasd, dat dat zo snel gaat ineens...

18. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Whahaha dat is dan wel een voordeel Muts, geen zeurende collega's aan je hoofd:p
    Maar wel balen dat je oor nog steeds niet helemaak beter is!

19. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Ja weet ook niet hoe het kan, moet maar even beter voor mijzelf gaan zorgen. Ik schiet er zelf bij in, drukte 2 kindjes baan huishouding paard.
    Maar even goed tot rust komen in de vakantie, hij begint een dag vroeger heb mij namelijk ziek gemeld.

Kwam ik net thuis Yuri een lach van oor tot oor, eerste wat ie doet naar mijn borsten kijken dus ik pak hem en hij ging direct op zoek.
    Ahhhhh!

Gaan jullie baby's ook de hele box en bed door al rollend? Zo leuk!

20. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Corina, aaah misschien komt het toch nog goed! En beterschap he!! Ik zat vanmorgen ook een uur op de bank misselijk te wezen. Blegh. Kop thee genomen en tegen half 10 een klein ontbijtje... Volgens mij heerst er wat. Ook zo'n weeeg gevoel alsof er allemaal lucht in de maag zit.

Levi had wat verhoging vandaag. Niks schiikbarends 37,8 maar je ziet het aan zijn ogen. Hij ligt nu lekker te slapen en ik moet zo hoognodig het hele huis poetsen want het is hier een pleuresbende! Ben de afgelopen dagen echt niet lekker maar het wil niet doorzetten, of weggaan... Make up your mind! Dus ik heb een beetje als miss piggy geleefd en niks opgeruimd/schoongemaakt. Behalve Levi en alles wat met hemte maken heeft ;)

Muts jij ook beterschap, en ook aan Silvy. Gelukkig pas met 11 maanden weer.

Levi is gelukkig wel heel vrolijk en is nu in een fase dat hij om een scheet nog kan schaterlachen. Erg leuk! Hoef maar Boe! te zeggen en woodywoodpecker is aanwezig :p

Deel Deze Pagina