mamma van juul geweldig!!!! is ook erg leuk om die kleintjes te zien bewegen ipv zon standaard foto! haha..
https://www.youtube.com/watch?v=u6eGmEtkN9c&list=UUGznzWLVeLE4Z0CxpocJawA filmpje van paar weekjes terug
Hahaha oooh geweldige filmpjes zeg! Mamavanjuul, sommige geluidjes zoals het lachen zijn zooo herkenbaar. Echt leuk! En wat een heerlijke rolkontje is jouw meisje Muts. Maar die hoge gilletjes kan J. niet hoor, denk een meidending haha! Woehoee, heeft mijn mannetje nu een prijs gewonnen Mi?? Wat zijn er hier veel lange kindjes trouwens! Allemaal lange papa's of mama's? Wat super zeg Corina dat je bij Chalina 8 maanden bv hebt kunnen geven, mag je trots op zijn! Wat fijn dat het aanleggen bij Yuri nu goed gaat, drinkt hij nu alle voedingen weer live? Heel herkenbaar van die spekbillen. Had pas een nieuw broekje maat 68 gekocht, zit hij me toch een partij strak rond die billen! Voor de lengte is het prima, maar voor de breedte wat minder
Ohhh mamavanjuul geweldig! Zo herkenbaar, precies dezelfde geluiden als Yinthe haha. En muts jeetje wat is Silvy flexibel zeg! Wat knap! En wat een scheetjes! Na 3 dagen erg onrustig zijn heeft ze weer een hoop nieuwe dingen geleerd. Van buik weer naar rug, ze maakt rare blaas geluiden en floept dan haar speen uit en ligt dan in een deuk haha. Ook is ze soms net die vrouw uit de grudge, eeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhh gaat het de hele tijd hihi.
Sentimentele avond, zie ik bij de zwangerschapsclub al juli/augustus 2015, ik weet nog wel dat ik onze topic als eerst zag... Het gaat echt ongelooflijk hard zeg! Snik snik
Hahaha wat een leuke filmpjes! Bij de leegelopen ballon vroeg mijn man of de tablet wat zachter kon want het deed pijn aan zijn oren hahaha! Blauwoogje, de prijs voor langste baby van dit topic is nu onderweg naar je woonplaats. Dat gillen...volgens mij een meiden dingetje, Levi gilt ook maar niet zo hoog hahaha Corina, super dat het weer goed gaat met de bv!! Mocht ik ooit nog een kindje krijgen dan mag jij mij coachen Net met alle vrouwen van de familie naar Gooische vrouwen geweest. Na afloop struikeld mijn moeder buiten over een tegelrandje, plat op de kiezelstenen. Ze keek op haar mobiel en niet waar ze liep. Even schrik en schaam schaam met de drukte van een net leegeloprn bioscoop zaal. Maar daarna kregen we toch de slappe lach! Mijn tante pieste bijna in de broek. Nu lekker vroeg mijn bedje in. Weltrusten iedereen!!!
Wat een heerlijke filmpjes! Mooierds <3 Haha Mi, doe ik met alle plezier! Ik ga altijd door met iets tot ik er bij neer val dus op met de borstvoeding. En weer heb ik 'gewonnen'. Het is ook heel fijn dat mijn man een enorme steun in de rug is en hij nog meer 'pro borstvoeding ' is als ik. Hier zijn de kids veel te veel verwend Met pakjes avond, ook Yuri. Chalina heeft een lief poppen wagen, bumba spel, tekenbord, peppa lig verstoppertje. Peppa lig trein, ben & Holly rugzak paraplu en poppetjes met aantal truien en sokken en muts en sjaal. Yuri heeft een lamaze speelmat en van die rammelaarsokken haha ja echt sokken. Slaapbeertje van vtech, Nijntje kubus knuffelding, verschillende setjes kleren, schoentjes, vtech rups. En nu ben ik bankroet haha. Mi. Leuke film dus ik ga volgende week met mijn neefje. Oei! Heeft ze zich pijn gedaan? Alyssa, nou en of sentimenteel! Tijd vliegt!
Zo! Wat een berg cadeautjes!!! Verwend zeg!!! Hier had ik totaal geen steun. Familie zei te stoppen of als ik net bv gegeven had en hij na een kwartier weer wilde van: gaat ze weer hoor, je blijft aan de gang! En mijn man was vooral in de nacht erg chagrijnig. Levi wilde zo vaak, hij was constant aan het mopperen dat ik moest stoppen, hij wilde niet meer helpen daarmee en als ik niet sneller dan hij wakker was dan had hij de fles al erin... Toen ik uiteindelijk stopte en zo verdrietig was een paar weken zei hij: ik wil je steunen hoor! Als jij echt wil ga je toch bv geven...maarja toen was de productie al gestopt en relactatie zou weken intensief duren. Dus dat werd het niet meer
Dat is heel erg jammer want steun is nodig het is gewoon loeizwaar de eerste weken. En tuurlijk die opmerkingen heb ik ook gehad en krijg ik vaak nog... Mijn reactie is dan altijd moet ie dan honger lijden? Relacteren kan altijd maar daar gaat ook behoorlijk wat tijd in zitten. Dus ik snap heel goed waarom je dan toch voor kv hebt gekozen.
Zo, wat is er een hoop geschreven.....! Te veel om te onthouden.....sorry! Zag wel wat leuke filmpjes voorbij komen.....is volgens mij wel een meiden dingetje dat hoge gilletje want hier is het vooral langdurig wat lagere tonen oefenen...hihi Pfff....stuk minder tijd nu voor dit forum nu ik weer aan het werk ben. Maar het is me wel goed bevallen hoor! En met Casper is het bij de twee oppassen ook goed gegaan...gelukkig maar...scheelt een hoop. Dit weekend zijn mijn ouders uit Friesland een weekendje bij ons....huis vandaag weer heerlijk gepoetst door mijn moeder . Casper vandaag veel wakker geweest, wilde het allemaal meemaken....geen zin om te slapen, maar na de fles van 15.00 uur toch wel moe en lekker naar bed om 16.00 uur tot 18.45. 19.00 uur weer flesje er in en meteen aarna viel hij weer in slaap dus voor achten lag hij alweer op bed.... Hij begint nu echt met veel oefenen om te kunnen omrollen van rug naar buik, maar hij komt nog niet verder dan zijn zij hahah....met een beetje hulp ligt hij wel op zijn buik en kan inmiddels al behoorlijk rap van buik weer naar rug zonder hulp...hihi. Joh, hij begint steeds meer te kwijlen en werkelijk alles verdwijnt in zijn mond...tot aan mijn mohair trui toe...kan niet lekker smaken hahaha....zou hij toe zijn aan een geoentehapje ofzo? Ik wil Lleen nog even wachten tot de kerstvakantie over twee weken.....dan heb ik er lekker de tijd voor..... Nou, ik ga ff lekker Chronicles of Narnia kijken . Truste voor straks allemaal.
Ai wat jammer MI, steun had je indd hard nodig! Ik vind bv nog steeds een uitdaging, kolven op t werk is beetje vreemd, zijn ze niet echt 'gewend' bij ons.. ik zit dus naast een opgetogen kerstboom (2013...) in een achterkamertje En dat hoge gilletje ik zeker jiet alleen voor de dames! onze stoere vent kan gillen als een keukenmeid! mijn vriend kwam laatst omhoog om te kijken of het allemaal wel goed ging met meneer, op het aankleedkussen zat hij zo druk te doen dat hij alles bij elkaar gilde en hoog!! zal eens kijken of ik dat eens kan vangen met de camera. wat een lieve filmpjes van jullie meiden! dat rollen kan T. nog niet, en zo soepel! babbelen wel als de beste
Gillen is inderdaad niet alleen van de meiden, onze kleine man is net een fluitketel als hij echt driftig wordt. Opa kan hem niet eens horen, zo hoog Hier vandaag eerste groentehapje, worteltjes. En hij vond het... Niet lekker. Dat snuutje, geweldig. Morgen maar weef proberen. Wat een leuke filmpjes Fijn dat het goed is gegaan de eerste week sandra. Naar dat je weinig steun hebt gehad bij de bv Mi. Het is mij ook opgevallen dat mensen snel zeggen dat je dan maar beter kunt stoppen. Maar dat zijn doorgaans mensen die zelf ook maar kort bv hebben gegeven
Grappig dat er ook kereltjes zijn die zo hoog kunnen gillen! Hier zijn het meer lage tonen, vooral eeeeeh aaaaaah. Heerlijk dat geklets. Zeker jammer Mi dat je niet meer steun gehad hebt. Zoals Corina al zei, het is superzwaar die eerste tijd. Dat heb ik ook ervaren. Je bent al moe van de bevalling (hier geen makkelijke bevalling) en dan elke paar uur voeden. En vuurrode tepels in het begin... auwauwauw, wat deed dat zeer! Heb 3 weken met pijnlijke tepels gezeten, o.a. door tepelkloofjes. Wat ben ik blij dat die tijd voorbij is! En dan die honderden kraamvisites... poeh, was het zo zat op een gegeven moment! Had ook een prikkelbare baby, elke prikkel was te veel... Nu een heel lief tevreden mannetje geworden, dankbaar voor! Ik heb niet echt op een blauwe wolk gezeten die eerste tijd, was van te voren wel nuchter genoeg dat ik wist dat het zwaar zou worden, maar vond het nog zwaarder dan ik had vermoed! Wat betreft de bv, hier vanuit de omgeving vaak reacties gehad van waarom stop je er niet gewoon mee. Nee! Ik wilde doorgaan en met die opmerking maaken ze het alleen maar zwaarder! Gelukkig heeft mijn man hier wel mee gesteund, en echt... zonder hem weet ik niet of ik het volgehouden had. Dankzij hem, goede begeleiding van de kraamzorg de eerste week en mijn eigen doorzettingsvermogen is het gelukt. En nu geniet ik er zo van! Daar ben ik echt dankbaar voor, want in het begin kon ik daar helemaal niet van genieten, zag ik juist tegen elke voeding op! Sanda, hier gaat ook alles in de mond. Misschien hoort het bij deze fase of krijgt jouw mannetje ook al tandjes? J. kwijlt namelijk ook heel veel, maar heeft intussen ook echt 1 tandje door...
Wie herkent dit? Sinds twee dagen heeft Casper het volgende: Huilerig, rode schrale wangetjes en diarree (ongeveer 4 poepluiers per dag, kleine beetjes waterige gele ontlasting, normaal 1 keer per dag gewone poepluier). Daarbij heel lichtjes verkouden..... Tandjes voel ik nog niet maar wil niets zeggen denk ik? Veel kwijlen, hele slierten komen er uit lopen en steeds handen of speen in mond....
Oh, nog vergeten te vermelden.... Geen koorst, en tussendoor gewoon vrolijk en lachen....het huilerige is af en toe even kortstondig....
Had ik al gedaan...hihi.....maar er is nog niets te voelen in zijn mondje....of zijn dit dan de voortekenen... Zijn vader had wel de eerste tandjes toen hij 4 maanden en 1 week oud was.....van mijzelf weet ik het niet.....mijn moeder kan zich dat niet meer herinneren haha
Ja het blijft lastig omdat je nog niets ziet, maar denk wel dat het doorkomende tandjes zijn! Maar had ook eens gelezen dat deze voortekenen weken kunnen aanhouden voordat er daadwerkelijk een tandje doorkomt. Jippieee, maar niet heus! Vervekend hé als je kleintje er zo'n last van heeft! Baby zijn valt ook niet mee Maar had hier eerst ook twijfel van is het nu wel of niet door de doorkomende tandjes, maar nu weet ik het zeker, zijn eerste tandje is hier namelijk een feit!