Nou, we wachten het gewoon maar af....was nog vergeten dat hij ook nog luieruitslag heeft gekregen sinds gisteren, terwijl hij dit ook nog niet eerder heeft gehad.....dus alles bij elkaar komt het behoorlijk overeen met de symptomen van tandjes.... Gelukkig wil hij nog wel steeds de fles....heel graag zelfs........
Klinkt idd als doorkomende tandjes... ik heb hier dentinox klaar staan voor het geval ze der last van krijgt.. miss en tip voor je.. fijne zondag verder!
Ja hier ook veel kwijlen en handjes in de mond stoppen, maar volgens mij hoort dat gewoon bij de ontwikkeling van de kaak. Speekselklieren beginnen te werken...hebben ze eerst amper nodig gehad. Wij zijn gister de hele dag op pad geweest. Hadden master uitreiking van mijn broertje en tijdens de receptie kreeg ze honger. Dacht het goed uitgekiend te hebben, door haar vlak voor de ceremonie te voeden in de auto Dus ik daar voeden, met mijn rug naar iedereen toe, lakentje over ons heen, tja je moet toch wat en ik vertik het op de wc te doen. Mijn vader zei het wel....goed bedoelt, maar kom op. Zei tegen hem: jij eet je gebakje nu toch ook niet op de wc Anyway...terwijl ik zat te voeden, kwam er een vrouw naar me toe en zei: Mijn complimenten dat je dit doet! Deed me wel even goed. Verder zijn we allemaal wat ziekjes, verkouden, hoofdpijn en stijve spieren.
Wat een fijne reactie mamavanjuul! Fijn dat er ook mensen zijn die het zo zien en dat ook gewoon zeggen.
Helemaal met die aandacht er voor op het moment, negatief en positief. Manlief loopt nu met een mopperende baby op de arm... Kind is doodop maar slapen ho maar
Oh Sandra ben benieuwd of er wat door komt! Voel je ook geen bobbeltjes? Mamavanjuul, you go girl! Ja op de wc lijkt mij ook vies. Volgens mij word Levi verkouden... Veel niesen maar nu ook met snot en na het slapen heeft hij allemaal opgedroogd snot rond en in zijn neus... Verder is hij flink vrolijk. Zal wel van het zwemmen komen. Eerste keer echt in aanraking met bacterien natuurlijk. Morgen komt de kapster. Mijn lange haren gaan eraf!
Nee, voel nog geen bobbeltjes.....dus of het duurt nog een tijdje of het is een uit de hand gelopen verkoudheid....want hij heeft ook van die opgedroogde snotjes in zijn neusje....en niezen en hoesten/kuchen als je hem van bed haalt of neerlegd op het aankleedkussen. Kan natuurlijk gewoon komen van de eerste week opvang....voor het eerst in aanraking met andere kindjes. Spannend, morgen de kapster! Hoe lang is het nu en hoeveel knip je er af. Ik ben ook naar de kapper geweest vlak voor ik weer ging werken.....had lang haar (halverwege mijn rug) en nu schouderlengte laten knippen en in laagjes...dus ook wel weer even wennen... Succes morgen!
Heb het nu ook tot halverwege de rug, en dan ga ik schouderlengte knippen en mijn rode haren iets meer laten poppen hihi. Begin een beetje blond te worden... En ik hoop dat dan het haarverlies wat minder opvalt doordat ik niet zulke lange haren verlies.
Nu we het toch over haren hebben ik heb nog nooit zon volle bos gehad als nu.. en heb overal bosjes nieuw kort haar zitten heel apart. . kom net weer van de sportschool nu silvy de fles en dan kan ze lekker naar bedje... huisje heb ik gister gepoetst dus hoef ik ool niet te doen heerlijk.. vanmiddag even wandelen met de honden tis heerlijk weer en dan kan ik mooi het nieuwe gedeelte van de kinderwagen uitproberen.. want de bak is te sneu om der daar in te leggen
Nou ja zeg.... Hier was mevrouwtje om 4 uur vannacht klaar wakker! En gillen dat ze deed! Man is met haar naar beneden gegaan en nu 30 minuten spelen in gillen sliep ze weer! Maf kien Oooh shit.... Volgens mij nu een dip in de bv. Krijg er voor mijn doen amper wat uit. Zit nu op 90 ml ipv 210!!!
Niet te druk geweest? Kan ook voor een dip zorgen. En mooi weer??? Hier was het vanaf 12:00 regen regen en nog eens regen. Haar is eraf, en roder. Lijk de black widow wel en daarna naar de tandarts. Moet terugkomen heb een gaatje. Blegh
Hier ook regen vanaf 14:00, stapte net van paard af en BAM met bakken uit de hemel. Hier lekker vakantie! Manlief tussen kerst en nieuwjaar dus dan gaan we voor het eerst even weg met de kids een weekend er echt tussen uit. Hmm mvj, denk even een dipje te druk geweest? Niet lekker geslapen? Mi, ik moet ook nodig! Zulk lang haar wat ik nu heb nog nooit gehad, en mijn krullen worden steeds minder. Maar even afspraak maken met mijn kapster.
Hier ook de hele dag geregend... Pffff. Vanmiddag kwam mijn tante oppassen, ze heeft 20 minuten gekrijst bij haar op schoot, ben met tranen weggegaan, gelukkig was het daarna klaar. Ik was zostraks met het eten bezig en Yinthe lag op haar rug op het Boxkleed op de grond, kwam ik terug lag ze op haar buik! En lachen dat ze deed hihi zo lief! Ik merk wel echt een gedrags verandering hebben jullie dat ook? Ze krijgt veel meer een koppie, weet precies wat ze wil maar vooral wat ze niet wil. Momenteel is niet veel goed. Ben vanmiddag weer begonnen met fruit, na 5 lepels vond ik het wel genoeg maar zij helaas niet haha Ik moet deze week veel werken dus gaat ze 4 lange middagen mee naar de crèche, voel me zo lullig
Haha ja, hier krijgy meneertje ook steeds meer een eigen willetje, hij kan ook heel ondeugend zijn en voor zijn doen zelfs grapjes maken/gek doen. Word echt een donderstraal! Maarja rooien en valen zijn donderstralen zeggen ze
Hahaha, ik ben ook een rooie, Yinthe niet maar het zal er wel in zitten Misschien is het een sprongetje, ik moet toch die app eens aanschaffen vind het toch wel interessant
Hoi dames, Wie kan ik blij maken met 2 bussen Kabrita geitenmelk? Het is opvolgmelk nr 2 voor de leeftijd van 6-12 mnd. Gratis op te halen. Graag snel reageren
je meissie lijkt wat eenkennig alyssa, moest ze vorige x ook niet huilen bij je vriend? vervelend als je haar dan zo overstuur achter moet laten he, maar dat zal vast snel beter worden, zeker op de creche. de mijne keek gisteren niet op of om dat ik terug kwam van werk, ik ben nu al uit de gratie!
Oh balen mamavanjuul, maar hopelijk valt je dip nog mee? Hier kolf ik nog steeds ongeveer 130-140 cc. Het is niet wat het geweest is, maar blijkbaar heeft mijn mannetje er nu genoeg aan. Ben soms wel bang dat het achteruit loopt door mijn werk, met name door de werkdruk, maar ik blijf gewoon knokken! Zou het heel erg vinden als ik mijn mannetje niet meer zelf zou kunnen voeden. Hoe vinden jullie de combinatie, bv en werk? Zal waarschijnlijk ook wel schelen wat voor werk je doet. Alyssa, misschien is je kleine meid idd wat eenkennig? Niet leuk hé als je dan zoveel moet werken! Lijkt wel alsof J. dat ook wel eens heeft. Afgelopen zondag waren we ergens op bezoek. Toen we er net binnen waren ging hij ineens huilen. Daarna was hij weer vrolijk en 'zichzelf', maar ik vermoed toch dat hij erg gehecht is aan zijn vaste omgeving. Wat ik ook helemaal snap, maar toch sneu als zo'n kleintje ergens anders eerst moet wennen...
Haha ahh Roosjuh, had je mannetje geen oog meer voor jou? Nou, wel fijn dat hij het dan goed doet zonder jou! En hij blijft je toch nodig hebben hoor, ook al lijkt dat niet zo hihi
Lekker Corina.. heerlijk even weg en genieten van je gezinnetje! Wat zielig Alyssa! Heel erg vervelend om zo weg te gaan.. eerst hadden we dat ook hier maar ze is zo gewend aan oma dat ze het nu niet meer heeft! Nee, bedankt girlanis ik geef bv! Roosjuh, wel fijn van de ene kant! Dan vindt hij het blijkbaar best gezellig ik had ook een dikke bigsmile verwacht toen ik terug kwam maar die kreeg ik ook niet.. een klein lachje maar Blauwoogje, ik weet het ik kolf smiddags op het werk ook maar 80cc heel vervelend maar op het cb vertelde ze dat het heel normaal is! Wat voor werk doe jij? Ik vind het best zwaar om weer te werken! Ik werd zelfs gevraagd of ik het kolven niet in kon plannen.. dat kwam wel even hard aan nadat ik maar 80cc had gekolfd! Woensdag en donderdag weer werken en dan weekend!