** juli/augustus 2014 mama's**

Discussie in 'De mama's' gestart door mamavanjuul, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    O Alyssa, Levi word ook wat eenkenniger. Als hij bij een ander op schoot zit is het goed maar ziet hij mij dan begint hij te huilen en strekt de armpjes naar me uit. Gelukkig bij zijn oppas oma's en vriendin niet.

2. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    @ blauwoogje; ging goed.. vanmorgen geen koorts meer gelukkig.. en lekker geslapen tot 6.25 vanmorgen.. dus kwam mooi uit.

@ Corina; ja hier ook inderdaad daarom heb ik het aankleedkussen in de boxliggen.. want als ze moe word van een half uur op der buik liggen en der hoofd omhoog houden wordt ze nijdig en gaat ze gillen.. en op het aankleedkussen kan ze niet rollen hahaha..

@ mi.. ja mijn huis was ook echt een bende.. en dan hebben we nog 2 honden en een kat in huis.. en met oorpijn bukken is niet aan te raden.. maar goed het is gelukt:)
    moet nu weer 27 januari naar cb voor controle enz.

3. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
  4. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Lieve meiden,

Ik houd het allemaal niet meer bij :(. Zal af en toe nog wat proberen mee te lezen maar het reageren schiet er vaak bij in.

Hier gaat het ondertussen redelijk. Het lijkt er op dat we het 14-19 weken sprongetje door zijn, gelukkig. Slapen was ineens weer heel slecht. We zijn gister nog bij ka geweest, die heeft ons ontslagen. Hoe meer ik er over nadenk, hoe stommer ik het vind. De vorige keer zei ze dat we nog minimaal 2 mnd door moesten met de pepti en dan pas een provocatietest. Nu is het klaar en mochten we zelf gaan proberen hoe Jonas reageert op normale voeding... Eh... ok... Als het niet gaat, dan maar weer twee maand door met pepti en dan weer opnieuw proberen. En die info kreeg ik er alleen uit omdat ik door vroeg. Ook mbt de eerste hapjes had ik gelezen dat ze dat pas later adviseren. Ja, dat klopt. Hallooo... jij bent hier de arts... Het is dat ik me al goed had ingelezen en daardoor gerichte vragen kon stellen, maar als ik dat niet had gedaan was ik wellicht voor hetzelfde geld zaterdag begonnen met een fruithapje (advies is eerst groente met 5, 5.5e maand) en hadden we misschien de poppen aan het dansen gehad. Gelukkig moet ik vrijdag naar het cb, eens kijken hoe ze me daar verder adviseren.
    Is raar toch, zo?

Hoop dat met jullie en de kleintjes alles goed gaat!

5. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Muts, jij ook al een tv verslaafde hihi. Ik wilde ook net gaan spammen haha.

Kris, lekker makkelijk verdienen zo voor die arts. Ik denk dat jij je kind het beste kent en weet wanneer iets wel of niet gaat. Ik zou lekker je moederhart volgen.

Oke hier de spam!! Mijn kleine wijsneus

6. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    jaaaaaa als THE HIVE maar opstaat dan ist goed..
    kan ze makkelijk een uur kijken..
    gaat over bijen.. en de allerdaagse dingen in het leven.. alleen dan op zn engels..

wat een heerlijk ventje heb je toch mi.. echt een wijs koppie!!!!

7. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    O is het niet: hoor je zoom zoom zoom zoom zoomeeeeeehn!!!! ????

Daar is Levi gek op op Disney junior en Jungle Junction!!!

8. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    O is het niet: hoor je zoom zoom zoom zoom zoomeeeeeehn!!!! ????

Daar is Levi gek op op Disney junior en Jungle Junction!!!

Hier ook beesten. 2 katten, 2 cavia's en 3 kippen hahaha. Cavia's hoef ik niet meer hierna. Vind er niet zoveel aan...
    Nou, de bovenverdieping nog ff dweilen en dan op naar beneden. Maar eerst Levi aan de fles... Heeft van 12:15 tot 15:15 geslapen!!!!
    Heb op mijn tenen schoongemaakt. Had daarvoor al gezogen.

9. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    ja klopt idd.. ken het van disney junior.. die hadden wij op proef een maand.. maar niet verlengd.. dus via youtube filmpjes gedownload en op harde schijf gezet.. die zit standaard in de televisie dus met 1 druk op de knop begint BuzzBee hahaha..

ohh heb ooit konijn gehad.. ellende hahaha kost zoveel werk en stinkt bah..

oh lekker mi.. heb je mooi kunnen poetsen:)
    voelt weer goed dan he:p

10. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Jaaaaaa! Zogoed als klaar. De droger staat aan met de laatste was, boven alles gesopt, rommel opgeruimd, was gevouwen en opgeruimd, heeeeeeeel veel troep op zolder gezet, badkamer gedaan en alles gedweild, klein uitvallende maatje 62 en 65 nog in een zak op zolder, maatje 68 klaar gelegd en de 62 die hij nu nog past. Zwemtas samengesteld en klaar gezet, beneden rommel opgeruimd, aanrecht leeg, gezogen, wc gedaan en gedweild. Alleen nog even plantjes water geven en een vochtig doekje door de woonkamer/keuken maar dat doe ik vanavond wel even.
    Strijk komt moirgen wel. Maar ik ben in ieder geval aardig druk bezig geweest! Levi l!ag braaf te slapen of braaf in de box te spelen. Nu kijkt hij prinses Sofia en nu zoom zoom zoom!!!! terwijl ik even uitblaas.

11. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    complimenten MI!!!!!!
    doet ze gewoon denk! :):)

12. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goed bezig Mi!

Vanmorgen bij de huisarts geweest...moedervlekken laten weghalen, nu dus enorme pleister op mijn buik en borsten...pfff...maar goed we hebben het overleeft. Net Casper opgehaald....thuis even lekker gekroeld en nu ligt hij nog even op bed, want hij begon driftig in zijn oogjes te wrijven ;).

Vanavond naar de tandarts.....en dan hebben we dat allemaal weer gehad!

Morgen lekker mijn vrije dag...eerst even naar het cb voor prikjes en dan lekker naar huis en helemaal niks....

13. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    O sandra, viel het mee? Weggesneden? Of met stikstof? Eh...was het stikstof?
    Hmmm dat moet ik ook ooit eens gaan doen. Zoiezo even nachecken aangezien we dit jaar al 2 familieleden aan huidkanker hebben verloren.

Muts, ja dat was eenmalig :D
    Ben wel een enorme neat freak maar nu was er een bom ontploft :D dus echt even nodig

14. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Kris! Dat geeft toch niet,gewoon af en toe langs wippen en ons op de hoogte houden hihi.
    Maare is er geen andere kinderarts?
    Neem aan dat jeje nu niet serieus genomen voelt?!

Mi bezige bij! Maare op je tenen? Slaapt Levi zo licht?

Sandra, oeh ja een x ook paar weg laten halen voelt vervelend.
    Succes morgen.

Mijn maag is eindelijk een beetje rustig en nu zin aan eten, beschuitje lukt wel denk ik?

15. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Komt er iemand ook mijn huisje even poetsen?? ;);) *plies?*

16. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Corina, is het beschuitje er in gebleven?
    Ja Levi is een beetje raar wat dat betreft... Ik kan rustig de kamer stofzuigen en dan valt hij zelfs in slaap, maar sluip ik door de kamer en mijn knie knakt dan is hij wakker...;)

Roosjuh, geld? :p

17. Phillys

Phillys Actief lid

15 dec 2012
    379
    0
    0
    Werken in een bijzonder leuk kinderdagverblijf!
    Limburg
    Wat een schatjes weer! Om op te eten :D

Bedankt allemaal voor de tips over het kolven!
    Het is wel goed gegaan vandaag..

Ben nu helemaal kapot en morgen weer een lange dag! Dan lekker weekend 5 dagen (heerlijk)!

Kris, wat naar! Heel gek zo'n artsen maar ze bestaan helaas echt.. Belachelijk want voor zo'n bagger advies ga je niet naar een arts! Heel veel succes op het cb en waarschijnlijk kunnen ze je daar meer tips geven dan wat je nu hebt gekregen! ;)

Beterschap alle zieken!!

18. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja, het viel reuze mee...ze heeft het verdoofd en daarna weggesneden, eentje is gehecht en de ander hoefde niet gehecht te worden.

Kreeg deze foto van de oppas gisteren....zo schattig....ze is helemaal blij met hem.....ze vind het zo'n heerlijk makkelijk ventje....hij gaat daar nu ook slapen zonder te huilen....drinkt netjes zijn fles zonder zich nu nog te laten afleiden door de geluiden etc....ze vond het zo knap voor zo'n eerste week al......helemaal trots op mijn lekkere mannetje :)

19. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Zo... gisteren weer drama bij papa... papa werd er gewoon verdrietig van. Mama ook.
    Vanmiddag moet ik weer werken en laat ik een shirt thuis van mij voor je geur. Ik ga straks even langs Consultatiebureau misschien dat we voeding wat moeten ophogen? Ze krijgt 4x180. Morgen ben ik lekker vrij.. we gaan in januari eerst maar een weekendje weg.. lekker met zn 3 en.

Sorry voor de ego post. Ik reageer straks even verder :)

20. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik hoop dat het helpt met het shirt met je eigen geur......kan me voorstellen dat papa daar inderdaad verdrietig van word... :(.

Vanmorgen bij cb geweest. Prikjes weer gehad, even huilen, maar nu ligt hij lekker te slapen. Hij is in de lengte dit keer niet zoveel gegroeid. Van 63 de vorige keer naar 65 cm nu. In gewicht wel van 6250 naar 7000 gegaan. Maar nog steeds op / net onder de +1 lijn, dus alles prima!

Pfff...ik heb me toch hoofdpijn, net al even twee paracetamolletjes genomen.....krijg het ook niet warm....zal wel wat onder de leden hebben...hopelijk zet het niet door.

Deel Deze Pagina